НачалоФорумКазинаSlotbox Casino - обща дискусия

Slotbox Casino - обща дискусия

преди 2 години от Ned2908
|
19 456 преглеждания 81 отговора |
|
1 2...5
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotbox Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Много хубаво казино с много налични доставчици. Високи лимити за теглене и те се правят бързо.

Много приятелска подкрепа, особено Джоана. По всяко време отговор на въпрос, който имам.

Мога да препоръчам само на други играчи!

Автоматичен превод:
Ned2908
преди 2 години

Благодарим ви, че споделихте опита си. От колко време играете в казиното?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Страхотно казино, в което и аз обичам да играя!

Имам чувството, че всичко върви много гладко, без много стрес.

Изплащанията са сравнително бързи!

Лично аз много харесвам избора на игри!

Проверката мина много бързо, което ми се стори много приятно.

Като цяло съм много доволен, защото никога не съм имал проблеми 🙂


Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 2 години

Здрасти,

Щастлив съм да чуя, че всичко е толкова добре, защото намерихме някои от правилата за много несправедливи, но не се използват срещу играчи.🤔


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте. Това казино приема ли криптовалута? Търся казино, което приема биткойн и етериум едновременно. Вече претърсих целия интернет в търсене на нормален рейтинг. Спрях се на списъка с казина, представен на *забранената връзка*, но ние нямаме това казино.

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
Brondybor
преди 2 години

Това беше доста хубава публикация за изграждане на връзки 😀

Наистина се интересувате от крипто казина? Проверете този списък . 😎😁

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Досега трябва да призная, че не съм имал проблеми или съм бил третиран несправедливо 🙂

Често играя с бонус и не съм имал проблеми с изплащанията.

Винаги е важно да прочетете добре AGBS, за да не излязат неприятни изненади по-късно. 🙂

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 2 години

Щастлив съм да видя, че човек може да бъде третиран справедливо дори в казино със съмнителна репутация, ще нарека това добър знак и се надявам да остане така. 🙂

Имали ли сте някога работа с поддръжка? Ако е така, как бихте го описали, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, всичко беше наред досега, но досега имаше само 1 изплащане. 😛

Все още не съм поискал подкрепа, така че не мога да кажа много за това за съжаление.

Но ще ви държа в течение!

🙂

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 2 години

Това би било хубаво - най-добър късмет за теб, скъпи CasinoStreamer88 😉🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър ден. Проблемът ми е, че вече два пъти се опитах да подам жалба за слотбокса, но той просто беше изтрит без никаква информация за мен. Става въпрос за 8500 евро, които с право съм спечелил. Може ли някой да ми помогне там?

Автоматичен превод:
Biggelow
преди 2 години

Здравей.

Къде точно се опитахте да подадете тези жалби? Тук в Casino Guru?

Можете ли да обясните какъв изглежда е проблемът с казиното, моля?

Важно е да знаем какво се случва, за да можем да обясним причината или да се опитаме да помогнем по различен начин.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Точно тук, в casino guru, го опитах. С депозит от 100 евро, след като заложих 7000 евро, имах сума от 8500 евро за изплащане. Проверката мина без проблеми. Поисках оттеглянето и то също беше одобрено. Половин час по-късно обаче дойде имейл с обвинения в измама, блокираха достъпа до акаунта ми и върнаха депозита от 100 евро.

Автоматичен превод:
Biggelow
преди 2 години

Е, съжалявам да чуя и за двата проблема, добре, проблемът ви е решен междувременно.

Не съм част от екипа за оплаквания, следователно нямам представа какво се случи с тези изтрити оплаквания, всичко, което виждам е, че не намерихме тези, които си заслужават времето, и вместо това избрахме да помогнем на други играчи, това обикновено се случва, когато представената жалба няма никакъв смисъл.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Съжалявам, но... как може жалбата да няма смисъл? Не ми се изплащат 8500 евро и жалбата няма смисъл? И какво имаш предвид, че проблемът ми е решен междувременно? Нищо не е решено.

Автоматичен превод:
Biggelow
преди 2 години

Здравейте,

както споменах, не знам причината, така че бих искал да ви помоля да изпратите въпроса си директно до екипа за оплаквания, моля: complaints@casino.guru

Написах, че „... вместо това избрах да помагам на други играчи", но това не означава, че вашият проблем е решен.

Съжалявам, че самият аз не съм запознат с обяснението.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

добре, писах на този адрес на 22.12.22 г. и все още нямам отговор. Междувременно писах на притежателя на лиценза.

Автоматичен превод:
Biggelow
преди 1 година

Колко време чакахте изплащането?

Сърдечни поздрави

Автоматичен превод:
преди 1 година

От края на септември

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини