преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SlotoRush Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
добър вечер, регистрирах се с него и другото cazzino, свързано с него, успях да завърша превъртането и да не платя 20$ евро, ограничавам го до 100 r$, намирам го за много добро + отнема много време за верифициране на акаунта за да може да се оттегли
good evening, i registered with him and the other cazzino related to him i was able to complete the rollover and not pay 20$ euros i limit it to 100 r$, i found it very good + it takes a long time to verify the account to be able to withdraw
boa noite, criei cadastro nele e aos outroz cazzino relacionado a ele nele conseguir completar o rolover e não paga 20$ euros limito a 100 r$ , achei bem de boa + demora muito muito tempo pra verificar a conta para poder retirar
Здравейте, така че според това, което казахте, харесвате казиното, нали? Процесът на проверка беше дълъг, който споменахте, колко време отне? Имаше ли проблем с документите? 🙂
Hello, so based on what you say, you like the casino, yes ? The verification process was long you mentioned, how long did it take ? Was there a problem with the documents ? 🙂
Хареса ми, все още не е потвърдено, открих, че процесът на потвърждение е бавен, 30 часа и няма отговор. Но иначе е добре, единственият проблем, който виждам е, че ако не е потвърден за първи път, ще трябва да изчакам поне 3 до 5 дни, за да бъде потвърден.
I liked it, it hasn't been verified yet, I found the verification process slow, 30 hours and no response. But otherwise it's fine, the only problem I see is that if it's not verified first time, I'll have to wait at least 3 to 5 days for it to be verified.
Gostei, ainda não foi verificado, achei o processo de verificação lento, 30 horas e nenhuma resposta. Mas de resto tranquilo, único problema que vejo é que se não Verificar de primeira vou esperar entre 3 a 5 dias para verificar no mínimo
Ясно е, че казината се опитват да приемат този процес сериозно и да проверяват всичко щателно. На някои места може да върви по-бързо, на други по-бавно, със сигурност зависи от повече фактори. Ако трябваше да отнеме само 3-5 дни, тогава нямаше да съм нервен.
Въпреки това, предполагам, че все още не сте получили парите, тъй като не сте преминали през проверката, прав ли съм?
Clearly, casinos are trying to take this process seriously and check everything thoroughly. Some places it may go faster, some places slower, it certainly depends on more factors. If it should only take 3-5 days, then I would not be nervous.
Nevertheless, I don't suppose you've received the money yet, since you haven't gone through the verification, am I right?
Използвам guru от 2 години и никога не ми се е налагало да минавам през това заради препоръка от тук. псевдоним днес даде грешка през целия ден при опит за влизане в акаунта не иска да влезе, има ли някакъв начин да потвърдите това партньорство, защото започнах да вярвам, че казиното slotorush по някакъв начин действа недобросъвестно и няма да плати и ще събира само потребителски данни, разбрах, че с него дойде казино мрежа, която трябва да принадлежи на една и съща компания, където няма много смисъл за нова казино компания да стартира няколко платформи и нито една няма добър стандарт, където няма чат, Създадох акаунт на 30-ти преди 4 дни и те дори не отговарят на имейла ми и сега казиното ми дава грешка, когато се опитам да вляза в акаунта, моля, ако можете да проверите отново легитимността на казиното, така че никой друг да не преминава през това неудобство и загуба на време, в допълнение към това, че губя всякакво желание да правя депозит там в бъдеще „за такова пренебрежение
I've been using guru for 2 years and I've never had to go through this because of a referral from here. alias today it gave error all day when trying to enter the account does not want to enter, is there any way for you to verify this partnership because I have begun to believe that slotorush casino is somehow acting in bad faith and will not pay and will only collect user data, I realized that a casino network came with it that must belong to the same company where it does not make much sense for a new casino company to launch several platforms and none have a good standard, where there is no chat, I created an account on the 30th 4 days ago and they don't even answer my e-mail and now the casino gives me an error when I try to log in to the account, I ask that if you can double check the legitimacy of the casino so that no one else goes through this inconvenience and waste of time, in addition to me losing all desire to make a deposit there in the future 'for such disregard
ainda não, não recebi retorno no email nem nada, uso o guru a 2 anos nunca passei por isso por indicação vinda daqui. alias hoje deu erro o dia todo ao tentar entrar na conta não quer entrar, tem alguma forma de vocês verificar essa parceira pois tenho começado a acreditar que o cassino slotorush esta de alguma forma agindo de má fé e não vai pagar e vai apenas coletar dados do usuário, percebi que veio uma rede de cassino junto a ele que deve pertencer a mesma empresa onde não tem muito sentido uma empresa de cassino nova lançar varias plataforma e nenhuma ter um padrão bom, onde não tem chat, criei conta dia 30 a 4 dias ja e nem e-mail eles respondem e agora o cassino da erro ao tentar entrar na conta, peço que se puderem verificar novamente a legitimidade do próprio para que ninguém mais passe por esse transtorno e perca de tempo, além de eu perder toda vontade de futuramente realizar um deposito lá ´por tal descaso
сега ми потвърдиха документа, но изобщо не мога да вляза в акаунта, дава ми грешка при влизане, всички казина в тази компания сега са такива. Когато вляза, получавам captcha грешка и този код се появява Неочакван токен '<', "
they've verified my document now, but I can't get into the account at all, it gives me a login error, all the casinos in this company are like this now. When I log in, I get a captcha error and this code appears Unexpected token '<', "
verificaram meu documento agora, mas não consigo entrar na conta de jeito nenhum da erro no login todos os casino dessa empresa tá assim aqui agora, não. Deixa acessar da erro no captcha e aparece esse codigo Unexpected token '<', "<!DOCTYPE "... is not valid JSON 2 dias sem conseguir entrar
Писахте ли им за този проблем, който също имате в имейла, който споменахте? Не ти писаха нищо и да те уведомят какво се случва и какво може да стои зад това?
Did you write to them about this problem which you also have in the email you mentioned ? They didn't write anything back to you and let you know what's going on and what could be behind it ?
ola jaro, написах да и те не ме информираха, ще се откажа засега, извинявам се, че трябва да ви представя проблема, знам, че грешката е изключително от казиното и ви благодаря за вниманието, което ми обърна
ola jaro, i wrote yes and they didn't inform me, i'm going to give up for now, i apologize for having to bring the problem to you i know that the error is exclusively from the casino, and i thank you for the attention you gave me
ola jaro, escrevi sim e não me informaram, vou desistir por hora, peço desculpa por ter que trazer a vocês o problema sei que o erro é exclusivamente do cassino, e agradeço a atenção que você me deu
Няма за какво, но не бих искал да се отказвам още. Ако имате пари там, тогава не е честно казиното да не ви информира, ако сте се опитали да разрешите проблема.
Бих препоръчал да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне с цялата ситуация.
Просто щракнете тук и обяснете какво се случва и ще видим какво можем да направим.
Какво мислиш, вътре ли си?
You're welcome, but I wouldn't want to give up yet. If you have money in there then it's not fair of the casino not to inform you if you tried to solve the problem.
I would recommend that you start a complaint with us and our team will try to help you with the whole situation.
Just click here and explain what's going on and we'll see what we can do.
What do you think, are you in?
благодаря, отворих жалбата, но нямам надежда проблемът да бъде решен на всеки, който може да види и следва чата, НЕ създавайте акаунт в slotorush, не създавайте, пазете психическото си здраве, не губете време с гадно казино като този
thank you i opened the complaint but i have no hope of the problem being solved to anyone who can see and follow the chat, DO NOT create an account at slotorush, do not create, save your mental health do not waste time with a shitty casino like this
obrigado abri a reclamação mais nao tenho + esperança do problema ser resolvido a quem possa ver e acompanhar o bate-papo, NÃO criem conta no slotorush, não criem, poupem sua saúde mental não percam tempo com um cassino mequetrefe como esse
Ако казиното не се опита да разреши ситуацията и нашият екип установи, че имате право да получите парите си и не сте нарушили нищо, тогава поне малко удовлетворение ще бъде, че ще получа черни точки и индексът за безопасност ще бъде променен. Но нека не изпреварваме и да видим как ще завърши нашето разследване.
