ФорумКазинаSlotmaniax Casino - обща дискусия

Slotmaniax Casino - обща дискусия

преди 11 месеца от merlinnu80
|
1350 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotmaniax Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

Защо няма орган за проверка на този тип казина, които никога не спазват срока за теглене, показан на уебсайта? Няма отговори на всичките ми имейли, няма наличен чат на живо. Всеки трябва да подаде жалба не тук, а в CEG, както направих току-що. file

Отнема цялото удовлетворение от печалбата, че трябва да попълвате жалби само за да получите печалбите си изплатени

Автоматичен превод:
merlinnu80
преди 11 месеца

Здравейте, колко време дава казиното за теглене и колко време ви отнема? Що се отнася до отговорите на вашите имейли, определено не е хубаво, когато казиното не комуникира и нямате подходяща информация или причини защо сте в такава ситуация.

Забелязах обаче, че преди няколко месеца сте имали оплакване срещу това казино при нас, но то е било отхвърлено, защото не сте отговорили на въпросите на Ник, което е жалко. Така че си мисля, че след като вече си имал проблеми тук, струва ли си да играеш отново тук?

Освен това, тъй като също споменахте, че сте подали жалба до лицензиращия орган, възможно ли е да ни информирате как вървят нещата? Мисля, че може да е полезно за други играчи, ако разгледат тази тема.

Както и да е, надявам се, че ще успеете да разрешите този случай и ще получите парите си. Независимо дали това ще се случи или не, уведомете ни. 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Времевата рамка на техните t&c за тегления е до 72 часа, което в моя случай беше много повече. Минути след като публикувах вчера тук по въпроса, намерих парите обратно в акаунта си на играч със съобщението, че тегленето на кредитна карта не е налично и трябва да тегля чрез банков превод. 100% съм сигурен, че това е просто метод за забавяне на тегленията, доколкото е възможно. Ще ви държа в течение веднага щом получа отговор от CEG. Що се отнася до моите имейли, все още не получавам никакъв отговор вече 5 дни. Благодаря ти!

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Най-големият червен флаг е, че опцията за чат на живо е премахната (миналата седмица все още беше налична) и няма отговори на имейлите ми, дори и с обичайните лъжи за технически проблеми и т.н. Честно казано, очаквам всеки момент да открия, че техните уебсайтът вече не съществува. за разбирането

Автоматичен превод:
merlinnu80
преди 11 месеца

Така че разбирам. Чудя се дали банковият превод ще мине и ще можете да теглите по този начин. Наистина се надявам.

Що се отнася до чата на живо, жалко, че беше отменен, но ако не сте успели да намерите съответната информация там, имам чувството, че това няма значение. Но определено разбирам, че отговорът на играч с информация винаги е поне плюс и успокоение.

Относно актуализацията, ще изчакам да видя каква нова информация ще получите или дали ще получите пари. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

те не отговарят на имейлите ми и не могат да обработят тегленето ми от 200 евро дълго време. Внимавайте с това казино. Моля, внимавайте с оценката им 8.3. Има нещо много сенчесто в поведението на това казино.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини