ФорумКазинаSlots Plus Casino - обща дискусия

Slots Plus Casino - обща дискусия

преди 1 година от Radka
|
1456 преглеждания 14 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots Plus Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

ще бъдат изтрити

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей задници, вие не помагате на никого, нали, просто се правите на глупаци.

Автоматичен превод:
YOM3ROCA
преди 1 година

Вашата жалба беше разгледана и засега чакаме само казиното да отговори, това зависи изключително от казиното, казино може да реши да не комуникира и жалбата се затваря като неразрешена и на казиното се присвоява отрицателен резултат, което намалява неговата оценка в рамките на сайта, така работят оплакванията

Автоматичен превод:
YOM3ROCA
преди 1 година

Всъщност избрахте казино с оценка 2,3 от 10 , сега ние трябва да носим отговорност за вашата молба за помощ?

Честно казано, бъдете честни и избягвайте подобна грешка в бъдеще.

https://casino.guru/Slots-Plus-Casino-review

Още един обиден пост и ще го скрия.

Бъдете търпеливи и по-разумни, моля.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Имам детайл със слот плюс казиното, преди 20 дни ми одобриха плащане, което не съм получил и в счетоводството ми казват, че няма конкретна дата за плащане (няма лимит за чакане). Бих искал да знам дали има още подобни случаи в това казино, защото може би един не е кой знае какъв проблем, но ако се обединим, можем да генерираме добро дело срещу тях, с надеждата да гарантираме, че хората няма да продължат да бъдем излъгани и в мярка за постигане на това, че ни плащат това, което дължат и може би постигане на справедливост за онези, които са преминали през същия проблем и не са постигнали много. Очаквах вашите коментари, без повече приказки се сбогувам, като ви желая добър следобед и успех колеги.. Фернандо Рамирес.


Автоматичен превод:
ferramflo
преди 5 месеца

Имаме2 оплаквания за това казино в нашата система. Вече виждам, че и двата са решени и играчите са получили парите си. Така че в този случай бих ви предложил да подадете жалба тук до нашия екип и те със сигурност ще направят всичко възможно, както винаги, за разрешаването на проблема.

Ето връзката за вас, ако се интересувате. Моля, уведомете ни как сте решили.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря ви много, казиното ме уведоми по имейл, че моята заявка за плащане е разрешена и е в процес на финализиране на плащането, така че ще изчакам още няколко дни, за да видя какво ще се случи и ако няма отговор, бих уведомил да продължа с моя случай или да отдам дължимото на казиното в случай на плащане. Благодаря ви много за вниманието, най-добри пожелания, att Fernando Ramírez.

Автоматичен превод:
ferramflo
преди 5 месеца

Удоволствието е мое. Не забравяйте да ни държите в течение, моля.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, добър ден, първо приемете сърдечни поздрави и поздравления за вашия приятен и много полезен сайт. Е, както казах през последните дни, съгласих се да уведомя дали моите подробности за забавянето на плащането с казино SLOT PLUS са коригирани, след като те изпратиха имейл за бързо плащане, но не беше така, още веднъж се обръщам към вас, за да поискам вашата подкрепа и тази на гуру общността, да издигнем гласа си и да отстояваме правата си в полза на по-добри и по-честни условия за игра, въпреки че сме съгласни, че има възможност да загубим, когато спечелим, ние искаме да получим плода на нашата отдаденост, което е как остана от вас за всяка предстояща ситуация в това отношение, благодаря ви за вниманието, продължете да имате страхотен следобед.

Автоматичен превод:
ferramflo
преди 5 месеца

Благодаря ви много за милите думи и наистина съжалявам, че проблемът не е решен до момента.

Горещо препоръчвам да подадете жалба тук с нашия екип, за да може да се намери най-доброто решение.

Уведомете ни, ако имате нужда от помощ, моля.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, добър ден, защото вече ви представих жалбата си, надявам се да не е твърде късно, но също така, че ако има нещо, което може или трябва да се направи, то трябва да се направи, защото поведението на сайтове като slot plus не е честно , добре, очаквах вашите коментари, добър ден.

Автоматичен превод:
ferramflo
преди 4 месеца

Здравейте!

Опитах се да проследя оплакването, което споменахте, но не можах да намеря такова. За да избегнете възможни недоразумения, завършихте ли този процес: https://casino.guru/complaints/create 👈?

Необходима е напълно подадена жалба, за да ви помогнем. Ако се затрудните в даден момент, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви дадем насоки.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, ако съм попълнил този формуляр, не знам защо оплакването не е такова, но няма проблем, ще го направя отново, благодаря.

Автоматичен превод:
ferramflo
преди 4 месеца

Моля, уведомете ни, разбира се, когато смятате, че имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини