преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotozal Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Играна на този ресурс за един месец. През този период това казино се е доказало негативно. RTP е фалшив, слотовете често са изкривени към казино. Няма api за теглене на средства, тегленето се извършва ръчно (ръчно) за минимум 3 дни! Ако вашата заявка за теглене не е одобрена, поддръжката никога няма да отговори защо. Те изискват куп документи за идентификация, за да теглят средства. Те правят всичко, за да останат средствата в системата и играчът да продължи да играе, наистина е трудно да се теглят средства.
Като човек, живеещ в друга държава, обичам да играя в казино, което е фокусирано върху моя етнически произход. Тази платформа се е доказала негативно.
Без API за теглене
Няма поддръжка (отговор минимум 24 часа)
Фалшив RTP
Без лиценз
Малко доставчици
Малко слота
Много фалшиви игри
Няма актуализации
15000 USD лимит за теглене
Поддръжката комуникира чрез преводач
Ужасен бот за поддръжка на живо, пренасочването към поддръжка не работи правилно
Бонуси за залагане при попълване x45-100 от сумата за попълване
Спам имейли от други казина
Спам sms за телефонен номер
Спам sms от други платформи
Възможна продажба на лични данни за спам и измама, измама
Изтекли лични данни
Played on this resource for a month. During this period, this casino has proven itself negatively. RTP is fake, slots are often twisted towards to casino. No api for withdraw funds, the withdraw l is carried out manually(handed) for a minimum of 3 days! If your withdrawal request was not approved, support will never answer why. They demand a bunch of documents for identification in order to withdraw funds. They do everything for the funds remain in the system and the player continues to play, it’s really hard to withdraw funds.
As a person living in another country, I like to play in a casino that is focused on my ethnic background. This platform has proven itself negatively.
No withdraw api
No support( answer minimum 24h)
Fake RTP
No license
Few providers
Few slots
A lot of fake games
No updates
15000 USD withdrawal limit
Support communicates through a translator
Terrible live support bot, redirect to support doesn't work properly
Wagering bonuses upon replenishment x45-100 of the replenishment amount
Spam emails from other casinos
Spam sms for phone number
Spam sms from other platforms
Possible sale of personal data for spam and fraud, scam
Leaked personal data
Здравейте,
освен всички неща, които споменахте, откъде точно знаете, че казиното вероятно продава лични данни и можете ли да докажете изтичането? Ако е така, моля, обърнете внимание на този контакт:
Би било добре да кажете, че трябва да играете само в казина, лицензирани във вашата страна - проверете списъка тук .
Забелязали ли сте, че това казино изобщо не е лицензирано? 🙁
Благодаря ви за прегледа, надявам се следващия път да си прекарате по-добре.
Hello,
aside from all the things you mentioned, how exactly do you know that the casino possibly sells personal data, and can you prove the leak? If so, kindly mind this contact:
Would be good to say, that you should only play in casinos licensed in your country - check the list here.
Have you noticed, that this casino is not licensed at all? 🙁
Thank you for your review, I hope that next time you'll have a better time.
Здравейте!
Относно изтеклите лични данни: телефонен номер. Регистрирах акаунт за конкретен номер, който не е свързан с други услуги. Скоро получих много реклами от казина на трети страни и спам реклами. Те пишат от различни номера и, за съжаление, всички спамери не могат да бъдат блокирани, тяхната база данни с номера на податели се актуализира постоянно. Как мога да го докажа? Да ви изпращат техните спам съобщения от непознати номера?
Мисля, че думите ми нямат нужда от доказателство, защото схемата е описана възможно най-подробно и единственият начин да се справим с това е да използваме фалшив номер за фалшиво казино. Този преглед беше написан, защото не можах да оценя това казино, през цялото време се появяваше надпис, че не съм посочил достатъчен брой минуси, затова ги посочих тук.
Много любов,
4thewin.
Hello!
About leaked personal data: phone number. I registered an account for a specific number that is not related to other services. Soon I received and stool receiving a lot of advertisements from third-party casinos and spam advertisements. They write from various numbers and, unfortunately, all spammers cannot be blocked, their database of sender numbers is constantly updated. How can I prove it? Send you their spam messages from unknown numbers?
I think my words do not need proof because the scheme is described in as much detail as possible and the only way to deal with this is to use a fake number for a fake casino. This review was written because I could not rate this casino, an inscription popped up all the time that I did not indicate a sufficient number of minuses, so I indicated them here.
Much love,
4thewin.
Здравейте,
Сега разбирам по-добре и трябва да призная, че съм чувал това и преди, но не съм напълно сигурен кои казина.
Пощенските им кутии на много играчи получават спам всеки ден, същото важи и за съобщения от неизвестни податели. Нито едно от тях не може да бъде избегнато, отменено или блокирано. Това е сериозен проблем, особено за уязвимите играчи.
Виждам основния проблем в една доста често срещана практика, прилагана дори извън онлайн хазарта, „Съгласни ли сте вашите данни да бъдат посочени за промоционални цели?" „За да потвърдите акаунта, моля, дайте ни вашето съгласие с..."
Звучи ли познато? 🤯
Но нека се върнем към света на онлайн казината, понякога всичко, което трябва да направите, е да щракнете/докоснете нещо като временна реклама или флаш съобщение, предлагащо специален бонус, и вие сте в капан. 🙁
Рано или късно ще откриете, че плувате в оферти по имейл от всяко казино в тази група, предполагам.
Не особено изтичане на лична информация обаче. Казината просто понякога споделят тези подробности с цялата група, казината под едно и също управление и т.н.
Когато става въпрос за реклами от трети страни, това е нещо различно, бих казал.
Страхувам се, че не знам за идеално работещо решение.
Ако попаднете на полезни съвети, моля, елате и споделете.
Hello,
Now I better understand and must admit that I heard that before, not entirely sure about which casinos, though.
Many players have their mailboxes spammed daily, same goes for messages from unknown senders. None of those can be avoided, unsubscribe, or blocked. This is a serious problem, especially for vulnerable players.
I see the main problem in a quite common practice applied even outside online gambling, "Do you agree your details be listed for promotional purposes?" "To confirm the account please give us your agreement with..."
Does it sound familiar? 🤯
But let's get back to the world of online casinos, sometimes all you have to do is click/tap on a sort of temporary advert or flash message offering a special bonus, and you are trapped. 🙁
Sooner or later you'll find yourself swimming in email offers from every casino in that group, I guess.
Not particularly a leak of personal information though. Casinos just sometimes share those details with the whole group, casinos under the same management, and so on.
When it comes to advertisements from third-party companies, that's something different, I'd say.
I'm not aware of any perfectly working solution, I'm afraid.
If you come across any useful tips, please come and share.
Благодаря за забележките и коментарите. Лично аз използвам фалшиви номера, за да избегна проблеми със спам по-късно. Темата ми във форума е само с информационна цел. Ако не смятате изтеклия телефонен номер в други сайтове за изтичане на лични данни, тогава това е лошо. В тази епоха на технологиите е достатъчно да знаете телефонен номер, за да създадете неудобство на абоната.
Какво ще кажете за споразумение да ми изпращате различни видове промоционално съдържание? Да, приемам го като всички други потребители, но това споразумение не предполага прехвърляне на моите данни към други сайтове.
Thanks for your remarks and comments. Personally, I use fake numbers to avoid spam problems later. My topic on the forum is for informational purposes only. If you do not consider the leaked phone number to other sites as a leak of personal data, then this is bad. In this age of technology, it is enough to know a phone number to cause inconvenience to the subscriber.
What about an agreement to send me various types of promotional content? Yes, I accept it like all other users, but this agreement does not imply the transfer of my data to other sites.
Здравейте,
Разбирам притесненията ви, затова се опитах да обясня, че много играчи получават промоционални имейли, съобщения или дори обаждания, защото като се съгласите с това само в едно казино от групата, обикновено има част, която казва, че вашето споразумение се разширява за останалата част казината в една и съща група или под един и същи собственик.
За съжаление това е стандарт в наши дни.
Предполагам, че можете да се обърнете към органа с този проблем, уведомете ни как е минало, моля.
Както и да е, някога получавали ли сте обаждане от друг интернет доставчик/застрахователна компания със сочна оферта? Сега си представете, че това дори е съвсем различна компания и въпреки това те са получили номера ви. Това е изтичане, за съжаление нормално 🙁.
Благодаря ви за отговора и съвета!
Hello,
I understand your concern, so I tried to explain that many players are receiving promotional emails messages, or even calls because by agreeing with that in just one casino of the group, there is usually a part saying that your agreement is extended to the rest of the "casinos within the same group, or under the same owner.
Sadly, that's a standard nowadays.
I guess you can turn to the authority with this issue, let us know how it went, please.
Anyway, have you ever been called by a different internet provider/insurance company with a juicy offer? Now imagine that this is even a completely different company, and still, they got your number. That's a leak, sadly normal 🙁.
Thank you for your response and the tip!
Здравейте!
Да, тези за съжаление „нормални" течове, за съжаление, се случват много често.
Но за щастие все още има добри казина и платформи, които не действат по този начин. Дори и да изпращат промоционални оферти, винаги има възможност да го откажете.
И можете да се предпазите от „нормални" течове само като се регистрирате за специално установена поща и телефон.
С най-добри пожелания, благодаря за отговора.
Hello!
Yes, that sadly "normal" leaks, unfortunately, occurs very often.
But fortunately, there are still good casinos and platforms, that do not act in this way. Even if they send promotional offers, there is always the possibility to refuse it.
And you can protect yourself from "normal" leaks only by registering for a specially established mail and phone.
Best regards, thanks for your response.
Здравейте,
бихте ли могли да посочите някои казина, които сте открили като различни по отношение на промоциите?
Трябва да се съглася с вас и да добавя, че тъй като фалшивите реклами (които означават изключително преувеличени) са разрешени дори по телевизията в наши дни, предполагам, че другаде едва ли може да бъде по-добре.
Бъдете здрави и ни посетете, ако имате интересни теми.
Hello,
can you maybe name some casinos you found to be different in a matter of promotions?
Have to agree with you, and like to add that since false advertisements (meaning extremely exaggerated) are allowed even on TV these days, I guess can be hardly better elsewhere.
Stay well and visit us if you have any interesting topics in mind.
Отличен избор и обслужването на клиентите е изключително! Всеки път, когато имах някакви притеснения, те бързо ми помагаха и към мен винаги се отнасяха с уважение.
Excellent choices and the customer service is exceptional! Each time I had any concerns they were quick to assist me and I was always treated with respect.
Мога ли да попитам кое казино имате предвид, моля?
Знам, че сте писали в тази тема, но само за да се уверя, че няма грешка, защото като гледам индекса за безопасност на това казино и предупреждението, което имаме там, не съм сигурен, че знаете.
Просто ни уведомете, моля.
May I ask which casino you are referring to, please?
I know that you wrote to this thread, but just to make sure that there was no mistake, because as I look at the safety index of this casino and the warning we have there, I am not sure you know.
Just let us know, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.