преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots Capital Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистрирах се в Slots Capital Casino онлайн. Веднага щом въведох информацията за картата си, банката ми ме попита дали току-що съм платил 26,50 на магазин за дрехи онлайн. Казах не и ми замразиха картата. Повръща ми се, защото за първи път реших да го пробвам и сега се чувствам компрометирана. Те дори поискаха последните 4 от социалните ми!
I signed up for Slots Capital Casino online. No sooner did I put my card information in, my bank asked me if I just paid 26.50 to a clothing shop online. I said no and they froze my card. It makes me sick because it was the first time I decided to try it and now I feel compromised. They even asked for the last 4 of my social!
Съжалявам, но сега съм доста изгубен.
Кой е замразил картата ви и какво общо има този магазин за дрехи, моля?
Мисля, че в момента преминавате KYC и сте се опитали да използвате картата за теглене, може би казиното ви е помолило да направите депозит за проверка - съвсем нормално, трябва да кажа. Прав ли съм, моля?
Какво означава това "последните 4 от моите социални мрежи", моля? Не съм много запознат с американските документи за самоличност.
Благодаря ти
I'm sorry but I'm quite lost now.
Who has frozen your card, and what does this clothing shop have in common, please?
I think that you are undergoing the KYC now and you tried to use the card for withdrawal maybe the casino asked you to make a verification deposit - quite normal I must say. Am I correct, please?
What does this "the last 4 of my social" mean please? I'm not quite familiar with the US IDs.
Thank you
добре, изглежда не мога да получа никаква помощ за нещо с 2 казина, в които играя. Това и сестра Site Desert nights casino. Направих чат на живо и имейл без отговори. Така че направих видеоклип на това, което прави, и го пуснах във facebook за някаква помощ. Когато отида, получавам същото и в правилата се казва само, че играта (Kaboom) не е разрешена за игра. Така че предполагам, че съм глупав или нещо подобно. Опитах Explorer, firefox и crome, както казаха да направя. Също така ми каза да изчистя кеша си ..Правя всичко това и все още нищо.Утре ще отида в къщата на приятели и ще вляза от неговия компютър.Ще видя дали съм аз или не.Вбесява ме, тъй като харесвам тази игра Alot.Thiers около 12 игри досега. Имам същото съобщение за грешка.Можете ли да гледате и да ми помогнете..Печеля няколкостотин тук от време на време и харесвам много игри в тях..Чуйте, това е връзката към публикацията във Facebook. .
https://www.facebook.com/100087673701111/videos/1245590952748573?notif_id=1681435125668754¬if_t=video_processed&ref=notif
ok,i cant seem to get any help on something with 2 casinos i play on.This one and sister Site Desert nights casino.Ive done live chat and email with no answers.So i made a video of What its doing and put on facebook for some help.When i dep i get same thing and in the Rules it only says (Kaboom) game is not alowed to be played.So i guess im Stupid or something.I tryed Explorer,firefox and crome as they said to do.Also told me to clear my cache ..I do all of this and Still nothing.Tomarrow im going to a friends house and login from his pc.I will see if its me or not.Its pissing me off,as i like this game Alot.Thiers about 12 games so far i have the same error message.Can u please watch and help me..I win a few hundred here from time to time and like meny games on thier..Hear is the link to facebook post..
https://www.facebook.com/100087673701111/videos/1245590952748573?notif_id=1681435125668754¬if_t=video_processed&ref=notif
Добре, предполагам, че никой не може да копира и постави връзката ми и да види какъв проблем имам. Защо да се занимавам, ако техните игри не можете да играете? Ако купонът казваше, че игрите са където, освен да играя, никога нямаше да отида тук. Тези глупости, през които преминавам, са объркани. Представителите казват, че няма блокирани игри. Е, аз не пия, но трябва да съм надрусан или пиян и не не знам какво правя???
Ok,I guess nobody can copy and paste my link and see what problem I'm having.Why dep if thiers games u can't play? If coupon said the games where except from playing I would have never dep here.This crap I'm going through is messed up.reps say no games are blocked.Well I don't drink,but I must be high or drunk and don't know what I'm doing???
Гледах видеото и сега не мога да разбера проблема.
Но смятам, че трябва да е технически или софтуерен проблем. Бихте ли споделили видеоклипа с доставчика на игри Rival?
Както и да е, коя система поддържа вашият стар телефон и какъв браузър използва?
I watched the video, and now I can't figure out the issue.
But, I feel it must be a technical or software problem. Would you share the video with the Rival game provider?
Anyway, which system does your old phone support and what browser does it use?
Добре, и двата Android работят на една и съща версия на системата? 🤔
Предполагам, че трябва да има някаква разлика, иначе би имало много смисъл.
Ok, both Androids are running on the same system version? 🤔
I would guess there must be some difference, it would make much sense otherwise.
Благодаря на всички за хедс-ъп, наскоро имах игра 60x, в която завърших и максималното теглене беше $180. Но първо трябва да направя депозит от $25, за да потвърдя акаунта си, което нямаше абсолютно никакъв смисъл и затова се колебаех дали да депозирам, докато не събера повече информация за това казино.
Няма да депозирам нищо в това казино и те могат да задържат $180, които вероятно никога нямаше да получа. Има много други по-добри казина от капитала на слотовете, които наистина ценят своите клиенти.
Трябва да оставим част от негативните забележки за фалшивите хищнически казина, за да измамим колкото се може повече хора
Thx everyone for the heads up, I recently had a playthrough 60x in which I completed and max withdrawal was $180. But I have to make a $25 deposit first to verify my account which made absolutely no sense and therefore I've been hesitant about depositing until I gathered more info on this casino.
I will not be depositing anything with this casino and they can keep the $180 which I would've probably never received. There are many other better casinos then slots capital that actually value their customers.
We must do are part leaving negative remarks about bogus predatory casinos out to scam as many people as possible
Здравей.
Ако бях убеден, че казиното действа нечестно, щях да подам жалбата на първо място.
Нормално е да депозирате истински пари, за да изтеглите пари, спечелени от игра с бонус без депозит, но 25 долара ми звучат твърде много. Но дали се казва "верификационен депозит" - не е грабителски акт. Казиното трябва да потвърди опцията за плащане, която предпочитате да използвате за първи път. Това не би било необходимо, ако сте депозирали първи, но не сте го направили.
Между другото, изумен съм, че успяхте да изпълните 60x залагането. Прекалено висока сума, ако питате мен.
Това, което не е съвсем готино за мен, е когато казиното иска да депозирате, за да започнете да залагате бонус парите, събрани чрез игра с бонус без депозит. Тази версия изобщо не ми харесва. Нарича се "играйте сега - депозирайте по-късно"
Чували ли сте някога за такива бонуси?
Hello there.
If I was convinced the casino is acting unfairly, I would have submitted the complaint in the first place.
It is normal to deposit real money in order to withdraw money gained by playing with no deposit bonus, however, 25 bucks sounds too much to me. But is it called a "verification deposit" - it is not a predatory act. The casino must verify the payment option you prefer to use for the first time. That would not be necessary if you deposited first, but you didn't.
By the way, I'm amazed you managed to fulfill the 60x wagering. Excessively high amount if you ask me.
What is not entirely cool to me is when the casino wants you to deposit in order to start wagering the bonus money collected by playing with a no-deposit bonus. I don't like this version at all. It is called "play now - deposit later"
Have you ever heard about such bonuses?
Всъщност съм чувал за него, но не под термина, който сте използвали тук. Също така съм използвал този метод преди и получих изплащане. Но това казино изглеждаше много познато на SlotsVilla и VipCasinoRoyal в отговорите им, така че реших първо да направя малко проучване, което се радвам, че направих.
