преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotum Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте Добри новини, предполагам.
Искате ли да използвате функцията „актуализирайте ни", моля?
Просто превъртете надолу под позитивите в раздела Общ преглед . Благодаря!
Hey there. Good news, I guess.
Care to use the "update us" feature, please?
Just scroll down under the positives in the Overview tab. Thanks!
сметката ми преди няколко дни и започнах да депозирам и да играя, проверката и тегленията минаха много гладко, нямах големи печалби при първия депозит, но при третия депозит депозирах по-значителна сума и се опитах да изтегля много повече значителна сума, 3000 евро, акаунтът ми беше блокиран в същия ден и балансът ми беше конфискуван по обвинение в злоупотреба с бонус, възникна вторият въпрос, какво трябва да нанеса? Прочетох условията и не направих нищо нередно, така че според условията, очевидно се счита за злоупотреба, ако правите печалба в казиното, това често ли е?
my account a few days ago and I started depositing and playing, verification and withdrawals went very smoothly, I didn't have big gains on the first deposit, but on the third deposit I deposited a more considerable amount and tried to withdraw a much more considerable amount, 3000 euros , my account was blocked on the same day and my balance was confiscated under the allegation of bonus abuse, the second question arose, what should I inflict? I read the terms and didn't do anything wrong, so according to the terms, apparently it's considered abuse if you make a profit at the casino, is this common?
Здравейте.
Попитахте ли казиното какво се обърка? Това, което казината наричат „злоупотреба с бонуси", обикновено предоставя някакъв вид подозрителна дейност. За съжаление, без обяснението на казиното, никой не може да каже какво всъщност е причинило проблема.
Няколко съвета могат да бъдат намерени в тази статия, наречена „ Лов на бонуси – злоупотреба с бонуси, предлагани от онлайн казина "
Все пак, ако имате нужда от помощ, подайте жалба. Тази връзка ще ви насочи към създателя.
Hello.
Did you ask the casino what went wrong? What casinos call "bonus abuse" usually provides some sort of suspicious activity. Sadly, without the casino's explanation, no one can tell what really caused the problem.
A few hints could be found in this article called "Bonus Hunting – The Abusing of bonuses offered by online casinos"
Anyway, if you need help, submit a complaint. This link will direct you to the creator.
да, казаха ми следното: „Казиното си запазва правото да задържи плащания, ако има подозрение или доказателства за манипулиране на системата на казиното. Ще бъдат повдигнати наказателни обвинения срещу всеки потребител или друго лице(а), които са манипулирали системата на казиното или са се опитали да го направят. Казиното си запазва правото да отмени и/или промени всички игри или събития, предлагани на уебсайта.", моля, имайте предвид, че не разбирам защо! какво се случи, депозирах 3370 евро през тези две седмици и тегля само 2390! моят баланс в последния ден на теглене беше 3020.
yes, I was told the following: ""The Casino reserves the right to withhold payments if there is suspicion or evidence of manipulation of the casino system. Criminal charges will be brought against any user or other person(s) who manipulated the casino system or attempted to do so. The Casino reserves the right to rescind and/or change any games or events offered on the Website.", please note that I don't understand why! what happened, I deposited 3370eur during these two weeks and I only withdraw 2390! my balance on the last withdrawal day was 3020.
Много ми е неприятно да знам, че ме обвиняват в толкова тежко обвинение и то с още по-тежки последици! Вярвам, че това се случи, след като играех игра с rtp по време на бонуса, но условията не казват нищо за това
It bothers me a lot to know that I am being accused of such a serious accusation, and with even more serious consequences! I believe this happened after I was playing a game with rtp during the bonus, but the terms don't say anything about it
Бих казал, че трябва да подадете жалбата сега. Казиното може да предостави разумно обяснение, но би било добре да се гарантира, че всичко е честно и коректно. Както аз го виждам, казиното е приключило с вас, прав ли съм?
I'd say, you should submit the complaint now. The casino may provide a reasonable explanation, but it would be good to ensure all is fair and square. The way I see it, the casino is done with you, am I correct?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.