преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ShinQueen Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте и благодаря за тази информация. Ще го предам на нашия екип за данни, за да го разгледа. Случайно ли попаднахте на него?
Hi and thank you for this information. I will pass it on to our data team to take a look at it. Did you come across it by accident?
Не, откакто Queen Casino стана shin Queen Casino имаше много проблеми с потребителите.
Разследването разкри, че операторът е имал досие на многократни откази да тегли средства.
Следователно репутацията на това казино се нарежда сред най-ниските в Япония.
No, since Queen Casino became shin Queen Casino has had very many problems with users.
Investigation revealed that the operator had a record of repeatedly refusing to withdraw funds.
Therefore, the reputation of this casino ranks among the lowest in Japan.
Дори от наша страна казиното няма ослепителен индекс на безопасност и следователно е под средното, което според мен също не е голяма слава. Очевидно има причина, но досега нямаме опит от играчи под формата на потребителски отзиви или оплаквания, което е доста жалко. Така че поне по този начин се радвам, че публикувахте наблюдението си.
Така че благодаря ви отново.
Even on our side the casino doesn't have a dazzling safety index and therefore below average, which I also think is not a great glory. Obviously there is a reason, but so far we don't have any experience from players either in the form of user reviews or complaints, which is quite a pity. So at least in this way I'm glad you posted your observation.
So thank you again.
Присъединих се към общността на Queensino по препоръка на приятел и засега впечатленията ми са положителни.
Главно защото обслужването на клиентите им е бързо и отношението им е честно. В момента тествам техните функции за депозит и теглене на виртуална валута.
I joined the Queensino community on the recommendation of a friend, and so far my impressions are positive.
Mainly because their customer service is fast and their attitude is honest. I'm currently testing out their virtual currency deposit and withdrawal features.
友達の勧めでQueensinoのコミュニティに参加してみたところ、現時点では良い印象を受けています。
主にはカスタマーサービスのスピードが速く、態度も誠実であるためです。現在は彼らの仮想通貨の入出金機能を試しています。
Присъединих се към общността на Queensino по препоръка на приятел и засега впечатленията ми са положителни.
Главно защото обслужването на клиентите им е бързо и отношението им е честно. В момента тествам техните функции за депозит и теглене на виртуална валута.
I joined the Queensino community on the recommendation of a friend, and so far my impressions are positive.
Mainly because their customer service is fast and their attitude is honest. I'm currently testing out their virtual currency deposit and withdrawal features.
友達の勧めでQueensinoのコミュニティに参加してみたところ、現時点では良い印象を受けています。
主にはカスタマーサービスのスピードが速く、態度も誠実であるためです。現在は彼らの仮想通貨の入出金機能を試しています。
Здравейте, радвам се, че имате положителен опит досега. Що се отнася до тестването, как върви досега? Смятате ли, че ще играете за истински пари тук и дали е подходящо за вас? Срещнахте ли някакви проблеми, свързани с казиното и опитахте ли да ги разрешите с поддръжката на клиенти?
Hello, I'm glad you have a positive experience so far. As for testing, how is it going so far ? Do you think you'll play for real money here and is it suitable for you ? Did you encounter any problems related to the casino and tried to solve them with customer support ?
Въз основа на повече от историята на вашите оплаквания с Casino Guru, ние имаме доста добра представа за отношението ви към казината и честния хазарт.
Ние не сме марионетки тук и вие не сте развлекателен играч с справедлив подход.
Бъди предупреден; обидите още веднъж който и да е администратор или представител на казиното и сте извън форума завинаги.
Based on more than just your complaint history with Casino Guru, we have a quite good idea about your attitude toward casinos and fair gambling.
We are not puppets here, and you are not a recreational player with a fair approach.
Be warned; offend any admin or casino representative once more, and you are out of the forum for good.
Извинявам се, ако съм казала нещо, което те е обидило, но не е неоснователно.
Не служител на гуруто на казиното каза, че може да е марионетка, а двамата японци, които писаха.
Това казино има много предишни игри.
Той е в черен списък в Япония за няколко акта на самостоятелно публикуване на електронни табла за обяви.
Странно е, че двама играчи са публикували за кратък период от време в дискусия за това казино, която никога преди не е публикувала.
Освен това, тези двама играчи не са публикували никъде другаде освен тук.
Освен това и двете дати за регистрация са 15 януари.