If the casino does not try to resolve the situation and our team finds out that you have the right to get your money and you have not violated anything, then at least a small satisfaction will be that I will get black points and the safety index will be changed. But let's not get ahead of ourselves and see how our investigation turns out.
отново съм измамен от slottorussh трябваше да депозирам, за да изтегля и те не ми позволяват Вашата заявка за изплащане не е регистрирана! Минималният лимит за теглене е достигнат
again i'm being ripped off by slottorussh i had to deposit to withdraw and they won't let me Your payout request is not registered! Min withdraw limit reached
novamente estou sendo lesado pelo slottorussh tive que depositar para retirar e nao me deixam sacar Your payout request is not registered! Min withdraw limit reached
Виждам, че жалбата е оставена отворена. Което изглежда пречи на оттеглянето. Разбирам, че казиното изглежда каза, че трябва да депозирате, но не разбирам, че изплащането ви не е регистрирано. Това означава ли, че изглежда, че не сте направили теглене или как да го разбирам?
I see that the complaint has been left open. Which seems to be a hindrance in the withdrawal. I understand that the casino seems to have said that you have to deposit, but I don't understand that your payout is not registered. Does that mean it looks like you didn't make a withdrawal or how should I understand that ?
Това казино е измама!
Те предлагат 100% бонус пари за първия депозит, както и за следващите 4. Сега депозирам 30 евро и избирам 100% бонус за депозит. Не е добавен. Свързах се с тях ВЕДНАГА, дори не играх, балансът ми все още беше 30 евро. Казаха, че имаме технически проблем, но скоро ще бъде решен. Така че аз продължавам да играя и правя 9 депозита и продължавам да се свързвам с тях и те казват, че ще бъде поправено скоро. След като депозирах почти 300 евро, им казах. Искам почивка, докато не бъдат добавени бонусите за депозит. Договорените дори изчислиха колко трябва да получа (вижте екранната снимка). Те казаха ЯСНО, че сумата на бонуса ще бъде добавена, когато акаунтът ви бъде отворен отново. Сега сметката ми отново е отворена. Познайте какво няма бонус пари от почти 100 евро!
Просто вижте екранните снимки, те са 100% грешни в този случай и трябва да изплатя бонус парите, но не искам дори да играя повече. Искам депозитите си обратно. Продължих да играя, знаейки, че ще получа бонус парите, след като „техническият проблем" бъде разрешен. Според мен те ме измамиха, а може би и други.
This casino is a fraud!
They offer 100% bonus money on the first deposit and the next 4 as well. Now i deposit 30 euro and choose 100% deposit bonus. Not added. I contacted them RIGHT away did not even play my balance was still 30 euro. They said we have a technicall issue but will be solved soon. So i keep playing and make 9 deposits and keep contacting them and they say will be fixed soon. After depositing almost 300 euro i said to them. I want a cool off untill the deposit bonusses are added. The agreed they even calculated how much i need to receive (See screenshot). They said CLEARLY the bonus amount will be added when your account will be reopend. Now is my account open again. Guess what no bonus money of almost 100 euro!
Just see the screenshots they are 100% wrong in this case and should be pay the bonus money out but i don't want even play anymore. I want my deposits back. I kept playing knowing that i would receive the bonus money once the 'technical problem' was solved. In my opinion they scammed me and maybe others as well.
Мога ли да знам колко време ви отне да се върнете, за да разберете, че бонусът все още липсва? Разбирам, че това е лошо потребителско изживяване, но малко се колебая да нарека това измама. Знам, че знаете, че казиното няма причина да „ви измами за няколко стотици". Въпреки че разбирам защо изглеждаш ядосан.
Това обаче не е първото ново казино, което страда от технически проблеми, което според мен проваля старта им.
May I know how long it took for you to come back to find out the bonus is still missing? I understand it is a bad user experience, but I'm a bit hesitant to call this a scam. I know you know the casino has no reason to "scam you for a few hudreds". Though I understand why you seem to be angry.
It is, however, not a first fresh casino suffering technical issues, which is, in my opinion, ruining their start.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.