преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Scibet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Някой получавал ли е печалби от казино Scibet относително бързо?
Колко време отне парите да бъдат в сметката ви?
Минималният лимит за теглене в банката е 100e.
Has anyone received winnings from Scibet casino relatively quickly?
How long did it take for the money to be in your account?
The minimum withdrawal limit at the bank is 100e.
Onko ketään saanut voittorahoja Scibet - kasinolta suht nopeasti ?
Kauanko on kestänyt ennenkuin rahat on ollu tililläsi?
Alin nostoraja on pankilla 100e.
Може би сте поискали теглене? Колко време чакате сега?
Have you requested a withdrawal, perhaps? How long do you wait for now?
Здравейте, според това, което видях, нямаме много за казиното, така че очевидно ще изисква повече опит от играчите.
Обаче как е при вас, колко време чакате? Теглите ли чрез банков превод?
Hello, according to what I have seen, we don't have much to the casino, so obviously it would require more experience of the players.
However, how is it with you, how long have you been waiting? Do you withdraw using bank trasnfer?
Започнах да играя на 7.1 и в същия ден поисках теглене. Те продължиха да искат някакъв нов документ, за да удостоверят самоличността ми и аз отговорих, като им дадох нов документ за проверка на самоличността.
След изпращане на много различни документи, акаунтът най-накрая беше верифициран и бяха дадени извинения за неудобството.
Когато пратя документ там, пристига за няколко часа, иначе няма никакъв отговор.
Сега чакам да ми отговорят с въпроса си колко време трябва да чакам за парите?
Силно се съмнявам, че ще има отговор и ще трябва да чакам парите до далечното бъдеще.
Алтернативата, разбира се, е да измислят нещо, поради което не може да им се плати.
Просто чакам тук ..............вече минаха няколко добри дни
I started playing on 7.1 and on the same day I requested a withdrawal. They kept asking for some new document to verify my identity and I responded by giving them a new identity verification document.
After sending many different documents, the account was finally verified and an apology was given for the inconvenience.
When I send a document there, it arrives within a few hours, otherwise there is no response at all.
Now I'm waiting to hear back from my question, how long do I have to wait for the money?
I highly doubt there will be an answer and I will have to wait for the money until the distant future.
The alternative, of course, is that they come up with something why they can't be paid.
I'm just waiting here ..............a good couple of days have passed already
Aloin pelaamaan 7.1 ja samana päivänä pyysin nostoa. Jatkuvasti pyysivät jotain uutta asiakirjaa henkilöllisyyden vahvistamiseksi ja vastasin, antaen uuden henkilöllisyyden vahvistamisdokumentin heille.
Monien eri asiakirjojen lähettämisen jälkeen viimeinkin tili vahvistettiin ja pyydettiin anteeksi häiriötä.
Kun lähetän sinne asiakirjan niin sen hylky tulee ihan muutaman tunnin sisällä muutoin ei vastausta kuulu lainkaan.
Nyt odotan milloin saan vastauksen kysymykseeni kauanko vielä pitää odottaa rahoja??
Epäilen suureksi ettei vastausta tule ja rahoja saan odotella hamaan tulevaisuuteen asti.
Vaihtoeto on tietysti että keksivät jotain miksi niitä ei voida maksaa.
Tässä vaan odotelen ..............reilut pari päivää jo takana
Е, ако проверката е направена сега, да се надяваме, че скоро ще получите парите. Със сигурност ни информирайте за това, така че и другите да имат представа как работи това казино.
Ако обаче смятате, че имате нужда от нашата помощ, моля, уведомете ни. Ще бъдем тук.
Well, if the verification is done now, hopefully soon you will receive the money. Surely keep us informed about it, so also others have an idea about how this casino works.
If you feel, though, that you need our help, please let us know. We'll be here.
окей
Изпратих им запитване колко време ще трябва да чакам, за да получа печалбите си от хазарт в банковата си сметка.
Отговорът беше дълга литания колко време ще отнеме парите да стигнат до мен и те обявиха, че вече са ги платили.
Не се наложи да чакам дълго за парите, те бяха в сметката ми почти веднага, а не със закъснение от няколко дни.
Въпреки това бях толкова разочарован от инцидента, че не бих отишъл отново там, за да играя, дори и да е последното място в света за игра.
Благодаря ви за подкрепата и насърчението.
Okay.
I sent them a query about how long I would have to wait to receive my gambling winnings in my bank account.
The response was a long litany of how long it would take for the money to reach me and they announced that they had now paid it.
I didn't have to wait long for the money, it was in my account almost immediately, and not after a delay of several days.
However, I was so disappointed by the incident that I wouldn't go there again to play even if it were the last place in the world to play.
Thank you for your support and encouragement.
Okei.
Laitoin heille kyselyn kuinka kauan vielä joudun odottamaan että saan pelivoittoni pankkitililleni.
Vastauksena oli pitkä litania siitä kuinka kauan kestää rahan tulla tilleni ja ilmoittivat että ovat sen nyt sitten maksaneet.
En joutunut rahoja kauan odottamaan vaan ne olivat tililläni melkeinpä samantien, eikä vasta monen päivän viiveellä.
Asiasta jäi kuitenkin niin pahamaku että en enää kyllä mene sinne pelaamaan vaikka olisi viimeinen paikka maailmassa missä pelata.
Kiitos tuesta ja kannustuksesta.
Е, радвам се, че получихте парите.
Сега, ако желаете, можете да се преместите на по-добро място за вас. нали
Well, I'm glad that you got the money.
Now, if you wish, you can move somewhere better for you. Right?
да разбира се
Има тонове от тях онлайн и нови се появяват като гъби.
Вярвам, че има страхотни места за игра там.
Yes, of course.
There are tons of them online and new ones are popping up like mushrooms.
I believe there are some great places to play there.
Kyllä vaan.
Niitä on netti pullollaan ja uusia tulee kuin sieniä sateella.
Uskon että sieltä löytyy niitä mieleisiä pelipaikkoja.
Радвам се, че се чувстваш така.
Надяваме се, че нашите отзиви ще ви помогнат да намерите някои добри.
I'm glad that you feel this way.
I hope our reviews will help you in finding some good ones.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.