преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Сезам казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Hello, there is incorrect information in your review. Access from Bulgaria is allowed, this is a Bulgarian casino and there are no problems with access from the country.
The chat works after 14:00.
They have an initial bonus - the first 3 deposits.
Until recently, they had problems with the casino software, but they are clearing them little by little. It's weak in terms of bonuses, they advertise that they have personal ones, but so far I haven't received anything, and I play regularly.
Здравейте, в ревюто Ви има грешна информация. Достъпът от България е разрешен, това е българско казино и няма проблеми с достъпа от страната.
Чатът си работи и след 14:00 часа.
Имат начален бонус - първите 3 депозита.
До скоро имаха проблеми със софтуера на казиното, но ги изчистват малко по малко. Слабо е от към бонуси, рекламират, че имат персонални, но до този момент нищо не съм получил, а играя редовно.
Здравейте Taktik123.
Благодаря ви за прозрението. Моля, можете ли да ни предоставите екранна снимка на това как виждате отзива? Искам това, защото казиното Sesame е настроено правилно (България е единствената разрешена държава за казиното в нашия преглед), така че може да е просто грешка или грешна настройка на вашия профил.
Hello Taktik123.
Thank you for your insight. Please, could you provide us with the screenshot of how you see the review? I am requesting it because the Sesame casino is set correctly (Bulgaria is the only allowed country for the casino in our review), so it may be just an error or wrong setting of your profile.
Здравейте Taktik123.
Оценявам абсолютно вашето сътрудничество, това наистина беше грешката и трябва да бъде поправена сега. Моля, уведомете ни, ако искате да споделите нещо друго.
Hello Taktik123.
I absolutely appreciate your cooperation, it was the error indeed, and it should be fixed now. Please, let us know if there is anything else you would like to share.
Hello,
Today I took advantage of a 100% bonus of BGN 25 with a requirement to play x5, ie. BGN 25 deposit and BGN 25 bonus - BGN 50 x BGN 5 - 250 play-off amount.
I won BGN 1,400 and tried to withdraw them, he gave me an error and the amount disappeared from my balance. I wrote to their chat and their employee assured me that the withdrawal was being processed. Withdrawals are usually received immediately, and in rare cases when this is not the case, emails are received and the requested withdrawal is visible in the player's account. But this time there was no email, no requested withdrawal in the account.
I wrote in the chat again and then an employee explained to me that I had another 10.50 to play the bonus, but I refused it (I did not understand how and when) and therefore the entire amount of BGN 1,400 was in the bonus balance and not in the real , and nothing can be done.
Do you think this is right? I think that after there was 10.50 to play the bonus, those 10.50 should be the bonus balance, and the remaining 1389.50 should be in real balance. What do you think? Is this correct on the part of the casino? In other casinos the bonus is a bonus and the remaining amounts are in the real balance.
Здравейте,
Днес се възползвах от 100 % бонус 25 лв. с изискване зразиграване х5, т.е. 25 лв. депозит и 25 лв. бонус - 50 лв. х 5 - 250 лв. сума за разиграване.
Спечелих 1400 лв. и опитах да ги изтегля, даде ми грешка и сумата изчезна от баланса ми. Писах на чата им и техен служител ме увери, че тегленето е в процес на обработка. Обикновено тегленията се получават моментално, а в редките случаи, когато това не е така се получават имейл и заявеното теглене е видимо в акаунта на играча. Но този път нямаше нито имейл, нито в акаунта се виждаше заявено теглене.
Отново писах в чата и тогава служителка ми обясни, че съм имала още 10.50 да разиграя бонуса, но съм го отказала (не съм разбрала как и кога) и поради това цялата сума от 1400 лв. е била в бонус баланса, а не в реалния, и нищо не може да се направи.
Според вас редно ли е това? Мисля, че след като е имало 10.50 за разиграване на бонуса, тези 10.50 трябва да сав бонус баланса, а останалите 1389.50 да са в реален баланс. Как мислите вие? Коректно ли е това от страна на казиното? В другите казина бонуса си е бонус, а останалите суми са в реалния баланс.
Здравейте, доколкото знам, не всяко казино е в състояние да запази бонус баланса, а реалния баланс поотделно. Изглежда този не може или просто не може. Въпреки това, дори ако има останала незаложена сума, трябва да получите шанса да завършите залагането, ако не сте нарушили нито едно правило преди това. Правилно ли разбирам, че току що анулираха печалбите ви? Мисля, че все пак трябва да подадете жалба тук .
Hello, as far as I know, not every casino is able to keep the bonus balance, and the real balance separately. It seems this one is not able or just can't. However, even if there is any amount left unwagered you should get the chance to complete the wagering if you did not breach any rule previously. Do I understand correctly, that they just voided your winnings? I think you should submit a complaint here anyway.
Сигурен съм, че това не е правилната реакция. Добре, че сте подали жалбата.
Моля, изчакайте екипът по оплаквания да проучи допълнително и ще видим какво може да каже казиното за това.
I'm sure this is not the proper reaction. It's good you submitted the complaint.
Please wait for the Complaint Team to investigate further and we shall see what the casino can say about that.
Много казина предвиждат в своите условия, че всеки път, когато отмените бонус, всички печалби от бонуса се анулират. Може да е така, когато сте отказали бонуса от 10,5 лв.
Many casinos have it in their terms and conditions that whenever you cancel a bonus, all winnings from the bonus are voided. That might be the case when you refused the 10.5 BGN bonus.
Не правя големи депозити и не правя големи залози. Но в това казино за първи път прекалих и надхвърлих бюджета си.
За един месец загубих 3000 лв., което никога досега не съм правил.
Казиното ме разочарова с висок RTP и бонуси. През последния месец съм депозирал 50 пъти на стойност 3000 лв. И никога не съм виждал печалба, по-голяма от 1x стойността на депозираната сума.
Също така казиното има огромен проблем със зареждането на страницата, игрите и изчисляването на бонусите.
Изключително съм разочарована и не препоръчвам на никого да залага на сусам.
I don't make big deposits and I don't place big bets. But in this casino, for the first time, I overdid it and exceeded my budget.
In one month I lost BGN 3000, which I have never done before.
The casino let me down with high RTP and bonuses. In the last one month, I have deposited 50 times worth BGN 3,000. And I have never seen a profit more than 1x the value of the deposited amount.
Also the casino has a huge problem with loading the page, games and bonus calculation.
I am extremely disappointed and do not recommend anyone to bet on a sesame.
Здравейте и добре дошли отново! 🙂
Само да беше при по-добри обстоятелства. Разбирам, че загубата на пари боли.
Не мога да коментирам много относно възможността за печалби, но по отношение на лошото техническо качество на страницата, консултирахте ли се с казиното? Тъй като много често това е локален проблем, опитахте ли да използвате различни браузъри и устройства или да почистите бисквитките?
Правилно ли разбрах, че бонусите се изчисляват по грешен начин? Поддръжката помогна ли ви за това?
Съжалявам за твърде много въпроси. 🙂
Hello and welcome back! 🙂
If only it would be by better circumstances. I understand that losing money hurts.
Can't much comment about the possibility of winnings, but regarding the poor technical quality of the page, did you consult with the casino? Because very often it's a local problem, so did you try using different browsers, and devices or cleaning up the cookies?
Did I get it right that bonuses are calculated in the wrong manner? Has the support helped you with that?
Sorry for too many questions. 🙂
Да, пробвал съм различни браузъри и устройства. Редовно чистя кеша и не е проблем.
Относно бонусите са ме свързвали повече от веднъж. Всеки път отговорът им е, че няма проблем.
Играх с бонус средства и направих 100 завъртания на залог от 2 лева. В бонуса показа, че съм заложил за 100 лв. След като ги попитах и те казаха, че съм направил 50 завъртания...... И това бяха пълни глупости.
Приех и бонус сума от 60 лв. и след това не можех да залагам на нито един слот. Тогава обяснението им беше, че не изпълнявам условията на бонуса. Но аз съм го приел и го виждам като активен баланс.
Всъщност, ако започна да изброявам всички проблеми, ще ми отнеме изключително много време.
Yes I have tried different browsers and devices. I clear the cache regularly and it's not a problem.
Regarding the bonuses, I have been contacted more than once. Every time their answer is that there is no problem.
I played with bonus funds and made 100 spins on a 2BGN bet. In the bonus, it showed that I had placed bets for BGN 100. After I asked them and they said I did 50 spins...... And that was complete nonsense.
I also accepted a bonus amount of BGN 60 and after that I could not bet on any slot. Then their explanation was that I did not fulfill the conditions of the bonus. But I have accepted it and see it as an active balance.
