ФорумКазинаSlotexo Casino - обща дискусия

Slotexo Casino - обща дискусия

преди 3 месеца от Radka
|
542 преглеждания 15 отговора |
|
преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotexo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 месеца

Изтеглих 950 евро от компанията slotexo от третото и винаги, когато говоря с тях, всеки от тях ми казва нещо различно за моето теглене, те трябва да са измамници


Автоматичен превод:
panoramik996
преди 3 месеца

здравей

Бихте ли споделили с нас какво ви каза казиното досега? Изглежда, че сте чакали доста дълго. Предполагам, че едно прилично казино би се опитало да разреши проблема, но разбира се зависи от обяснението.

Е, може би бихте искали да се оплачете, нали?

Проверете тази връзка, моля 👈

Просто ни уведомете повече подробности и ще видим дали има изход.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

filefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

filefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

filefilefilefile

Автоматичен превод:
panoramik996
преди 3 месеца

Благодаря за екранната снимка. Какво ще кажете за жалбата, която ви предложих по-рано?

Все още смятам, че казиното е имало достатъчно време да преодолее това забавяне, не сте ли съгласни? Дори ако проблемът е ограничен до типично забавяне, причинено от скок в заявките за теглене, те все още трябва да намерят решение.

На твое място щях да пусна жалбата. Безплатно е, без рискове.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Къде мога да направя оплакванията си?

Автоматичен превод:
panoramik996
преди 3 месеца

Здравейте, можете да го създадете тук,просто щракнете върху тази връзка . ⬅️

Надяваме се, че ще можем да помогнем или ще получите парите, преди казиното да се свърже с вас.

Ако имате нещо ново, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Много лошо казино, но аз съм си виновен, че не прочетох отзивите предварително и все пак депозирах с надеждата, че ще спечеля! Депозирах 1500 евро от вчера и спечелих максимум 300, но много бързо ги нямаше! Спечелих много пари във Verde Casino, разбира се, депозирах добре, но все пак спечелих 1000 или 1500. Но slotexo е просто измама, дори не се опитах да изтегля, така че дори не знам дали щеше да проработи, защото така или иначе винаги губех🤬🤬🤬Моля, не играйте, много лошо казино

Автоматичен превод:
joebecker21284
преди 2 месеца

Съжаляваме за опита ви в това казино.

За съжаление се случва не всички играчи да спечелят, тъй като зависи само от късмета.🤷‍♀️

Моля, старайте се винаги да играете отзивчиво и в рамките на ограниченията.🙏

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Slotexo1.com

Внимавайте с този сайт, това е измама, те многократно анулират плащания, намирайки хиляди извинения, приложих всичко, което се казва в регламента за теглене, но те незабавно ви дават класическото извинение за грешка в доставчика и повторете процедурата след 24 часа .

Внимавайте, не играйте, те вземат само пари и не плащат

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Slotexo1.com

Момчета не играят на този сайт, това е измама.

Автоматичен превод:
R1N0
преди 1 седмица

Здравейте, от колко време продължава цялата тази ситуация? Какво точно ви казва казиното, когато направите теглене и те го отхвърлят? Ако използват трети доставчик на плащания, е възможно грешката всъщност да не е от тяхна страна и следователно те не могат да я повлияят по никакъв начин.

Питали ли сте ги обаче дали има алтернатива, ако не можете да теглите по този начин?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Здравейте от около седмица, те винаги казват както в чата, така и по имейл, че всичко върви добре, след което веднага на следващия ден получавам обратния имейл. Моите методи на плащане са ефективни и се използват навсякъде, а именно отложено плащане, уверяват ме, че всичко е наред и вместо това не, транзакцията е отхвърлена. Можех да разбера много неща, но всъщност нещо не е наред. Алтернативата е да сменя метода на плащане, всъщност тази сутрин избрах банков превод и ми поискаха само IBAN. да се надяваме, че не е поредното извинение.

Автоматичен превод:
R1N0
преди 1 седмица

Въпреки това имам всичко, записано с екранни снимки и имейли на всички разговори, които имах с тях.

Автоматичен превод:
R1N0
преди 1 седмица

Хубаво е, че всичко е записано. Сега ще трябва да изчакаме и да видим дали банковият превод ще премине. Надяваме се, че ще стане и няма да е ново отхвърляне.

Ще чакам новите ви доклади.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини