преди 5 часове
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Snabbare Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Бях помолен да изпратя документите за проверка на акаунта през 2022 г., след което спрях да играя на сайта и се върнах през 2024 г., играх и спечелих 50 000+.
Сега казиното не иска да изплати парите, без да съм проверил определена информация. Първо поискаха доказателство за промяна на адрес и мобилен номер, които искам да актуализирам. Изпратено това плюс спецификация за 7 месеца заплата, която не са поискали.
Не са получили отговор и тяхното обслужване на клиенти не отговаря на имейли.
За да извадят тези пари, ще изискват ли проверка за това, което съм играл през 2022 г. (оттогава съм сменил банки) или ще изискват само за 2024 г., когато спечеля парите, които сега искам да изтегля? Казиното е faster.com
какво мислиш Възможно ли е да извадите тези пари 😕 (не се играе с никакви бонсу).
I was asked to submit the documents for account verification in 2022, then stopped playing on the site and came back in 2024 and played and won 50000+.
Now the casino does not want to pay out the money without me verifying certain information. They first asked for proof of change of address and mobile number which I want to update. Submitted this plus 7 months salary spec they didn't ask for.
Have not received a response and their customer service does not respond to emails.
To get this money out, will they require verification for what I played in 2022 (have changed banks since then) or will they only require for 2024 when I won the money that I now want to withdraw? The casino is faster.com
What do you think? Is it possible to get this money out 😕 (not played with any bonsu).
Jag blev ombedd att skicka in dokumenten för kontoverifiering 2022, slutade då spela på sidan och kom tillbaka 2024 och spelade och van 50000+.
Nu vill casinot inte betala ut pengarna utan att jag verifierar vissa uppgifter. De bad först om bevis på adressändring och mobil nr som jag vill uppdatera. Skickade in detta plus 7 månaders lönespecar som de inte bett om.
Har inte fått svar och deras kundtjänst svarar inte på mejl.
För att få ut dessa pengar kommer de kräva verifikation för det jag spelat 2022 (har bytt bank sedan dess) eller kommer de enbart kräva för 2024 då jag vunnit pengarna som jag nu vill ta ut? Casinot är snabbare.com
Vad tror ni? Är det kört att få ut dessa pengar 😕 (ej spelat med någon bonsu).
Направихте ли нов депозит сега или сте играли с някакъв оставащ баланс, който сте имали от 2022 г.? 🤔
Ако сте направили нов депозит сега и сте спечелили парите, според мен не би трябвало да се нуждаят от доказателство за депозита от преди.
Мога ли да ви помоля да предоставите пълния URL адрес на това казино, моля? Не можах да разбера кой е, честно казано.🤷♀️
Have you made a new deposit now, or did you play with some remaining balance that you had from 2022? 🤔
If you made a new deposit now and won the money, they shouldn't be needing any proof of the deposit from before, I believe.
May I also ask you to provide the full URL address of this casino, please? I couldn't find out which one it is, to tell you the truth.🤷♀️
здравей
Благодаря ви много за отговора.
Сайтът на казиното беше
https://www.snabbare.com/sv
Играх с нови пари и депозирах 2000 сек, които изиграх до 50 000+ на рулетка за няколко часа. Имах голям късмет. И когато исках да се оттегля, се появи този проблем.
Не съм използвал бонус оферта.
Поисках теглене на 13 декември, но те все още не са изплатили и поддръжката по имейл не е отговорила. Поддръжката в чата се отнася само до „друг отдел търси и се занимава с въпроса възможно най-скоро".
Единственото нещо, което бях помолен да изпратя чрез имейл поддръжка, е доказателство за адрес и мобилен номер. Изпратих информацията и те просто не ми отговориха.
Надявам се, че няма да поискат от мед да изпрати формация I от 2022 г., защото смених банката и е трудно да получа документацията и ще забави процеса допълнително : /. Но, разбира се, ще направя това, което искат, но точно сега се чувствам толкова глупаво.
Съжалявам за английския ми правопис 🙈
Hi,
Thank you so much for your answer.
The casino site was
https://www.snabbare.com/sv
I played with new money and deposit 2000 sek that I played up to 50000+ on roulette in a few hours. I was very lucky. And when I wanted to withdraw this problem occurred.
I have not used any bonus offer.
I asked to whitdrawl 13 th of December, but they still haven't payed out and there support via email has not replied. The chat support only refers to "other division is looking and handling the matter as soon as possible".
The only thing I have been asked to sens in via email support is proof of adress and mobile number. I sent the information in and thet just don't reply.
I hope they won't ask med to send in I formation from 2022 because I changed banks and it's a struggle to get the documentation and will delay the process further : /. But i will ofcourse do what they ask but right now i just feel so stupid.
Sorry for my english spelling 🙈
Не се притеснявайте за английския си правопис. Можете да пишете в този форум на вашия собствен език, тъй като тук имаме внедрен автоматичен преводач. 😉
Не вярвам, че имат причина да искат това, защото си играл с новия депозит, който направи сега.
Изминаха само няколко дни, за да потвърдят акаунта ви, така че може би се опитайте да бъдете малко по-търпеливи и се надяваме скоро да се върнат при вас.
Ние всъщност даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането. Там не се броят уикендите, разбира се.
Разбира се, дръжте ни в течение как върви и нашият екип за оплаквания ще бъде готов да се намеси, ако е необходимо.
Don't worry about your English spelling. You can write on this forum in your own language, as we have the autotranslator implemented here. 😉
I don't believe they have any reason to ask for that, because you played with the new deposit you made now.
It has been just a few days for them to verify your account, so maybe try to be a bit more patient, and hopefully soon they will come back to you.
We actually give casinos 14 full days to process the payment. No weekends counted there, of course.
Surely keep us informed how it goes, and our complaint team will be ready to step in if needed.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.