Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаSlotastic Casino - обща дискусия

Slotastic Casino - обща дискусия

 от Sporos82
|
4 730 преглеждания 10 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotastic Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Опитвам се да правя 3 часа сега и всеки път, когато ми кажете, вземете костите си, вземете костите си, вземете костите си, вземете костите си и най -накрая разберете също да не обсъждате игра с мен, така че

Автоматичен превод:

Депозирани $150. Изкупен купон за слот. Мет преобръщане. Стигна до $4770. Поискано изплащане. Slotastic заяви, че 3 от моите ~3500 залога са над лимита от $10. Всичките ми други залози бяха $5 или по-малко. Тяхното правило гласи: „Максималният залог за всички бонуси (включително кешбек) не трябва да надвишава $10. Всички печалби, плюс бонус суми, получени от залози, по-високи от този лимит, ще бъдат анулирани". Всичките 3 залога от $11+ бяха губещи и случайни. По този начин не съм „извлякъл" никакви печалби от тях и не считам тяхното правило за уместно тук. Тази точка е това, което считам за най-важно. Ако просто бяха заявили, че максималният залог е $10, щях да считам тяхното решение за сурово, но в крайна сметка оправдано.


Що се отнася до случайната част, не си спомням да съм правил залагания над $5. Някои игри, когато отворите отново или опресните, нулират размера на залога до максимален, което може да не съм забелязал веднага. Ако трябваше да гадая, превключих от втори браузър обратно към моята слот игра и докато правех това, случайно изрязах маркер за печеливша линия. Ако направите това, то също така активира всяка по-малка печеливша линия, която лесно може да ви постави над $10 3 завъртания, без да забележите.


Дадох позицията си в много подробности на Slotastic в множество съобщения. По същество единственият им отговор беше „Независимо дали са имали печалби от конкретния залог, ако са направени залози над $10, когато е активен купон, печалбите се анулират." Наказаха моя "стил на игра", т.е. 3-те случайни залога. Те също многократно повториха, че съм запознат с правилата и условията, въпреки факта, че им казах много пъти, че съм запознат с T&C, и фактът, че винаги съм залагал доста под максималния залог от $10 през всичките си депозити, отразява това . Големите залагания, особено на ранен етап, могат да дадат на играча нечестно предимство, но случаят тук просто не беше такъв.


За да бъдем честни, Slotastic обърна позицията си частично и възстанови половината печалба. Това дойде само след публично публикуване на друго място и получаване на обратна връзка, която като цяло беше в моя полза. Повечето отзиви бяха относно формулировката на правилото. Мнозинството се съгласиха с позицията ми, някои смятаха, че е малко двусмислена, някои изглежда смятаха, че е индустриален стандарт, че ако надхвърлите лимита за залагане на всеки залог, целият ви баланс се анулира. Моята позиция е, че ако има някаква неяснота, която според мен няма, нормата е тя да е в полза на партията, която не е написала правилата. В противен случай има очевиден стимул да се пишат двусмислени правила. Що се отнася до индустриалните норми, мисля, че всяко специално написано правило трябва да има предимство пред всяка индустриална норма.


Slotastic наскоро актуализираха своето правило, за да отразят как всъщност действат. Това е добре за бъдещи ситуации, но не е приложимо със задна дата. Те също така наскоро признаха, че искът ми е „валиден", но няма да уточняват как едновременно са оправдани да анулират половината ми печалба. Наистина не очаквам Slotastic да промени курса на този етап и не търся някой, който да инжектира от мое име. Просто чувствах, че хората трябва да знаят.

Автоматичен превод:
mcd6802

Здравейте.

За съжаление, това е доста често срещано правило, но казината обикновено не са в състояние да го прилагат активно, като ви пречат да правите по-високи от позволените залози. Това би било най-справедливото решение, бих казал.

По един или друг начин, когато става въпрос за справедлив подход:

„Наличието на правило за максимален залог за бонус игра и изброяването му само в Бонус T&Cs е индустриален стандарт, но оставя място за играчите, които правят честна грешка и поставят по-висок залог случайно, без лоши намерения."

„Ако максималният залог е просто споменат в T&Cs, той трябва да бъде ясно дефиниран и видим , а не заровен под голям брой по-маловажни условия. Освен това, ако се случи играчът да наруши правилото случайно, бихме искали да видим казина подход към тези случаи индивидуално и неизползване на правилото за максимален залог за отмяна на тегления на играчи, които са играли добросъвестно и не са спечелили предимство чрез нарушаване на правилото."

Така че бих казал, че подаването на жалба е опция - и е безплатна.

Това ръководство обяснява основите:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Докато този ви позволява да създадете такъв:

https://casino.guru/complaints


Какво мислиш?



Автоматичен превод:
Radka

Всъщност бях преминал през процес на оплакване другаде и вярвам, че този процес е стигнал толкова далеч, колкото ще стигне. Просто се надявах да направя тази ситуация публична на този сайт, така че хората, които търсят обратна връзка за Slotastic, да могат да направят свои собствени заключения.

Автоматичен превод:
mcd6802

Достатъчно честно.

Ако промениш решението си, ние сме тук.

Автоматичен превод:

Направих 4 тегления от Slotastic Casino. Тегленето преди настоящия инцидент беше на 31.12.2023 г. за $1890. Посоченият лимит за теглене на BTC на уебсайта на Slotastic е $2500.


Наскоро депозирах отново, бях изключително напечен и в крайна сметка спечелих $1100 от $1k депозит. Не съм използвал и доколкото ми е известно, никога не съм използвал бонус, връщане на пари или каквито и да било други казино промоционални пари. И все пак, когато отидох да изтегля, бях изненадан да видя, че седмичният лимит за теглене, който ръководството на Slotastic беше определил за BTC, беше намален до $500, намаление от 5 пъти и очевидно само за моята сметка. Като се има предвид моята история на депозити от $1000 депозити, ръководството на Slotastic би трябвало да заключи, че такова драматично намаление със сигурност би ме разубедило да правя допълнителни депозити.


Но изобщо нямаше комуникация в този смисъл. Открих този проблем едва когато отидох да тегля. Както е сега, вероятно ще отнеме много повече от месец, за да получа средствата си, ако Slotastic наистина реши да плати изобщо.


Slotastic посочва параграф 25 от техните правила и условия, който гласи, че те имат право да намалят седмичния лимит за теглене до всяка сума и без да вземат предвид колко време може да отнеме събирането. Но това е просто безсъвестна Божествена клауза, която бързо би била обезсилена от всеки законен съд или регулаторен орган.


Действието на Slotastic тук е равносилно на вид фрийрол. Историята ми на игра ясно показва, че съм способен да загубя няколко големи бай-ина подред. Ако това се случи, може би съм загубил четири или пет хиляди, след което открих, че ще минат 6 месеца, за да получа част от това обратно. Освен това намирисва на добре известната тактика да се опитваш да накараш играчите да продължат да играят, дори когато очевидно са достигнали лимита си, тъй като оставащите средства все още са налични за игра, в продължение на месеци . Това е експлоататорско казино поведение, което е ясно забранено в реномирани юрисдикции като Невада, Мичиган, Ню Джърси или Пенсилвания.


В индустрия, в която незабавните тегления и лимитите от $10k вече са напълно стандартни, според мен този тип поведение е измамно и противоречи на нормите за етика и честност в индустрията. За да бъде ясно, казиното има право да определя лимити за теглене. Те просто нямат право тайно да ги понижават, за да примамят нищо неподозиращите играчи да направят големи последователни депозити, където нямат шанс да им бъдат изплатени печалби по нещо, което прилича на своевременен начин.


В момента не подавам жалба или предприемаме допълнителни действия, тъй като нямам индикации, че ръководството на Slotastic действително възнамерява да ме ограби. Но тези видове нечестни теглене на пари не са приемливи за мен и не трябва да бъдат за никой друг играч, особено когато има стотици по-честни казина, където играчите не трябва да се притесняват да получат трудно спечелените си пари, когато най-накрая попаднат в добра серия.


Въз основа на този опит не бих могъл да препоръчам Slotastic Casino на никого.


редактиране: Трябва да добавя един важен факт, който не знаех до по-късно: Изглежда, че няма начин клиентът да знае дали лимитът му за теглене е по-малък от $2500, докато не отиде да изтегли . Представител за обслужване на клиенти ми каза, че лимитът ми за BTC все още е $2500, след като стана кристално ясно, че е ограничен до $500. Представителят призна, че е по-нисък само след като изпратих екранна снимка.


Това е сенчесто, точка.



Edited
Автоматичен превод:

Вчера написах публикация от 586 думи , описваща манипулативното, скрито и неуместно използване на лимитите за теглене от Slotastic Casino, за да им позволя драстично да удължат времето за теглене до период от месеци при относително малки суми. Кажете каквото искате, но аз съм в тази индустрия от десетилетия. Има малко играчи, които биха сметнали месец и половина за теглене на $2000 за подходящ период от време.


Защо тази публикация беше преместена на почти невидимо място в сайта? Лесно е да се досетите за отговорите. Но също така често е правото на собствениците на сайтове да модерират сайта си както сметнат за добре.


Въпреки това, това действие на Slotastic Casino imo очевидно пресича границата на експлоатацията на играчите по причини, които изложих подробно в публикацията. Поради това е от голям обществен интерес: бъдещите клиенти на Slotastic Casino трябва да могат да депозират там с широко отворени очи за различните схеми, които Slotastic Casino използва за забавяне или отказ на теглене.


