Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаSlot10 Casino - обща дискусия

Slot10 Casino - обща дискусия

 от alexandru81
|
3 277 преглеждания 13 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slot10 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Те са измамници с една дума правят всичко, за да не плащат не знам как ще завърши историята, но ме карат да загубя много пари, спечелени, ако някой има властта да ги затвори за измама, моля, подигравайте ми се със седмици

Автоматичен превод:
alexandru81

Здравейте, бихте ли ни предоставили повече подробности, моля? Мога да си представя, че се чувстваш разочарован. Въпреки това, всеки детайл, който споделяте тук, може да помогне на другите. Какво се е случило?

Автоматичен превод:

Цялото сиво е разрешено

Автоматичен превод:

Доволна съм, но малко от нервите ми ги изядоха

Автоматичен превод:
alexandru81

Здравейте 🙂, радвам се, че не се обърка. Все още се чудя какъв беше случаят, можете ли да кажете?

Автоматичен превод:

Доволна съм, но малко от нервите ми ги изядоха

Автоматичен превод:

Казиното има ужасна репутация, така че е истинско чудо, че проблемът ви е разрешен.

Автоматичен превод:

Това казино е гадно. Чиста измама

Автоматичен превод:
hromekmartin2

Защо е така?

Автоматичен превод:

Депозирах €10 в това казино чрез превод в реално време, който не ми е кредитиран до ден днешен, и €10 чрез paysafe, който също не ми е кредитиран. Чиста измама

Автоматичен превод:
hromekmartin2

Това е болка, със сигурност! За съжаление, някои казина са склонни да чакат, докато депозираните пари попаднат в сметката им - докато други казина дават парите назаем на играчите, въпреки че транзакцията не е напълно завършена, така че играчите започват да играят веднага.

Пристигнаха ли всички пари най-накрая?


Автоматичен превод:

За съжаление нито цент от парите не пристигна или не беше кредитиран

Автоматичен превод:
hromekmartin2

Добре, това е твърде дълго, бих казал. Съжалявам обаче да го чуя.

Казиното опита ли поне да провери при доставчика на плащания? Искам да кажа, поддържате ли връзка с поддръжката?

Автоматичен превод:

Получих контакт с екипа за поддръжка за седмици, който си заслужава да чуя, че процесът се проверява" вече беше съобщено тук в Casino Guru

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини