Да, никога не съм правил бонуси и им изпращах имейли стотици пъти. Надяваме се, че тегленето ви е гладко, но ни дръжте в течение🤟🏻
Yeah I’ve never did bonuses and I emailed them hundreds of times. Hope your withdrawal is smooth though but keep us updated🤟🏻
Здравейте, за съжаление залозите на slots n не се изплащат и всеки тук, който твърди, че е фалшив акаунт, направен от компанията, за да се опита да накара хората да се присъединят към тяхната измама. Те не са регулирани и ми отне 2 месеца, за да се потвърдя, след което ме блокираха, когато продължих да им изпращам имейли. Съжалявам приятел
Hi, unfortunately slots n bets do not pay out and anyone here claiming they do are a fake account made by the company to try and get people to join their scam. They aren’t regulated and it took me 2 months to get verified and then they blocked me when I kept emailing them. Sorry buddy
Вече имах теглене, направено от тях, което беше обработено за няколко дни, но този път отнема цяла вечност
I have already had a withdrawal made by them,which was processed in a a couple of days,however this time round it’s taking forever
Здравейте,
съжалявам да го кажа, но смятам, че това наистина е грешното място за игра:
https://casino.guru/slotsnbets-casino-review
Можете да опитате да подадете жалба , надявам се, че не е загубена кауза 🤞
Hello,
am sorry to say that but I feel that this is truly the wrong place to play:
https://casino.guru/slotsnbets-casino-review
You can try submitting a complaint, I hope that it is not a lost cause 🤞
Жалбата ще бъде ли направена директно до Slotsnbets?
Will the complaint be made direct to Slotsnbets?
Ако щракнете върху връзката, която ви изпратих (зелено „подаване на жалба") и след това поставите в това казино по време на частта за създаване, тогава да.
Но първо трябва да създадете жалбата.
If you click the link I sent you (green "submitting a complaint) and then put in this casino during the creation part, then yes.
But first, you have to create the complaint.
Ето линк към последното ми видео за това казино. https://youtu.be/1fpsVKjnJek?si=7-W3RTgjkBmV6nuI
Споделете го с приятелите си, за да защитим повече хора от измама!
Here is link for my latest video about this casino. https://youtu.be/1fpsVKjnJek?si=7-W3RTgjkBmV6nuI
Share it with your friends so we can protect more people from getting scammed!
Здравейте и благодаря. Мисля, че може да заинтересува играчите от нещо и може би да ги спаси, ако искат да отидат в други казина, за да играят.
Освен това, ти ли беше един от играчите, които загубиха парите си тук? Разгледах самото казино и неговият индекс на безопасност е почти 0, което говори, че със сигурност не бих похарчил и стотинка тук.
Затова те питам. 🤔
Hello and thank you. I think it might interest players in something and maybe save them if they want to go to other casinos to play.
Besides, were you one of the players who lost their money here ? I looked at the casino itself and its safety index is almost 0, which says that I certainly wouldn't spend a penny here.
That's why I'm asking you. 🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.