И благодаря за комплимента, не за да се хваля, но високите изисквания за залагане не ме плашат, хаха, имам избрани няколко слота, от които отскачам и мога да чета кога удрят или не, не е лесно, каквото и да е, но аз доста съм упорит. Най-големият ми подвиг беше да заложа $10 при 400x залагане. Да, правилно прочетохте „400x" отне по-малко от ден.
Но като цяло това казино изглежда тъмно, за да се доверите на поставянето на депозит за изплащане, така че съм много скептичен и вероятно ще подмина това.
I have actually heard of it but not in the term you used here. I have also used this method before and received a payout. But this casino seemed very familiar to SlotsVilla and VipCasinoRoyal in their responses so I decided to do some research first which I'm happy I did.
And thank you for the compliment, not to brag but high wagering requirements do not scare me lol I have a select few slots I bounce around from and can kind of read when they are hitting or not, it's not easy what so ever but I'm pretty persistent. My biggest feat was wagering $10 at 400x wagering. Yes you read correctly "400x" took less than a day.
But all in all this casino seems to shady to trust putting a deposit for payout so I'm very skeptical and probably will pass this one up.
Достатъчно честно! Явно знаеш какво правиш!
Все още не мога да разбера „залагане на $10 при 400x залагане", за да бъда честен... Що се отнася до надеждността и самия депозит, добре - кой съм аз, за да ви съветвам? Искам да кажа, че ако не сте напълно убедени - разбира се, оставете това.
Трябва да кажа, че лично ще бъда благодарен за вашите допълнителни прозрения и за други казина. Ако някога се окажете в настроение, не ни оставяйте да чакаме. 🙂
Fair enough! You obviously know what you're doing!
I still can't comprehend "wagering $10 at 400x wagering" to be honest... As goes for trustworthiness and the deposit itself, well - who am I to advise you? I mean, if you are not fully convinced - sure, leave that be.
I have to say I would personally appreciate your further insights on other casinos too. If you ever find yourself in the mood, don't let us wait. 🙂
Със сигурност ще прегледам списъка с казина тук и ще дам представа за тяхната достоверност от моите минали преживявания. Дори тези, които съм играл, преди да ви открия.
Бих искал да предупредя или да добавя моя принос заедно с други играчи относно онлайн стаите за игри. Ако мога да помогна само на един или двама души (надявам се повече) да избегнат грешките, които направих с определени казина, мога да живея с това. Ако изобщо не информирам никого, ще ми тежи много.
Освен това ще давам положителни отговори за страхотни услуги, които други казина също предоставят. Излишно е да казвам, че направих своя справедлив дял, като се присъединих и играх в много онлайн казина
I will certainly sift through the list of casinos here and give my insight on their credibility from my past experiences. Even the ones I have played before discovering you guys.
I would like to give a heads up or add my input along with other players concerning online gamerooms. If I can help just one or two people (hopefully more) avoid the mistakes I've made with certain casinos I can live with that. Not making anyone aware at all would weigh on me heavily.
Also, I will be making positive responses on great services that other casinos have provided as well. Needless to say I've done my fair share joining and playing at many online casinos
Това е, от което се нуждае нашата общност! Споделянето означава да помогнем за предотвратяване на потенциално вредни ситуации, точно нашата гледна точка. Лично аз оценявам всяка положителна, но честна обратна връзка, която мога да получа.
И така, ще се видим скоро в някое казино. 🙂
This is what our community needs! Sharing means helping to prevent potentially harmful situations, exactly our point of view. Personally, I appreciate every positive yet honest feedback I can get.
So, see you around some casino soon. 🙂
Този сайт е ужасен. Депозирах 7 пъти за 48 часа за общо $730. Загубих първите депозити и накрая балансът ми достигна $1300. Вече изпратих документите си и не получих обратно съобщение. В 3 сутринта, след като спечелих голяма печалба на Reels and Wheels, получих имейла по-долу. Те ме изгониха, докато играех и няма да ми платят остатъка. Поисках обратно моите $730, които депозирах, и те могат да задържат печалбите ми, но те или не отговарят, или казват, че ще го разгледат.
Ето имейла, който получих, нямам представа какъв „профил" имат предвид, тъй като не съм имал проблеми преди. Ако не ме искат на техния сайт, това е добре за мен, но поне могат да върнат сумата, която съм вложил. Според мен това е кражба.
Уважаеми Касандра Гунсолус,
Ние се свързваме с вас от Slots Capital.
Пиша, за да ви информирам, че вашият акаунт "35484306" е закрит, тъй като данните ви са посочени в отрицателната база данни на казиното.
Това означава, че може да сте имали предишен онлайн спор, вероятно с друго казино(а).
В съответствие с нашата фирмена политика, вие не можете да имате сметка в нашето казино.
Поздрави,
Хосе
Управление на риска в казиното
security@slotscapital.lv
This site is terrible. I deposited 7 times in 48 hours for a total of $730. I lost the first deposits and finally got my balance to $1300. I already sent in my documents and haven't received any push back. At 3 A.M after I hit a big win on Reels and Wheels I received the below email. They kicked me off as I was playing and will not pay me my balance. I asked for my $730 that I deposited back and they can keep my winnings, but they either don't answer or say they will look into it.
Here is the email I received, I have no idea what "profile" they are referring to as I haven't had any issues prior. If they don't want me on their site thats fine with me, but they can at least return the amount I put in. That's stealing in my opinion.
Dear Cassandra Gunsolus,
We are contacting you from Slots Capital.
I am writing to inform you that your account "35484306" has been closed as your details are listed in the negative Casino database.
This means that you may have had a previous online dispute, possibly with another casino(s).
In line with our company policy, you are unable to hold an account with our Casino.
Kind regards,
Jose
Casino Risk Management
security@slotscapital.lv
Благодаря, че се съгласи с мен. Надявам се просто да ми върнат депозитите, могат да задържат печалбите. Добавяне на екранна снимка на техния имейл. По-долу ми беше изпратено по средата на играта, докато играех активно. Веднага след като бях заключен и сега те не отговарят.
Thanks for agreeing with me. I hope they just give me my deposits back, they can keep the winnings. Adding a screenshot of their email. The below was sent to me mid game while I was actively playing. Right after I was locked out and they now won't respond.
Това ми се струва доста ясен случай.
Казината имат право да затворят сметката на играча по всяко време, така че нямам проблем с това. От друга страна, те не могат да ви позволят да депозирате пари и да играете, без да ви дадат реален шанс за печалба.
На първо място, ако сте предоставили правилна информация за себе си по време на процеса на регистрация, грешката е на казиното, те не са я проверили кръстосано с която и да е база данни, която използват, и не са отказали достъп веднага.
Второ, вярвам, че правилният подход не е връщането на вашите депозити, а изплащането на печалбите. Ако ви върнат само депозитите, това би означавало, че не сте имали реален шанс за печалби. Ако не сте спечелили, а просто сте загубили всичките си депозити, предполагам, че те също няма да се свържат с вас проактивно, предлагайки вашите депозити обратно. Ако загубите, дори няма да знаете, че дори не можете да спечелите.
Какви ще бъдат следващите ви стъпки, мога ли да попитам?
This seems to be quite a clear case to me.
Casinos have right to close player's account anytime so I don't have an issue with it. On the other hand, they can't allow you to deposit money and play without giving you a real chance for winning.
First of all, if you submitted correct information about yourself during the registration process, it's casino's fault they didn't cross-check it with any database they use and didn't deny the access immediately.
Secondly, I believe the right approach isn't returning your deposits, but paying out the winnings. If they only returned the deposits, it would mean that you didn't have a real chance for winnings. If you didn't win, but you'd simply lost all your deposits, I assume they also wouldn't contact you proactively, offering your deposits back. If you lost, you wouldn't even know you couldn't even win.
What are going to be your next steps may I ask?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.