ФорумКазинаSlots Capital Casino - обща дискусия

Slots Capital Casino - обща дискусия

преди 1 година от Radka
|
2682 преглеждания 18 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots Capital Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Регистрирах се в Slots Capital Casino онлайн. Веднага щом въведох информацията за картата си, банката ми ме попита дали току-що съм платил 26,50 на магазин за дрехи онлайн. Казах не и ми замразиха картата. Повръща ми се, защото за първи път реших да го пробвам и сега се чувствам компрометирана. Те дори поискаха последните 4 от социалните ми!

Автоматичен превод:
marianasko
преди 1 година

Съжалявам, но сега съм доста изгубен.

Кой е замразил картата ви и какво общо има този магазин за дрехи, моля?

Мисля, че в момента преминавате KYC и сте се опитали да използвате картата за теглене, може би казиното ви е помолило да направите депозит за проверка - съвсем нормално, трябва да кажа. Прав ли съм, моля?

Какво означава това "последните 4 от моите социални мрежи", моля? Не съм много запознат с американските документи за самоличност.

Благодаря ти


Автоматичен превод:
преди 1 година

Само съм чувал за него, но още не съм играл

Автоматичен превод:
преди 1 година

добре, изглежда не мога да получа никаква помощ за нещо с 2 казина, в които играя. Това и сестра Site Desert nights casino. Направих чат на живо и имейл без отговори. Така че направих видеоклип на това, което прави, и го пуснах във facebook за някаква помощ. Когато отида, получавам същото и в правилата се казва само, че играта (Kaboom) не е разрешена за игра. Така че предполагам, че съм глупав или нещо подобно. Опитах Explorer, firefox и crome, както казаха да направя. Също така ми каза да изчистя кеша си ..Правя всичко това и все още нищо.Утре ще отида в къщата на приятели и ще вляза от неговия компютър.Ще видя дали съм аз или не.Вбесява ме, тъй като харесвам тази игра Alot.Thiers около 12 игри досега. Имам същото съобщение за грешка.Можете ли да гледате и да ми помогнете..Печеля няколкостотин тук от време на време и харесвам много игри в тях..Чуйте, това е връзката към публикацията във Facebook. .


https://www.facebook.com/100087673701111/videos/1245590952748573?notif_id=1681435125668754&notif_t=video_processed&ref=notif

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, предполагам, че никой не може да копира и постави връзката ми и да види какъв проблем имам. Защо да се занимавам, ако техните игри не можете да играете? Ако купонът казваше, че игрите са където, освен да играя, никога нямаше да отида тук. Тези глупости, през които преминавам, са объркани. Представителите казват, че няма блокирани игри. Е, аз не пия, но трябва да съм надрусан или пиян и не не знам какво правя???

Автоматичен превод:
cobra562
преди 1 година

Гледах видеото и сега не мога да разбера проблема.

Но смятам, че трябва да е технически или софтуерен проблем. Бихте ли споделили видеоклипа с доставчика на игри Rival?

Както и да е, коя система поддържа вашият стар телефон и какъв браузър използва?

Автоматичен превод:
преди 1 година

и двата телефона са Andriod, а компютърът ми е windows 12 с crome, expoler и firefox

Автоматичен превод:
cobra562
преди 1 година

Добре, и двата Android работят на една и съща версия на системата? 🤔

Предполагам, че трябва да има някаква разлика, иначе би имало много смисъл.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря на всички за хедс-ъп, наскоро имах игра 60x, в която завърших и максималното теглене беше $180. Но първо трябва да направя депозит от $25, за да потвърдя акаунта си, което нямаше абсолютно никакъв смисъл и затова се колебаех дали да депозирам, докато не събера повече информация за това казино.


Няма да депозирам нищо в това казино и те могат да задържат $180, които вероятно никога нямаше да получа. Има много други по-добри казина от капитала на слотовете, които наистина ценят своите клиенти.


Трябва да оставим част от негативните забележки за фалшивите хищнически казина, за да измамим колкото се може повече хора

Автоматичен превод:
PiSpinWin
преди 1 година

Здравей.

Ако бях убеден, че казиното действа нечестно, щях да подам жалбата на първо място.

Нормално е да депозирате истински пари, за да изтеглите пари, спечелени от игра с бонус без депозит, но 25 долара ми звучат твърде много. Но дали се казва "верификационен депозит" - не е грабителски акт. Казиното трябва да потвърди опцията за плащане, която предпочитате да използвате за първи път. Това не би било необходимо, ако сте депозирали първи, но не сте го направили.


Между другото, изумен съм, че успяхте да изпълните 60x залагането. Прекалено висока сума, ако питате мен.


Това, което не е съвсем готино за мен, е когато казиното иска да депозирате, за да започнете да залагате бонус парите, събрани чрез игра с бонус без депозит. Тази версия изобщо не ми харесва. Нарича се "играйте сега - депозирайте по-късно"

Чували ли сте някога за такива бонуси?


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Всъщност съм чувал за него, но не под термина, който сте използвали тук. Също така съм използвал този метод преди и получих изплащане. Но това казино изглеждаше много познато на SlotsVilla и VipCasinoRoyal в отговорите им, така че реших първо да направя малко проучване, което се радвам, че направих.


И благодаря за комплимента, не за да се хваля, но високите изисквания за залагане не ме плашат, хаха, имам избрани няколко слота, от които отскачам и мога да чета кога удрят или не, не е лесно, каквото и да е, но аз доста съм упорит. Най-големият ми подвиг беше да заложа $10 при 400x залагане. Да, правилно прочетохте „400x" отне по-малко от ден.


Но като цяло това казино изглежда тъмно, за да се доверите на поставянето на депозит за изплащане, така че съм много скептичен и вероятно ще подмина това.

Автоматичен превод:
PiSpinWin
преди 1 година

Достатъчно честно! Явно знаеш какво правиш!

Все още не мога да разбера „залагане на $10 при 400x залагане", за да бъда честен... Що се отнася до надеждността и самия депозит, добре - кой съм аз, за да ви съветвам? Искам да кажа, че ако не сте напълно убедени - разбира се, оставете това.

Трябва да кажа, че лично ще бъда благодарен за вашите допълнителни прозрения и за други казина. Ако някога се окажете в настроение, не ни оставяйте да чакаме. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Със сигурност ще прегледам списъка с казина тук и ще дам представа за тяхната достоверност от моите минали преживявания. Дори тези, които съм играл, преди да ви открия.

Бих искал да предупредя или да добавя моя принос заедно с други играчи относно онлайн стаите за игри. Ако мога да помогна само на един или двама души (надявам се повече) да избегнат грешките, които направих с определени казина, мога да живея с това. Ако изобщо не информирам никого, ще ми тежи много.


Освен това ще давам положителни отговори за страхотни услуги, които други казина също предоставят. Излишно е да казвам, че направих своя справедлив дял, като се присъединих и играх в много онлайн казина

Автоматичен превод:
PiSpinWin
преди 1 година

Това е, от което се нуждае нашата общност! Споделянето означава да помогнем за предотвратяване на потенциално вредни ситуации, точно нашата гледна точка. Лично аз оценявам всяка положителна, но честна обратна връзка, която мога да получа.

И така, ще се видим скоро в някое казино. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Този сайт е ужасен. Депозирах 7 пъти за 48 часа за общо $730. Загубих първите депозити и накрая балансът ми достигна $1300. Вече изпратих документите си и не получих обратно съобщение. В 3 сутринта, след като спечелих голяма печалба на Reels and Wheels, получих имейла по-долу. Те ме изгониха, докато играех и няма да ми платят остатъка. Поисках обратно моите $730, които депозирах, и те могат да задържат печалбите ми, но те или не отговарят, или казват, че ще го разгледат.


Ето имейла, който получих, нямам представа какъв „профил" имат предвид, тъй като не съм имал проблеми преди. Ако не ме искат на техния сайт, това е добре за мен, но поне могат да върнат сумата, която съм вложил. Според мен това е кражба.


Уважаеми Касандра Гунсолус,



Ние се свързваме с вас от Slots Capital.

Пиша, за да ви информирам, че вашият акаунт "35484306" е закрит, тъй като данните ви са посочени в отрицателната база данни на казиното.

Това означава, че може да сте имали предишен онлайн спор, вероятно с друго казино(а).

В съответствие с нашата фирмена политика, вие не можете да имате сметка в нашето казино.

Поздрави,



Хосе

Управление на риска в казиното


security@slotscapital.lv

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е абсолютно ужасно и дори да са офшорни казина, трябва да се въведат разпоредби, защото това е истинска кражба

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря, че се съгласи с мен. Надявам се просто да ми върнат депозитите, могат да задържат печалбите. Добавяне на екранна снимка на техния имейл. По-долу ми беше изпратено по средата на играта, докато играех активно. Веднага след като бях заключен и сега те не отговарят.


filefilefile



Автоматичен превод:
cassiemaye27
преди 1 година

Това ми се струва доста ясен случай.

Казината имат право да затворят сметката на играча по всяко време, така че нямам проблем с това. От друга страна, те не могат да ви позволят да депозирате пари и да играете, без да ви дадат реален шанс за печалба.

На първо място, ако сте предоставили правилна информация за себе си по време на процеса на регистрация, грешката е на казиното, те не са я проверили кръстосано с която и да е база данни, която използват, и не са отказали достъп веднага.

Второ, вярвам, че правилният подход не е връщането на вашите депозити, а изплащането на печалбите. Ако ви върнат само депозитите, това би означавало, че не сте имали реален шанс за печалби. Ако не сте спечелили, а просто сте загубили всичките си депозити, предполагам, че те също няма да се свържат с вас проактивно, предлагайки вашите депозити обратно. Ако загубите, дори няма да знаете, че дори не можете да спечелите.

Какви ще бъдат следващите ви стъпки, мога ли да попитам?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини