НачалоФорумКазинаSlotoRush Casino - обща дискусия

SlotoRush Casino - обща дискусия

 от jheymesmoreira66
|
1 149 преглеждания 17 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SlotoRush Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

добър вечер, регистрирах се с него и другото cazzino, свързано с него, успях да завърша превъртането и да не платя 20$ евро, ограничавам го до 100 r$, намирам го за много добро + отнема много време за верифициране на акаунта за да може да се оттегли

Автоматичен превод:
jheymesmoreira66

Здравейте, така че според това, което казахте, харесвате казиното, нали? Процесът на проверка беше дълъг, който споменахте, колко време отне? Имаше ли проблем с документите? 🙂

Автоматичен превод:

Хареса ми, все още не е потвърдено, открих, че процесът на потвърждение е бавен, 30 часа и няма отговор. Но иначе е добре, единственият проблем, който виждам е, че ако не е потвърден за първи път, ще трябва да изчакам поне 3 до 5 дни, за да бъде потвърден.

Автоматичен превод:
jheymesmoreira66

Ясно е, че казината се опитват да приемат този процес сериозно и да проверяват всичко щателно. На някои места може да върви по-бързо, на други по-бавно, със сигурност зависи от повече фактори. Ако трябваше да отнеме само 3-5 дни, тогава нямаше да съм нервен.

Въпреки това, предполагам, че все още не сте получили парите, тъй като не сте преминали през проверката, прав ли съм?

Автоматичен превод:

Използвам guru от 2 години и никога не ми се е налагало да минавам през това заради препоръка от тук. псевдоним днес даде грешка през целия ден при опит за влизане в акаунта не иска да влезе, има ли някакъв начин да потвърдите това партньорство, защото започнах да вярвам, че казиното slotorush по някакъв начин действа недобросъвестно и няма да плати и ще събира само потребителски данни, разбрах, че с него дойде казино мрежа, която трябва да принадлежи на една и съща компания, където няма много смисъл за нова казино компания да стартира няколко платформи и нито една няма добър стандарт, където няма чат, Създадох акаунт на 30-ти преди 4 дни и те дори не отговарят на имейла ми и сега казиното ми дава грешка, когато се опитам да вляза в акаунта, моля, ако можете да проверите отново легитимността на казиното, така че никой друг да не преминава през това неудобство и загуба на време, в допълнение към това, че губя всякакво желание да правя депозит там в бъдеще „за такова пренебрежение

Автоматичен превод:

сега ми потвърдиха документа, но изобщо не мога да вляза в акаунта, дава ми грешка при влизане, всички казина в тази компания сега са такива. Когато вляза, получавам captcha грешка и този код се появява Неочакван токен '<', "


Автоматичен превод:
jheymesmoreira66

Писахте ли им за този проблем, който също имате в имейла, който споменахте? Не ти писаха нищо и да те уведомят какво се случва и какво може да стои зад това?

Автоматичен превод:

ola jaro, написах да и те не ме информираха, ще се откажа засега, извинявам се, че трябва да ви представя проблема, знам, че грешката е изключително от казиното и ви благодаря за вниманието, което ми обърна

Автоматичен превод:
jheymesmoreira66

Няма за какво, но не бих искал да се отказвам още. Ако имате пари там, тогава не е честно казиното да не ви информира, ако сте се опитали да разрешите проблема.

Бих препоръчал да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне с цялата ситуация.

Просто щракнете тук и обяснете какво се случва и ще видим какво можем да направим.

Какво мислиш, вътре ли си?

Автоматичен превод:

благодаря, отворих жалбата, но нямам надежда проблемът да бъде решен на всеки, който може да види и следва чата, НЕ създавайте акаунт в slotorush, не създавайте, пазете психическото си здраве, не губете време с гадно казино като този

Автоматичен превод:
jheymesmoreira66

Ако казиното не се опита да разреши ситуацията и нашият екип установи, че имате право да получите парите си и не сте нарушили нищо, тогава поне малко удовлетворение ще бъде, че ще получа черни точки и индексът за безопасност ще бъде променен. Но нека не изпреварваме и да видим как ще завърши нашето разследване.

Автоматичен превод:

отново съм измамен от slottorussh трябваше да депозирам, за да изтегля и те не ми позволяват Вашата заявка за изплащане не е регистрирана! Минималният лимит за теглене е достигнат



Автоматичен превод:

144,75 brl, заседнали на това място, пропилян месец в опити да го разрешим

Автоматичен превод:
jheymesmoreira66

Виждам, че жалбата е оставена отворена. Което изглежда пречи на оттеглянето. Разбирам, че казиното изглежда каза, че трябва да депозирате, но не разбирам, че изплащането ви не е регистрирано. Това означава ли, че изглежда, че не сте направили теглене или как да го разбирам?

Автоматичен превод:

Това казино е измама!

Те предлагат 100% бонус пари за първия депозит, както и за следващите 4. Сега депозирам 30 евро и избирам 100% бонус за депозит. Не е добавен. Свързах се с тях ВЕДНАГА, дори не играх, балансът ми все още беше 30 евро. Казаха, че имаме технически проблем, но скоро ще бъде решен. Така че аз продължавам да играя и правя 9 депозита и продължавам да се свързвам с тях и те казват, че ще бъде поправено скоро. След като депозирах почти 300 евро, им казах. Искам почивка, докато не бъдат добавени бонусите за депозит. Договорените дори изчислиха колко трябва да получа (вижте екранната снимка). Те казаха ЯСНО, че сумата на бонуса ще бъде добавена, когато акаунтът ви бъде отворен отново. Сега сметката ми отново е отворена. Познайте какво няма бонус пари от почти 100 евро!

Просто вижте екранните снимки, те са 100% грешни в този случай и трябва да изплатя бонус парите, но не искам дори да играя повече. Искам депозитите си обратно. Продължих да играя, знаейки, че ще получа бонус парите, след като „техническият проблем" бъде разрешен. Според мен те ме измамиха, а може би и други.

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:

Ето другите екранни снимки на чатовете.

filefilefile

Автоматичен превод:
G1994

Мога ли да знам колко време ви отне да се върнете, за да разберете, че бонусът все още липсва? Разбирам, че това е лошо потребителско изживяване, но малко се колебая да нарека това измама. Знам, че знаете, че казиното няма причина да „ви измами за няколко стотици". Въпреки че разбирам защо изглеждаш ядосан.

Това обаче не е първото ново казино, което страда от технически проблеми, което според мен проваля старта им.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини