ФорумКазинаSlotoRush Casino - обща дискусия

SlotoRush Casino - обща дискусия

преди 4 месеца от jheymesmoreira66
|
754 преглеждания 14 отговора |
|
преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SlotoRush Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 4 месеца

добър вечер, регистрирах се с него и другото cazzino, свързано с него, успях да завърша превъртането и да не платя 20$ евро, ограничавам го до 100 r$, намирам го за много добро + отнема много време за верифициране на акаунта за да може да се оттегли

Автоматичен превод:
jheymesmoreira66
преди 4 месеца

Здравейте, така че според това, което казахте, харесвате казиното, нали? Процесът на проверка беше дълъг, който споменахте, колко време отне? Имаше ли проблем с документите? 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Хареса ми, все още не е потвърдено, открих, че процесът на потвърждение е бавен, 30 часа и няма отговор. Но иначе е добре, единственият проблем, който виждам е, че ако не е потвърден за първи път, ще трябва да изчакам поне 3 до 5 дни, за да бъде потвърден.

Автоматичен превод:
jheymesmoreira66
преди 4 месеца

Ясно е, че казината се опитват да приемат този процес сериозно и да проверяват всичко щателно. На някои места може да върви по-бързо, на други по-бавно, със сигурност зависи от повече фактори. Ако трябваше да отнеме само 3-5 дни, тогава нямаше да съм нервен.

Въпреки това, предполагам, че все още не сте получили парите, тъй като не сте преминали през проверката, прав ли съм?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Използвам guru от 2 години и никога не ми се е налагало да минавам през това заради препоръка от тук. псевдоним днес даде грешка през целия ден при опит за влизане в акаунта не иска да влезе, има ли някакъв начин да потвърдите това партньорство, защото започнах да вярвам, че казиното slotorush по някакъв начин действа недобросъвестно и няма да плати и ще събира само потребителски данни, разбрах, че с него дойде казино мрежа, която трябва да принадлежи на една и съща компания, където няма много смисъл за нова казино компания да стартира няколко платформи и нито една няма добър стандарт, където няма чат, Създадох акаунт на 30-ти преди 4 дни и те дори не отговарят на имейла ми и сега казиното ми дава грешка, когато се опитам да вляза в акаунта, моля, ако можете да проверите отново легитимността на казиното, така че никой друг да не преминава през това неудобство и загуба на време, в допълнение към това, че губя всякакво желание да правя депозит там в бъдеще „за такова пренебрежение

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

сега ми потвърдиха документа, но изобщо не мога да вляза в акаунта, дава ми грешка при влизане, всички казина в тази компания сега са такива. Когато вляза, получавам captcha грешка и този код се появява Неочакван токен '<', "


Автоматичен превод:
jheymesmoreira66
преди 3 месеца

Писахте ли им за този проблем, който също имате в имейла, който споменахте? Не ти писаха нищо и да те уведомят какво се случва и какво може да стои зад това?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

ola jaro, написах да и те не ме информираха, ще се откажа засега, извинявам се, че трябва да ви представя проблема, знам, че грешката е изключително от казиното и ви благодаря за вниманието, което ми обърна

Автоматичен превод:
jheymesmoreira66
преди 3 месеца

Няма за какво, но не бих искал да се отказвам още. Ако имате пари там, тогава не е честно казиното да не ви информира, ако сте се опитали да разрешите проблема.

Бих препоръчал да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне с цялата ситуация.

Просто щракнете тук и обяснете какво се случва и ще видим какво можем да направим.

Какво мислиш, вътре ли си?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

благодаря, отворих жалбата, но нямам надежда проблемът да бъде решен на всеки, който може да види и следва чата, НЕ създавайте акаунт в slotorush, не създавайте, пазете психическото си здраве, не губете време с гадно казино като този

Автоматичен превод:
jheymesmoreira66
преди 3 месеца

Ако казиното не се опита да разреши ситуацията и нашият екип установи, че имате право да получите парите си и не сте нарушили нищо, тогава поне малко удовлетворение ще бъде, че ще получа черни точки и индексът за безопасност ще бъде променен. Но нека не изпреварваме и да видим как ще завърши нашето разследване.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

отново съм измамен от slottorussh трябваше да депозирам, за да изтегля и те не ми позволяват Вашата заявка за изплащане не е регистрирана! Минималният лимит за теглене е достигнат



Автоматичен превод:
преди 3 месеца

144,75 brl, заседнали на това място, пропилян месец в опити да го разрешим

Автоматичен превод:
jheymesmoreira66
преди 3 месеца

Виждам, че жалбата е оставена отворена. Което изглежда пречи на оттеглянето. Разбирам, че казиното изглежда каза, че трябва да депозирате, но не разбирам, че изплащането ви не е регистрирано. Това означава ли, че изглежда, че не сте направили теглене или как да го разбирам?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини