НачалоФорумКазинаSlotexo Casino - обща дискусия

Slotexo Casino - обща дискусия

 от Radka
|
2 990 преглеждания 53 отговора |
|
1 23
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotexo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Изтеглих 950 евро от компанията slotexo от третото и винаги, когато говоря с тях, всеки от тях ми казва нещо различно за моето теглене, те трябва да са измамници


Автоматичен превод:
panoramik996

здравей

Бихте ли споделили с нас какво ви каза казиното досега? Изглежда, че сте чакали доста дълго. Предполагам, че едно прилично казино би се опитало да разреши проблема, но разбира се зависи от обяснението.

Е, може би бихте искали да се оплачете, нали?

Проверете тази връзка, моля 👈

Просто ни уведомете повече подробности и ще видим дали има изход.


Автоматичен превод:

filefilefilefile

Автоматичен превод:

filefilefilefile

Автоматичен превод:

filefilefilefile

Автоматичен превод:
panoramik996

Благодаря за екранната снимка. Какво ще кажете за жалбата, която ви предложих по-рано?

Все още смятам, че казиното е имало достатъчно време да преодолее това забавяне, не сте ли съгласни? Дори ако проблемът е ограничен до типично забавяне, причинено от скок в заявките за теглене, те все още трябва да намерят решение.

На твое място щях да пусна жалбата. Безплатно е, без рискове.

Автоматичен превод:
Radka

Къде мога да направя оплакванията си?

Автоматичен превод:
panoramik996

Здравейте, можете да го създадете тук,просто щракнете върху тази връзка . ⬅️

Надяваме се, че ще можем да помогнем или ще получите парите, преди казиното да се свърже с вас.

Ако имате нещо ново, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:

Много лошо казино, но аз съм си виновен, че не прочетох отзивите предварително и все пак депозирах с надеждата, че ще спечеля! Депозирах 1500 евро от вчера и спечелих максимум 300, но много бързо ги нямаше! Спечелих много пари във Verde Casino, разбира се, депозирах добре, но все пак спечелих 1000 или 1500. Но slotexo е просто измама, дори не се опитах да изтегля, така че дори не знам дали щеше да проработи, защото така или иначе винаги губех🤬🤬🤬Моля, не играйте, много лошо казино

Автоматичен превод:
joebecker21284

Съжаляваме за опита ви в това казино.

За съжаление се случва не всички играчи да спечелят, тъй като зависи само от късмета.🤷‍♀️

Моля, старайте се винаги да играете отзивчиво и в рамките на ограниченията.🙏

Автоматичен превод:

Slotexo1.com

Внимавайте с този сайт, това е измама, те многократно анулират плащания, намирайки хиляди извинения, приложих всичко, което се казва в регламента за теглене, но те незабавно ви дават класическото извинение за грешка в доставчика и повторете процедурата след 24 часа .

Внимавайте, не играйте, те вземат само пари и не плащат

Автоматичен превод:

Slotexo1.com

Момчета не играят на този сайт, това е измама.

Автоматичен превод:
R1N0

Здравейте, от колко време продължава цялата тази ситуация? Какво точно ви казва казиното, когато направите теглене и те го отхвърлят? Ако използват трети доставчик на плащания, е възможно грешката всъщност да не е от тяхна страна и следователно те не могат да я повлияят по никакъв начин.

Питали ли сте ги обаче дали има алтернатива, ако не можете да теглите по този начин?

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте от около седмица, те винаги казват както в чата, така и по имейл, че всичко върви добре, след което веднага на следващия ден получавам обратния имейл. Моите методи на плащане са ефективни и се използват навсякъде, а именно отложено плащане, уверяват ме, че всичко е наред и вместо това не, транзакцията е отхвърлена. Можех да разбера много неща, но всъщност нещо не е наред. Алтернативата е да сменя метода на плащане, всъщност тази сутрин избрах банков превод и ми поискаха само IBAN. да се надяваме, че не е поредното извинение.

Автоматичен превод:
R1N0

Въпреки това имам всичко, записано с екранни снимки и имейли на всички разговори, които имах с тях.

Автоматичен превод:
R1N0

Хубаво е, че всичко е записано. Сега ще трябва да изчакаме и да видим дали банковият превод ще премине. Надяваме се, че ще стане и няма да е ново отхвърляне.

Ще чакам новите ви доклади.

Автоматичен превод:

Играх в slotexo и спечелих 800 евро, минаха 4 дни и не са ми кредитирали парите.

Автоматичен превод:
babis19742000

Здравейте, тъй като уикендът е включен, очаквам това казино да разглежда заявки за теглене през работно време. Това е доста вероятно. Все пак искате ли да споделите подробности за режима, моля? Например:

Това първото ви теглене ли е?

Трябва ли вашият акаунт да бъде потвърден? Питали ли сте поддръжката на казиното за актуализация? Докато използвате голо декларативно изречение, обзалагам се, че няма да стигнем много по-далеч. 🙂

Автоматичен превод:

Играх в казино slotexo и спечелих 800 евро. Минаха 4 дни, а пари не са ми кредитирали. Какви стъпки трябва да предприема?

Автоматичен превод:
Radka

В проверката на акаунта пише, че е направено. Те не отговориха на имейли и поддръжката казва, че финансовият отдел ще разреши проблема възможно най-скоро всеки ден.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини