преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots 7 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това е относно: моята жалба и преглед и т.н.
Освен това не включих по-голямата част от информацията. Някои от съображения за поверителност. Разговорите с чат, имейли и т.н. Те веднага знаеха, че нямам сметка за комунални услуги и т.н. и ще използвам ID и банкиране. Включих и няколко други неприети формуляри като RRSP, пари за държавна издръжка и т.н. (всички с име, адрес, официални документи), само за да покажа, че очевидно съм аз, освен ако не седя вкъщи и измамя безброй официални, правни документи, които е невъзможно. Въпреки че знаех, че не са приети, това определено показва, че съм добрият човек тук.
Така че имайте предвид, че те знаят, че нямам сметки за комунални услуги или държавни трудови книжа. Аз съм студент и живея вкъщи, така че помощната програма не е на мое име.
Ето документите, които бяха отказани за последно. Тези, които получих от CIBC. Това е физическа банка, а не виртуална банка. Всеки, който не приема тяхното доказателство, без съмнение е измамник.
Отказът беше за моя Simplii, тъй като това е виртуална банка, въпреки че много хора я използват като основна банка като мен. Това е огромна банка. Другите са изявленията на CIBC. Те са физическа банка. Един от най-големите там. Те също бяха отказани.
Кажете ми следващата стъпка, която да предприема. Ако искат нещо конкретно като PDF формуляр. Отидох повече и отвъд окончателното доказване на самоличността си и те знаеха моята ситуация. Дори отворих нова банкова сметка (2 всъщност дебитна и кредитна).
This is re: my complaint and review etc.
Also, I didn't include the majority of info. Some for confidentiality reasons. The conversations with chat, emails, etc. They knew right off the bat I don't have a utility bill etc. and would be using ID and banking. I also included several other non-accepted forms such as RRSP, government support money, etc. (all with name, address, official documents) just to show that it's obviously me unless I'm sitting at home scamming countless official, legal documents which is impossible. Even though I knew they weren't accepted it definitely shows I'm the good guy here.
So keep in mind, they know I don't have utility bills or government employment papers. I'm a student and live at home so the utility isn't under my name.
Here are the documents that were denied most recently. The ones I got from the CIBC. It's a physical bank not a virtual bank. Anyone that doesn't accept their proof is a scammer no doubt.
The denial was for my Simplii since its a virtual bank although tons of people use it as their primary bank as I was. It's a huge bank. The other ones are the CIBC statements. They are a physical bank. One of the biggest out there. Those were denied too.
Let me know the next step to take. If they want something specific like a PDF form. I've gone above and beyond definitively proving my identity and they knew my situation. I even opened a new bank account (2 actually a debit and credit).
Здравейте,
Разбирам, че трябва да е разочароващо, когато не сте в състояние просто да предоставите някакво изявление, защото това не е технически възможно.
Казиното има някои правила за това какво е приемливо и какво трябва да бъде предоставено, но мисля, че винаги има някои изключения и едно добро казино може да се справи дори с тези ситуации с добра воля.
Сигурен съм, че нашият екип за оплаквания ще провери внимателно всички подробности.
Hello,
I understand that it must be frustrating when you are not simply able to provide some statement because it is not technically possible.
The casino has some rules about what is acceptable and what must be provided however I think that there are always some exceptions and a good casino can handle even these situations in goodwill.
I'm sure our complaint team will check all details carefully.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.