преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots Hammer Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
пишат ми през цялото време
Скъпи Иване
Благодаря, че се свързахте с нас.
Уведомяваме ви, че вашата заявка вече е обработена.
След като тегленето бъде одобрено, средствата ще бъдат кредитирани към вашия метод на плащане. Обикновено е мигновено за електронни портфейли, но може да отнеме до 3 работни дни за банкови преводи.
they write to me all the time
Dear Ivan
Thank you for contacting us.
We inform you that your request has already been processed.
Once the withdrawal is approved, the funds will be credited to your payment method. It's usually instant for e-wallets, but can take up to 3 business days for bank transfers.
весь час мені пишуть
Шановний Іване
Дякуємо, що звернулися до нас.
Повідомляємо, що Ваш запит вже розглянуто.
Після схвалення зняття кошти зараховуються на ваш спосіб оплати. Для електронних гаманців це зазвичай миттєво, а для банківських переказів може тривати до 3 робочих днів.
Колко време всъщност чакаш сега? И кой метод на плащане сте използвали?
How long have you actually been waiting now? And which payment method have you used?
Благодаря за актуализацията. Радвам се за вас!
Все пак имаш ли нещо против да отговориш на въпросите на Роми?
Thanks for the update. I'm glad for you!
Do you mind answering Romi's questions anyway?
Лицензът и банковото извлечение са потвърдени, пише „KYC Complete" в профила. Все още да получа средствата си. Не съм виждал моя "Interact E-Transfer" обработен от тяхна страна, въпреки че това е методът, който депозирах.
Поддръжката по имейл е 1 отговор на ден досега, а поддръжката на живо не може да отговори нищо относно банкирането или KyC като негов „друг отдел"
Ужасно преживяване досега.
License & Bank statement verified, says "KYC Complete" in profile. Yet to obtain my funds. Haven't seen my "Interact E-Transfer" processed on their end, though thats the method I deposited.
Support via email is 1 reply per day so far, and live support cant answer anything on banking or kyc as its "another dept"
Horrible experience so far.
Здравейте, мога ли да знам колко време чакате да бъде обработено тегленето ви? Кога го въведохте? Успешно ли завършихте проверката?
Понякога просто трябва да сте малко търпеливи и да видите дали нещата ще се развият. Ако не стане, не се колебайте да се върнете и ще видим дали можем да помогнем. 😉
Hello, can I know how long you are waiting for your withdrawal to be processed? When did you enter it? Did you complete the verification successfully?
Sometimes you just have to be a little patient and see if things move forward. If it doesn't, feel free to come back and we'll see if we can help. 😉
Ще се върна с актуализация в средата на следващата седмица.
проверката изглежда е направена, тъй като профилът казва „KYC verified" - Направих депозит чрез Interac e-transfer, така че изпратих отговор по имейл, за да попитам какво може да им трябва като доказателство за плащане за този случай.
казаха два работни дни за обработка на теглене, така че ще видим какво ще се случи, тъй като сега стига до този момент.
I’ll return with an update mid-next week.
verification seems to be done as profile says "KYC verified" - I made a deposit via Interac e-transfer so emailed a reply to ask what they may need for proof of payment for that in case.
they said two days business days to process a withdraw, so we’ll see what happens as it’s coming up to that point now.
Отлично, така че е добре да ги чуем и те ми отговориха. Сега ще изчакаме да видим дали това наистина е така и следователно вашето оттегляне е одобрено.
Уведомете ме, ако това се случи.
Excellent, so it's good to hear from them and they wrote back. Now we will wait to see if this is really the case and therefore your withdrawal is approved.
Let me know if that happens.
Днес получих имейл от тях, те премахнаха всичките ми печалби (приблизително 450$) и ме оставиха само с първоначалния ми депозит (45$) обратно в моята сметка.
те отбелязаха състоянието на условията им - когато използвате спортен бонус, всички залози не могат да бъдат повече от първоначалния депозит, което пропуснах, когато четох
тъй като някои поставих и бях спечелил някои залози, които бяха повече от 45 $, те премахнаха всичките ми печалби след около 2 дни.
— честно казано никога повече няма да депозирам тук.
I got a email today from them, they removed all my winnings (approx 450$) and left me with only my initial deposit (45$) back in my account.
they noted their terms state - when using a sports bonus, any wagers cannot be more than the initial deposit, which I missed when reading
so because some I placed and had won some wagers which were more than 45$ they removed all my winnings after about 2 days.
— honestly will never deposit here again.
О, много съжалявам. Тъжно е, ако си се провалил и не ти плащат пари заради това.
Бих искал също да спомена, че ние не се занимаваме специално със спортни залагания, защото нямаме експерти в този контекст, така че сега съжалявам още повече и явно знам как ще се развие. 😥
Oh, I'm so sorry. It's sad if you've failed and they don't pay you money because of it.
I would also like to mention that we don't deal with sports betting specifically because we don't have any experts in this context, so now I am even more sorry and I obviously know how it will turn out. 😥
Вероятно ще опитам ново теглене, те са сайт за спорт/казино и все още имам средства - така че ще ви информирам следващата седмица, за да ви уведомя какво ще се случи, ако го направя.
независимо от спорта или казиното, те трябва да изплащат справедливо и еднакво
I’m probably going to attempt another withdraw, they are a sports/casino site and I still have funds on - so I’ll update you next week to let you know what happens if I do so.
regardless sports or casino, they should payout fairly and the same
Разбира се! Ние ще сме тук.
Напълно съм съгласен с вас, че независимо от спорта или казиното, те трябва да изплащат справедливо и еднакво. Въпросът е, че когато става въпрос за спортни залагания, ни липсва експертен опит, за да разпознаем нечестното поведение.
Затова обикновено не се намесваме. Във всеки случай се надявам скоро да се реши въпроса!
Sure thing! We will be here.
I totally agree with you that regardless of sports or casino, they should payout fairly and the same. The matter is, when it comes to sports betting, we lack the expertise to recognize unfair behaviour.
Thus, we usually do not get involved. In any case, I hope the matter will be resolved soon!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.