НачалоФорумКазинаSnabbare Casino - обща дискусия

Snabbare Casino - обща дискусия

преди 5 часове от Romi
|
57 преглеждания 4 отговора |
|
преди 5 часове
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Snabbare Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 5 часове

Бях помолен да изпратя документите за проверка на акаунта през 2022 г., след което спрях да играя на сайта и се върнах през 2024 г., играх и спечелих 50 000+.


Сега казиното не иска да изплати парите, без да съм проверил определена информация. Първо поискаха доказателство за промяна на адрес и мобилен номер, които искам да актуализирам. Изпратено това плюс спецификация за 7 месеца заплата, която не са поискали.

Не са получили отговор и тяхното обслужване на клиенти не отговаря на имейли.


За да извадят тези пари, ще изискват ли проверка за това, което съм играл през 2022 г. (оттогава съм сменил банки) или ще изискват само за 2024 г., когато спечеля парите, които сега искам да изтегля? Казиното е faster.com


какво мислиш Възможно ли е да извадите тези пари 😕 (не се играе с никакви бонсу).

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
hnya0858
преди 5 часове

Направихте ли нов депозит сега или сте играли с някакъв оставащ баланс, който сте имали от 2022 г.? 🤔

Ако сте направили нов депозит сега и сте спечелили парите, според мен не би трябвало да се нуждаят от доказателство за депозита от преди.

Мога ли да ви помоля да предоставите пълния URL адрес на това казино, моля? Не можах да разбера кой е, честно казано.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 часове

здравей


Благодаря ви много за отговора.

Сайтът на казиното беше

https://www.snabbare.com/sv


Играх с нови пари и депозирах 2000 сек, които изиграх до 50 000+ на рулетка за няколко часа. Имах голям късмет. И когато исках да се оттегля, се появи този проблем.


Не съм използвал бонус оферта.


Поисках теглене на 13 декември, но те все още не са изплатили и поддръжката по имейл не е отговорила. Поддръжката в чата се отнася само до „друг отдел търси и се занимава с въпроса възможно най-скоро".


Единственото нещо, което бях помолен да изпратя чрез имейл поддръжка, е доказателство за адрес и мобилен номер. Изпратих информацията и те просто не ми отговориха.


Надявам се, че няма да поискат от мед да изпрати формация I от 2022 г., защото смених банката и е трудно да получа документацията и ще забави процеса допълнително : /. Но, разбира се, ще направя това, което искат, но точно сега се чувствам толкова глупаво.


Съжалявам за английския ми правопис 🙈

Редактиран от автора преди 19 часове
Автоматичен превод:
hnya0858
преди 5 часове

Не се притеснявайте за английския си правопис. Можете да пишете в този форум на вашия собствен език, тъй като тук имаме внедрен автоматичен преводач. 😉

Не вярвам, че имат причина да искат това, защото си играл с новия депозит, който направи сега.

Изминаха само няколко дни, за да потвърдят акаунта ви, така че може би се опитайте да бъдете малко по-търпеливи и се надяваме скоро да се върнат при вас.

Ние всъщност даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането. Там не се броят уикендите, разбира се.

Разбира се, дръжте ни в течение как върви и нашият екип за оплаквания ще бъде готов да се намеси, ако е необходимо.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини