НачалоФорумКазинаSector 777 Casino - обща дискусия

Sector 777 Casino - обща дискусия (страница 2)

10 267 преглеждания 43 отговора |
преди 2 години
|
1 2 3
Добавете пост
преди 1 година

Току-що си взех почивка от Limitless, Brango и др. за един месец, тъй като искам да посветя повече време на получаването на парите си от тези 3 BS казина.

Очаквайте скоро още 2 жалби за отваряне… smh

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте

Може да звучи тъпо, но наистина смятам, че няма смисъл да чакаме. Продължете и подавайте жалби, екипът е готов.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, те обикновено не реагират на оплаквания. Намирам за необичайно, че никога не съм имал проблем с някои (Sector 777 и Slotsofparadise), но други имат истински истории на ужасите.


Аз също съм жертва на Abigcandy и да, оттеглянето ми чакаше 6 месеца, без да бъде оценено.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам много проблеми с Heaps O Wins, Sector 777 и A Big Candy. Те отмениха моя KYC и трябваше да мина през него 5 пъти отначало до момента, в който трябваше да отворя билет с hooyu (KYC доставчик). Всичките ми тегления бяха анулирани във всичките 3 казина, а някои просто бяха изпратени отново, след като KYC приключи (но трябва да се придържаме към седмичния лимит за теглене). Никога не съм имал толкова много проблеми с група казина, както с групата VIP Wins (техните собственици).

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, те обикновено не реагират на оплаквания. Намирам за необичайно, че никога не съм имал проблем с някои (Sector 777 и Slotsofparadise), но други имат истински истории на ужасите.


Аз също съм жертва на Abigcandy и да, оттеглянето ми чакаше 6 месеца, без да бъде оценено.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, според някои от оплакванията, които видях, нашият екип успя да се свърже с казиното и затова в някои ситуации те реагираха.

Затова смятам, че може да има надежда да реагират и във вашия случай и да видим докъде ще стигнем. Така че ще се опитате ли да го отворите? Не мисля, че ще получите нещо за това и предпочитам да опитам възможно най-много опции, отколкото просто да го оставя така. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам много проблеми с Heaps O Wins, Sector 777 и A Big Candy. Те отмениха моя KYC и трябваше да мина през него 5 пъти отначало до момента, в който трябваше да отворя билет с hooyu (KYC доставчик). Всичките ми тегления бяха анулирани във всичките 3 казина, а някои просто бяха изпратени отново, след като KYC приключи (но трябва да се придържаме към седмичния лимит за теглене). Никога не съм имал толкова много проблеми с група казина, както с групата VIP Wins (техните собственици).

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че виждам, че имате подадени жалби срещу казина, където чакате отговори от тях. Така че се надявам всичко да мине честно и накрая да получите парите си и да преминете проверката успешно.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей,


Спечелих в Sector 777 Casino. Иска депозит за потвърждение. Достоверно ли е?



Автоматичен превод:
invisible1994
преди 2 месеца

Здравейте, индексът за безопасност на казиното не е толкова добър, бих казал. 🙁

Но нека не избързваме.

Какъв депозит поиска казиното? Имаше ли други документи, които трябваше да предоставите?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей,


Иска се депозит от 30 долара с криптовалута. Казаха, че документи не са необходими, защото се използва криптовалута.

Автоматичен превод:
invisible1994
преди 2 месеца

Хм, винаги трябва да е някаква минимална сума, само за да се потвърди начинът на плащане. Не знам дали 30 е добре, но не е чак толкова много, така че може би е добре.

Но как ще реагира казиното след това, не мога да гарантирам.

Така че определено трябва да бъдете внимателни!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей,


Депозирах и сега чакам да потвърдят акаунта ми. Казаха, че това отнема 3-5 работни дни. Не знам защо е толкова сложно и защо проверката на крипто депозит отнема толкова време, но както и да е.

Автоматичен превод:
invisible1994
преди 2 месеца

Мога ли да попитам дали спечелихте с някакъв бонус без депозит тук, моля?

В такъв случай е съвсем нормално казиното да поиска депозит за потвърждение, нали знаете.

Надявам се, че няма да отнеме толкова време и че ще получите печалбите си без проблем. Моля, уведомявайте ни за всякакви актуализации тук.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Регистрирах се в това казино на 15.10.2025 г.

Използвах 1 бонус без депозит, наречен DESTINY120, получих 120 безплатни завъртания и достигнах максималната сума за теглене от $100.

Твърдяха, че трябва да депозирам 30 долара като потвърждение. Бях скептичен, но след дълги разговори ме увериха, че мога да изтегля печалбите си, просто продължавайте.

Направих депозита за потвърждение на 16.10.2025 г. и днес ми казаха, че имам няколко акаунта, така че съжаляват, но не мога да изтегля нищо. Знам, че имам само един акаунт и не могат да докажат, че греша. Казаха ми да напиша имейл до поддръжката, за да ми дадат подробности, но не мисля, че ще отговорят. Само твърдят разни неща, но не доказват нищо. Чувствам се сякаш са ме измамили, за да направя този депозит. Сега може би дори няма да си върна депозита, така че засега е пълна измама.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Спечелих с бонус без депозит. Направих депозит за потвърждение, а сега твърдят, че имам няколко акаунта.

Автоматичен превод:
invisible1994
преди 2 месеца

Здравей, сигурно е много разочароващо за теб. Разбирам, че е наистина странно, когато те информират за евентуални множество акаунти веднага след като е направен депозитът за потвърждение. Всъщност, те биха могли да бъдат свързани помежду си. Добре обаче постъпи, като реши да се оплачеш. Колегите ми не спекулират и не приемат обвинения без справедливи доказателства. Ако е възможно, опитай се да запазиш спокойствие; не се насилвай в това и ще видим какво ще се случи по-късно.

Само ми се искаше казиното да има по-убедителен индекс за безопасност. Как изобщо ви се стори това казино?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей,


Намерих го на сайт на трета страна, който рекламира това казино и неговите оферти.

Получих отговор от екипа по документи, в който се казва, че са сгрешили относно наличието на множество акаунти и мога да поискам теглене.

Все още е в процес, така че сега чакам.



Автоматичен превод:
invisible1994
преди 1 месец

Здравей!

Разбирам, значи изглежда като прилично място за игра в някои други уебсайтове. Добре е да се знае, благодаря.

Що се отнася до тегленето на пари, казиното промени гледната точка и премахна проблема с множеството сметки на масата; това е страхотно!

Ако нещо върви гладко, очаквам тегленето да бъде обработено скоро. Трябва да кажа, че можеше да бъде много по-зле. Звучи наистина обещаващо. Стискам палци!


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей,


Оправи се.


Благодаря.

Автоматичен превод:
invisible1994
преди 1 месец

Хей. Много се радвам, че всичко е наред с оттеглянето ти.

Въпросът ми обаче е дали ще продължите да играете в това казино? Какво мислите?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Здравей,


Ами, това не е най-добрият начин да приветстваш нов играч в казиното, но в крайна сметка получих печалбите си, така че е добър въпрос.

Автоматичен превод:
invisible1994
преди 1 месец

Здравей, просто искам да кажа, че се радвам, че всичко се е получило добре, е, че вече имаш парите. 🙂

Сега като се замисля, не бих използвал думата „добре". 😀

Във всеки случай, не се колебайте да ни кажете как сте решили. Честно казано, бих си направил пауза.



Автоматичен превод:
1 2 3

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини