преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Sloto'Cash Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Изчистих изискванията за залагане с бонус без депозит. (160 $)
И аз попитах как да се оттегля за подкрепа. Той каза: За да теглите, трябва да депозирате xx$ и да заложите тази сума, KYC. Депозирах и заложих.
Изпратих им и шофьорска книжка и карта за пребиваване. Но те няма да се опитат да напуснат моя KYC.
Каквото и да изпратите, е шаблонен отговор. От гледна точка на шаблон, разделителната способност е лоша.
Моля, кажете ми какво не е наред с кой материал и няма да ви кажа дори и да попитате. Отговарям с шаблонно изречение много пъти. Вероятно ще го правя, докато не се откажа.
Разделителната способност на документа, който изпращам, е 4k или по-висока. Ако това е документ с размер А4, направен с тази разделителна способност, той може да се чете безпроблемно.
Мислех, че японската резидентна карта е проблем, затова изпратих сертификат за банков баланс (на английски).
Но все още изпраща обратно шаблонни текстове.
Как мога да надвиша техния сертификат? Кажете ми, който знае.
I cleared the wagering requirements with no deposit bonus. (160$)
And I asked how to withdraw to support. He said: In order to withdraw you need to deposit xx$ and wager that amount, KYC. I deposited and bet.
I also sent them a driver's license and a resident card. But they won't try to quit my KYC.
Whatever you send is a boilerplate reply. In boilerplate terms, the resolution is bad.
Please tell me what is wrong with which material and will not tell you even if you ask. I reply with a boilerplate sentence many times. I'll probably do that until I give up.
The resolution of the document I'm sending is 4k or higher. If it is an A4 size document taken at this resolution, it can be read without fail.
I thought that the Japanese resident card was a problem, so I sent a bank balance certificate (in English).
But it still sends back boilerplate texts.
How can I exceed their certification? Let me know who knows.
Те ще отговорят с шаблона по-долу, независимо какво изпращам.
------------
Благодарим ви, че избрахте Slotocash Casino.
Получихме вашия имейл с прикачени документи, благодарим ви. Не успяхме да завършим процеса на проверка, тъй като изпратените документи съдържат знаци, които не можем да проверим и не могат да бъдат приети.
Молим ви да направите ясни и четливи снимки на действителната карта/документ и имейл:
- Предна и задна страна на подписан, валиден документ за самоличност със снимка (или шофьорска книжка, или паспорт, подходящ за международна употреба). Издава се с букви, а не със знаци.
- Доказателство за адрес (сметка за комунални услуги или банково извлечение, показващо името и адреса, регистрирани в сметката), издадено през последните 90 дни. Издава се с букви, а не със знаци.
Моля, уверете се, че цялата карта/документ се вижда (нито една част не трябва да се отрязва/изрязва). Моля, имайте предвид, че частично изрязани снимки няма да се приемат и ще доведат до забавяне.
За по-голяма яснота, моля, уверете се, че документите са с висока разделителна способност.
Очакваме да се чуем.
За разбирането,
Пени
Услуга за проверка на казино Slotocash
They will reply with the boilerplate below no matter what I submit.
------------
Thank you for choosing Slotocash Casino.
We have received your email with documents attached, thank you. We were unable to complete the verification process as the documents submitted has characters that we are unable to verify, and cannot be accepted.
We kindly ask that you take clear, legible pictures of the actual card/document and email:
- Front and back of a signed, valid piece of Photo Identification (either a Driver's License or Passport suitable for International use). Issued with letters and not characters.
- A proof of address (Utility Bill or Bank Statement showing the name and address registered on the account), issued within the last 90 days. Issued with letters and not characters.
Please ensure that the entire card/document is visible (no portion should be cut off/cropped). Please note that partially cropped photos, will not be accepted and will result in delays.
For clarity, please ensure that the documents are of high resolution.
We look forward to hearing from you.
Regards,
Penny
Slotocash Casino Verification Service
Те ще отговорят с шаблона по-долу, независимо какво изпращам.
------------
Благодарим ви, че избрахте Slotocash Casino.
Получихме вашия имейл с прикачени документи, благодарим ви. Не успяхме да завършим процеса на проверка, тъй като изпратените документи съдържат знаци, които не можем да проверим и не могат да бъдат приети.
Молим ви да направите ясни и четливи снимки на действителната карта/документ и имейл:
- Предна и задна страна на подписан, валиден документ за самоличност със снимка (или шофьорска книжка, или паспорт, подходящ за международна употреба). Издава се с букви, а не със знаци.
- Доказателство за адрес (сметка за комунални услуги или банково извлечение, показващо името и адреса, регистрирани в сметката), издадено през последните 90 дни. Издава се с букви, а не със знаци.
Моля, уверете се, че цялата карта/документ се вижда (нито една част не трябва да се отрязва/изрязва). Моля, имайте предвид, че частично изрязани снимки няма да се приемат и ще доведат до забавяне.
За по-голяма яснота, моля, уверете се, че документите са с висока разделителна способност.
Очакваме да се чуем.
За разбирането,
Пени
Услуга за проверка на казино Slotocash
They will reply with the boilerplate below no matter what I submit.
------------
Thank you for choosing Slotocash Casino.
We have received your email with documents attached, thank you. We were unable to complete the verification process as the documents submitted has characters that we are unable to verify, and cannot be accepted.
We kindly ask that you take clear, legible pictures of the actual card/document and email:
- Front and back of a signed, valid piece of Photo Identification (either a Driver's License or Passport suitable for International use). Issued with letters and not characters.
- A proof of address (Utility Bill or Bank Statement showing the name and address registered on the account), issued within the last 90 days. Issued with letters and not characters.
Please ensure that the entire card/document is visible (no portion should be cut off/cropped). Please note that partially cropped photos, will not be accepted and will result in delays.
For clarity, please ensure that the documents are of high resolution.
We look forward to hearing from you.
Regards,
Penny
Slotocash Casino Verification Service
Здравейте,
Е, смятам, че ако казиното приема играчи от Япония, те ще могат да проверяват документи, написани с японски букви. Но изглежда това е проблемът, нали?
Мисля, че трябва да подадете жалбата, просто щракнете върху тази връзка, моля:
https://casino.guru/complaints/create
Надяваме се, че ще успеем да идентифицираме основния проблем и да посъветваме казиното.
Hello,
Well, I would think that if the casino accepts players from Japan, they would be able to verify documents written in Japanese characters. But it seems to be the issue, right?
I think that you should submit the complaint, just click this link, please:
https://casino.guru/complaints/create
Hopefully, we will be able to identify the main problem and advise the casino.
Slotocash Спечелих над 150 пъти сега, откакто се присъединих. Това казино е №1 за мен. Добавих печалбите си от слотове в брой и те са над 60 000 за 22 години. Не е лошо, ако питате мен. Този сайт не може дори да платя моите 50.00
Slotocash I've won over 150 times now since I joined.This casino is #1 to me.I have added up my winnings from slots cash and it's over 60,000 in 22 years.not bad if u ask me.This site can't even pay my 50.00
Каква чудесна положителна публикация! 😀 Тъй като става въпрос предимно за Sloto Casino Casino и не изглежда като директен отговор, преместих го тук.
„Този сайт дори не може да плати моите 50,00" – отива обаче на Brango Casino .
What a wonderfully positive post! 😀 Since it is mostly about Sloto Cash Casino, and it does not seem like a direct reply, I moved it here.
"This site can't even pay my 50.00" - goes to Brango Casino, however.
Здравейте, просто се присъединявам тук...Играх слотове от около 7 години, но напоследък играх постоянно...наистина спечелих много, но няколко пъти през годините, които спечелиха...изпратиха ми чек в рамките на 10 дни, които си спомням..но..500+500 е сумата..Аз съм минимален вложител..наскоро спечелих..изтеглете 300..Забравих, че направих грешка, използвайки comp с бонус депозит...имейлът анулирайте причината съвпада с правилата, така че не се оплаквах и останах до .70 цента и го върнах 300+.. правила. Лошото ми е.. сега тази седмица спечелих чрез комп точки, осребрете биткойн.. Чакам на имейл чакащ статус..вече минаха 2 дни.. търпение, надявам се, че няма да имат извинения за анулиране..макс. изплащане само 350 ...разговарях и питах с нов депозит, докато чаках изплащане... само един агент запази го реално и кажи да не правиш нищо, докато не ти платят.. други не казаха нищо подобно.. така че внимавай с правилата.. Ще те уведомя след седмица, за да има резултат.
Hi I just join here...I been playing sloto about 7 years on and off .but recently been playing constantly...having really win a lot but a couple times through the years that won...sent me a check within under 10 days that I remember..but..500+500 is the amount..Im a minimum depositor.. recently I won.. cash out 300..I forgot I made a mistake using comp with bonus deposit...the email void it cause conjunction with rules so I didn't complain and down to .70 cents left and made it back 300+.. rules .my bad..now this week won through comp points cash out Bitcoin..I'm waiting for to email pending status..it's been 2 days already.. patience hopefully they won't have no excuses to void..max payout 350 only ...I chatted and ask with new deposit while waiting for payout... only one agent kept it real and say don't do nothing till get paid.. others didn't say anything like that..so be careful with there rules.. I'll let you know about a week so for result.
здрасти
Ще бъда тук за актуализацията. Ако обаче смятате, че може да имате нужда от малко помощ, не се колебайте да ни кажете.
Нека поддържаме връзка и успех с тегленето!
Hi!
I'll be here for the update. If you, however, feel like you could use a bit of help, don't hesitate to tell us.
Let's stay in touch, and good luck with the withdrawal!
Да, те току-що платиха днес през сутрешните часове..така че няма проблеми, просто изчакайте да не нарушавате правилата. Не получих бонус чрез имейла си..там е тестът за гадене..издържам..
Yes they just paid today through the am hrs..so no issues just wait not breaking there rules .I didn't no bonus through my email..it there sucker test..I pass..
Готино!
Е, поне знаеш, че сме тук, ако имаш нужда от нещо. 🙂
Бъдете здрави и на добър час!
Cool!
Well at least you know we are here if you need anything. 🙂
Stay well, and good luck to you!
Всеки трябва да оценява и да благослови да има група, която ще помага безплатно ... няма да го получи никъде.. благодаря на гуру представителя за времето от деня..
Everyone should be appreciative of and bless to have group that will help for free ...won't get it anywhere.. thanks guru representative for for time of the day..
Ударих голямо, когато за първи път стартирах онлайн сайт, за да играя .. не знаех, че първо трябва да потвърдите, преди да играете около месец и да ударите джакпот за 15 000. Опитвам се да осребря, потвърдете след това и след това изпратете моята информация..дадох тичам наоколо. и разочаровани и играят големи завъртания на долари и ги губят обратно. Имах чувството, че няма да платят..което няма да плати по време на или потвърди за една седмица, не са ли платили. Беше казино, забравих, че беше казино, което започва с BE нещо за първите две букви. RT games също смятат, че познавате казиното..когато намеря името, ще го публикувам..Иска ми се много помощ да беше там, за да помогна, сега знам, че имам помощ.
I did hit major when first started online site to play .. didn't know that you should verify first before playing for a month or so and hit a jackpot for 15,000 I try to cash out verify after and next send my info..gave a run around. and frustrated and play big dollar spins and loss it back .I had feeling they won't pay..which won't pay during or confirm for a week didn't they pay. It was a casino I forgot it was a casino starting BE something for first two letters . RT games also think you know casino..when find the name I will post it..wish I new many help was there to help now know I have help .
Всеки трябва да оценява и да благослови да има група, която ще помага безплатно ... няма да го получи никъде.. благодаря на гуру представителя за времето от деня..
Everyone should be appreciative of and bless to have group that will help for free ...won't get it anywhere.. thanks guru representative for for time of the day..
Wow Casino Extreme е единственото казино освен запалването, което плаща бързо.. в рамките на 30 минути...първото RT Casino, през което минах, е така.. Учудвам се, че не ме помолиха да изпратя лична карта и повече информация за теглене само това, което се попълва при първото присъединяване .. Имам право да играя, но ако е необходимо, изпращам. Еха. Еха. Еха . Използвам олекотени биткойни за изпращане..може би това е причината за повече информация..просто актуализирайте, за да знаят другите играчи. .
Wow Casino Extreme is the one casino beside ignition that pays fast.. within 30 minutes...first RT Casino I went through that is like that..I'm surprise they didn't ask me to send ID and more info to withdraw only what fill out when first join .. I'm legit to play though if needed to send. Wow. Wow. Wow . I use lighten Bitcoin for sending..maybe that reason for more info needed..just update for others player to know . .
Това е още един лайк за теб! Наистина полезна информация. Благодаря ти много.
Ще бъдем тук всеки път, когато искате да споделите нещо ново с останалата част от общността.
This is another like for you! Really handy information. Thank you very much.
We'll be here anytime you want to share something new with the rest of the community.
Здравейте.. не съм имал нищо особено през времето и съм зает..но имам какво да споделя..ако се интересува от общността...имам две други казино, в които играя, които са точно като екстремни и плащат.. бързо ..Yappy..и Limitless.. също са добри..без караница и измама с правилата за бонуси..те ви уведомяват, когато е готово..доста направо..едно друго казино е лотария. Pulzs..Улучих 10 цента бонус и спечелих 1500 горещи 10 цента..уау за първи път за 10 цента.. умножете 4 кутия..по 3000 и основно ..пари в играта 3..така че това е..
Hi.. haven't had nothing special during time and busy..but I do have something to share..if it interest the community...I have two other casino that I play that is just like extreme and pays.. quick..Yappy..and Limitless.. there good also..no hassle and trickery on bonuses rules..they let you know when it's done.. pretty straight forward..one other casino is sweepstakes. Pulzs..I hit 10 cents bonus and won 1500 hot 10 cents..wow firsts time ever for 10 cents.. multiply 4 box..by 3000 and main ..game money train 3..so that's it..
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.