Току-що си взех почивка от Limitless, Brango и др. за един месец, тъй като искам да посветя повече време на получаването на парите си от тези 3 BS казина.
Очаквайте скоро още 2 жалби за отваряне… smh
Just took a break from Limitless, Brango, et Al for a month as I want to dedicate more time to getting my money from these 3 BS casinos.
2 more complaints to open coming soon…smh
Да, те обикновено не реагират на оплаквания. Намирам за необичайно, че никога не съм имал проблем с някои (Sector 777 и Slotsofparadise), но други имат истински истории на ужасите.
Аз също съм жертва на Abigcandy и да, оттеглянето ми чакаше 6 месеца, без да бъде оценено.
Yeah they’re all typically unresponsive to complaints. I find it unusual I’ve never had an issue with some (Sector 777 and Slotsofparadise) but others have genuine horror stories.
I’m also a Abigcandy victim and yes, my withdrawal was pending for 6 months without being assessed.
Имам много проблеми с Heaps O Wins, Sector 777 и A Big Candy. Те отмениха моя KYC и трябваше да мина през него 5 пъти отначало до момента, в който трябваше да отворя билет с hooyu (KYC доставчик). Всичките ми тегления бяха анулирани във всичките 3 казина, а някои просто бяха изпратени отново, след като KYC приключи (но трябва да се придържаме към седмичния лимит за теглене). Никога не съм имал толкова много проблеми с група казина, както с групата VIP Wins (техните собственици).
I have been having a lot of issues with Heaps O Wins, Sector 777 and A Big Candy. They revoked my KYC and I had to go through it 5 times all over again to the point where I had to open a ticket with hooyu(KYC vendor). All my withdrawals were cancelled on all 3 casinos and some were just resubmitted once the KYC ended up going through(but have to adhere to the weekly withdrawal limit). I have never so many issues with a group of casinos as I have with the VIP Wins group (their owners).
Да, те обикновено не реагират на оплаквания. Намирам за необичайно, че никога не съм имал проблем с някои (Sector 777 и Slotsofparadise), но други имат истински истории на ужасите.
Аз също съм жертва на Abigcandy и да, оттеглянето ми чакаше 6 месеца, без да бъде оценено.
Yeah they’re all typically unresponsive to complaints. I find it unusual I’ve never had an issue with some (Sector 777 and Slotsofparadise) but others have genuine horror stories.
I’m also a Abigcandy victim and yes, my withdrawal was pending for 6 months without being assessed.
Здравейте, според някои от оплакванията, които видях, нашият екип успя да се свърже с казиното и затова в някои ситуации те реагираха.
Затова смятам, че може да има надежда да реагират и във вашия случай и да видим докъде ще стигнем. Така че ще се опитате ли да го отворите? Не мисля, че ще получите нещо за това и предпочитам да опитам възможно най-много опции, отколкото просто да го оставя така. 🤔
Hello, according to some of the complaints I have seen, our team managed to get in touch with the casino and therefore in some situations they have responded.
Hence, I think there might be hope that they will respond in your case as well and we will see where we can get to. So are you going to go ahead and try and open it? I don't think you'll get anything for it, and I'd rather try as many options as possible than just leave it at that. 🤔
Имам много проблеми с Heaps O Wins, Sector 777 и A Big Candy. Те отмениха моя KYC и трябваше да мина през него 5 пъти отначало до момента, в който трябваше да отворя билет с hooyu (KYC доставчик). Всичките ми тегления бяха анулирани във всичките 3 казина, а някои просто бяха изпратени отново, след като KYC приключи (но трябва да се придържаме към седмичния лимит за теглене). Никога не съм имал толкова много проблеми с група казина, както с групата VIP Wins (техните собственици).
I have been having a lot of issues with Heaps O Wins, Sector 777 and A Big Candy. They revoked my KYC and I had to go through it 5 times all over again to the point where I had to open a ticket with hooyu(KYC vendor). All my withdrawals were cancelled on all 3 casinos and some were just resubmitted once the KYC ended up going through(but have to adhere to the weekly withdrawal limit). I have never so many issues with a group of casinos as I have with the VIP Wins group (their owners).
Така че виждам, че имате подадени жалби срещу казина, където чакате отговори от тях. Така че се надявам всичко да мине честно и накрая да получите парите си и да преминете проверката успешно.
So I see that you have complaints filed against casinos where you are waiting for answers from them. So I hope it all goes fairly and you get your money in the end and pass verification successfully.
Здравейте, индексът за безопасност на казиното не е толкова добър, бих казал. 🙁
Но нека не избързваме.
Какъв депозит поиска казиното? Имаше ли други документи, които трябваше да предоставите?
Hello, casino's safety index is not so good I would say. 🙁
But let's get not ahead of ourselves.
How much did the casino ask for deposit? Were there other documents you had to
Хм, винаги трябва да е някаква минимална сума, само за да се потвърди начинът на плащане. Не знам дали 30 е добре, но не е чак толкова много, така че може би е добре.
Но как ще реагира казиното след това, не мога да гарантирам.
Така че определено трябва да бъдете внимателни!
Hmm, it always should be some minimal amount just to verify your payment method. Don't really know if 30 is okay but it's not so much so it could be good.
But how will casino react after that I can't guarantee.
So you should be definitely careful!
Здравей,
Депозирах и сега чакам да потвърдят акаунта ми. Казаха, че това отнема 3-5 работни дни. Не знам защо е толкова сложно и защо проверката на крипто депозит отнема толкова време, но както и да е.
Hello,
I deposited and now I'm waiting to verify my account.They said it's 3-5 business days. Don't know why is it so complicated about this and why does it cost that much time to check a crypto deposit but whatever.
Мога ли да попитам дали спечелихте с някакъв бонус без депозит тук, моля?
В такъв случай е съвсем нормално казиното да поиска депозит за потвърждение, нали знаете.
Надявам се, че няма да отнеме толкова време и че ще получите печалбите си без проблем. Моля, уведомявайте ни за всякакви актуализации тук.
May I ask if you won with some no-deposit bonus here, please?
In that case, it is quite normal that the casino would ask for a verification deposit, you know.
I hope that it won't take that long and that you receive your winnings all okay. Please let us know for sure about any updates here.
Регистрирах се в това казино на 15.10.2025 г.
Използвах 1 бонус без депозит, наречен DESTINY120, получих 120 безплатни завъртания и достигнах максималната сума за теглене от $100.
Твърдяха, че трябва да депозирам 30 долара като потвърждение. Бях скептичен, но след дълги разговори ме увериха, че мога да изтегля печалбите си, просто продължавайте.
Направих депозита за потвърждение на 16.10.2025 г. и днес ми казаха, че имам няколко акаунта, така че съжаляват, но не мога да изтегля нищо. Знам, че имам само един акаунт и не могат да докажат, че греша. Казаха ми да напиша имейл до поддръжката, за да ми дадат подробности, но не мисля, че ще отговорят. Само твърдят разни неща, но не доказват нищо. Чувствам се сякаш са ме измамили, за да направя този депозит. Сега може би дори няма да си върна депозита, така че засега е пълна измама.
I registered at this casino on 15/10/2025.
I used 1 no deposit bonus called DESTINY120, received 120 free spins wagered and reached $100 the maximum cashout.
They claimed I have to deposit $30 as a verification. I was skeptical but after long conversations they made me sure I can withdraw my winnings just go ahead.
I made the verification deposit on 16/10/2025 and today they said I have multiple accounts so they sorry but I can't withdraw anything. As I know I only have one account and they can't prove me wrong. They told me to write an email to Support so they can tell me details , but I don't think they will answer. They just claim things but don't prove anything. I feel like they cheated me to make this deposit. Now maybe I won't even get back my deposit so it's a complete scam yet.
Здравей, сигурно е много разочароващо за теб. Разбирам, че е наистина странно, когато те информират за евентуални множество акаунти веднага след като е направен депозитът за потвърждение. Всъщност, те биха могли да бъдат свързани помежду си. Добре обаче постъпи, като реши да се оплачеш. Колегите ми не спекулират и не приемат обвинения без справедливи доказателства. Ако е възможно, опитай се да запазиш спокойствие; не се насилвай в това и ще видим какво ще се случи по-късно.
Само ми се искаше казиното да има по-убедителен индекс за безопасност. Как изобщо ви се стори това казино?
Hi there, it must be so frustrating for you. And I understand it really feels odd when you are informed about possible multiple accounts just after the verification deposit was made. Actually, it could be linked together. However, you did well when you decided to complain. My colleagues do not speculate or accept accusations without fair proof. If it is possible for you, try to stay calm; do not push yourself in this, and we shall see what comes later on.
I just wish the casino had a more convincing Safety Index. How did you find this casino in the first place?
Здравей,
Намерих го на сайт на трета страна, който рекламира това казино и неговите оферти.
Получих отговор от екипа по документи, в който се казва, че са сгрешили относно наличието на множество акаунти и мога да поискам теглене.
Все още е в процес, така че сега чакам.
Hello,
I found on a third party site which is promoting this Casino and it's offers.
I received an answer from the Documents team saying they were wrong about having multiple accounts and I can request a withdrawal.
It's still in the process so now I'm waiting.
Здравей!
Разбирам, значи изглежда като прилично място за игра в някои други уебсайтове. Добре е да се знае, благодаря.
Що се отнася до тегленето на пари, казиното промени гледната точка и премахна проблема с множеството сметки на масата; това е страхотно!
Ако нещо върви гладко, очаквам тегленето да бъде обработено скоро. Трябва да кажа, че можеше да бъде много по-зле. Звучи наистина обещаващо. Стискам палци!
Hello!
I see, so it looks like a decent place to play on some other websites. Good to know, thank you.
When it comes to withdrawing the money, the casino changed the view and took down the multiple-account issue of the table; that's great!
If anything goes smoothly, I expect the withdrawal to be processed soon. It could have been far worse, I have to say. This sounds really promising. Keeping my fingers crossed!
Хей. Много се радвам, че всичко е наред с оттеглянето ти.
Въпросът ми обаче е дали ще продължите да играете в това казино? Какво мислите?
Hey. I am really glad it's all good now with your withdrawal.
My question here, though, is, will you continue playing at this casino? What do you think?
Здравей,
Ами, това не е най-добрият начин да приветстваш нов играч в казиното, но в крайна сметка получих печалбите си, така че е добър въпрос.
Hi,
Well it's not the best way to welcome a new player at the casino, but I received my winnings in the end so it's a good question.
Здравей, просто искам да кажа, че се радвам, че всичко се е получило добре, е, че вече имаш парите. 🙂
Сега като се замисля, не бих използвал думата „добре". 😀
Във всеки случай, не се колебайте да ни кажете как сте решили. Честно казано, бих си направил пауза.
Hello, I just want to say I'm glad it turned out well, Well, that you have the money now. 🙂
I wouldn't use the word "well," now that I'm thinking about that. 😀
In any case, feel free to let us know how you decided. I would take a pause, to be honest.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.