преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots Safari Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Както можете да видите, депозитите в Slots Safari Casino са разпределени за онлайн бизнеси, това е според дескриптора за фактуриране - това е много нередовно!
As you can see deposits to Slots Safari Casino are allocated to online businesses, that is according to the billing descriptor - this is highly irregular!
Хей, съжалявам, че имате този проблем.
Въпреки това, тъй като парите не са пристигнали в сметката на казиното, вината не трябва да е тяхна. Опитахте ли да се свържете с доставчика на плащания? Мисля, че това би било подходящо и те ще разследват случилото се. Разбира се, може да не е кратък процес, така че бъдете подготвени предварително, че може да отнеме известно време.
Уведомете ме, когато се върнете, какъв отговор сте получили.
Hey, I'm sorry you're having this issue.
However, since the money did not arrive in the casino account, it must not be their fault. Have you tried contacting the payment provider? I think that would be appropriate and they would investigate what happened. Of course it may not be a short process so be prepared in advance that it may take some time.
Let me know when you get back what kind of response you got.
И тук е така. Жалко, че не дойдох тук, за да прочета прегледа на казиното
Same here. Too bad that I didn't came here to read the casino review
Здравейте, винаги ви препоръчвам да направите проучване за казиното, преди да отидете да депозирате някъде, защото можете да си спестите проблеми и нерви преди това.
Както и да е, случи ли ви се същото нещо, което се случи с играча, на когото отговорихте на публикацията, или сте имали различно преживяване?
уведомете ме, за да знаем дали е възможно да ви помогна.
Hello, I always recommend you to do your research about the casino before you go to deposit somewhere, because you can save yourself problems and nerves beforehand.
Anyways, did the same thing happen to you that happened to the player you replied to the post or did you have a different experience ?
let me know so we know if it is possible to help you.
Получаването на депозита отнема часове. И плащанията отиват към "случайни" фирми и с различни данъци. Например последното ми плащане отиде във фитнес зала 🙈
It take hours to get the deposit. And the payments goes to "random" businesses and with different taxes. For example, my last payment went to a gym 🙈
О, разбирам, но депозитът обикновено идва в казиното, да? Разбира се, ако смятате, че е сенчесто, тогава не е нужно да играете тук и да изберете казино, където не е така, както описвате тук.
Самото казино има нисък индекс на безопасност, така че със сигурност не бих играл тук и също така работи без лиценз. Виждали ли сте тази информация? Вероятно щеше да ме отблъсне веднага.
Както и да е, имате ли теглене, което чакате или не?
Oh I see, but the deposit normally came to the casino yes ? Of course, if you feel that it's shady, then you don't have to play here and choose a casino where it's not as you describe here.
The casino itself has a low saefty index, so I would certainly not play here and it also operates without a license. Have you seen this information ? It would probably put me off right away.
Anyway, do you have a withdrawal you're waiting for or not ?
Не съм направил заявка за теглене. Когато видях ревюто, напуснах казиното.
I didn't made any withdrawal request. When I did see the review I did leave the casino.
Мисля, че постъпихте правилно и аз щях да направя същото. Когато можете, най-добре е да си спестите неприятностите в началото.
Успех със следващия избор на казино. ☘️
I think you did the right thing and I would have done the same. When you can, it's best to save yourself the trouble at the beginning.
Good luck with your next casino choice. ☘️
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.