Както можете да видите от секцията за оплаквания, имаше и странно съвпадение през януари, когато четирима японци се регистрираха при това казино гуру и подадоха жалби до това казино на японски.
Общо шестима японци се регистрираха в Casino Guru, за да участват в дискусии и да подават жалби за това казино.
Ние, японските потребители на казино, подозирахме организирано поведение, затова им писахме, за да ги предупредим.
I apologize if I said something that offended you, but it is not unfounded.
It was not an employee of the casino guru who said it could be a puppet, but the two Japanese who wrote in.
This casino has a lot of priors.
It has been blacklisted in Japan for several acts of self-posting on electronic bulletin boards.
It is odd that two players have posted in a short period of time to a discussion of this casino that had never posted before.
Furthermore, these two players have not posted anywhere else but here.
Furthermore, both registration dates are January 15.
As you can see from the complaints section, there was also a strange coincidence in January, when four Japanese people registered with this casino guru and filed complaints with this casino in Japanese.
A total of six Japanese registered with Casino Guru to participate in discussions and file complaints about this casino.
We, Japanese casino users, suspected organized behavior, so we wrote to warn them.
Не мисля, че съденето на други играчи е най-добрият начин за общуване.
Вашите аргументи, които посочихте, имат някаква логика, но ако я следваме и датата на регистрация винаги е подозрителна и че играчът пише само под едно конкретно казино, бихме могли да заподозрем почти всички. Тези играчи явно са имали опит и са писали тук. Видях, че това казино е насочено към една държава, така че не намирам нищо странно в него.
Ако има съмнения от наша страна, със сигурност ще се справим с тях.
Междувременно, моля, поддържайте всичко учтиво, защото не мисля, че бихте искали да бъдете обвинен, че сте лош човек.
Благодаря ти.
I don't think that judging other players is the best way to communicate.
Your arguments that you provided have some logic, but if we followed it and the registration date was always suspicious, and that the player wrote only under one specific casino, we could suspect almost everyone. These players obviously had some experience and wrote here. I have seen that this casino is targeted to one country so I don't find anything strange in it.
If there are any doubts on our side, we'll be sure to deal with them.
In the meantime, please keep everything polite, because I don't think you would like to be accused of being a bad person either.
Thank you.
Сигурно не сте много запознати със ситуацията с казиното в Япония.
От гледна точка на японските играчи това е много странна точка.
Има много много неестествени публикации, възхваляващи Queen Casino в общности, отделни от Casino Guru, и японците отдавна имат своите съмнения.
https://jp.casino.guru/queen-casino-review
Знаете ли, че shinqueencasino не е ново казино, а преименувано и обновено queencasino?
You must not be very familiar with the casino situation in Japan.
From the point of view of Japanese players, this is a very strange point.
There have been many very unnatural posts praising Queen Casino in communities separate from Casino Guru, and the Japanese have long had their doubts.
https://jp.casino.guru/queen-casino-review
Did you know that shinqueencasino is not a new casino, but a renamed and revamped queencasino?
Сега, когато се виждаме очи в очи, съм напълно убеден, че вече знаете, че такава информация се оценява, ако бъде предложена по подходящ начин.
Затова и отново ви моля да следвате формуляра:
Можеш ли да го направиш?
Разбира се, ние се стремим да съберем такава информация, но на този етап можем да използваме конкретни доказателства. Ако имате такъв, моля, използвайте формата.
Now that we see each other eye-to-eye, I'm quite convinced you already know such information is appreciated if proposed appropriately.
Thus, and again, I ask you kindly to follow the form:
Can you do that?
Of course, we aim to collect such information, but at this point, we could use concrete proof. If you have one, use the form, please.
Дори ако попълните всички KYC и подадете допълнителни документи, няма да можете да теглите пари.
Когато се свържете с поддръжката,
Нашата компания не определя срок за теглене, така че може да отнеме до 100 години, за да бъдат изтеглени средствата.
се връща.
Освен това поддръжката има отношение, което се подиграва на играчите, които играят с малки суми пари.
ИЗХОД от сайт за измама.
Even if you complete all KYC and submit additional documents, you will not be able to withdraw money.
When you contact support,
Our company does not set a time limit for withdrawals, so it may take up to 100 years for the funds to be withdrawn.
comes back.
Also, the support has an attitude that makes fun of players who play with small amounts of money.
EXIT scam site.
KYCを全て完了し、追加書類まで提出しても出金できない。
サポートに問い合わせると、
当社は出金までの時間を定めていないので、出金に100年かかる可能性もあります。
と返ってくる。
また、サポートは少額で遊ぶプレイヤーをバカにする態度を取る。
EXIT scamサイト。
Здравей. Разбирам, че подобна ситуация може да бъде наистина разочароваща. Браво, че подадохте жалба тук с нашия екип. Вие предоставихте цялата информация, която нашият екип поиска, и един от отговорите ви просто "хвана окото ми", ако мога да попитам, вие написахте: "Всички акаунти са успешно потвърдени." Случайно ли искате да кажете, че имате повече от една сметка в това казино? Или разбирам това неправилно? Бихте ли ми обяснили, моля?🙏 Благодаря ви предварително. И нека 🤞 нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне с този проблем.
Hello there. I can understand that this kind of situation could be really frustrating. Good on you, that you have submitted a complaint here with our team. You have provided all the information our team asked for, and one of your answers just "caught my eye", if I may ask, you wrote: "All accounts have been successfully verified." Do you , by any chance, mean that you have more than one account in this casino? Or do I understand that incorrectly? Could you make it clear to me, please?🙏 Thank you in advance. And let's 🤞 that our complaints team will be able to help you out with this issue.
твоето разбиране е грешно.
Имам само един акаунт.
Сега се свързаха с мен от казиното и ми отказаха теглене поради системен залог, който нарушава правилата и условията, и конфискуваха целия ми баланс.
Играл съм на ротативки няколкостотин пъти за $0,2 и около 800 пъти за $0,4.
Ако наречете това системен залог, няма да можете да го играете правилно.
your understanding is wrong.
I only have one account.
Now, I have been contacted by the casino and have been refused a withdrawal due to a system bet that violates the terms and conditions, and have confiscated my entire balance.
I've played slots a few hundred times for $0.2 and about 800 times for $0.4.
If you call this a system bet, you won't be able to play it properly.
あなたの理解は間違っています。
私はアカウントを一つしか所持していません。
そして、今カジノから連絡が来て、規約違反のシステムベットがあったとして出金拒否された上に、残高を全て没収されました。
私はスロットを0.2ドルで数百回プレイし、0.4ドルで800回ほどプレイしました。
これをシステムベットとは言われたらまともにプレイできません。
Здравейте и благодаря за отговора. Радвам се да видя, че е било само погрешно тълкуване. Създаването на повече от един акаунт би било усложнение, което може да се избегне, така че нека преминем през тази тема сега.
Виждам, че тази информация от поддръжката е нова актуализация, нали? Бихте ли могли да информирате и нашия екип за оплаквания за това?🙏 Можете лесно да го направите тук, на тази връзка 👈. Много е важно да ги информирате за ситуацията. Благодаря ви предварително.
Hello and thank you for the reply. I'm glad to see it was only a misinterpretation. Creating more than one account would be an avoidable complication, so let's get over this topic now.
I see that this information from the support is a new update, right? Could you please inform our complaint team as well about this?🙏 You can easily do so here on this link 👈. It is a very important to keep them updated about the situation. Thank you in advance.
Когато изтеглих $4300, тегленето беше отказано един ден по-късно и $4000 бяха конфискувани.
Причината беше нарушение на правилата и условията и той каза, че е поставил безрисков залог, но е прочел внимателно условията, преди да играе и е увеличил залога си от около $100 на $4300 за около ден, така че рискува то. Няма начин да увеличим толкова много без него, но колкото и пъти да питам, не мога да говоря за подробности.
Не препоръчваме използването му.
When I made a withdrawal of $4,300, the withdrawal was refused one day later and $4,000 was confiscated.
The reason was a violation of the terms and conditions, and he said he had placed a risk-free bet, but he had read the terms carefully before playing and had increased his bet from about $100 to $4,300 in about a day, so he risked it. There's no way we could increase this much without it, but no matter how many times I ask, I can't talk about the details.
We do not recommend its use.
4300ドルの出金を行ったところ、1日後に出金拒否され、4000ドル没収された。
理由は規約違反とのことで、リスクのない賭け方を行ったとのことだが、規約はしっかり読んだ上でプレーしており、そもそも100ドル程度から1日程度で4300ドルまで増やした為、リスクなしでここまで増やせるわけが無いのだが、何度問い合わせても詳しくはお話できないの一点張り。
利用はおすすめしません。
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.