НачалоФорумКазинаShinQueen Casino - обща дискусия

ShinQueen Casino - обща дискусия

преди 1 година от andandjonnyx
|
3 773 преглеждания 22 отговора |
|
1 2
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ShinQueen Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

file

Това казино смени оператора с подновяването.

RWB Solution е оператор на казино, което има много нисък рейтинг тук.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 1 година

Здравейте и благодаря за тази информация. Ще го предам на нашия екип за данни, за да го разгледа. Случайно ли попаднахте на него?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, откакто Queen Casino стана shin Queen Casino имаше много проблеми с потребителите.

Разследването разкри, че операторът е имал досие на многократни откази да тегли средства.

Следователно репутацията на това казино се нарежда сред най-ниските в Япония.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 1 година

Дори от наша страна казиното няма ослепителен индекс на безопасност и следователно е под средното, което според мен също не е голяма слава. Очевидно има причина, но досега нямаме опит от играчи под формата на потребителски отзиви или оплаквания, което е доста жалко. Така че поне по този начин се радвам, че публикувахте наблюдението си.

Така че благодаря ви отново.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Много ми харесва вашата игра, много е интересна

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Присъединих се към общността на Queensino по препоръка на приятел и засега впечатленията ми са положителни.


Главно защото обслужването на клиентите им е бързо и отношението им е честно. В момента тествам техните функции за депозит и теглене на виртуална валута.






Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Много ми харесва вашата игра, много е интересна

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей, кое ти е любимото нещо в това казино? какво ти харесва тук Можете ли да ми кажете малко повече? 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Присъединих се към общността на Queensino по препоръка на приятел и засега впечатленията ми са положителни.


Главно защото обслужването на клиентите им е бързо и отношението им е честно. В момента тествам техните функции за депозит и теглене на виртуална валута.






Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, радвам се, че имате положителен опит досега. Що се отнася до тестването, как върви досега? Смятате ли, че ще играете за истински пари тук и дали е подходящо за вас? Срещнахте ли някакви проблеми, свързани с казиното и опитахте ли да ги разрешите с поддръжката на клиенти?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Тези две публикации вероятно ще бъдат марионетка от ръководството на казиното.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 11 месеца

Въз основа на повече от историята на вашите оплаквания с Casino Guru, ние имаме доста добра представа за отношението ви към казината и честния хазарт.

Ние не сме марионетки тук и вие не сте развлекателен играч с справедлив подход.

Бъди предупреден; обидите още веднъж който и да е администратор или представител на казиното и сте извън форума завинаги.




Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Извинявам се, ако съм казала нещо, което те е обидило, но не е неоснователно.

Не служител на гуруто на казиното каза, че може да е марионетка, а двамата японци, които писаха.


Това казино има много предишни игри.

Той е в черен списък в Япония за няколко акта на самостоятелно публикуване на електронни табла за обяви.

Странно е, че двама играчи са публикували за кратък период от време в дискусия за това казино, която никога преди не е публикувала.

Освен това, тези двама играчи не са публикували никъде другаде освен тук.

Освен това и двете дати за регистрация са 15 януари.


Както можете да видите от секцията за оплаквания, имаше и странно съвпадение през януари, когато четирима японци се регистрираха при това казино гуру и подадоха жалби до това казино на японски.


Общо шестима японци се регистрираха в Casino Guru, за да участват в дискусии и да подават жалби за това казино.


Ние, японските потребители на казино, подозирахме организирано поведение, затова им писахме, за да ги предупредим.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 11 месеца

Не мисля, че съденето на други играчи е най-добрият начин за общуване.

Вашите аргументи, които посочихте, имат някаква логика, но ако я следваме и датата на регистрация винаги е подозрителна и че играчът пише само под едно конкретно казино, бихме могли да заподозрем почти всички. Тези играчи явно са имали опит и са писали тук. Видях, че това казино е насочено към една държава, така че не намирам нищо странно в него.

Ако има съмнения от наша страна, със сигурност ще се справим с тях.

Междувременно, моля, поддържайте всичко учтиво, защото не мисля, че бихте искали да бъдете обвинен, че сте лош човек.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Сигурно не сте много запознати със ситуацията с казиното в Япония.

От гледна точка на японските играчи това е много странна точка.


Има много много неестествени публикации, възхваляващи Queen Casino в общности, отделни от Casino Guru, и японците отдавна имат своите съмнения.


https://jp.casino.guru/queen-casino-review


Знаете ли, че shinqueencasino не е ново казино, а преименувано и обновено queencasino?

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 11 месеца

Сега, когато се виждаме очи в очи, съм напълно убеден, че вече знаете, че такава информация се оценява, ако бъде предложена по подходящ начин.

Затова и отново ви моля да следвате формуляра:

file

Можеш ли да го направиш?

Разбира се, ние се стремим да съберем такава информация, но на този етап можем да използваме конкретни доказателства. Ако имате такъв, моля, използвайте формата.


Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Дори ако попълните всички KYC и подадете допълнителни документи, няма да можете да теглите пари.

Когато се свържете с поддръжката,

Нашата компания не определя срок за теглене, така че може да отнеме до 100 години, за да бъдат изтеглени средствата.

се връща.

Освен това поддръжката има отношение, което се подиграва на играчите, които играят с малки суми пари.

ИЗХОД от сайт за измама.

Автоматичен превод:
sakuraYAMA
преди 10 месеца

Здравей. Разбирам, че подобна ситуация може да бъде наистина разочароваща. Браво, че подадохте жалба тук с нашия екип. Вие предоставихте цялата информация, която нашият екип поиска, и един от отговорите ви просто "хвана окото ми", ако мога да попитам, вие написахте: "Всички акаунти са успешно потвърдени." Случайно ли искате да кажете, че имате повече от една сметка в това казино? Или разбирам това неправилно? Бихте ли ми обяснили, моля?🙏 Благодаря ви предварително. И нека 🤞 нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне с този проблем.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

твоето разбиране е грешно.

Имам само един акаунт.

Сега се свързаха с мен от казиното и ми отказаха теглене поради системен залог, който нарушава правилата и условията, и конфискуваха целия ми баланс.

Играл съм на ротативки няколкостотин пъти за $0,2 и около 800 пъти за $0,4.

Ако наречете това системен залог, няма да можете да го играете правилно.

Автоматичен превод:
sakuraYAMA
преди 10 месеца

Здравейте и благодаря за отговора. Радвам се да видя, че е било само погрешно тълкуване. Създаването на повече от един акаунт би било усложнение, което може да се избегне, така че нека преминем през тази тема сега.

Виждам, че тази информация от поддръжката е нова актуализация, нали? Бихте ли могли да информирате и нашия екип за оплаквания за това?🙏 Можете лесно да го направите тук, на тази връзка 👈. Много е важно да ги информирате за ситуацията. Благодаря ви предварително.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Когато изтеглих $4300, тегленето беше отказано един ден по-късно и $4000 бяха конфискувани.

Причината беше нарушение на правилата и условията и той каза, че е поставил безрисков залог, но е прочел внимателно условията, преди да играе и е увеличил залога си от около $100 на $4300 за около ден, така че рискува то. Няма начин да увеличим толкова много без него, но колкото и пъти да питам, не мога да говоря за подробности.

Не препоръчваме използването му.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини