ФорумКазинаSlots Magic Casino - обща дискусия

Slots Magic Casino - обща дискусия

преди 11 месеца от T3UF3LSFRAU
|
3089 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots Magic Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

Имам баланс от 400 евро в казиното и бих искал да изтегля 300 евро.

Първо ми казваше да качвам документи, а сега състоянието казва: чакащ играч.

Обслужването на клиенти не отговаря в чата на живо или по имейл.


Какво мога да направя

Автоматичен превод:
T3UF3LSFRAU
преди 11 месеца

Здравейте, въз основа на това, което описвате, първо трябва да преминете през проверка на акаунта. След като го завършите успешно, едва тогава ще можете да изтеглите парите. Както и да е, от колко време продължава тази ситуация с проверката?

Със сигурност би било най-добре, ако казиното отговори на вашите въпроси и се опита да ви успокои, за да знаете на какъв етап се намирате. Знам обаче, че този процес е много важен за казината и им даваме 14 дни, така че нека се опитаме да бъдем търпеливи за известно време и да видим как ще се получи всичко в крайна сметка.

Ако имате други проблеми и нищо не се разреши през следващите дни и не сте получили отговор, непременно ни уведомете.

Ще чакам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Качването на документи винаги е казвало, че данните ми са актуални и не трябва да качвам документи.


Вече изтрих бисквитките, кеша и всичко.


Автоматичен превод:
T3UF3LSFRAU
преди 11 месеца

Виждам, че документите ви са на практика изрядни. Все още няма отговор от казиното по този въпрос? Може би ще отнеме още време, ако казиното има някои допълнителни проверки и ще види дали статусът се променя.

Ако обаче не, както споменах, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Ще бъде ли възможно това?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, първо имам проблем.. Спечелих в slotsmagic. Сега искам да изплатя и те не го правят... Винаги получавам съобщението за грешка bank name error

Автоматичен превод:
Emo2203
преди 8 месеца

Здравейте, тъй като имате проблем с тегленето и следователно получавате грешка, говорихте ли с поддръжката на казиното за това? Опитвали ли сте да разберете как можете да разрешите тази ситуация и какво трябва да направите, ако продължавате да получавате грешка? Казиното предоставило ли ви е алтернатива, ако не можете да теглите пари?

Моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Те ме спират. Винаги нещо различно

Автоматичен превод:
Emo2203
преди 8 месеца

Значи не са ви дали никакъв съвет какво трябва да направите, за да направите успешно теглене? Какво ви казва казиното тогава, моля? От колко време продължава вашата ситуация?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

7 дни, които казват какво, но всичко пасва. Просто винаги има друга грешка. Ако трябваше да депозирам всичко щеше да работи, но някак си нямаше да работи за 4000 евро...

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Не, нищо, дори бонусите ми в онези дни изчезват

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Какво мога да направя

Автоматичен превод:
Emo2203
преди 8 месеца

Нека ви задам още един въпрос. Имате ли потвърдена казино сметка и имали ли сте успешни тегления в миналото?

Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене и ако нищо не се промени дотогава, препоръчвам да подадете жалба.

От една страна, разбирам, че казиното може да има технически проблеми, но тъй като нямате абсолютно никаква информация за вашето теглене и ситуацията, разбирам, че сте нервен.

Въпреки това, когато ви кажат за грешка, опитвали ли сте да разберете какво точно не е наред и как трябва да го поправите, за да го коригирате, ако грешката е от ваша страна?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, други казина са платили без никакви проблеми. Да всичко е наред... може би защото беше много наведнъж

Автоматичен превод:
Emo2203
преди 8 месеца

Това означава ли, че вече сте получили парите си? 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не, за съжаление все още нищо. Единственото нещо, което винаги се появява, е грешка в името на банката

Автоматичен превод:
Emo2203
преди 8 месеца

Ако кажете на поддръжката на казиното за това, какво ще кажат те? Опитахте ли да ги попитате за съвет и да видите какво правите грешно, когато правите теглене? Опитахте ли да попитате дали имате друга алтернатива за теглене на пари? 🤔

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Казах им, че има проблеми. Но вече 9 дни не им пука. Депозирайте от моята сметка без проблеми, но при изплащане

Автоматичен превод:
Emo2203
преди 8 месеца

Здравейте. Бихте ли били по-конкретни, моля, ако акаунтът ви в това казино е напълно потвърден? Съжалявам, но наистина не разбрах от съобщенията ви. Това ли е първата ви заявка за теглене в това конкретно казино? Трябва да знаем тази информация, така че се надяваме, че ще можем да ви помогнем. Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, имам същия проблем с изплащането, не получавам никакви отговори в чат или имейл. Вече имах изплащане в slotsmagic, но сега получавам точно същата грешка в името на банката

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини