ФорумКазинаSlot10 Casino - обща дискусия

Slot10 Casino - обща дискусия

преди 2 години от alexandru81
|
2568 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slot10 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Те са измамници с една дума правят всичко, за да не плащат не знам как ще завърши историята, но ме карат да загубя много пари, спечелени, ако някой има властта да ги затвори за измама, моля, подигравайте ми се със седмици

Автоматичен превод:
alexandru81
преди 2 години

Здравейте, бихте ли ни предоставили повече подробности, моля? Мога да си представя, че се чувстваш разочарован. Въпреки това, всеки детайл, който споделяте тук, може да помогне на другите. Какво се е случило?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Цялото сиво е разрешено

Автоматичен превод:
преди 2 години

Доволна съм, но малко от нервите ми ги изядоха

Автоматичен превод:
alexandru81
преди 2 години

Здравейте 🙂, радвам се, че не се обърка. Все още се чудя какъв беше случаят, можете ли да кажете?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Доволна съм, но малко от нервите ми ги изядоха

Автоматичен превод:
преди 2 години

Казиното има ужасна репутация, така че е истинско чудо, че проблемът ви е разрешен.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино е гадно. Чиста измама

Автоматичен превод:
hromekmartin2
преди 1 година

Защо е така?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозирах €10 в това казино чрез превод в реално време, който не ми е кредитиран до ден днешен, и €10 чрез paysafe, който също не ми е кредитиран. Чиста измама

Автоматичен превод:
hromekmartin2
преди 1 година

Това е болка, със сигурност! За съжаление, някои казина са склонни да чакат, докато депозираните пари попаднат в сметката им - докато други казина дават парите назаем на играчите, въпреки че транзакцията не е напълно завършена, така че играчите започват да играят веднага.

Пристигнаха ли всички пари най-накрая?


Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление нито цент от парите не пристигна или не беше кредитиран

Автоматичен превод:
hromekmartin2
преди 1 година

Добре, това е твърде дълго, бих казал. Съжалявам обаче да го чуя.

Казиното опита ли поне да провери при доставчика на плащания? Искам да кажа, поддържате ли връзка с поддръжката?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих контакт с екипа за поддръжка за седмици, който си заслужава да чуя, че процесът се проверява" вече беше съобщено тук в Casino Guru

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини