преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Simple Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Според мен вече бях затворил това казино и сега получих този имейл. Веднага отидох в простия чат на казиното, за да го затворя веднъж завинаги.
не е ли това също несправедливо финансиране в това казино...
искат парите дори и да не играят.
I had already closed this casino in my opinion and now I received this email. I immediately went to simple Casino's chat to close it once and for all.
isn't this also unfair funding at this casino...
they want the money even if they don't play.
olin jo aiemmin sulkenut tämän kasinon mielestäni ja nyt tuli tälläinen email. menin heti simple casinon chattiin sulkemaan lopullisesti.
eikö tämäkin ole epäreilua rahastamista tällä kasinolla...
he haluavat rahat vaikka ei pelaisikaan.
Здравейте,
Никога досега не съм виждал такава процедура, със сигурност ще го проверя. 🤔
Доколкото разбирам, ако закриете сметката с нулев баланс, всичко е ок. За да сте сигурни, балансът ви на нула ли е, моля?
Актуализация: Това правило е добре, сметката на казиното не е банкова сметка и играчите не са добре дошли да "съхраняват" пари там. Предполагам, че акаунтът ви трябва да е бил неактивен от доста време, прав ли съм?
Това са свързаните правила:
Казвайки: просто изтеглете парите си и всичко е наред.
Hello,
I have never seen such a procedure before, I will definitely get this checked. 🤔
As far as I understand, if you close the account with zero balance, everything is ok. So just to be sure, is your balance at zero, please?
Update: This rule is ok, the casino's account is not a bank account and players are not welcome to "store" money there. I guess that your account must have been inactive for quite some time, am I correct?
These are the associated rules:
Saying: just withdraw your money and all is good.
Така че те ми искат различни видове документи и ми отказват нещата няколко пъти. Отнема ми две седмици и вероятно 15 имейла, за да премина през kyc. Това, което получавам накрая, е нищо. Направиха целия този процес само за да ме дразнят седмици наред.
„Искаме да ви уведомим, че акаунтът ви е затворен за постоянно и печалбите са конфискувани поради нарушение на нашите Правила и условия. Ще възстановим сумата на депозита от €100 обратно в банковата ви сметка."
Мога да кажа точно какво направих. Депозирам 100€ за добре дошли 100e 100% НЕЗАЛЕПВАЩ бонус. Изтеглям 1200 €, след като заложих около 130 € на част със сурови пари само с 5 € залог. Това е всичко. Те виждат това като нарушение.
Те твърдят, че са MGA казино на първа страница...
„Уебсайтът simplecasino.com е марка на Hero Gaming Limited, компания, регистрирана в Малта с регистрационен номер C61794 с регистриран адрес 26 The Forum Office, Triq l-Uqija, Ibragg, Swieqi, SWQ 2335, Малта и притежава Remote Лиценз за хазарт от MGA/CRP/253/2013."
...но те всъщност са под Kahnawake. Вече изпратих жалба на KGC, но просто искам да ви предупредя, момчета. Трябваше да направя някои изследвания преди това. След гугъл открих наистина подобни неща, които ми се случиха.
So they ask me for different kinds of documents and deny my stuff for several times. It takes me two weeks and probably 15 emails to get through the kyc. What I get in the end is nothing. They did this whole process just to annoy me for weeks.
"We want to let you know that your account is closed permanently and winnings are confiscated due to breach in our Terms and Conditions. We'll refund the deposit amount of €100 back to your bank account."
I can tell exactly what I did. I deposit 100€ for welcome 100e 100% NONSTICKY bonus. I withdraw 1200€ after wagering around 130€ on raw money part with 5€ bet only. That is everything. They see this as a breach.
They claim to be an MGA casino on the front page...
"The website simplecasino.com is a brand of Hero Gaming Limited, a company registered in Malta with registration number C61794 with its registered address at 26 The Forum Office, Triq l-Uqija, Ibragg, Swieqi, SWQ 2335, Malta and holds a Remote Gambling License from the MGA/CRP/253/2013."
...but they are actually under Kahnawake. I sent KGC a complaint already, but I just wanna warn you guys. I should've done some research before this. After googling I found really similar stuff what happened to me.
Здравейте. Съжалявам за ситуацията, през която трябва да преминете в това казино. Ако смятате, че имате нужда от нашата помощ, моля, не се колебайте да подадете жалба тук с нашия екип. Те със сигурност ще се опитат да ви помогнат. Следвайте тази връзка , моля, за да го направите. Не се колебайте да се свържете с нас, ако имате нужда от помощ.
Hello. I am sorry for the situation you have to go thru at this casino. If you feel that you need our help, please feel free to submit a complaint here with our team. They will surely try to help you out. Follow this link, please, to do so. Do not hesitate to contact us, if you need any assistance.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.