НачалоФорумКазинаSolisbet Casino - обща дискусия

Solisbet Casino - обща дискусия (страница 2)

 от pozndarya
|
5 096 преглеждания 30 отговора |
|
1 2

Закрих акаунта си при тях. Дори тяхното обслужване на клиенти не беше наясно, че предлаганите от тях методи за теглене не работят. Казаха ми да пробвам с Нетлер, което не подейства... жалко.

Автоматичен превод:
Rmx314

Ако не ти е било по вкуса, разбирам защо си го направил. Въпреки това, ако има такива проблеми, знаете, че в бъдеще можете да попитате за възможностите за методи за теглене предварително и по този начин да разберете сами дали казиното би било подходящо за вас.

Надявам се, че ще намерите такъв, където всичко ще бъде както си го представяте.

Автоматичен превод:

Нищо наистина... игрите изостават, RTP е 0$

Исках да затворя акаунта си 5 минути след отваряне на никакви отговорни инструменти

Направих депозит от 50$ с бонус общо 100$ Играх 1$ на завъртане с всички мъртви завъртания до 0 в рамките на 3 минути игра.

Вече дори не бих депозирал 1$ в това казино

Автоматичен превод:
Boss78

Здравейте, хм, не е най-доброто изживяване в това казино, виждам. Що се отнася до закриването на акаунта, все още ли се опитвате да го направите или не? Понякога не е толкова лесно и може да отнеме известно време. Срещал съм също, че в някои казина трябва да бъдете верифицирани, ако искате да закриете акаунта си. Така ли беше или не?

Автоматичен превод:

Не препоръчвам това казино на тези, които залагат на спорт. В това казино залозите в режим на живо се приемат за много дълго време, първо, и второ, губещите залози се изчисляват незабавно, но печелившите отнемат много дълго време. Службата за поддръжка не обяснява нищо по този въпрос. Освен това тегленията също се обработват дълго време. Не препоръчвам това казино

Автоматичен превод:

Нещо странно се случва с това казино. Те загубиха лиценза си. Чатът на живо беше напълно премахнат, поддръжката по имейл не отговаря... Подозирам, че казиното се затваря или се превръща в ИЗМАМНО казино

Автоматичен превод:
Kratop

Мога ли да попитам какво имате предвид под загуба на лиценза им?

Според нашия преглед на казиното , техният лиценз всъщност е валиден.🤔

Имате ли някакъв проблем там, че трябва да се свържете с поддръжката? Има ли нещо, с което можем да ви помогнем?

Автоматичен превод:
Romi

Преди те имаха партньорски икони и лицензи в долната част на сайта, както всички казина. След нова година сайта беше редактиран и иконата с лиценза изчезна

Автоматичен превод:
Kratop

Сега разбирам какво имаш предвид.

Имаме функция в долната част на всеки преглед на казино на нашия сайт, където можете да информирате нашия екип относно всякакви промени в сайта на казиното, така че да може да бъде актуализиран от нашия екип за данни.

Този тук:

file

Чувствайте се свободни да го използвате по всяко време.

Автоматичен превод:

Добър вечер! Можете ли да ми кажете какво не е наред с това казино сега? Имам $830 в сметката си. Поръчах теглене на $200, но нямах потвърждение от няколко седмици. Поддръжката на живо изчезна някъде. Никой не отговаря на имейлите ми. Последното съобщение, което получих от тях, беше през декември 2024 г. Тогава беше направено последното успешно теглене. Поведението на казиното сега е много странно. Ако затварят, не трябва ли да връщат парите на клиентите си?

Автоматичен превод:
xray200

Хубав ден и на теб! Въпреки че изглежда, че може да бъде по-добре.

По мое мнение това казино не се интересува много от своите играчи; последната жалба, подадена през нашия уебсайт, в крайна сметка не беше разрешена, тъй като служителите на казиното изобщо не отговориха. Това никога не е добър знак.

Имате ли нещо против да подадете друга жалба срещу това казино сега? Може би ще проработи.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини