НачалоФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 47)

 от Fabi84
|
325 832 преглеждания 1 852 отговора |
|
1...46 47 48...93

Току-що погледнах акаунта си в казиното, работи с проверка, но изплащането ми все още се обработва, любопитен съм колко време ще отнеме изплащането

Автоматичен превод:

ох обида ако нещо не ти пасва. Май дори си психически по-слаб от хората, които спомена

Автоматичен превод:

Започвам да си мисля, че се наслаждавате на посещенията си тук само когато казиното е в беда и играчите са достатъчно недоволни, за да пишат отрицателни коментари.

Надявам се обаче да греша 😎



Автоматичен превод:

Ами ти? Така че, ако виждате такива малки неща като толкова голяма обида и реагирате на тях по този начин, тогава вашето психическо състояние е наистина обречено на гибел.

Разбира се, аз съм за това да получите всичките си печалби и това да остане така, но някои твърдения тук са далеч от реалността. Ако залагате печалбите си, защото пристрастяването се появява и вече не можете да се контролирате, казиното може да направи много малко по въпроса и да, в много казина е умишлено да чакате по-дълго, за да ги заложите отново, но може би просто крака мълчи и чакай да видиш какво ще стане вместо да се тръшкаш тук и да пишеш глупости и ако не можеш да разбереш подобни изявления от мен, това не е мой проблем. Това е форум, където можете да дадете своето градивно мнение и това е добре

Автоматичен превод:

Е, нека добавя само това - сигурно съм пропуснал някое градивно мнение от ваша страна... Искате ли да ми припомните?

За мен вие просто продължавате да разпространявате токсични публикации навсякъде. Нормално морален човек със здравословно психическо състояние не би обидил никого, като разпространява "кликовете на зависимостта".

Така че, приемете това като предупреждение.


Автоматичен превод:

Изплащането все още не е обработено. Все още в чакащ статус.

Също така не е получено "добро", както е рекламирано.

Така че трябва да кажа, че засега нищо не е обещано!

Също така няма повече бонус оферти:

Ако остане така, повече няма да депозирам нищо тук.

Автоматичен превод:
LittleFu

Спокойно, вторник сутрин е 😀

Автоматичен превод:
LittleFu

Не мога да кажа нищо повече за това, на 8 и 10 март изплащането беше одобрено до днес не в акаунта в чата, те вече са раздразнени, но честно казано и аз съм!

Автоматичен превод:

Днес получих печалбата си. Първо беше потвърдено на 14/03, след което беше потвърдено отново вчера, както обещаха. все още чака оттегляне от spinpirate.

Автоматичен превод:
Hansenboss

Колко получихте и честито!

Автоматичен превод:

Играч, какво трябва да е това?


Благодарение на вашия досаден подход, играчите в крайна сметка няма да видят никакви пари, защото операторите ще продължат да теглят. Екипът на Casinoguru отговаря за това, а не вие, така че играйте на Шерлок някъде другаде.


Благодаря


Автоматичен превод:
Hansenboss

Добри новини

Автоматичен превод:
fpfeil94

що за птица си

Сега аз ли съм виновен за провала на казиното? ^^

Играя Шерлок където ми е удобно, ти пердиш в провинцията.

Хора като твоя със сигурност не ми казват какво да правя.

Ако хората не получат печалбите си, вината е на казиното, а не на мен 🙂


Той чака от 3 месеца 🙂 file


Дори не съм казал нищо против казиното и въпреки това хората чакат.

Ако казиното иска да бъде оценено добре, трябва да спре да се преструва, че има проблеми с плащанията от 3 месеца 🙂, но депозитите не са проблем 😀


В бъдеще продължавайте да превъртате, ако не харесвате публикациите ми или затаете дъх, не ме интересува какво очаквате от мен.

Какво всъщност ви плаща казиното, за да можете да говорите добре за тази бъркотия и бездънната свобода?

Държа се така, сякаш злословя хората, които са имали проблеми от 3 дни ^^

никъде другаде не съм писал толкова негативни коментари, както тук.

Това е добре, защото те не са честни.

3 месеца вече нямат нищо общо с никакви проблеми, а със стратегия.

Хора като теб могат да отправят каквито обвинения пожелаят, но аз със сигурност не нося отговорност за техните неправомерни действия.

Продължавайте да си го повтаряте, може би тогава ще се почувствате по-добре 🙂


Автоматичен превод:

Току-що получих одобрение на изплащането ми (от 18.03.)

Да видим кога ще пристигне по сметката.

Ако сега отново направят хубави бонус предложения, ще съм доволен

Автоматичен превод:
LittleFu

Всеки получава моето от

8 и 10 не идват добре

Автоматичен превод:

Сега въпросът за какво е азбуката? Обща сума ? Едното или другото чака дълго време и нищо не се случва! 🤷🏼‍♂️

Автоматичен превод:

file14 дни и това все още предстои каква лудост дори не знам какво да мисля


Автоматичен превод:

Още чакам, нищо не пристигна. Вълнувам се за следващото извинение от Scatterhall


Автоматичен превод:
CasinoStreamer88

Превъртам, но все още виждам публикациите ви и обидите ви са наистина ниски, но няма значение 🙂

По принцип си прав, но това, което не разбираш е, че с многократните си изявления гарантираш, че операторите продължават да теглят и накрая никой вече не си получава парите.

Наясно съм, че Zeus NV е собственост на WP, която в миналото е запазила милиони долари печалби (по каквато и да е причина) и изглежда, че моделът се повтаря сега.

Разбира се, казиното трябва да изплати печалбите, но излагането гарантира, че нищо няма да дойде в бъдеще и не можете да предприемете правни действия срещу него. Имаше международен колективен иск срещу WP през 2022 г., но накрая те просто се изсмяха за това.

По мое мнение Casinoguru явно се провали тук, очевидно тук е направено 0% проучване, бърз преглед на условията щеше да свърши работа, тъй като и двете са почти идентични и всичко щеше да бъде потвърдено най-късно при извършване на депозит чрез Ecopayz, но очевидно Casinoguru не е направил нищо, освен да го рекламира.


Единственото нещо, което играчите могат да направят, е учтиво да проследят и да се надяват, че ще се появи нещо друго, в противен случай Casinoguru трябва да се погрижи за защитата на играчите, а не за вашите агресивни публикации, които само влошават всичко


Edited
Автоматичен превод:
fpfeil94

„По принцип сте прав, но това, което не разбирате е, че с многократните си изявления гарантирате, че операторите продължават да теглят и накрая никой вече не си получава парите.

Заради моите публикации може би казиното няма да плати? Точно заради това ще е 🤦🤦🤦

Това, което не разбирате е, че трябва да бъде така!

Ако искат да се оттеглят, трябва да го направят възможно най-скоро, преди да измъчват повече играчи.

Първо изяснете всичко и тогава отворете казино.


„Знам добре, че Zeus NV е собственост на WP, която в миналото е запазила милиони долари печалби (по каквато и да е причина) и изглежда, че сега моделът се повтаря."

Причините зависете от вас, те са страхливи престъпници.


Знаех това от самото начало и го споменах в началото, защото смятам, че е грубо да мамите хората, от една страна, и в същото време просто да отворите ново казино, за да продължите да измъчвате бедните играчи!


И ако почувствам необходимост да кажа това, ЗА ДА ЗНАЯТ ИГРАЧИТЕ в какво се забъркват, това е моя работа, а вие нямате абсолютно никаква работа.

Обзалагам се, че според моите коментари някои не са в ситуацията сега, когато чакат средствата си от 3 месеца и са стресирани.

Виждате само това, което искате да видите, нищо повече.


Най-смешното нещо, което съм чувал от много време е, че сега пишете, че аз съм виновен, че Scatterhall може да не плаща повече.


Ако помогна да се разкрие това казино за това, което е, ще се радвам, независимо какво мислите вие или другите за него.


Гуру екипът има толкова много работа, че не можете да ги вините.


Има много казина, които копират други почти на 100%, но нямат нищо общо с въпросните казина.

Определено не е работа на Гуру да прецаква нещата с предположения.


Освен това екипът на Guru има повече работа за вършене от всяко казино!

Казината се грижат за своите играчи, но Guru се грижи за всички играчи от всяко казино, което познавате.


Моето мнение е, че Scatterhall най-после трябва да тръгне, достатъчно е да повтаряте едно и също нещо след 3 месеца.


Но да оставя хората да чакат 3 месеца и да приемат депозити в същото време е всичко друго, но не и сериозно за мен и определено е причина да не препоръчвам това казино.


Те знаят точно какво правят.


3 месеца говорят на хората едно и също.


Играя в толкова много казина ден след ден, но нито едно няма този вид проблеми, които продължават 3 месеца, но могат да плащат пари.


За мен зависи от мен.

Хората бяха предупредени само защото искаха да избегнат ТОЧНО тази ситуация, така че играчите да не губят времето си в преследване на своите честно спечелени средства.

Но защо казвам, че някой, който въпреки че знае, че Scatterhall принадлежи на WP, все още играе там и все още говори за това понякога добре, въпреки че самият той казва колко милиона са измамили играчите.

Или си част от казиното, или са ти обещали лакомства, ако ме застреляш 🙂

Това е впечатлението, което оставяте вие и предполагаемият крал.

Забавлявайте се с вашето страхотно казино, което кара хората да чакат 3 месеца, докато има казина, които ви изплащат в рамките на часове без лимит от 500 €, без постоянно да изникват проблеми, които се предполага, че сте имали в продължение на 3 месеца, но странно между някои все още може да плати ^^

Познавам някои стримери.

И някои от тях все пак си получават парите през това време, когато уж има проблеми.

Рекламата е важна само за да можете да спечелите добре, 😉

Това е от мен, дори няма да ви отговарям повече, защото казах това, което мисля и винаги ще го правя и още повече, ако ви разстрои или твърдите, че сте виновен.

детска градина


Автоматичен превод:

@Scatterhall къде са въглищата? 🙄

ден 37

Време за оплакване

Автоматичен превод:

Честно казано, просто ми е тъжно, защото известно време си мислех, че всичко върви толкова добре със Scatterhall и я бях похвалил, че изплащанията излязоха бързо, тези не са пристигнали при мен досега и са от 8 март и 10 март , т.е. 20 март Дни след одобрението не е пристигнало в банковата ми сметка!

сега чувате от някои, които дори не започват да чакат толкова дълго парите да бъдат кредитирани по сметката им!

Само се питам защо не ми върви свършиха ли парите? Това са 1000 €, ако случаят е такъв, тогава трябва просто да ми кажете, но не винаги тези обещания, които след това не се спазват!

просто е разочароващо да чакаш пари Vll никога не пристигат!

В чата се дразните от мен, но как бихте се почувствали, ако чакахте и чакахте и чакахте и нищо не се случи и освен това имате разумен баланс в игралната сметка?

Не искам да изплащам това, преди плащанията за посочените дни да са пристигнали в банковата ми сметка!

Така че е въпрос на чакане и надежда, че ще бъдете разбрани, не бих се дразнил, ако нещо се случи, но определено не е с мен!

Автоматичен превод:
1...46 47 48...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини