НачалоФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 79)

преди 2 години от Fabi84
|
275 621 преглеждания 1 852 отговора |
|
1...78 79 80...93
Anonymized468
преди 1 година

Те знаеха за това в деня, в който започнаха "предполагаемите" проблеми.

Можете ясно да видите, че тя няма никакви проблеми.

NodaPay също потвърди това.

Единственият истински факт е, че те са нещастни .........

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е последният път, когато използвах CasinoGuru за нещо. Имате 6k висящи в Scatterhall и Spinpirate за 2 месеца и оплакванията са маркирани като неизвестен статус и лентата на черния списък е зелена - пълна подигравка!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
PrinceNaseem
преди 1 година

По дяволите това е гадно човече. Може би има смисъл зад всичко това. Сякаш трябва да спрем да залагаме. хаха

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefile 😕

Автоматичен превод:
преди 1 година

Надявах се поне да спрат тази гнусна измама.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е последният път, когато използвах CasinoGuru за нещо. Имате 6k висящи в Scatterhall и Spinpirate за 2 месеца и оплакванията са маркирани като неизвестен статус и лентата на черния списък е зелена - пълна подигравка!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитахме всеки канал, който имахме, отколкото да принудим казиното да се справи с всички тези оплаквания. За съжаление, те решиха да замълчат, очевидно поради проста причина - няма да има плащане.

Сега изглежда, че са загубили лиценза. Забелязали ли сте някакви стъпки, направени от най-вероятно "бившия" лицензиращ орган за компенсиране на играчите? Нямаме. Така че ние сами се опитахме да прокараме казиното.

Само техническа подробност, ние обикновено не поставяме казината в черен списък, вместо това добавяме предупреждения и актуализираме прегледа на казиното. Зелената лента, която споменахте, служи за показване дали казиното е в черния списък някъде другаде. Все пак ще помоля екипа за данни да го провери.

Благодаря, че посочихте това.

Актуализация: Не е намерен черен списък, съдържащ Scatterhall Casino. Ако сте намерили такива, моля, споделете източника.

Благодаря ти.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Виждам само положителни неща в цялата работа. Наскоро се впуснах в Spinpirate и достигнах €11 000. Но докато залагах, вече нямах никаква връзка с парите, защото знаех, че никога няма да получа плащане. Така че заложих всичко и изобщо не ме интересуваше.

Благодарение на Scatterhall и Spinpirate желанието ми за онлайн казина значително намаля и в момента почти не се занимавам с темата. Обичах да гледам как играят стриймъри, но вече не се интересувам от това.

Надявам се, че тази фаза ще продължи много дълго време, защото има много по-разумни начини да инвестирате парите си.

Може би за единия или за другия е едно и също?!?

Автоматичен превод:
преди 1 година

но имаха валиден лиценз! Нищо не може да се направи в съда със задна дата? и по този начин ги принуждава да плащат?

Автоматичен превод:
rumpumpf
преди 1 година

Нищо не можеш да направиш по въпроса. От гледна точка на немски играч вие играете в нелегално онлайн казино. Никой адвокат няма да се погрижи за вашия нелегален бизнес.


Автоматичен превод:
Anonymized468
преди 1 година

Може би си прав 🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитахме всеки канал, който имахме, отколкото да принудим казиното да се справи с всички тези оплаквания. За съжаление, те решиха да замълчат, очевидно поради проста причина - няма да има плащане.

Сега изглежда, че са загубили лиценза. Забелязали ли сте някакви стъпки, направени от най-вероятно "бившия" лицензиращ орган за компенсиране на играчите? Нямаме. Така че ние сами се опитахме да прокараме казиното.

Само техническа подробност, ние обикновено не поставяме казината в черен списък, вместо това добавяме предупреждения и актуализираме прегледа на казиното. Зелената лента, която споменахте, служи за показване дали казиното е в черния списък някъде другаде. Все пак ще помоля екипа за данни да го провери.

Благодаря, че посочихте това.

Актуализация: Не е намерен черен списък, съдържащ Scatterhall Casino. Ако сте намерили такива, моля, споделете източника.

Благодаря ти.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Признавам, че не знаех, че лентата с черен списък е предназначена за черни списъци на други сайтове. Благодаря за разяснението.

Знам какво означава лиценз от Кюрасао. Не си струва хартията, върху която е отпечатан, и ви дава 0,0 защита срещу престъпници като управлението на казино Scatterhall.

Въпреки това има законни казина в Кюрасао, които плащат на клиентите си в рамките на минути и ще продължат да го правят в бъдеще.

Точно това е причината, поради която сайтове като CasinoGuru са важни. За да отделите измамните от добрите. И честно казано смятам, че това можеше да се направи по по-ефективен начин.

А това, че жалбите ми са със заглавие „неизвестно състояние" е – пак трябва да го кажа – пълна подигравка. Те трябва да са тъмночервени и да се четат неразрешени.

Казиното не ми плати моите 6 хиляди през последните 2 месеца и няма да плати през следващите 100 000 000 месеца. Така че състоянието на моите оплаквания е всичко НО неизвестно.


Автоматичен превод:
PrinceNaseem
преди 1 година

Casinoguru никога няма да сгреши.


Те работят в свят на крадци и негодници и може би са по-лоши от казината, тъй като използват дим и огледала, за да твърдят, че са „за играчите".


Това ще се нулира и ще се повтори 100 пъти. Ще се появят повече казина, повече хора ще бъдат ограбени и казино гуру ще продължат с техните предизвикващи повръщане публикации в Instagram, които гърмят за споделяне и сътрудничество със стриймъри и казина, които са положителни и т.н. и т.н.


съжалявам за всички, които са загубили парите си.


Автоматичен превод:
trudders
преди 1 година

Виждал съм специалисти от гуру общността направо да наричат това казино измама (което си е) и оценката спадна от 7 на 3, която обикновено се дава на ужасно лоши казина или измамни казина, знам какво е чувството да бъдеш измамен от казино, Бях измамен многократно и в момента съм измамен от казино, което анулира баланса ми (250 USD), като го превърна в бонус баланс без причина и това казино има официален рейтинг 7-нещо, но това не накарайте ме да посоча казино гуру като отговорен за това, защото дори не вземам под внимание официалния рейтинг, когато се регистрирам в казино и рейтингът не означава нищо, можете да се регистрирате в казино с оценка 9/10 и пак да имате проблеми. Насочването към сайт за прегледи, вместо да сочим с пръст самите крадци (казината), е загуба на време и енергия. Това не е първият път, когато казината измамват потребителите и със сигурност няма да е последният път, ако трябва да се отървем от лошите казина, 99% от тях ще изчезнат, особено тези, които работят от Кюрасао.

Единственият начин да избегнете измама от казината е като просто се откажете от хазарта като цяло. Не очаквайте да намерите добри хора в такава индустрия, казината искат парите ви, затова съществуват и ще направят всичко възможно, за да ги вземат, ако не могат да ви победят с право, ще го направят със сила, както се вижда на това случай, при който средствата на десетки потребители са изчезнали.

Автоматичен превод:
Публикация на trudders Скрит от Radka
Причина: Още един неприятелски отговор. Тук във форума няма място за подобно поведение. Дръж се или си тръгвай.
преди 1 година

Също

Автоматичен превод:
trudders
преди 1 година

Не съм свързан с никого, просто потребител на форума и играч, вие сте ядосани, защото бяхте измамени и това е разбираемо, аз също бях измамен многократно от казина, няма какво да се направи по въпроса, обвиняването на случайни хора не е помощ изобщо. Просто спрете изобщо да залагате и ще се оправите, ако продължите да залагате, разбира се, ще бъдете измамени, така работят казината

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Страхотно резюме!

Никой не би могъл да го обясни по-добре!

Няма какво повече да добавя ☝🏼

Автоматичен превод:
trudders
преди 1 година

Наистина се смущавате, това е достатъчно.

Махай се от тук, ако не ти харесва нищо от това, ЛЕСНО.

Първоначално те говореха много учтиво и НЯКОЛКО пъти ти обясниха учтиво и фактологично как работи всичко тук.

Всички сме били измамени и то не само веднъж.

Спрете постоянно да обиждате хората само защото сте разочаровани.

Всъщност, колкото и да говорите тук, на никого вече не му пука, нито на вас, тъй като предпочитате да обиждате хората, които са ви отговорили учтиво в началото.

CRY SILENT & Спри да играеш, когато нямаш пари или зависиш от печалбите в казиното.

В такъв случай НЕ играйте!

Продължавайте да излизате с всякакви коментари, в които се твърди, че ние сме персонал на гуру и ни обиждате, въпреки че първоначалните ни коментари бяха много учтиви и въпреки че ни обиждате.

