преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SkyCity Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Говорите ли за 20-те безплатни завъртания в Book of Vikings, които посочихме на нашия уебсайт?
Are you talking about the 20 free spins on Book of Vikings that we have stated on our website?
Да, тя говореше за онлайн клуба, който ви дава награди, когато преминете ниво ... да, тя беше права, никога не възнаграждавахте всички нива ...
Тогава вашият сайт удобно ще изпраща съобщения през менюто на сайта, казвайки, че играчът вече ги е събрал ... ние казваме на чата ... и чатът ни казва, че сме ги играли вчера ...
За това тя говореше ... но ти знаеш това ...
Yes she was talking bout the online club that gives you rewards when you pass a level... yeah she was right u never rewarded all levels...
Then your site would conveniently send messages thru the site menu saying the player already collected them... we tell the chat... &the chat tells us we played them yesterday...
That's what she was talking about... but u know this...
Ето представа момчета ... сайтът изостава ... излиза от вас ... или функцията, която знаете, че се появява просто няма да ... забавянето означава, че се върти непрекъснато, докато не каже, че се свържете с поддръжката ... все още не се възстановява за тези изоставащи питат операторски моменти ... или по всяко време е било несправедливо взето ...
Ето още 1 колко от вас са видели как парите ви отиват от напр. $ 10 $ 9.86 $ 8.54 $ 7.21 чак до $ 0.00
Има и други, които не мога да си спомня в момента, но
Когато започнете да получавате тези знаци Излезте от сайта ... новите ограничения, от които вашите нива са се задействали сега вашите печалби са ограничени до ниски печалби, които не си заслужават завъртанията
Heres a clue guys... the site lags...logs u out... or the feature that u know shows up just wont... lagging means spins continuously till it says contact support... n u still dont get refunded for those lagging ask operator moments... or at anytime it was unfairly taken...
Heres another 1 how many of you have seen your money go from eg $10 $9.86 $8.54 $7.21 all the way to $0.00
Theres others I cant remember right now but
When u start getting these signs Quit the site... the new restrictions fir your levels have kicked in now your wins are restricted to low wins not worth the spins
Хей казино гуру ... ти оцени този сайт по приходи ... чел ли си оплакванията ... това са приходите, на които си го класирал ... половината от тези играчи са откъснати за приходите си ... този сайт дори не бива да бъде във вашия списък ...
Hey casino guru... u rated this site on revenue... have you read the complaints... that's the revenue your rating it on... half these players got ripped off for their revenue... this site shouldnt even be on your list...
Защо да не включим това казино в списък? Разполагаме с най -голямата база данни за онлайн казина в света. Имаме най -добрите и имаме и най -лошите. Ето защо тук имаме рейтинговата система, така че всеки да може да види как оценяваме казиното.
Разглеждайки SkyCity, те имат добър рейтинг и ние също нямаме нито една обоснована жалба, подадена на нашия уебсайт, така че няма причина да смятаме, че те са лошо казино: https://casino.guru/skycity-casino- преглед#таб = js-таб-репутация
Why wouldn't we have this casino on a list? We have the largest online casinos database in the world. We have the best ones and we have the worst ones as well. That's why we have the rating system here so everyone can see how we rate the casino.
Looking at SkyCity, they've got good rating and we also don't have a single justified complaint submitted on our website so there's no reason to believe they're a bad casino: https://casino.guru/skycity-casino-review#tab=js-tab-reputation
Имате това казино, оценено като най-добро казино... дори и с оценка от 2 звезди... n оплаквания... Преди се доверявах на вашия сайт... сега е САМО сайт с реклами...
You've got this casino rated as a top casino... even with the 2 star rating... n complaints... I use to trust your site... now its JUST a site with ads..
Здравейте,
Бих искал да ви обърна внимание, че оценката с 2 звезди идва от един потребителски преглед, честно казано не би било честно да съдите казиното от името само на преглед от един играч. Особено когато има цял екип, посветен да оценява редовно казината.
Ако някой играч се почувства по някакъв начин малтретиран от конкретно казино, подаване на жалба е опция. Екипът на Casino Guru за оплаквания консултира всяка жалба много внимателно. В резултат на това казиното може да загуби репутация, плюс всички играчи могат да видят колко оплаквания са били подадени и какви заключения са били приключени.
Ако проявявате интерес, можете да подадете жалба.
Освен това, ние планираме да предоставим на играчите топ списък, базиран на оценката на звездите от потребителските отзиви.
Възнамеряваме да предоставим на всички играчи възможно най-широко сравнение.
Hello,
I would like to bring to your attention that 2 star rating comes from a single user review, honestly it would not be fair to judge the casino on behalf of just a one player review. Especially when there is a whole team dedicated to evaluate casinos on regular basis.
If any player feels somehow mistreated by specific casino, placing a complaint is a an option. Casino Guru Complaint team consults each complaint very carefully. As a result, casino may loose reputation score, plus all players can see how many complaints were placed and whit what conclusions those were closed.
If you are interested you are welcome to submit a complaint.
Furthermore, we plan to provide players with top list, based on the user reviews stars score.
We intend to provide all players with the widest possible comparison.
Имах някои много добри печалби в Skycity и също нямах проблеми с тегленето на пари. Също така бях добре с техните бонуси за лоялност („купуване" на безплатни завъртания с кредит, който печелите от игра). Лично аз оценявам това казино много високо, но предполагам, че това се свежда до вашия личен опит.
I’ve had some very good wins on Skycity and no problems withdrawing money either. I’ve also been ok with their loyalty bonuses (‘buying’ free spins with credit you earn from playing). Personally I rate this casino very highly but I guess it comes down to your own personal experience.
Здравейте,
винаги обичаме да чуваме за опита на играчите. Прав си, всички имаме различни вкусове, но мисля, че добрите бонуси и лоялната програма, съчетани с полезна поддръжка, трябва да са подходящи за всеки 😀.
Говорейки за поддръжката и чата, имате ли представа за качеството? Както можете да видите, ние също оценихме казиното високо.
Hello,
we always like to hear about players' experiences. You're right, we all have different tastes, but I think that good bonuses and a loyal program combined with helpful support should suit anybody 😀.
Speaking about the support and chat, have any insights about the quality? As you can see, we also rated the casino highly.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.