Така че след една седмица, Scatterhall също може да говори тук отново!🤨
So after a week now, scatterhall could also speak up here again!🤨
Also nach jetzt einer Woche könnte sich doch auch scatterhall hier mal wieder zu Wort melden !🤨
Така че да, разбираемо е.
Разбира се, ако стотици играчи спамят всичко, тогава бих предпочел да започна да игнорирам това в един момент и да се концентрирам върху проблема. Това явно наистина съществува. Тъй като някои изплащания пристигнаха миналата седмица, но съм изненадан, защото други казина нямат проблеми с Noda, за които знам
So yes, it's understandable.
Of course, if hundreds of players are spamming everything then I'd rather start ignoring that at some point and concentrate on the problem. That apparently really exists. Because some payouts arrived last week, but I'm surprised because other casinos don't have any problems with Noda that I know of
Also verständlich ist es ja.
Wenn hunderte Spieler natürlich alles zu spamen dann würde ich lieber auch irgendwann anfangen das zu ignorieren und mich auf das problem konzentrieren. Das anscheinend wirklich existiert. Weil letzte Woche ja Auszahlungen angekommen sind teilweise, aber es wundert mich da andere Casinos ja keine mir bekannten Probleme haben mit Noda
Това е Quatch, колко играчи трябва да има казиното? Можете да предоставите на поддръжката на живо по-добра информация, която след това ни се предоставя. Поне SHall може да коментира тук за Guru, но нищо не се случва... Така че, както казах, мисля, че парите са изчезнали. И тези уж проблеми продължават от седмици... уж.. така че хората бъдете реалисти.. При мен е същото, има и голямо салдо по сметката ми.
That's Quatch, how many players is the casino supposed to have? You can give live support better information, which is then given to us. At least SHall can comment here on Guru, but nothing happens... So as I said, I think money is gone. And these alleged problems have been going on for weeks... allegedly.. so people be realistic.. It's the same for me, there's also a big balance on my account.
Das ist Quatch, wie viele Spieler soll das Casino denn haben ? Man kann den Live Support besseren Infos geben, welche dann an uns gegeben werden. Zumindest kann sich SHall hier auf Guru äußern, aber passieren tut nichts... Also wie gesagt, denke Kohle ist weg. Und diese angeblichen Probleme sind ja schon seit Wochen ... angeblich.. also Leute seid realistisch.. Mir gehts ja nicht anders, auf meinem Account ist auch noch eine dicke Balance.
Съжалявам, но този начин на мислене е много, много наивен!
Още преди седмици беше казано, че ще дойде ден, в който вече нищо няма да се случи! И този ден дойде
Sorry but this way of thinking is very very naive!
It was already said weeks ago that the day will come when nothing will happen anymore! And now that day has come
Sorry aber diese Denkweise ist sehr sehr naiv!
Es wurde bereits vor Wochen gesagt, dass der Tag kommen wird wo nix mehr passieren wird! Und dieser Tag ist nun gekommen
Не можем ли просто да изчакаме още малко? 😅
Теории на конспирацията, измама, безнадеждност - тук е наистина депресиращо 😅
Can't we just wait a little longer? 😅
Conspiracy theories, scam, hopelessness - it's really depressing here 😅
Können wir nicht einfach noch etwas abwarten? 😅
Verschwörungstheorien, Scam, Hoffnungslosigkeit- ist ja schon richtig deprimierend hier 😅
Сега да, мисля, че ще платят дори издръжката, те дори не искат да говорят повече, тъй като ще трябва да са там, за да ми помогнат и не е лошо, че постоянно питам дали плащането ми ще пристигне. Истината е, че мисля, че сега всичко свърши
Здравей, как си? Знаете ли вече нещо за това дали скоро ще мога да поискам следващото си теглене и може да е 2844 реала, тъй като според мен е 500 реала като максимум
Прочети
Йоан 14:43
добре сега свърши. Приятен ден
Scatterhall, ако можеш, разреши показаните проблеми, те биха били от голяма полза и се опитай да намериш хора, които имат повече търпение или разбират ситуацията, в която се намират онези от нас, които не могат да изтеглят парите.
Now yes, I think they will pay even the support, they don't even want to talk anymore since they would have to be there to help me and it's not bad that I constantly ask to know if my payment will arrive. The truth is that I think now it's over
Hello, how are you? Do you already know something about whether I will be able to request my next withdrawal shortly and it could be 2844 reais since it appears to me 500 reais as a maximum
Read
Johns 2:43 PM
ok now it's over. Have a nice day
Scatterhall, if you can, solve the problems shown, they would be of great help and try to find people who have either more patience or understand the situation that those of us who cannot withdraw the money find ourselves in.
Ahora si Creo que ya pagaran hasta el soporte ya no quiere nisiquiera hablar ya que tendrian que estar para ayudarme y no esta mal que pregunte constantemente para saber si mi pago llegara la verdad que creo que ahora si se acabo
Hello how are you ? Do you already know something about whether I will be able to request my next withdrawal shortly and it could be 2844 reais since it appears to me 500 reais as a maximum
Read
Johns 14:43
ok now it's over. Have nice day
Scatterhall si puedes soluciona los problemas mostrados serian de gran ayuda y intenten buscar gente que tenga o mas paciencia o entienda en la situacion que nos encontramos los que no podemos retirar el dinero
Така че не разбирам какво иска да каже с това 😅...
Днес писах на amaya - беше мила 😅
So I don't understand what he wants to say with that 😅...
I wrote to amaya today - she was nice 😅
also ich versteh nicht was er damit sagen will 😅...
hab heut mit amaya geschrieben- die war lieb 😅
Днес се свързах със стриймъра, чрез когото се регистрирах тогава (той вече не го рекламира, но все пак се е погрижил за него) - Отговорът, който получи беше, че явно пускат приложенията само mo di mi и това е сега всичко се обработва по ред.
I contacted the streamer today, through whom I signed up at the time (he no longer advertises it now, but has taken care of it anyway) - The answer he got was that they apparently only release the applications mo di mi and that's it now everything is processed in order.
Habe heute den Streamer kontaktiert, über den ich mich damals angemeldet habe( er bewirbt das nicht mehr mittlerweile, hat sich jetzt trotzdem gekümmert ) - Die Antwort die er bekommen hat war, das die anscheinend nur mo di mi die anträge freigeben und das das jetzt alles nach Reihenfolge abgearbeitet wird.
Освен това всеки от вас все още има възможност да поиска разследване от лицензодателите. (превъртете надолу в уебсайта, там ще намерите лицензите, щракнете върху него и там веднага ще намерите имейл за връзка)
And in addition, each of you still has the opportunity to request an investigation from the licensors. (scroll down the website, there you will find the licenses, click on it and there you will immediately find contact email)
Und außerdem hat jeder von euch noch die Möglichkeit bei den Lizenzgebern eine Untersuchung zu beantragen. ( scrollt auf der Website runter , da findet ihr die Lizenzen, draufklicken und da findet ihr auch sofort Kontakt email )
Така че не мога да намеря пътя си до там. Можете ли да ми дадете контакт?
So I can't find my way there. Can you please give me the contact?
Also ich finde mich da nicht zurecht. Kannst du mal bitte den Kontakt geben ?
щракнете върху него и ще се появят имейл адреси.
click on it and email addresses will appear.
da draufklicken, dann erscheinen auch email adressen.
Все още чакам деня, когато всички просто ще бъдат изгонени от чата и блокирани, за да не могат да започнат нов чат 😀
I'm still waiting for the day when everyone will just be kicked out of the chat and blocked so that they can't start a new chat 😀
Ich warte noch auf den Tag wo alle einfach aus dem Chat geschmissen und gesperrt werden so, dass sie keinen neuen chat starten können 😀
Наистина жалко, че Scatterhall дори не говори вече... мисля, че това трябва да е достатъчно герои!!
винаги беше положителен досега - но постепенно вярвам, че оставащото салдо никога няма да пристигне в моята сметка ....
Really sad that Scatterhall doesn't even speak up anymore... think that should be enough characters!!
was always positive until now - but slowly I also believe that the remaining balance will never arrive on my account ....
Echt traurig das sich nicht mal mehr Scatterhall zu Wort meldet … denke das sollte genug Zeichen sein !!
war bis jetzt immer positiv - aber schön langsam glaube ich auch das die restliche Balance nie auf meinen Konto ankommen wird ….
Ами трудно е да се каже. Цялата работа е наистина смешна. Те също смениха банки или каквото и да е, защото внезапно дойде от различен доставчик на плащания.
Между другото, вие написахте извинение във форума на Spinpirate преди 3 дни
Well difficult to say. The whole thing is really funny. They also changed banks or whatever because it suddenly came from a different payment provider.
By the way, you wrote an apology in the Spinpirate forum 3 days ago
Tja schwierig zu sagen. Echt komisch das ganze. Die haben ja auch zwischendurch die Bank oder was auch immer gewechselt weil es plötzlich von einem anderen Zahlungsanbieter kam.
Im Spinpirate Forum haben Sie übrigens vor 3 Tagen eine Entschuldigung geschrieben
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.