ФорумКазинаSlots 7 Casino - обща дискусия

Slots 7 Casino - обща дискусия

преди 2 години от NimaKaBush3
|
2817 преглеждания 2 отговора |
|
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots 7 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Това е относно: моята жалба и преглед и т.н.


Освен това не включих по-голямата част от информацията. Някои от съображения за поверителност. Разговорите с чат, имейли и т.н. Те веднага знаеха, че нямам сметка за комунални услуги и т.н. и ще използвам ID и банкиране. Включих и няколко други неприети формуляри като RRSP, пари за държавна издръжка и т.н. (всички с име, адрес, официални документи), само за да покажа, че очевидно съм аз, освен ако не седя вкъщи и измамя безброй официални, правни документи, които е невъзможно. Въпреки че знаех, че не са приети, това определено показва, че съм добрият човек тук.


Така че имайте предвид, че те знаят, че нямам сметки за комунални услуги или държавни трудови книжа. Аз съм студент и живея вкъщи, така че помощната програма не е на мое име.


Ето документите, които бяха отказани за последно. Тези, които получих от CIBC. Това е физическа банка, а не виртуална банка. Всеки, който не приема тяхното доказателство, без съмнение е измамник.


Отказът беше за моя Simplii, тъй като това е виртуална банка, въпреки че много хора я използват като основна банка като мен. Това е огромна банка. Другите са изявленията на CIBC. Те са физическа банка. Един от най-големите там. Те също бяха отказани.


Кажете ми следващата стъпка, която да предприема. Ако искат нещо конкретно като PDF формуляр. Отидох повече и отвъд окончателното доказване на самоличността си и те знаеха моята ситуация. Дори отворих нова банкова сметка (2 всъщност дебитна и кредитна). filefilefile

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
NimaKaBush3
преди 2 години

Здравейте,

Разбирам, че трябва да е разочароващо, когато не сте в състояние просто да предоставите някакво изявление, защото това не е технически възможно.

Казиното има някои правила за това какво е приемливо и какво трябва да бъде предоставено, но мисля, че винаги има някои изключения и едно добро казино може да се справи дори с тези ситуации с добра воля.

Сигурен съм, че нашият екип за оплаквания ще провери внимателно всички подробности.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини