НачалоФорумКазинаSlots Angels Casino - обща дискусия

Slots Angels Casino - обща дискусия (страница 9)

36 424 преглеждания 311 отговора |
преди 10 месеца
|
1...8 9 10...16
Добавете пост
преди 8 месеца

Изплатили ли са на някого, след като вашата компания се е оплакала? Благодаря още веднъж за помощта.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, но това вероятно беше миналата година. Оттогава те са общували с нас доста и затова имат толкова нисък индекс на безопасност. Така че по-добре да не давам обещания.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Направих оплакване, но Spins Heaven все още не ме притеснява

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Според това, което видях и как решават последните жалби, имам чувството, че вероятно ще се получи по същия начин и индексът на безопасност просто ще падне отново. Когато изобщо не ни отговарят, е трудно да помогнем на играчите.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Какво можем да предприемем, ако не плащат. Благодаря за помощта още веднъж..

благодаря,


Редактирано
Автоматичен превод:
03murray
преди 8 месеца

Здравейте, ако ми позволите, смятам, че опитът за връщане на плащане е крайната възможност за противодействие. Бих предложил обаче само след като жалбата е неуспешна. 🙏

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Как се оплаквате? Те просто игнорират имейла, прехвърлят ви в чата и ако станете твърде директен или питате твърде много пъти, ви блокират

Автоматичен превод:
inf3rnocbv
преди 8 месеца

Говорех за функцията за оплакване, налична в Casino Guru. Ако това ви интересува, попълнете намирането на много добро описание точно тук 👈

Или просто ме попитайте, ако искате да знаете повече.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

За да знаят всички, жалбата ми беше затворена, тъй като казиното така и не отговори, така че опитът ми да получа парите си беше неуспешен. Моля, не използвайте това казино.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не можем ли да спрем това казино да получава депозити от хора

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

За да знаят всички, жалбата ми беше затворена, тъй като казиното така и не отговори, така че опитът ми да получа парите си беше неуспешен. Моля, не използвайте това казино.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Много съжалявам, но поне ще помогнете на другите играчи да видят, че индексът на безопасност ще бъде още по-нисък, така че да не депозират тук. Виждал съм историята на казиното и затова те не са отговорили на доста играчи, но дори и в такива случаи е важно да подадете жалба, дори ако понякога играчите знаят, че няма да получат пари от него, поне поради тази причина, за да намалят индекса на безопасност.😕

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не можем ли да спрем казиното да получава депозити

Автоматичен превод:
03murray
преди 8 месеца

Как бихте си представили, че ще стане? Мисля, че играчите могат да го предотвратят, като не депозират там и получат по-добра информация. Ако в казиното няма играчи, тогава мисля, че в крайна сметка ще се затвори. Но докато има някой, който ще депозира и ще разбере нищо за казиното, тогава няма значение дали е това конкретно казино или някое друго, което може да прави подобни неща.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Чакам първото си теглене от седем дни и не мисля, че ще пристигне. Освен това не отговарят на имейлите ми.

Автоматичен превод:
03murray изтри публикацията
преди 7 месеца

Чакам първото си теглене от седем дни и не мисля, че ще пристигне. Освен това не отговарят на имейлите ми.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хей, видях индекса за безопасност на това казино и бих казал, че вероятно сте прав, че няма да получите парите. Разгледахте ли информацията, преди да играете тук? Казиното също не отговаря на нашите оплаквания, така че няма да можем да помогнем, което е много жалко.

Имали ли сте контакт с казиното или изобщо не сте имали?😕

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Там отново онлайн. Даване на фалшиви обещания. Тревожи се, че вземането на пари на хората не плаща. Това не е ли измама

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Типично пълнене на джобове с пари на други хора

Автоматичен превод:
03murray
преди 7 месеца

Съжалявам, приятел, но няма да си получиш изплащането. Оттеглянето ми чака от 20 февруари. Малко повече от 2 месеца.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

7 дни? Чаках 63 дни без надежда, съжалявам

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

да Но не е правилно или честно да прецакваш хората. И до днес. Все още получавам депозити. Това е ИЗМАМА

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

7 дни? Чаках 63 дни без надежда, съжалявам

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не съм изненадан, тъй като виждам рейтинга на това казино. Мразя да го казвам, но също така мисля, че ще се окаже същото и следователно не е добре. Съжалявам.😕

Автоматичен превод:
1...8 9 10...16
Отидете на страницаот 16 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини