Благодаря за актуализацията. Спомняте ли си дали са имали тези доставчици преди или са добавени наскоро към казиното?
Thanks for the update. Do you remember if they had those providers before or are they newly added to the casino?
така че тези са резервни:
Thunderkick, Belatra, Caleta, Elbet, Espressogames, Evoplay, Ezugi, igrosoft, KAGaming, Macaw Gaming, NetGaming, Onlyplay, RedRake, Tripplecherry
Thunderkick беше 100% тук преди, не съм сигурен за останалите, но бих казал, че поне някои от тях също бяха тук
so these ones are back up:
Thunderkick, Belatra, Caleta, Elbet, Espressogames, Evoplay, Ezugi, igrosoft, KAGaming, Macaw Gaming, NetGaming, Onlyplay, RedRake, Tripplecherry
Thunderkick was 100% here before, not sure about the rest but I’d say at least some of them were here as well
Бих искал да знам дали казиното някога е загрижено за рейтинга си тук...
След като доставчиците се върнат, капанът отново е добре заложен, казвам аз. 🙁
I would love to know whether the casino is ever concerned about its rating here...
Once the providers are back, the trap is set well again, I say. 🙁
Може би екипът на Casino Guru може отново да поиска комуникация и информация?
Нормалната поддръжка на живо вече не дава информация за плащания (въпреки че го правеха преди)
и по имейл абсолютно никога не получавате отговор, дори ако пишете на предполагаемия финансов отдел
Maybe the Casino Guru team can ask for communication and information again?
The normal live support no longer gives out information about payments (although they used to do that)
and by e-mail you absolutely never get an answer even if you write to the supposed finance department
Vielleicht kann man ja als Casino Guru Team noch mal um Kommunikation bitten und Infos?
Der normale Live Support gibt keine Infos mehr über Zahlungen raus ( obwohl die das früher gemacht haben )
und per E-Mail bekommt man absolut nie eine Antwort auch wenn man die angebliche Finanzabteilung anschreibt
Ще ми е интересно да знам дали някой е получил изплащане през последните 2 месеца.
Просто е невероятно какво прави това казино.
Мислех, че има начин за защита срещу измама, но очевидно това не е възможно и те все още го правят
I would be interested to know if anyone has received a payout in the last 2 months.
It's just amazing what this casino does.
I thought there was a way to defend against fraud, but apparently that's not possible and they're still doing it
Mich würde interessieren ob irgendwer in den letzten 2 Monaten eine Auszahlung erhalten hat.
Es ist einfach unglaublich was dieses Casino macht.
Ich dachte dass man sich gegen Betrug wehren kann, aber anscheinend ist das nicht möglich und die machen auch noch weiter damit
Какво си мислеше, че ще спрат? 😂
Абсолютно нищо не е свято за такива подли хора.
What did you think they would stop? 😂
Absolutely nothing is sacred to such sneaky people.
Was dachtest du den das sie aufhören? 😂
Solche hinterhältigen Menschen ist absolut nichts heilig.
Вероятно си прав за това. Единственото хубаво нещо е, че вече не играя. Никога повече не искам да имам подобно преживяване.
Играя от около 15 години и така или иначе винаги е било трудно да се печели. Но това надмина всички глупости, които преживях досега.
You're probably right about that. The only good thing about it is that I don't play anymore. I never want to have such an experience again.
I've been playing for about 15 years and it's always been difficult to win anyway. But that topped all the shit I've experienced so far.
Da hast du wahrscheinlich recht. Das einzig Gute daran ist dass ich jetzt gar nicht mehr spiele. So eine Erfahrung will ich nie wieder machen.
Ich spiele seit etwa 15 Jahren und gewinnen war sowieso schon immer schwierig. Aber das hat alles was ich bis jetzt an Scheiße erlebt habe getoppt.
Просто е отвратително. Не мислех, че е възможно едно казино да не изплаща, особено след като КАЗИНОТО ВИНАГИ ПЕЧЕЛИ в дългосрочен план. Наистина е гадно
It's just disgusting. I didn't think it was possible for a casino not to pay out, especially since THE CASINO ALWAYS WINS in the long run. Really sucks
Es ist einfach nur widerlich.Ich habe es nicht für möglich gehalten das ein Casino nicht auszahlt zumal DAS CASINO GEWINNT IMMER auf Dauer gesehen.Echt zum kotzen
Напълно съм съгласна с твоето мнение.
Вероятно ще има начин да се спре всичко това.
Не можете да се разминете с измама безнаказано.
I totally agree with your opinion.
There will probably be a way to stop all of this.
You can't get away with cheating with impunity.
Bin ganz deiner Meinung.
Irgendeinen Weg wird es wahrscheinlich schon geben um das alles zu stoppen.
Es kann nicht sein dass man ungestraft mit Betrug davon kommt.
Докато живеем в тази система, в която живеем в момента, винаги ще е така.
Парите правят света кръгъл.
Подкупи тук и подкупи там и всички млъкват и справедливостта е заметена под килима.
Тъжно, но истина.
As long as we live in this system that we live in at the moment, it will always be like this.
Money makes the world go round.
Bribery here & bribery there and everyone shuts up and justice is swept under the rug.
Sad but true.
Solange wir in diesem System leben, in dem wir zurzeit leben wird das immer so sein.
Geld regiert die Welt.
Bestechung hier & Bestechung da und alle halten den Mund und die Gerechtigkeit wird unter den Teppich gekehrt.
Traurig aber wahr.
Може би екипът на Casino Guru може отново да поиска комуникация и информация?
Нормалната поддръжка на живо вече не дава информация за плащания (въпреки че го правеха преди)
и по имейл абсолютно никога не получавате отговор, дори ако пишете на предполагаемия финансов отдел
Maybe the Casino Guru team can ask for communication and information again?
The normal live support no longer gives out information about payments (although they used to do that)
and by e-mail you absolutely never get an answer even if you write to the supposed finance department
Vielleicht kann man ja als Casino Guru Team noch mal um Kommunikation bitten und Infos?
Der normale Live Support gibt keine Infos mehr über Zahlungen raus ( obwohl die das früher gemacht haben )
und per E-Mail bekommt man absolut nie eine Antwort auch wenn man die angebliche Finanzabteilung anschreibt
Напълно съм съгласна с твоето мнение.
Вероятно ще има начин да се спре всичко това.
Не можете да се разминете с измама безнаказано.
I totally agree with your opinion.
There will probably be a way to stop all of this.
You can't get away with cheating with impunity.
Bin ganz deiner Meinung.
Irgendeinen Weg wird es wahrscheinlich schon geben um das alles zu stoppen.
Es kann nicht sein dass man ungestraft mit Betrug davon kommt.
Бих казал, че доставчикът на лиценз трябва да се интересува от подобна ситуация и в момента изглежда, че казиното е лишено от лиценза си, но има ли начин да се възстановят парите на играчите? За съжаление не е така. Така че дори лицензът вероятно да е изчезнал, нищо наистина не се е променило за играчите. Защото самият лиценз е услуга за продажба.
Докато играчите не се интересуват много от казиното, което възнамеряват да играят (лицензирано? Честно? Потребителски отзиви?), винаги ще има място за подобни измами. 🙁
I'd say the license provider should be interested in such a situation, and currently, it seems the casino was stripped of its license, but is there a way to refund players? Sadly, it isn't. So even thou the license is probably gone, nothing has truly changed for players. Because the license itself is a service for sale.
As long as players don't care much about the casino they intend to play (licensed? Honest? User reviews?), there will always be space for such fraud. 🙁
Когато започнах да играя там, оценката на Casino Guru все още беше добра. Отзивите на клиентите също бяха добри и казиното все още имаше лиценз. Информирах се. Но и това не помогна
When I started playing there, the Casino Guru rating was still good. The customer reviews were also good and the casino still had a license. I informed myself. But that didn't help either
Als ich dort angefangen habe zu spielen war die Casino Guru Bewertung noch gut. Die Kundenbewertungen waren auch gut und das Casino hatte noch eine Lizenz. Ich hab mich informiert. Aber das hat auch nicht geholfen
Когато започнах да играя там, оценката на Casino Guru все още беше добра. Отзивите на клиентите също бяха добри и казиното все още имаше лиценз. Информирах се. Но и това не помогна
When I started playing there, the Casino Guru rating was still good. The customer reviews were also good and the casino still had a license. I informed myself. But that didn't help either
Als ich dort angefangen habe zu spielen war die Casino Guru Bewertung noch gut. Die Kundenbewertungen waren auch gut und das Casino hatte noch eine Lizenz. Ich hab mich informiert. Aber das hat auch nicht geholfen
Това е много мъдър подход.
По-скоро имах предвид скорошната ситуация. Новите играчи продължават да идват, уморени от бонуси за телеграми... И така нареченият орган дори не желае да потвърди дали тази измама все още е лицензирана.
Съжалявам, че свърши така.
That's a very wise approach.
I was rather referring to the recent situation. New players keep coming fed up with telegram bonuses... And the so-called authority is not even willing to confirm whether this scam is still licensed.
I'm sorry it ended like this.
Депозиран няколко пъти без печалба. Първоначално бях оптимист за тях, но след като предупрежденията започнаха да се появяват тук, продължих напред, така че благодаря на тези, които гласно изразиха притесненията ви.
Deposited a few times without winning. Was optimistic about them at first but once the warnings started to appear here, I moved on, so a big thank you to those vocal about your concerns.
Да, предполагам, че е добър момент просто да спреш да играеш. Късметът ми винаги се променя в дълги периоди от време, нещо като 2-3 месеца постоянно губене, след това 2-3 месеца хващане на големи печалби и, разбира се, използвах целия си късмет в scatterhall, откакто е постоянно надолу. Получих малка печалба онзи ден, но в ново казино '50crowns' да видим дали ще изплатят хаха
Yeah I guess it’s a good time to just stop playing. My luck always changes in long time periods, something like 2-3 months of losing constantly then 2-3 months of catching big wins, and of course I used all my luck on scatterhall, ever since it’s constant downhill. Got a bit of a win the other day though on a new casino ‘50crowns’ let’s see if they pay out lol
Отне ми 2 дни, но беше в сметката веднага след потвърждението
So it took me 2 days but it was on the account immediately after the confirmation
Also bei mir hat es zwar 2 Tage gedauert aber war auch direkt nach der Bestätigung auf dem Konto
Добре е да се знае. Направих 2 тегления, едното предстои след 2 дни, реших да отменя другото по-малко (200€), защото видях, че съм близо до ново VIP ниво със 100 EUR 15x залог.
Достигнах нивото точно преди да изчерпя 200€, но бонусът не беше кредитиран, попитах чат и те казаха, че съотношението ми бонус/депозит е твърде високо, така че изключиха бонусите ми😂 можеше поне да ме уведоми в имейл, това беше буквално единствената причина да анулирам това теглене и да изгубя 200€
Good to know. I made 2 cashouts, one’s pending after 2 days, I decided to cancel the other smaller one (200€) because I saw that I’m close to a new VIP level with 100 EUR 15x wager.
I reached the level right before I run out of the 200€, but the bonus wasn’t credited, asked chat and they said my bonus/deposit ratio was too high so they turned off my bonuses😂 could’ve at least let me know in an email, that was literally the only reason I cancelled that cashout and lost the 200€
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.