преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotmaniax Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Защо няма орган за проверка на този тип казина, които никога не спазват срока за теглене, показан на уебсайта? Няма отговори на всичките ми имейли, няма наличен чат на живо. Всеки трябва да подаде жалба не тук, а в CEG, както направих току-що.
Отнема цялото удовлетворение от печалбата, че трябва да попълвате жалби само за да получите печалбите си изплатени
Why there is no authority to check this type of casino who never respect the withdrawal timeframe shown on the website? No replies to all my emails, no live chat available. Everybody should fill a complaint not here but to CEG as I just did.
It takes away all the winning satisfaction having to fill complaints just to get your winnings paid
Здравейте, колко време дава казиното за теглене и колко време ви отнема? Що се отнася до отговорите на вашите имейли, определено не е хубаво, когато казиното не комуникира и нямате подходяща информация или причини защо сте в такава ситуация.
Забелязах обаче, че преди няколко месеца сте имали оплакване срещу това казино при нас, но то е било отхвърлено, защото не сте отговорили на въпросите на Ник, което е жалко. Така че си мисля, че след като вече си имал проблеми тук, струва ли си да играеш отново тук?
Освен това, тъй като също споменахте, че сте подали жалба до лицензиращия орган, възможно ли е да ни информирате как вървят нещата? Мисля, че може да е полезно за други играчи, ако разгледат тази тема.
Както и да е, надявам се, че ще успеете да разрешите този случай и ще получите парите си. Независимо дали това ще се случи или не, уведомете ни. 🙂
Hi, how long is the time frame the casino gives for the withdrawal and how long does it take you ? As far as replying to your emails is concerned, it is definitely not nice when the casino does not communicate and you have no relevant information or reasons why you are in such a situation.
However, I noticed that a few months ago you had a complaint against this casino with us, but it was rejected because you didn't answer Nick's questions, which is a pity. So I'm thinking that since you've already had trouble here, is it worth it to play here again ?
Besides, since you also mentioned that you opened a complaint with the licensing authority, would it be possible to update us on how things are going ? I think it could be useful for other players if they browse this thread.
Anyway, I hope you will be able to solve this case and you will get your money. Whether that happens or not, let us know. 🙂
Времевата рамка на техните t&c за тегления е до 72 часа, което в моя случай беше много повече. Минути след като публикувах вчера тук по въпроса, намерих парите обратно в акаунта си на играч със съобщението, че тегленето на кредитна карта не е налично и трябва да тегля чрез банков превод. 100% съм сигурен, че това е просто метод за забавяне на тегленията, доколкото е възможно. Ще ви държа в течение веднага щом получа отговор от CEG. Що се отнася до моите имейли, все още не получавам никакъв отговор вече 5 дни. Благодаря ти!
Timeframe on their t&c for withdrawals is up to 72hr which in my case was way over. Minutes after I posted yesterday on here the issue, I found the money back to my player account with the message that credit card withdrawal is not available and I have to withdraw via bank transfer. I'm 100% sure it's just a method to delay the withdrawals as much as possible. I'll keep you updated as soon as I'll get a reply from CEG. Regarding my emails I still didn't get any reply whatsoever for 5 days now. Thank you!
Най-големият червен флаг е, че опцията за чат на живо е премахната (миналата седмица все още беше налична) и няма отговори на имейлите ми, дори и с обичайните лъжи за технически проблеми и т.н. Честно казано, очаквам всеки момент да открия, че техните уебсайтът вече не съществува. за разбирането
The biggest red flag is that the live chat option has been removed ( last week was still available) and there are no replies to my emails, not even with the usual lies about technical problems etc. Honestly I'm expecting anytime to find that their website doesn't exist anymore. Regards
Така че разбирам. Чудя се дали банковият превод ще мине и ще можете да теглите по този начин. Наистина се надявам.
Що се отнася до чата на живо, жалко, че беше отменен, но ако не сте успели да намерите съответната информация там, имам чувството, че това няма значение. Но определено разбирам, че отговорът на играч с информация винаги е поне плюс и успокоение.
Относно актуализацията, ще изчакам да видя каква нова информация ще получите или дали ще получите пари. Късмет. ☘️
So I get it. I wonder if the bank transfer will go through and you will be able to withdraw this way. I really hope so.
As for the live chat, it's a pity it was cancelled, but if you couldn't find out the relevant information there, I have a feeling it doesn't make any difference. But I definitely understand that a reply to a player with information is always at least a plus and comforting.
Regarding the update, I'll wait to see what new information you'll get or if you'll get money. Good luck. ☘️
те не отговарят на имейлите ми и не могат да обработят тегленето ми от 200 евро дълго време. Внимавайте с това казино. Моля, внимавайте с оценката им 8.3. Има нещо много сенчесто в поведението на това казино.
they don't reply to my emails and are unable to process my 200 euro withdrawal for a long time. Be careful about this casino. Please, take care of their 8.3 rating. There is something very shady about this casino's behaviour.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.