преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotexo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Изтеглих 950 евро от компанията slotexo от третото и винаги, когато говоря с тях, всеки от тях ми казва нещо различно за моето теглене, те трябва да са измамници
I have withdrawn 950 euros from the slotexo company since the third and whenever I talk to them each of them tells me something different about my withdrawal they must be scammers
Έχω κάνει αναληψη στην εταιρεία slotexo 950 ευρώ από την τρίτη και όποτε μιλάω μαζί τους ο καθένας μου λέει κάτι διαφορετικο προκείμενο για την ανάληψη μου πρέπει να είναι απατεώνες
здравей
Бихте ли споделили с нас какво ви каза казиното досега? Изглежда, че сте чакали доста дълго. Предполагам, че едно прилично казино би се опитало да разреши проблема, но разбира се зависи от обяснението.
Е, може би бихте искали да се оплачете, нали?
Просто ни уведомете повече подробности и ще видим дали има изход.
Hello,
Would you mind sharing with us what the casino has told you so far? It sounds like you have been waiting quite long. I presume a decent casino would try to resolve the problem, but of course it depends on the explanation.
Well, perhaps you would like to complain, would you?
Just let us know more details, and we shall see whether there's a way out.
Благодаря за екранната снимка. Какво ще кажете за жалбата, която ви предложих по-рано?
Все още смятам, че казиното е имало достатъчно време да преодолее това забавяне, не сте ли съгласни? Дори ако проблемът е ограничен до типично забавяне, причинено от скок в заявките за теглене, те все още трябва да намерят решение.
На твое място щях да пусна жалбата. Безплатно е, без рискове.
Thanks for the screenshot. What about the complait I suggested to you earlier?
I still think the casino has had enough time to get over this delay, don't you agree? Even if the issue is limited to a typical delay brought on by a spike in withdrawal requests, they still need to find a solution.
I would submit the complaint if I were you. It's free, no risks involved.
Къде мога да направя оплакванията си?
Where can I make my complaints?
Που μπορώ να κανω τα παράπονα μου;
Здравейте, можете да го създадете тук,просто щракнете върху тази връзка . ⬅️
Надяваме се, че ще можем да помогнем или ще получите парите, преди казиното да се свърже с вас.
Ако имате нещо ново, не се колебайте да ни уведомите.
Hi, you can create it here, just click on this link. ⬅️
Hopefully we will be able to help or you will get the money before the casino is contacted.
If you have anything new, don't hesitate to let us know.
Много лошо казино, но аз съм си виновен, че не прочетох отзивите предварително и все пак депозирах с надеждата, че ще спечеля! Депозирах 1500 евро от вчера и спечелих максимум 300, но много бързо ги нямаше! Спечелих много пари във Verde Casino, разбира се, депозирах добре, но все пак спечелих 1000 или 1500. Но slotexo е просто измама, дори не се опитах да изтегля, така че дори не знам дали щеше да проработи, защото така или иначе винаги губех🤬🤬🤬Моля, не играйте, много лошо казино
Very bad casino, but it's my own fault for not reading the reviews beforehand and still depositing in the hope that I would win! Deposited 1500 euros since yesterday and won a maximum of 300, but it was gone again very quickly! I won a lot of money at Verde Casino, of course I deposited well, but still won 1000 or 1500. But slotexo is just a rip-off, I didn't even try to cash out, so I don't even know if it would have worked because I always lost anyway🤬🤬🤬Please don't play, very bad casino
Sehr schlechtes Casino,bin jedoch selber schuld,vorher nicht die Kritik gelesen zu haben und trotzdem immer wieder eingezahlt,in der Hoffnung, ich Gewinne doch!1500 Euro seit gestern eingezahlt und höchstens 300 gewonnen,aber jedoch ganz schnell wieder gefressen!Hab bei Verde Casino richtig viel Geld gewonnen ,natürlich gut eingezahlt,dennoch auch mal 1000 oder 1500 gewonnen.aber slotexo ist nur abzocke, ich hatte nicht mal versucht mir auszahlen zu lassen,daher weiss ich nicht mal ob es geklappt hätte weil ich sowieso immer verloren habe🤬🤬🤬Bitte nicht spielen,sehr schlechtes casino
Съжаляваме за опита ви в това казино.
За съжаление се случва не всички играчи да спечелят, тъй като зависи само от късмета.🤷♀️
Моля, старайте се винаги да играете отзивчиво и в рамките на ограниченията.🙏
Sorry for your experience at this casino.
Unfortunately, it happens that not all the players will win, as it is purely based on luck.🤷♀️
Please try always to play responsively and within the limits.🙏
Slotexo1.com
Внимавайте с този сайт, това е измама, те многократно анулират плащания, намирайки хиляди извинения, приложих всичко, което се казва в регламента за теглене, но те незабавно ви дават класическото извинение за грешка в доставчика и повторете процедурата след 24 часа .
Внимавайте, не играйте, те вземат само пари и не плащат
Slotexo1.com
Be wary of this site, it's a scam, they repeatedly cancel payments finding a thousand excuses, I applied everything that the regulation on withdrawals says but they promptly give you the classic excuse of an error in the provider and to redo the procedure after 24 hours.
Be careful, don't play, they only take money and don't pay
Slotexo1.com
Diffidate da questo sito è una truffa, annullano ripetutamente i pagamenti trovando mille scuse, ho applicato tutto quello che dice il regolamento sui prelievi ma puntualmente ti rifilano la.classica scusa di errore nel provider e di rifare la.procedura dopo 24 ore.
Attenti non giocate prendono solo i soldi e non pagano
Здравейте, от колко време продължава цялата тази ситуация? Какво точно ви казва казиното, когато направите теглене и те го отхвърлят? Ако използват трети доставчик на плащания, е възможно грешката всъщност да не е от тяхна страна и следователно те не могат да я повлияят по никакъв начин.
Питали ли сте ги обаче дали има алтернатива, ако не можете да теглите по този начин?
Hi, how long has this whole situation been going on? What exactly does the casino tell you when you make a withdrawal and they reject it? If they use a third payment provider, it's possible that the error is not actually on their side and therefore they can't influence it in any way.
However, have you asked them if there is an alternative if you can't withdraw this way?
Здравейте от около седмица, те винаги казват както в чата, така и по имейл, че всичко върви добре, след което веднага на следващия ден получавам обратния имейл. Моите методи на плащане са ефективни и се използват навсякъде, а именно отложено плащане, уверяват ме, че всичко е наред и вместо това не, транзакцията е отхвърлена. Можех да разбера много неща, но всъщност нещо не е наред. Алтернативата е да сменя метода на плащане, всъщност тази сутрин избрах банков превод и ми поискаха само IBAN. да се надяваме, че не е поредното извинение.
Hello for about a week, they always say both in chat and by email that everything is going well, then promptly the next day I receive the reversal email. My payment methods are effective and used everywhere, namely postpay, they assure me that everything is fine and instead no, the transaction is declined. I could understand many things but actually something is wrong. The alternative is to change payment method, in fact this morning I opted for bank transfer and they only asked me for the IBAN. let's hope it's not yet another excuse.
Ciao da circa una settimana, dicono sempre sia in chatt che per email che tutto procede bene, poi puntualmente il giorno successivo ricevo la mail di storno. I miei metodi di pagamento sono efficaci ed utilizzati ovunque ovvero postpay loro mi assicurano che va tutto bene ed invece no, la transazione viene declinata. Potevo capire tante cose ma effettivamente qualcosa che non va c'è. L'alternativa è cambiare metodo di pagamento, infatti stamane ho optato per bonifico bancario e mi hanno chiesto solo l'IBAN. speriamo che non sia l'ennesima scusa.
Въпреки това имам всичко, записано с екранни снимки и имейли на всички разговори, които имах с тях.
However I have everything recorded with screen shots and emails of all the conversations I had with them.
Comunque ho tutto registrato con screen shot e mail di tutte le conversazioni fatte con loro.
Хубаво е, че всичко е записано. Сега ще трябва да изчакаме и да видим дали банковият превод ще премине. Надяваме се, че ще стане и няма да е ново отхвърляне.
Ще чакам новите ви доклади.
It's good that you have everything recorded. We will now need to hold out and see if the bank transfer goes through. Hopefully it will and it won't be another rejection.
I'll be waiting for your new reports.
Здравейте, тъй като уикендът е включен, очаквам това казино да разглежда заявки за теглене през работно време. Това е доста вероятно. Все пак искате ли да споделите подробности за режима, моля? Например:
Това първото ви теглене ли е?
Трябва ли вашият акаунт да бъде потвърден? Питали ли сте поддръжката на казиното за актуализация? Докато използвате голо декларативно изречение, обзалагам се, че няма да стигнем много по-далеч. 🙂
Hello, since the weekend has been included, I would expect this casino to address withdrawal requests during working hours. This is quite likely. Still, do you care to share mode details, please? For example:
Is this your first withdrawal?
Does your account need to be verified? Have you asked the casino support for an update? As long as you use bare declarative sentence, I bet we won't get much further. 🙂
Играх в казино slotexo и спечелих 800 евро. Минаха 4 дни, а пари не са ми кредитирали. Какви стъпки трябва да предприема?
I played at the slotexo casino and won 800 euros. It's been 4 days and they haven't credited me with any money. What steps should I take?
Επαιξα στο καζινο slotexo και κερδισα 800 ευρω.Εχουν περασει 4 μερες και δεν μου πιστωνουν χρηματα.Τι διαδικασια να κινησω;
В проверката на акаунта пише, че е направено. Те не отговориха на имейли и поддръжката казва, че финансовият отдел ще разреши проблема възможно най-скоро всеки ден.
In the account verification it says it has been done. They did not respond to emails and support says that the financial department will resolve it as soon as possible every day.
Στην επαληθευση του λογαριασμου γραφει εχει γινει .Στα email δεν απαντανε και απο την υποστηριξη γραφουνε οτι το οικονομικο τμημα θα το λυσει το συντομοτερο δυνατον καθε μερα.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.