И накрая, ако публикацията беше преместена поради причини за SEO, за да се защити казиното — и не казвам, че е така, това е по-скоро публично изявление за това казино и всички други, които погрешно вярват, че имат лесни PR мерки за противодействие — работих 5 години в сладък малък бизнес, наречен „управление на репутация" и все още понякога използвам стария си работодател за проекти. Казината чуват това: Вие няма да смекчите ефектите от негативните PR кампании, ако престъпите толкова много, че трябва да се предприемат подобни мерки срещу вас .


За $20 000 бих могъл да запълня целите първи две страници на Google, Bing и DuckDuckGo с кошмарни неща, които нито един онлайн бизнес не може да оцелее. Това, което правим, е да гарантираме, че съдържанието е почти невъзможно да бъде премахнато . Това не е спекулация. За всяко любопитно управление на казино, мога да ви изпратя връзки към нашите кампании и резултатите, много с ключови думи, които са значително по-трудни от „Burnjointslots" и т.н. Това са професионалисти от световна класа. Не искате този дим да струва щифтове.


Плащайте на играчите и неблагоприятната дейност по събиране никога няма да бъде проблем.


Редактиране: Свързах се с ръководството на Slotastic и ме увериха, че ще мога да изтегля цялата сума доста преди крайния срок, който бях поставил на 18 юни 2025 г. Ако спазват това, тук няма сериозен проблем.


Аз обаче оставам зад това, което казах по-горе. Казината имат право да определят каквито лимити за теглене изберат. Това е право, от което трябва да се ползват на основни бизнес основания. Но когато дадено казино намали лимитите за теглене на играч до малка част от това, което са били преди, е наложително да бъдете напълно прозрачни с играчите, особено когато историята на депозитите на играч ясно показва, че те ще бъдат драматично засегнати от новите лимити.



Edited
Автоматичен превод:
EtInArcadia

здравей

На първо място, предполагам, че бихте оценили, че и двата ви много сходни пота се намират в официалната нишка за дискусии на казиното, представяйки най-добрата видимост за останалата част от общността.

Тъй като вашият проблем, свързан с казиното, изглежда доста сложен и очевидно искате да се оплачете, бих искал да кажа, че можете да го направите.

Ако казиното, използвайки каквато и да е форма на нечестен подход, е ограничило печалбите ви или несправедливо е повлияло на начина, по който можете да теглите, трябва да опитате жалбата за безплатна такса.

Без повече шум, прочетете повече за това как работи, моля: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions 👈

Нашите медиатори прилагат това, което наричаме Кодекс за справедлив хазарт ; може би ще ти е от полза.

Спомням си няколко оплаквания, при които играчите не можеха да се възползват от това да бъдат на най-високото VIP ниво, което също включваше отлични лимити за теглене, защото след като първото теглене беше изпратено, балансът и съотношението към общия депозит се промениха и VIP рангът беше премахнат...

Подобен подход според мен никога няма да бъде добър избор. След като казиното загуби доверието на играча, начинът да го върнете е дълъг и скъп.


Автоматичен превод:
Radka

Няма оплакване. В момента смятам, че това е разрешено, освен ако казиното не ми позволи да изтегля средствата си разумно навреме. Определих това като 18.06.2025 г. От техните комуникации изглежда, че не би трябвало да е проблем да се спази този краен срок. Ще им дам предимството на съмнението.


Прочетох инструкциите за жалбата и стигнах до заключението, че действията на казиното в този случай, макар и далеч неоптимални, не се издигнаха до нивото на сериозен проблем като откраднато теглене без бонус, заключване на акаунта, след което призрак и т.н.


Ще прочета линка, който си дал. Интересувам се от всяка потенциална универсална рамка за етика на онлайн игрите с известен авторитет зад нея. благодаря


Благодаря за приноса ви относно ефекта от промяната на VIP. Не знаех това, въпреки че казиното не посочи, че случаят е такъв и каза, че по подобен начин са намалили лимитите на много други играчи.


Мисля, че ключът към поддържането на доверието на играчите е прозрачността. Играчите трябва да могат лесно да виждат лимитите за теглене. И всяка драматична промяна на тези лимити трябва да бъде съобщена така, че да е малко вероятно играчът да не знае за промяната. Това става по-важно, колкото по-дълга е историята на депозитите на играча и колкото по-сериозно е намалението на лимитите за теглене.


Нямам предпочитание къде да се поставят публикациите ми в този момент или дори да останат. На този етап действията на казиното бяха извършени с подозрителна непрозрачност и наложиха предвидимо неудобство на играча. Но давайки им най-благоприятната полза от съмнението защо са променили моите — и както те твърдят, ограниченията на много други играчи — без комуникация, макар и далеч неоптимални, те не са направили нищо ясно над линията на етиката или това, което би се считало за законно в регулирани юрисдикции imo.


Докато те продължават да обработват теглене по разумно навременен начин, те са от дясната страна на оградата, що се отнася до мен.

Edited
Автоматичен превод:
EtInArcadia

здравей

Добре е да го знам. Благодаря ви много, че прочетохте инструкциите! Кажете ни как се справяте. 🙏

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини