преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slot10 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Те са измамници с една дума правят всичко, за да не плащат не знам как ще завърши историята, но ме карат да загубя много пари, спечелени, ако някой има властта да ги затвори за измама, моля, подигравайте ми се със седмици
They are scammers in a word they do everything to not pay no I know how the story will end but they make me lose a lot of money won if someone has the power close them for fraud please make fun of me for weeks
Sono truffatori in una parola fanno di tutto per non pagare no so come finirà la vicenda ma mi fanno perdere un sacco di soldi vinti se qualcuno ha il potere chiudeteli per frode per favore mi prendono in giro da setimane
Здравейте, бихте ли ни предоставили повече подробности, моля? Мога да си представя, че се чувстваш разочарован. Въпреки това, всеки детайл, който споделяте тук, може да помогне на другите. Какво се е случило?
Hello, could you provide us with more details, please? I can imagine you feel disappointed. However, every detail you share here may help others. What has happend?
Здравейте 🙂, радвам се, че не се обърка. Все още се чудя какъв беше случаят, можете ли да кажете?
Hello 🙂, happy that did not go wrong. I still wonder what was the case, can you tell?
Депозирах €10 в това казино чрез превод в реално време, който не ми е кредитиран до ден днешен, и €10 чрез paysafe, който също не ми е кредитиран. Чиста измама
I deposited €10 at this casino via real-time transfer, which has not been credited to me to this day, and €10 via paysafe, which has not been credited to me either. Pure rip off
Ich habe bei diesem casino 10€ per echtzeitüberweisung eingezahlt die mir bis heute nicht gut geschrieben wurden und 10 Euro per paysafe die mir auch nicht gut geschrieben wurden. Reinste abzocke
Това е болка, със сигурност! За съжаление, някои казина са склонни да чакат, докато депозираните пари попаднат в сметката им - докато други казина дават парите назаем на играчите, въпреки че транзакцията не е напълно завършена, така че играчите започват да играят веднага.
Пристигнаха ли всички пари най-накрая?
That's a pain, for sure! Sadly, some casinos tend to wait until the deposited money hits their account - while other casinos lend the money to players despite the transaction is not fully completed, so players start playing immediately.
Has all the money finally arrived by now?
Добре, това е твърде дълго, бих казал. Съжалявам обаче да го чуя.
Казиното опита ли поне да провери при доставчика на плащания? Искам да кажа, поддържате ли връзка с поддръжката?
Ok, that's far too long, I'd say. Sorry to hear that, though.
Has the casino at least tried to check with the payment provider? I mean, are you in contact with the support?
Получих контакт с екипа за поддръжка за седмици, който си заслужава да чуя, че процесът се проверява" вече беше съобщено тук в Casino Guru
I got the contact to the support for weeks worth hearing process is being checked" was already reported here at Casino Guru
Der Kontakt zum Support bekam ich wochenlang zu hörenswert Vorgang wird geprüft" gabe es hier bei casino Guru auch schon gemeldet
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.