In fact, if I were to start listing all the problems it would take me an extremely long time.
Здравейте,
Наистина опитахте всичко. Благодаря за това.
Все още не разбирам напълно въпроса, свързан с бонусите - изобщо.
Но ще опитам своя шанс: изиграхте 100 завъртания, всичките едни и същи залози от 2 лева, прав ли съм, моля?
След това във вашата игрова история сте виждали залози от 100 лв. - същата игра? Казиното ви каза, че сте изиграли около 50 завъртания - същата игра?
Е, все пак е много неясно без историята на игрите. Значи смятате, че дори историята на игрите е грешна?
Вторият свързан проблем изглежда като обичайното условие за бонус, което кара само няколко слота да са налични, когато приемете бонуса - просто предполагам. 🙂
От вас зависи какво още бихте искали да опишете, разбира се.
Hello,
You truly tried everything. Thanks for that.
I still do not fully comprehend the bonus-related issue though - not at all.
But I'll try my shot: You played 100 spins all same bets of 2BGN, am I correct, please?
Then, in your gaming history, you saw bets of 100BGN - the same game? The casino told you that you played some 50 spins - the same game?
Well, it's very unclear without the gaming history, though. So you feel that even the gaming history was wrong?
The second related issue seems like the usual bonus condition that causes only a few slots are available when you accept the bonus - just guessing. 🙂
It's up to you what else you'd like to describe, of course.
Тук можете да видите, че съм заложил 1330,80 лв. Но залагам повече, защото броя завъртанията и тяхната стойност.
Освен това в пълните правила и условия на бонуса е записано, че сумата на бонуса трябва да бъде заложена 35 пъти. Да приемем, че съм заложил 1330.80 и имам 2869.20 за залагане. Което означава, че трябва да се направят залози за общо 4200 лева.
Ако сумата на бонуса без депозита трябва да бъде заложена 35x, тогава се получава 35x60=2100. За да получите сумата от 60 лв., трябва да направите депозит от 100 лв. Как тогава се получава тази сума от 4200 лв.?
Цитирам точка 8 от условията на бонус UP:
- Бонус предложението подлежи на условия за разиграване, като сумата на бонус средствата трябва да бъде разиграна 35 пъти в раздел Казино.
Here you can see that I bet BGN 1330.80. But I bet more because I count the spins and their value.
Also, in the full terms and conditions of the bonus it is written that the bonus amount must be wagered 35x. Let's assume that I have bet 1330.80 and I have 2869.20 left to bet. Which means that bets must be made for a total of BGN 4,200.
If the amount of the bonus without the deposit must be bet 35x, then 35x60=2100 is obtained. In order to receive the amount of BGN 60, a deposit of BGN 100 must be made. How then is this amount of BGN 4,200 obtained?
I am quoting point 8 of the terms of bonus UP:
- Бонус предложението подлежи на условия за разиграване, като сумата на бонус средствата трябва да бъде разиграна 35 пъти в раздел Казино.
Здравейте,
Бих казал, че дори ако само дадения бонус трябва да бъде заложен 35x, това означава 35x60 = 2100, за съжаление PrintScreen показва, че сте заложили само 1335,8 - това не е достатъчно.
Ясно ми е.
Все пак бих попитал казиното за оставащата стойност на залога. Мога да отговоря на това вместо вас.
Hello,
I'd say that even if only the bonus given must be wagered 35x, it means 35x60 = 2100, sadly the PrintScreen shows that you only wagered 1335,8 - that's not enough.
Clear to me.
I would ask the casino about the remaining bet value, though. Can answer that for you.
Няма да се занимавам с тези измамници. Грешката ми беше, че не прочетох условията на техните бонуси. Но и да ги чета те лежат в тях.
Това е най-настроеното казино, което хоства на техния сървър. Така че доставчикът не играе никаква роля.
Но хората казаха "проба и грешка" Тествах казиното достатъчно и то има само минуси.
Така че се надявам хората да прочетат за опита ми със sesame.bg и да не играят там.
I will not deal with these scammers. My mistake was not reading the terms of their bonuses. But even if I read them they lie in them.
This is the most tuned casino that hosts on their server. So the provider does not play any role.
But people have said "trial and error" I have tested the casino enough and it only has cons.
So I hope people will read about my experience with sesame.bg and not play there.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.