преди 1 година
Не, парите никога не са идвали при Нода
No, the money never came to Noda
Nein kam nie zu Noda das Geld
0
Не, парите никога не са идвали при Нода
No, the money never came to Noda
Nein kam nie zu Noda das Geld
Не, вие ще ги получите (1x всяко), ако депозирате пари.
Депозирахте ли?
Колкото до въпроса за неотварянето на слотовете на Play'n Go.
Аз също имам проблема с Chrome, но те работят с Edge.
No, you would get them (1x each) if you deposited money.
Did you deposit?
As for the question about Play'n Go slots not opening.
I also have the problem with Chrome, but they work with Edge.
Nein, die würde man bekommen (je 1x) wenn man Geld einzahlt.
Hast Du eingezahlt?
Was die Frage anging wegen Play'n Go Slots, das die sich nicht öffnen lassen.
Das Problem habe ich auch mit Chrome, mit Edge gehen sie aber zu spielen.
Нода ми отговори в рамките на 15 минути, това е наистина нахално 😡
Noda answered me within 15 min, that's really cheeky 😡
Noda hat mir innerhalb von 15 min geantwortet, das ist wirklich frech 😡
Ще бъдете ли така любезен да ми изпратите имейла за поддръжка? Не мога да дешифрирам имейл адреса
Would you be so kind as to give me the support mail? I can't decipher the email address
Wärst du so lieb mir die Support Mail mal zu geben? Ich kann die email adresse nicht entziffern
Парите свършиха хора...
Надявам се и се моля за тези престъпници да имат толкова много лош късмет до края на живота си, че предпочитам да не пиша какво им пожелавам....
The money is gone folks...
I hope and pray for these criminals that they will have so much bad luck in the rest of their lives that I'd rather not write what I wish for them....
Das Geld ist weg Leute …
Ich hoffe und bete für diese Verbrecher dass sie so viel Pech in ihrem restlichen Leben haben werden dass ich es lieber nicht schreibe was ich denen noch alles wünsche ….
Аааа, човече, наистина разчитах на тези пари.. Всъщност имах най-голямата си печалба в Scatterhall, а след това удобно заложих голяма част от банковата си сметка в други сайтове, мислейки, че тези пари скоро ще стигнат до сметката ми. Нямах причина да мисля обратното, тъй като получих теглене и от scatterhall, и от spinpirate през февруари. Тъжни времена.
Ahhh man I was really counting on this money.. I actually had my biggest win ever on scatterhall, and then I comfortably gambled away a big part of my bank account on other sites thinking this money was gonna reach my account soon. I didn’t have a reason to think otherwise since I got cashouts from both scatterhall and spinpirate in February. Sad times.
Хората не ми се сърдят, знам, че мразите мнението ми, но всеки, който играе в казиното, трябва да предполага, че ще бъде измамен и че парите също ще бъдат загубени. Звучи грубо, но за съжаление е истината.
Разбира се, все още е бъркотия как сме третирани от двете казина. Опитах всичко, за да си взема парите.
People don't get mad at me, I know you hate my opinions, but whoever plays the casino should assume that they will be cheated and that the money will also be lost. It sounds harsh, but unfortunately it's the truth.
Of course it's still a mess how we are treated by the two casinos. I've tried everything to get my money.
Leute seid mir nicht böse ich weiß ihr hasst meine Meinungen aber wer Casino spielt sollte davon ausgehen betrogen zu werden und auch das das Geld verloren geht. Hört sich zwar hart an aber ist leider die Wahrheit.
Ist natürlich trotzdem unter aller sau wie wir von den beiden Casinos behandelt werden. Habe ja auch alles versucht damit man sein Geld bekommt.
Какво по дяволите говориш? Защо човек трябва да приема, че е „измамен"?
Разбира се, трябва да приемете, че парите, които депозирате, са изчезнали, но ако получите голяма печалба или печалба като цяло, можете ли също да ги изплатите? Така работят казината, дори ако казиното винаги прави + накрая, ако спечелите, трябва да получите тези пари.
Но, моля, млъкнете за „но който играе в казиното, трябва да предполага, че ще бъде измамен" какъв вид желе е това, моля.
What the fuck are you talking about? Why should one assume to be "cheated"?
Of course you should assume that the money you deposit is gone, but if you get a big win or a win in general, can you also pay it out? That's how casinos work, even if the casino always makes + in the end, if you win, you should get this money.
But please shut up about "but whoever plays the casino should assume that they will be cheated" what kind of a jelly is that please.
Was redest du für eine Scheiße? wieso sollte man denn davon ausgehen "Betrogen" zu werden?
Klar sollte man davon ausgehen, dass das Geld welches man einzahlt weg ist, jedoch wenn es dazu kommt, dass man einen Großen oder generell einen Gewinn bekommt diesen auch Auszahlen kann? so funktionieren Casinos eben, auch wenn das Casino im ende immer + macht, wenn man mal gewinnt sollte man dieses Geld auch bekommen.
Aber halt bitte deine Fresse vonwegen "aber wer Casino spielt sollte davon ausgehen betrogen zu werden" was ist das bitte für eine Grütze.
О, човече, веднага ударих болно място. Има ли друг начин?
Участвате в незаконни хазартни игри в незаконни сайтове. Какво трябва да излезе от това?
Бях измамен в много сайтове, които нямат лоши отзиви, защото казиното изглежда просто искаше да измисля глупости, за да не получа парите си.
Обикновено е трудно да се направи нещо по въпроса. След това парите ви просто ще бъдат изтрити от акаунта, защото предполагаемо сте нарушили условията.
Oh man, I hit a sore spot right away. Is there another way?
You engage in illegal gambling on illegal sites. What should come out of that?
I've been scammed on a lot of sites that don't have bad reviews because the casino seemed just keen on coming up with crap so I wouldn't get my money.
It's usually difficult to do anything about it. Your money will then simply be deleted from the Acc because you allegedly violated the terms.
Oh man da habe ich ja direkt einen wunden Punkt getroffen. Geht das auch anders?
Du betreibst illegales Glücksspiel auf illegalen Seiten. Was soll da bitte raus kommen ?
Ich wurde schon auf vielen Seiten gescammed die kaum schlechte Bewertungen haben weil das Casino anscheinend einfach bock drauf hatte sich Müll einfallen zu lassen damit ich mein Geld nicht bekomme.
Man kann ja meistens auch schwer was dagegen tun. Dein Geld wird dann einfach vom Acc gelöscht weil man angeblich gegen die Terms verstoßen hat.
Можете ли всъщност да се свържете с оператора, за да разберете повече? Поддръжката вероятно е само AI начинът, по който реагират.
Can you actually contact the operator to find out more? The support is probably only AI the way they react.
Könnt Ihr euch eigentlich an die Betreiber wenden um mal genaueres herauszufinden. Der Support ist ja wahrscheinlich nur AI so wie die reagieren.
Здравейте,
Въпросът ми е за казиното, но не и за тегления, не се колебайте да изтриете, ако не желаете.
Може ли някой да ми каже защо не мога да отворя слотовете на PlayNGo? Вече го пробвах с всички известни браузъри, поддръжката също не може да ми помогне, казват, че се предава на техническия отдел. Възможно е доставчикът за Германия да е блокиран чрез това казино, но поддръжката щеше да ми каже това, ако случаят беше такъв.
Вече изтрих данните от браузъра и Cashe и т.н., проблемът все още съществува.
Hello,
My question is about the casino but not about withdrawals, feel free to delete if not desired.
Can anyone tell me why I can't open the PlayNGo slots? I've already tried it with all known browsers, the support can't help me either, they say it's passed on to the technical department. It is possible that the provider for Germany is blocked via this casino, but the support would have told me that if it were the case.
I have already deleted browser data and Cashe etc., the problem still exists.
Hallo,
Meine Frage bezieht sich auf das Casino aber nicht auf Auszahlungen, wenn nicht erwünscht gerne löschen.
Kann mir jemand verraten, warum ich die PlayNGo Slots nicht öffnen kann? Habe es schon über alle bekannten Browser versucht der Support kann mir auch nicht helfen man gebe es an die Technikabteilung weiter heisst es. Es kann ja sein dass der Provider für Deutschland gesperrt ist über dieses Casino aber das hätte mir der Support ja gesagt wenn es so wäre.
Browserdaten habe ich auch schon gelöscht und Cashe usw, das Problem besteht nach wie vor.
Здравейте.
Проверихте ли условията? Обикновено такива ограничения се споменават в правилата. Това е странно съвпадение на фона на забавените плащания. И той не изглежда добре.
Hello.
Did you check the terms? Usually, such restrictions are mentioned in the rules. This is a strange coincidence compared to the delayed payments. Doesn't look good either.
Получавам бонуси и от двете казина всеки ден. За съжаление заложих парите си на scatterhall поради безкрайното чакане, а на spinpirate все още чакам изплащанията от 08.03 и 16.03. Не е за вярване, защото платих много за това
I get bonuses from both casinos every day. Unfortunately I gambled away my money on scatterhall because of the endless waiting and on spinpirate I'm still waiting for the payouts from 03/08 and 03/16. It's unbelievable because I paid a lot into it
Ich kriege jeden Tag Boni von beiden casinos ..Mein geld auf scatterhall hab ich leider verspielt durch die ewige Warterei und das auf spinpirate warte ich immer noch vom 08.03 und 16.03 auf die Auszahlungen. Das ist unglaublich weil ich da echt viel eingezahlt habe
Предполагам, че в такава ужасна ситуация е лесно да изгубиш нервите си и да изиграеш баланса. Такива ситуации са изключително ужасни за "страстните" играчи. 🙁
In such a dire situation, I guess, it's easy to lose your temper and play out the balance. Such situations are exceptionally terrible for "passionate" players. 🙁
Здравейте.
Това е, бих казал. Препратих тази екранна снимка на всички свързани екипи. Нека се опитаме да ги поставим под някакъв натиск, бих казал.
Hello.
This is it, I'd say. Forwarded this screenshot to any related teams. Let's try to put them under some pressure, I'd say.
Целият екип вече е наясно с това, благодаря ви за усилията. Аз лично смятам, че казиното няма да отговори, това е толкова голямо за справяне сега, докато щетите са нанесени 🙁.
Дано греша.
The whole team is now aware of that, thank you for your efforts. I personally think the casino will not respond, this is so huge to handle now, while the damage has been done 🙁.
Hopefully, I'm wrong.
Така че тази седмица отново нищо не се случи и тъй като сега е Великден, нещо няма да се случи отново до вторник...
So this week nothing happened again and since it's Easter now, something won't happen again until Tuesday...
Also diese Woche ist auch wieder nichts passiert und da jetzt Ostern ist passiert erst Dienstag wieder was ...
О, човече, веднага ударих болно място. Има ли друг начин?
Участвате в незаконни хазартни игри в незаконни сайтове. Какво трябва да излезе от това?
Бях измамен в много сайтове, които нямат лоши отзиви, защото казиното изглежда просто искаше да измисля глупости, за да не получа парите си.
Обикновено е трудно да се направи нещо по въпроса. След това парите ви просто ще бъдат изтрити от акаунта, защото предполагаемо сте нарушили условията.
Oh man, I hit a sore spot right away. Is there another way?
You engage in illegal gambling on illegal sites. What should come out of that?
I've been scammed on a lot of sites that don't have bad reviews because the casino seemed just keen on coming up with crap so I wouldn't get my money.
It's usually difficult to do anything about it. Your money will then simply be deleted from the Acc because you allegedly violated the terms.
Oh man da habe ich ja direkt einen wunden Punkt getroffen. Geht das auch anders?
Du betreibst illegales Glücksspiel auf illegalen Seiten. Was soll da bitte raus kommen ?
Ich wurde schon auf vielen Seiten gescammed die kaum schlechte Bewertungen haben weil das Casino anscheinend einfach bock drauf hatte sich Müll einfallen zu lassen damit ich mein Geld nicht bekomme.
Man kann ja meistens auch schwer was dagegen tun. Dein Geld wird dann einfach vom Acc gelöscht weil man angeblich gegen die Terms verstoßen hat.
Здравейте.
Всички играчи трябва да играят само в казина, лицензирани от DE - това е най-добрият начин да го кажем, да.
Но трябва също така да добавите, че много казина без DE лиценз позволяват на немски играчи да играят и също така изплащат всички печалби - след като на играча бъде позволено да се регистрира, да депозира и да играе, спечелените печалби са честни.
След като казиното е измама, от друга страна всъщност няма значение откъде идвате. Разбираш ли мисълта ми?
Hello.
All players should only play in DE-licensed casinos - that's the best way to put it, yes.
But, you should also add that many casinos without the DE license allow German players to play and also pays all the winnings - once the player is allowed to register, deposit, and play the winnings gained fair and square.
Once the casino is a scam, it does not actually matter where you come from, on the other hand. Do you get my point?
Играхте в новото казино Zoome вчера, хора - Проверете след 10 минути - направихте плащане и получихте потвърждение днес 👍
не искам да правя никаква реклама, но може да се направи и по различен начин, отколкото го правят тези престъпници от Скатърхол...
Played on the new Zoome Casino yesterday folks - Verifi after 10 min - made payment and got confirmation today 👍
don't want to do any advertising but it can also be done differently than these criminals from Scatterhall do it...
Habe gestern auf dem neuen Zoome Casino gespielt Leute - Verifi nach 10 min - Auszahlung gemacht und heute Bestätigung bekommen 👍
will keine Werbung machen aber es geht auch anderst als diese Verbrecher es von Scatterhall machen …
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.