ФорумКазинаSlotHunter Casino - обща дискусия

SlotHunter Casino - обща дискусия

преди 2 години от paulicklars
|
2790 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SlotHunter Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

лошо обслужване на клиенти и дълго чакане за плащане

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
paulicklars
преди 2 години

Здравейте,

бихте ли ни казали какво точно не е наред, моля? Струва ми се, че не можете да преминете проверката, но по каква причина? Вашите документи остарели ли са или може би са в грешен формат?

Казиното информира ли ви какво не е наред с тези документи?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Първо минаха часове и опити, докато дори ме верифицираха. Просто произволно и многократно изискване на документи, въпреки че вече съм ги качил!


След това каза, че вече сте потвърдени и парите са на път да бъдат обработени само за да бъдат анулирани отново.


сега трябва да сменя отново BIC, което вероятно е грешно, което не е вярно!

И така, сега въведох BIC под формата на писмо и поисках изплащане отново и ме увериха от отдела за поддръжка на клиенти, че сега трябва да работи...


Оставам любопитен, защото това вече ми беше обявено като неправилно и ако мъжете или жените просто погледнаха как съм внесъл и го върнаха обратно, нямаше да има проблеми...


Първо благодаря за помощта

Сега очаквам по-нататъшни стъпки от казиното


Поздрави, Ларс

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря, стана и получих парите!


грешката вероятно беше на моя страна, дори ако поддръжката не беше много полезна 😉

Автоматичен превод:
paulicklars
преди 2 години

Здравейте,

Благодаря Ви за актуализацията. Щастлив съм, че в крайна сметка успях да преодолея този проблем. 👍

A се канеше да попита как си 😀. Да се надяваме, че качеството на поддръжката ще се повиши, ние вярваме, че услужливата и любезна поддръжка е задължителна за добрите казина.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, спечелих сума от 1750€. Направих всички проверки и качих успешно. Всичко беше одобрено и всичко, което този сайт поиска, беше качено и както казах вече проверено. Изплащането ми все още се отхвърля всеки път и винаги ме задържат в поддръжката на клиенти. Имам всички екранни снимки от историята на чатовете. Последният човек от отдела за обслужване на клиенти ми каза, че документите ми вече са приети и мога да направя теглене по банковата си сметка. Но нищо не се случва. Имам нужда от спешна помощ

Автоматичен превод:
elmakhtari
преди 1 година

Съжалявам, че го казвам, но най-вероятно няма да получите спешна помощ.

Даваме на всички казина 14 пълни дни, за да се погрижат за KYC на играча и тегленето, докато ние не се намесим. 🙁

Позволете ми въпрос: Опитвали ли сте да изберете друга опция за плащане? Със сигурност бих опитал това.



Автоматичен превод:
преди 3 седмици


Регистрирах акаунта си и използвах бонус кода за втори депозит. На фински език не се споменава в условията за бонус, че е само за първи депозит.

Така че се свързах с поддръжката, какво става защо не получих бонус парите. Накараха ме да чакам 30 минути в чата, докато някой дойде да каже, че е само за първи депозит. Ами не спомена нищо на моя език, че е само за първи депозит, каза само, че кандидатствайте и депозирайте, за да получите този бонус.


file


Автоматичен превод:
Richardosfino
преди 3 седмици

Честно казано, това може да се случи и много казина споменават в правилата си, че английската версия на условията е по-добра от другите версии. Което означава, че се прилага само английската версия. 🙁

Мислите ли, че можете да намерите нещо подобно?

Според мен това е доста лошо потребителско изживяване и казиното трябва да настрои платформата си по съответния начин, за да избегне подобни проблеми. Например, при добавяне на бонус кода, изскачащ прозорец забелязва, че кодът е предназначен само за първи депозит, което би било чудесно.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Мисля, че сайтовете изобщо не трябва да използват различни езици, ако показаната информация не е правилно предадена. Със сигурност трябваше да има някакво предупреждение, което казва, че вече не отговаряте на условията за бонус условия.

Според мен въпросният метод е незаконосъобразен, а подвеждащ. Освен това, когато попитах след това дали е възможно със задна дата да получа бонус за бонуса на втория депозит, не проработи. Те се забавиха и вместо това предложиха 25x 0,1€ компенсация, която дори не приех. Смешен buXXXhit от slothunter и нивото на обслужване на клиентите беше все едно там работят 15-годишни деца. Имаше чувството, че умишлено дразнят плащащия клиент и му отнемат времето.

Автоматичен превод:
Richardosfino
преди 3 седмици

Английският превод, както казах, почти винаги е „единственият правилен". Както можете да видите, краят не беше много приятен, така че се надявам да използвате това знание, за да избегнете възможни проблеми в бъдеще.

По-добре е да сте подготвени. Тъй като е естествено да спазвате закона, може да повярвате, че това би било полезно, но наистина ли вашето мнение ви помогна в този случай? Не, заради правилата на казиното.

Ужасно е да чуя, че поддръжката не изпълнява задълженията си ефективно; според това, което току-що казахте, човек трябва да е добре подготвен, когато проблемът дойде. Благодаря ви много за вашето наблюдение и за шанса да се справите с този необичаен „капан", в който други могат евентуално да попаднат.

Вероятно нямате намерение да играете повече там, нали?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини