преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SlotsNBets Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Спечелих 1400 евро и щом направих теглене, блокираха сметката и не отговориха на съобщенията! Чувствам, че станах жертва на измама! Ако им изпратя различен имейл, те отговарят ....
I won 1400 euros and as soon as I made a withdrawal, they blocked the account and did not reply to the messages! I feel that I fell victim to fraud! If I send them a different email, they reply ....
Тогава какво ви казаха, когато се свързахте с тях от друг имейл адрес?
Then what did they tell you when you contacted them from a different email address?
Не споменах акаунта си и те ми отговориха нормално и сравнително бързо. Веднага след като ме помолиха да проверя имейла къде е акаунтът, те не отговориха отново. Загадъчни неща ...
I did not mention my account and they answered me normally and relatively quickly. As soon as they asked me to check the email where the account is, they did not answer again. Mysterious things ...
След това, разбира се, трябва да подадете жалба по този въпрос. От друга страна, казиното има рейтинг 0.0/10 на нашия уебсайт. Тяхното поведение ми показва, че това е чиста измама. Казиното работи без валиден лиценз, така че няма орган, който да ви помогне по този въпрос.
Страхувам се, че това ще бъде скъпо изживяване за вас, но следващия път трябва да проверите рейтинга и рецензиите на казиното.
Then of course, you should submit a complaint regarding this. On the other hand, the casino has a rating of 0.0/10 on our website. Their behaviour indicates me that it' a pure scam. The casino operates without any valid license so there's no authority that could help you in this matter.
I'm afraid this is going to be an expensive experience for you, but you need to check the casino's rating and reviews next time.
и защо сайтовете популяризират тези компании? Също така уведомих властите в моята страна. Вярвам, че ще го вземат и ще сложат парите ми. Ще бъде страхотно преживяване, ако оттеглянето ми не бъде направено ..
and why do the sites promote these companies? I have also informed the authorities here in my country. I believe that they will pick it up and put my money. It will be a great experience if my withdrawal is not made ..
Вероятно сайтовете популяризират тези казина, защото им се плаща за тяхното популяризиране 🙁
Sites probably promote these casinos, because they get paid for promoting them 🙁
Така че правилно ли разбирам, че сте поискали теглене на 1400, но сте получили само 400 по сметката си?
So do I understand it correctly that you requested a withdrawal of 1400, but you received only 400 on your account?
Казиното свърза ли се с вас и ви каза, че можете да теглите само 400 на месец?
И така, когато казвате 500 + 500 + 400, това означава, че сте имали 3 предстоящи тегления, те са одобрили само 1 и са отказали другите 2?
Did the casino contact you and told you that you can withdraw only 400 per month?
So when you say 500 + 500 + 400, then it means you had 3 pending withdrawals, they approved only 1 and declined the other 2?
Съжалявам да го кажа, но казиното има много лоша репутация. Тъй като те нямат никакви лицензионни органи, няма институция, срещу която да се оплачете. Единственият вариант беше да подадете жалба на нашия уебсайт, което направихте, но виждам, че казиното дори не реагира на вашата жалба.
Страхувам се, че единственото нещо, което можете да направите, е да изчакате. Бих препоръчал и рейтинга на казиното на нашия уебсайт преди първия ви депозит.
I'm sorry to say that, but the casino has a very bad reputation. Since they don't have any licensing authority, there's no institution you could complain to. The only option was submitting a complaint on our website which you did, but I can see that they casino didn't even react to your complaint.
I'm afraid that the only thing you can do is to wait. I'd also recommend the casino's rating on our website before your 1st deposit.
Както Даниел писа по-рано. Това конкретно казино изобщо не реагира и репутацията е много ниска... Трябва да се опитате да приемете факта, че парите са изчезнали 🙁.
As Daniel wrote earlier. This particular casino does not react at all and reputation is very low... You should try to accept the fact that money are gone 🙁.
Депозирах пари вчера. Качих документите си веднага и спечелих £2500!! Парите са за лекарствата за рак на майка ми, тъй като нямах достатъчно преди щастието, което имах, когато спечелих да знам, че мога да си позволя нейното лечение, а сега те дори няма да ми отговорят да ми позволят да се оттегля!!
I have deposited money Yesterday. I uploaded my documents straight away and I have won £2500!! The money is for my mothers cancer medication as I did not have enough before the happiness I had when I won to know I can afford her treatment and now they won’t even reply to me to let me withdraw!!
Здравей Даниел, бих искал да прочета форума ти по-рано, имам £2500 в сметката си и се страхувам, че няма да платят сега. Изпратих им спам по имейл. Между другото как верифицирахте акаунта си като няма зададени документи? Искам да направя това възможно най-скоро
Hi Daniel, I wish I read your forum earlier I have £2500 in my account and I’m scared they won’t pay now. I’ve spam emailed them. By the way how did you verify your account as there are no set documents? I want to do this ASAP
Депозирах пари вчера. Качих документите си веднага и спечелих £2500!! Парите са за лекарствата за рак на майка ми, тъй като нямах достатъчно преди щастието, което имах, когато спечелих да знам, че мога да си позволя нейното лечение, а сега те дори няма да ми отговорят да ми позволят да се оттегля!!
I have deposited money Yesterday. I uploaded my documents straight away and I have won £2500!! The money is for my mothers cancer medication as I did not have enough before the happiness I had when I won to know I can afford her treatment and now they won’t even reply to me to let me withdraw!!
Здравей,
Съжалявам, че трябва да се сблъскате с такава трудна житейска ситуация, мога ли да знам какъв изглежда проблемът с вашето оттегляне? Честно казано, репутацията на казиното ме кара да чувствам, че можете да бъдете измамен там много лесно 🙁. В момента, в който спрат да общуват с теб, бих казал, че всичко е свършено...
Hello there,
I'm sorry you have to face such a tough life situation, may I know what seems to be the issue with your withdrawal? Honestly, the casino's reputation makes me feel that you can be scammed there very easily 🙁. The moment they stop communicating with you, I'd say it's over...
Здрасти приятел,
Спечелих £5000 и те не ми позволиха да тегля. Те просто ми казват, че ще ми позволят да тегля, но за съжаление това не е лицензирано казино, така че могат да продължат да вземат пари и нищо няма да се случи.
Hi buddy,
I won £5000 and they did not let me withdraw. They just tell me they’ll let me withdraw but unfortunately it is not a licensed casino so they can keep taking money and nothing will happen.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.