преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots Magic Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам баланс от 400 евро в казиното и бих искал да изтегля 300 евро.
Първо ми казваше да качвам документи, а сега състоянието казва: чакащ играч.
Обслужването на клиенти не отговаря в чата на живо или по имейл.
Какво мога да направя
I have a balance of 400 euros at the casino and would like to withdraw 300 euros.
First it kept telling me to upload documents and now the status says: player pending.
Customer service does not respond in live chat or via email.
What can I do
Habe 400 Euro Guthaben bei dem casino möchte 300€ auszahlen lassen.
Erst kam die ganze Zeit ich soll Dokumente hoch laden und jetzt steht bei Status: spieler ausstehend.
Der Kundenservice reagiert weder im live Chat noch über email.
Was kann ich tun
Здравейте, въз основа на това, което описвате, първо трябва да преминете през проверка на акаунта. След като го завършите успешно, едва тогава ще можете да изтеглите парите. Както и да е, от колко време продължава тази ситуация с проверката?
Със сигурност би било най-добре, ако казиното отговори на вашите въпроси и се опита да ви успокои, за да знаете на какъв етап се намирате. Знам обаче, че този процес е много важен за казината и им даваме 14 дни, така че нека се опитаме да бъдем търпеливи за известно време и да видим как ще се получи всичко в крайна сметка.
Ако имате други проблеми и нищо не се разреши през следващите дни и не сте получили отговор, непременно ни уведомете.
Ще чакам.
Hi, based on what you describe, you'll need to go through account verification first. Once you have completed it successfully, only then will it be possible for you to withdraw the money. Anyway, how long has this verification situation been going on for ?
It would certainly be best if the casino answered your questions and tried to reassure you so that you know what stage you are at. However, I know that this process is very important for the casinos and we give them 14 days so let's try to be patient for a while and see how it all works out in the end.
If you have any other problems and nothing is resolved in the next days and you haven't received a reply, by all means update us.
I will be waiting.
Качването на документи винаги е казвало, че данните ми са актуални и не трябва да качвам документи.
Вече изтрих бисквитките, кеша и всичко.
Upload documents has always said that my data is up to date and I don't have to upload any documents.
I've already deleted cookies and cache and everything.
Bei Dokumente hochladen steht ja schon die ganze Zeit das meine Daten auf dem neusten stand sind und ich keine Dokumente hochladen muss.
Cookies und Cache und alles hab ich auch schon gelöscht.
Виждам, че документите ви са на практика изрядни. Все още няма отговор от казиното по този въпрос? Може би ще отнеме още време, ако казиното има някои допълнителни проверки и ще види дали статусът се променя.
Ако обаче не, както споменах, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Ще бъде ли възможно това?
I see, so your documents are practically in order. Still no response from the casino on this issue ? Maybe it will take some more time if the casino has some additional checks and see if the status changes.
However, if not, as I mentioned, let us know and we will try to help you.
Will that be possible ?
Здравейте, първо имам проблем.. Спечелих в slotsmagic. Сега искам да изплатя и те не го правят... Винаги получавам съобщението за грешка bank name error
Hello, first of all I have a problem.. I won at slotsmagic. Now I want to pay out and they won't do it... I always get the error message bank name error
Hallo erst mal ich habe ein problem.. ich habe bei slotsmagic gewonnen. Jetzt will ich auszahlen und die machen es nicht.. da kommt immer fehler Meldung bank name error
Здравейте, тъй като имате проблем с тегленето и следователно получавате грешка, говорихте ли с поддръжката на казиното за това? Опитвали ли сте да разберете как можете да разрешите тази ситуация и какво трябва да направите, ако продължавате да получавате грешка? Казиното предоставило ли ви е алтернатива, ако не можете да теглите пари?
Моля да ме уведомите.
Hi, since you have a problem with the withdrawal and therefore you are getting an error, have you spoken to the casino support about it ? Have you tried to find out how you can resolve this situation and what you should do if you keep getting an error ? Has the casino provided you with an alternative if you cannot withdraw money ?
Please let me know.
Те ме спират. Винаги нещо различно
They're stopping me. Always something different
Die halten mich auf. Immer was anderes
Значи не са ви дали никакъв съвет какво трябва да направите, за да направите успешно теглене? Какво ви казва казиното тогава, моля? От колко време продължава вашата ситуация?
So they didn't give you any advice on what you should do to make a successful withdrawal ? What does the casino say to you then, please ? How long has your situation been going on ?
7 дни, които казват какво, но всичко пасва. Просто винаги има друга грешка. Ако трябваше да депозирам всичко щеше да работи, но някак си нямаше да работи за 4000 евро...
7 days that say what but everything fits. It's just that there's always another error. If I were to deposit everything would work but somehow it wouldn't work for 4000 euros...
7 tage die sagen was aber alles passt. Nur das immer ein anderer Fehler kommt. Wenn ich einzahlen würde dann klappt alles aber bei 4000 Euro irgendwie nicht...
Не, нищо, дори бонусите ми в онези дни изчезват
No, nothing, even my bonuses in those days are going away
Nein nix sogar meine bonusse in denn tagen gehen weg
Нека ви задам още един въпрос. Имате ли потвърдена казино сметка и имали ли сте успешни тегления в миналото?
Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене и ако нищо не се промени дотогава, препоръчвам да подадете жалба.
От една страна, разбирам, че казиното може да има технически проблеми, но тъй като нямате абсолютно никаква информация за вашето теглене и ситуацията, разбирам, че сте нервен.
Въпреки това, когато ви кажат за грешка, опитвали ли сте да разберете какво точно не е наред и как трябва да го поправите, за да го коригирате, ако грешката е от ваша страна?
Let me ask you one more question. Do you have a verified casino account and have you had any successful withdrawals in the past ?
We give casinos 14 days to resolve a withdrawal and if nothing changes by then, I recommend filing a complaint.
On the one hand, I understand that the casino may have technical problems, but since you have absolutely no information about your withdrawal and the situation, I understand that you are nervous.
However, when they tell you about an error, have you tried to find out what exactly is wrong and how you should fix it to make it right if it's a mistake on your side ?
Да, други казина са платили без никакви проблеми. Да всичко е наред... може би защото беше много наведнъж
Yes, other casinos have paid out without any problems. Yes everything is fine... maybe because she was a lot at once
Ja andere casinos haben ohne probleme ausgezahlt. Ja alles ist in Ordnung.. vielleicht weil sie viel auf einmal war
Това означава ли, че вече сте получили парите си? 🙂
Does that mean you already got your money ? 🙂
Ако кажете на поддръжката на казиното за това, какво ще кажат те? Опитахте ли да ги попитате за съвет и да видите какво правите грешно, когато правите теглене? Опитахте ли да попитате дали имате друга алтернатива за теглене на пари? 🤔
If you tell the casino support about it, what do they say ? Have you tried asking them for advice and to see what you are doing wrong when you make a withdrawal ? Have you tried to inquire if you have any other alternative to withdraw money ? 🤔
Казах им, че има проблеми. Но вече 9 дни не им пука. Депозирайте от моята сметка без проблеми, но при изплащане
I told them there were problems. But they haven't cared for 9 days. Deposit from my account without any problems but when paying out
Ich habe dene gesagt das es Probleme gibt. Aber die kümmern sich nicht seit 9 Tagen. Einzahl von mein Konto ohne probleme aber beim auszahlen
Здравейте. Бихте ли били по-конкретни, моля, ако акаунтът ви в това казино е напълно потвърден? Съжалявам, но наистина не разбрах от съобщенията ви. Това ли е първата ви заявка за теглене в това конкретно казино? Трябва да знаем тази информация, така че се надяваме, че ще можем да ви помогнем. Ще чакам вашия отговор.
Hello. Could you be more specific, please, if your account at this casino is fully verified? Sorry, but I really didn't get it from your messages. Is this your first withdrawal request at this particular casino? We need o know these information, so hopefully we'll be able to help you out. Will wait for your reply.
Здравейте, имам същия проблем с изплащането, не получавам никакви отговори в чат или имейл. Вече имах изплащане в slotsmagic, но сега получавам точно същата грешка в името на банката
Hello, I have the same problem with the payout, I don't get any answers via chat or email. I've already had a payout at slotsmagic, but now I'm getting exactly the same bank name error
Guten Tag ich habe des gleiche problem mit der Auszahlung bekomme keine Antworten über den chat so wohl über Email habe bei slotsmagic schon mal eine Auszahlung gehabt doch jetz kommt bei mir genau des gleiche bank Name error
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.