преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots Plus Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Вашата жалба беше разгледана и засега чакаме само казиното да отговори, това зависи изключително от казиното, казино може да реши да не комуникира и жалбата се затваря като неразрешена и на казиното се присвоява отрицателен резултат, което намалява неговата оценка в рамките на сайта, така работят оплакванията
Your complaint was addressed and for now we are only waiting for the casino to respond, that depends exclusively on the casino, a casino may decide not to communicate and the complaint is closed as unresolved and a negative score is assigned to the casino, which reduces its rating within of the site, this is how complaints work
Tu queja fue atentida y por ahora solo se espera que el casino conteste, eso depende exclusivamente del casino, un casino puede decidir no comunicarse y la queja se cierra como no resuelta y se asigna un puntaje negativo al casino, lo que reduce su calificación dentro del sitio, así funcionan las quejas
Всъщност избрахте казино с оценка 2,3 от 10 , сега ние трябва да носим отговорност за вашата молба за помощ?
Честно казано, бъдете честни и избягвайте подобна грешка в бъдеще.
https://casino.guru/Slots-Plus-Casino-review
Още един обиден пост и ще го скрия.
Бъдете търпеливи и по-разумни, моля.
Actually, you picked a casino with a rating 2,3 out of 10, now we to be held responsible for your request for help?
Honestly, be fair and avoid such a mistake in the future.
https://casino.guru/Slots-Plus-Casino-review
Another offensive post, and I will hide it.
Be patient and more reasonable, please.
Имам детайл със слот плюс казиното, преди 20 дни ми одобриха плащане, което не съм получил и в счетоводството ми казват, че няма конкретна дата за плащане (няма лимит за чакане). Бих искал да знам дали има още подобни случаи в това казино, защото може би един не е кой знае какъв проблем, но ако се обединим, можем да генерираме добро дело срещу тях, с надеждата да гарантираме, че хората няма да продължат да бъдем излъгани и в мярка за постигане на това, че ни плащат това, което дължат и може би постигане на справедливост за онези, които са преминали през същия проблем и не са постигнали много. Очаквах вашите коментари, без повече приказки се сбогувам, като ви желая добър следобед и успех колеги.. Фернандо Рамирес.
I have a detail with the slot plus casino, 20 days ago they approved a payment that I have not received and they tell me in accounting that there is no specific payment date (no waiting limit). I would like to know if there are more cases like this in this casino, because maybe one is not much of a problem but if we join together then we could generate a good case against them, with the hope of ensuring that people do not continue to be lied to and in measure of achieving that they pay us what they owe and perhaps achieving justice for those who have gone through this same problem and have not achieved much. I was waiting for your comments, without further ado I say goodbye wishing you a good afternoon and good luck colleagues att.. Fernando Ramírez.
Tengo un detalle con el casino slot plus, desd hace 20 días me aprobaron un pago q no he recibido y me dicen en contabilidad que no hay fecha ( sin límite de espera) específica de pago. Quisiera saber si hay más casos como este el este casino, porq tal vez uno no es mucho problema pero si nos unimos entonces podríamos generar un buen caso en contra de ellos, con la esperanza de lograr que no se siga mintiendo a las gente y en medida de lograrlo que nos paguen lo q deben y tal vez lograr hacer justicia por quien haya pasado por este mismo problema y no haya logrado mucho. Quedó pendiente de sus comentarios, sin mayor preámbulo me despido deseándoles buena tarde y good luck compañeros att.. Fernando Ramírez.
Имаме2 оплаквания за това казино в нашата система. Вече виждам, че и двата са решени и играчите са получили парите си. Така че в този случай бих ви предложил да подадете жалба тук до нашия екип и те със сигурност ще направят всичко възможно, както винаги, за разрешаването на проблема.
Ето връзката за вас, ако се интересувате. Моля, уведомете ни как сте решили.
We have 2 complaints about this casino in our system. I can already see that both of them have been resolved and the players have received their money. So, in this case, I would suggest you file a complaint here with our team, and they will surely do their best, as always, to get it solved.
Here's the link for you if you are interested. Please let us know how you have decided.
Благодаря ви много, казиното ме уведоми по имейл, че моята заявка за плащане е разрешена и е в процес на финализиране на плащането, така че ще изчакам още няколко дни, за да видя какво ще се случи и ако няма отговор, бих уведомил да продължа с моя случай или да отдам дължимото на казиното в случай на плащане. Благодаря ви много за вниманието, най-добри пожелания, att Fernando Ramírez.
Thank you very much, the casino has notified me via email that my payment request has been authorized and is in the process of finalizing the payment, so I am going to wait a few more days to see what happens and if there is no response I would be notifying to continue with my case or well give the credit it deserves to the casino in case of payment. Thank you very much for your attention, best regards, att Fernando Ramírez.
Muchas gracias el casino me ha notificado vía mail que mi requerimiento de pago ha sido autorizado y está en proceso de finalizar el pago, entonces voy a esperar unos dias mas a ver que suceden y si no hay respuesta estaria notificando para continuar con mi caso o bien dar el crédito que merece al casino en caso de pago. Muchas gracias por su atención saludos cordiales, att Fernando Ramírez.
Удоволствието е мое. Не забравяйте да ни държите в течение, моля.
My pleasure. Make sure to keep us informed, please.
Здравейте, добър ден, първо приемете сърдечни поздрави и поздравления за вашия приятен и много полезен сайт. Е, както казах през последните дни, съгласих се да уведомя дали моите подробности за забавянето на плащането с казино SLOT PLUS са коригирани, след като те изпратиха имейл за бързо плащане, но не беше така, още веднъж се обръщам към вас, за да поискам вашата подкрепа и тази на гуру общността, да издигнем гласа си и да отстояваме правата си в полза на по-добри и по-честни условия за игра, въпреки че сме съгласни, че има възможност да загубим, когато спечелим, ние искаме да получим плода на нашата отдаденост, което е как остана от вас за всяка предстояща ситуация в това отношение, благодаря ви за вниманието, продължете да имате страхотен следобед.
Hello, good afternoon, first of all, receive a cordial greeting and congratulations for your pleasant and very useful site. Well, as I said in recent days, I agreed to notify if my payment delay detail with SLOT PLUS casino was remedied once they sent an email about prompt payment, but it was not so, once again I turn to you to request your support and that of the guru community, to raise our voices and assert our rights, in favor of better and fairer playing conditions, although we agree that it is a possibility to lose, when we win we like to receive the fruit of our dedication, which is how it remained of you for any upcoming situation in this regard, thank you for your attention, continue having a great afternoon.
Hola buenas tardes, antes que nada reciban un cordial saludo y una felicitación por su agradable y muy útil sitio. Pues como dije en días pasados quedé de notificar si mi detalle del retardo de pago con casino SLOT PLUS se remediaba una vez que mandaron un mail de pronto pago, pero no fue así entonces una vez más recurro a ustedes para solicitar su apoyo y el de la comunidad guru, para levantar la voz y hacer valer nuestros derechos, en pro de mejores y más justas condiciones de juego, si bien estamos de acuerdo que es una posibilidad perder, cuando ganamos nos gusta recibir el fruto de nuestra dedicación, siendo así quedó de ustedes para cualquier situación venidera al respecto, gracias por su atención sigan pasando una excelente tarde.
Благодаря ви много за милите думи и наистина съжалявам, че проблемът не е решен до момента.
Горещо препоръчвам да подадете жалба тук с нашия екип, за да може да се намери най-доброто решение.
Уведомете ни, ако имате нужда от помощ, моля.
Thank you very much for the kind words, and I am really sorry that the issue hasn't been solved as of now.
I would strongly suggest you file a complaint here with our team so the best solution can be found.
Let us know if you need any assistance, please.
Здравейте, добър ден, защото вече ви представих жалбата си, надявам се да не е твърде късно, но също така, че ако има нещо, което може или трябва да се направи, то трябва да се направи, защото поведението на сайтове като slot plus не е честно , добре, очаквах вашите коментари, добър ден.
Hello, good day because I have already presented my complaint to you, I hope it is not too late but also that if there is something that can or should be done, it should be done because the behavior of sites like slot plus is not fair, well, it was pending your comments, good day.
Hola buen el día pues ya presente mi queja ante ustedes, espero q no sea muy tardado pero también q si hay algo q.se pueda o deba hacer se haga potq no es justo el proceder de sitios como slot plus, bueno pues quedó pendiente de sus comentarios, buen día.
Здравейте!
Опитах се да проследя оплакването, което споменахте, но не можах да намеря такова. За да избегнете възможни недоразумения, завършихте ли този процес: https://casino.guru/complaints/create 👈?
Необходима е напълно подадена жалба, за да ви помогнем. Ако се затрудните в даден момент, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви дадем насоки.
Hello!
I tried to track the complaint you mentioned, but could not find any. To avoid possible misunderstandings, have you completed this process: https://casino.guru/complaints/create 👈?
A fully lodged complaint is necessary to assist you. If you struggle at some point, let us know, and we will try to provide guidance.
Здравейте, ако съм попълнил този формуляр, не знам защо оплакването не е такова, но няма проблем, ще го направя отново, благодаря.
Hello, if I filled out that form, I don't know why the complaint is not as such, but there is no problem, I will do it again, thank you.
Hola si llene ese formulario no se porq no está como tal la queja pero no hay problema lo vuelvo a hacer gracias.
Моля, уведомете ни, разбира се, когато смятате, че имате нужда от помощ.
Please let us know whenever you feel that you need some help, of course.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.