В един момент ще е достатъчно 🙂.


SunsetGaze ви обясни всичко изрично и това наистина е всичко, което може да се каже, тъй като той каза всичко, което трябваше да се знае.

Това са казина, а не магазини за сладолед.

Ние наистина се опитваме да помогнем на хората тук и винаги се опитваме да бъдем възможно най-учтиви, но зависи и от човека.

Ако постоянно ни обиждате или наричате лъжци, не очаквайте да се държат добре с вас.

От определен момент това вече няма значение и тогава е достатъчно. 😉

Намерете хобита и спрете да играете.

Вече ти казах, че НЕ е добре за теб.

Като обиждаш хората и парите няма да ти се върнат.

И екипът на Гуру АБСОЛЮТНО НЕ носи отговорност и за вашата загуба.

Имам чувството, че си 11-годишно момиче, на което са му отнели висенето. 🙂

Отпуснете се и спрете да се отнасяте към хората като към вашите изтривалки.

Няма да стигнеш далеч в живота с обвинения.

Трябва да потърсите хобита, които можете да си позволите и да се справите с това, че ви изневеряват, защото това не се СЛУЧВА само на ВАС 😉

Желая ви всичко най-добро и наистина бих ви препоръчал да спрете да играете!

Остарявате като пристрастен човек, опитващ се натрапчиво да направите нещо само защото сте били измамен и сега се държите така, сякаш НИЕ сме ви измамили или сме ви принудили да плащате пари и да залагате.

Бил си съвсем сам, така че си дръж устата и търси грешки в себе си, лицемер.

Направете „Искам да предупредя играчите за казината", но съм сигурен, че играете в други много по едно и също време.

В този форум винаги има такива малки деца, които винаги търсят грешките някъде другаде и ги сочат с пръст, но не се самообвиняват, защото е супер удобно 🤦🏻

Порасни.

Така ти мен, така и аз теб.

С вас се отнасят така, както се отнасяте с другите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

но имаха валиден лиценз! Нищо не може да се направи в съда със задна дата? и по този начин ги принуждава да плащат?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Лицензът стана "непроверяем" по-късно. Не бих казал, че е валидно. 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 година

Признавам, че не знаех, че лентата с черен списък е предназначена за черни списъци на други сайтове. Благодаря за разяснението.

Знам какво означава лиценз от Кюрасао. Не си струва хартията, върху която е отпечатан, и ви дава 0,0 защита срещу престъпници като управлението на казино Scatterhall.

Въпреки това има законни казина в Кюрасао, които плащат на клиентите си в рамките на минути и ще продължат да го правят в бъдеще.

Точно това е причината, поради която сайтове като CasinoGuru са важни. За да отделите измамните от добрите. И честно казано смятам, че това можеше да се направи по по-ефективен начин.

А това, че жалбите ми са със заглавие „неизвестно състояние" е – пак трябва да го кажа – пълна подигравка. Те трябва да са тъмночервени и да се четат неразрешени.

Казиното не ми плати моите 6 хиляди през последните 2 месеца и няма да плати през следващите 100 000 000 месеца. Така че състоянието на моите оплаквания е всичко НО неизвестно.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Няма проблем, помолих екипа за данни да гарантира, че информацията в черния списък е правилно актуализирана, защото бях доста изненадан, че това казино все още не е в черния списък никъде. Бях по-убеден, че си прав.

Що се отнася до оплакванията, не съм напълно информиран за ситуацията, чувствам, че не е толкова лоша, колкото може да изглежда, защото всички точки на прекъсване бяха добавени и отчетени към първоначалната оценка.

Ще се опитам обаче да науча повече и да актуализирам заплахата.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Не съм свързан с никого, просто потребител на форума и играч, вие сте ядосани, защото бяхте измамени и това е разбираемо, аз също бях измамен многократно от казина, няма какво да се направи по въпроса, обвиняването на случайни хора не е помощ изобщо. Просто спрете изобщо да залагате и ще се оправите, ако продължите да залагате, разбира се, ще бъдете измамени, така работят казината

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всъщност тя дори няма подадена жалба срещу Scatterhall, така че дори не мисля, че е била измамена от казиното. Дори не разбирам защо тя продължава да публикува тези странни коментари в тази тема.

Автоматичен превод:
1...78 79 80...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини