ФорумКазинаScatterhall Casino - обща дискусия

Scatterhall Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Fabi84
|
119647 преглеждания 1846 отговора |
|
1...3 4 5...93
Добавете пост
преди 1 година

Просто прочетете дискусията за wildpharao, тъй като преди време предупредихме, че това казино има нещо общо с wildpharao

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка,

Казиното вече е обработило тегленето ми, но парите не пристигат в банковата ми сметка.

Обработката и KYC вече са готови

Тук също ли е необходимо да чакате 14 дни?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Tobias137,

За съжаление според първата ни информация за отговор, получена от екипа по жалбите, бих казал, че трябва да изчакате:

Ако акаунтът ви е успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни от заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем .

Можете да подадете жалбата, когато пожелаете, само имайте предвид, че екипът за жалби ще се намеси само както е описано.

Надявам се да не се стигне дотам.🤞

Автоматичен превод:
Marzi
преди 1 година

Нещо ново досега?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Нещо ново досега?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не... Все още няма нито стотинка в сметката ми.

С теб ?

Автоматичен превод:
Tobias137
преди 1 година

Получих потвърждението едва вчера в 8 сутринта, но засега няма пари.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Кредитът пристигна в банковата ми сметка преди 5 минути.

Успокоявам ли се, че получих парите?


Обаче беше нахално и определено не беше прехвърлено в петък, ако дойде само днес.

Автоматичен превод:
Tobias137
преди 1 година

И аз току-що получих трансфера - невероятни 14 дни за 500 евро

добре, че все още имам 6 изплащания пред мен, тогава ще свърша през юни на скоростта 🤣🙈

Автоматичен превод:
nightm4
преди 1 година

Да, току-що пристигна по сметката - за съжаление имам още няколко плащания пред мен ....


Автоматичен превод:
yasin61
преди 1 година

Скъпи Ясин,

Надявам се това съобщение да ви намери добре. Много съжалявам да чуя, че се чувстваш така. Не можем обаче да пренебрегнем многото случаи, в които сте проявявали негативно поведение към нашия персонал и компания.

За да предоставим контекст, вие се свързахте с нас първоначално, за да промените данните си и да завършите процеса на KYC. След това, в чат на живо, вие се оплакахте от RTP, твърдейки, че е 3%, въпреки че сте уведомени, че е настроен според стандартите на доставчика на игри. В отговор ви дадохме 10 евро бонус. На следващия ден се върнахте към чата на живо, за да се оплачете отново от RTP, този път твърдейки, че е 10%, и поискахте нов бонус. Информирахме ви, че не можем да предоставим друг бонус. Въпреки това успяхте да използвате всеки бонус код, който бяхме изпратили по имейл до нашите съществуващи клиенти. Дадохме ви и други бонуси, когато трябваше да изчакате депозитът ви да дойде.

На 20 януари вие поискахте бонус без депозит, който ние отказахме, тъй като вече ви бяхме дали безплатен бонус предния ден на 19 януари. На следващия ден поискахте друг бонус, след като загубихте всичките си пари, и след това отново на 23 януари. Затворихте окончателно акаунта си в този ден, само за да се върнете на следващия ден и да поискате повторното му отваряне, защото сте имали лош ден. Ние се съобразихме и отворихме отново акаунта ви на 24 януари, като ви дадохме 20 евро бонус, когато поискахте 10 евро бонус без депозит. Вие също се възползвахте от безплатните 10 евро, които дадохме на играчите за попълване на анкетата за Казино. На 27 януари ви дадохме още 10 евро бонус за рождения ви ден.

На 30 януари съобщихте за проблем с код, който не ви дава обещаните безплатни завъртания. Казахме ви, че проверяваме проблема и ще ви уведомим. На следващия ден се върнахте на чат на живо и поискахте отново завъртанията. Казахме ви, че все още проверяваме с екипа, на което вие отговорихте „Майната ми на тези завъртания" и напуснахте чата. На 1 февруари се върнахте и поискахте завъртанията отново, след като предишния ден казахте, че не ги искате. След това се опитахте да ни изнудите, като заплашите да оставите лоша рецензия за casinoguru, ако не действаме достатъчно бързо. Вие също се опитахте да ни изнудите, като казахте, че ще публикувате екранна снимка от друго казино, където сте получили съобщение за „лош вход".

На 2 февруари поискахте още един безплатен бонус, заявявайки, че сте лоялен и депозирате ежедневно. На 3 февруари направихте друг депозит с помощта на бонус код и попитахте дали можете да използвате същия код отново. Информирахме ви, че не всички кодове могат да се използват повече от веднъж. На 4 февруари поискахте да говорите с мениджър, след като ви казаха, че не можем да ви дадем друг безплатен бонус. На 5 февруари се върнахте към чата на живо и поискахте друг безплатен бонус, за което ви казахме, че ще получавате код по имейл всеки ден.

Вие също се свързахте с нашия мениджър Август, който ви даде 50 евро безплатни бонус пари, защото сте имали проблеми с акаунта си. Поискахте от него още един безплатен бонус на 4 февруари, а след това отново на 6 и 8 февруари, въпреки че ви беше казано „не". На 8 февруари изпратихте имейл до Август, в който заявявахте, че сте тук отново и че сте били насочени към него, за да поискате още един бонус. Вие също споменахте, че ще продължите да правите депозити, но само ако получите друг бонус.

Закрихме вашия акаунт, защото смятаме, че имате проблем с хазарта и не можем да продължим с вашето негативно поведение към нашия персонал и компания. Ние приемаме нашата отговорност към нашите клиенти много сериозно и винаги се стремим да предоставим възможно най-доброто обслужване. Въпреки това не можем да толерираме никаква форма на злоупотреба или изнудване и няма да се поколебаем да предприемем подходящи действия, за да защитим себе си и нашите служители от подобно поведение.

Горещо ви съветваме да потърсите помощ, ако имате проблем с хазарта. Има много налични ресурси, които да ви помогнат да управлявате хазартното си поведение и се надяваме да се възползвате от тях.

Благодарим ви за разбирането и съдействието по този въпрос.

Скатърхол

Автоматичен превод:
Marzi
преди 1 година

Аз също. Но изпитвам облекчение, че изобщо е изплатено. Продължителността обаче е абсурд.

Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Ще ви пиша по-късно с доказателство за това как не предлагат защита на играчите, например трябва да изтрия лимита си за депозит, ако искам да нямам депозит и т.н.... Надявам се Casinoguru скоро да разбере, че вие отново свързан с Wildpharao. Това определено ще се окаже така.

Автоматичен превод:
nightm4
преди 1 година

Скъпа nightm4,

Бих искал да изразя искрените си извинения за забавянето на плащането. Разбираме, че това е причинило неудобство и разочарование, и поемаме пълна отговорност за ситуацията.

Срещнахме неочаквани проблеми в нашата система за обработка на плащания, което доведе до натрупване на чакащи плащания, включително вашето. Оттогава обаче разгледахме проблема и работим, за да гарантираме, че всички чакащи плащания ще бъдат обработени възможно най-скоро.

Признаваме, че продължителността на забавянето беше абсурдна и можем само да си представим колко разочароващо трябва да е било за вас. Уверяваме ви, че това не е стандартната ни практика и предприемаме стъпки за предотвратяване на подобни инциденти в бъдеще.

Още веднъж, моля, приемете нашите извинения за причиненото неудобство. Ние ценим вашия бизнес и се надяваме, че можете да ни дадете още един шанс да ви обслужваме по-добре в бъдеще.

Скатърхол


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Уважаеми екип на Scatterhall,


Разбирам, че може да има проблеми от време на време, но трябваше да чакам 9 дни за първото плащане - второто плащане, което получих днес, дори отне 14 дни!

3-тото плащане отново не е обработено 1 седмица....


Намирам за изключително жалко, че винаги трябва да продължавате да бягате, особено след като можете да изплатите само лимита от 500 евро


Все още имам 5 изплащания пред мен, ако остане така, ще бъда през май, докато не изплатя всичко...


Мисля, че Scatterhall е толкова готино казино, но тези изключително дълги времена на изчакване вече не ви дават добро усещане


Наздраве Марио

Автоматичен превод:
Marzi
преди 1 година

Мога само да се съглася с това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми екип на Scatterhall,


Разбирам, че може да има проблеми от време на време, но трябваше да чакам 9 дни за първото плащане - второто плащане, което получих днес, дори отне 14 дни!

3-тото плащане отново не е обработено 1 седмица....


Намирам за изключително жалко, че винаги трябва да продължавате да бягате, особено след като можете да изплатите само лимита от 500 евро


Все още имам 5 изплащания пред мен, ако остане така, ще бъда през май, докато не изплатя всичко...


Мисля, че Scatterhall е толкова готино казино, но тези изключително дълги времена на изчакване вече не ви дават добро усещане


Наздраве Марио

Автоматичен превод:
преди 1 година

Също така съм съгласен, има казина, където изплащането отнема 1-2 дни, докато парите постъпят в банковата сметка. Трябва да се примирите с това в днешно време, за да бъдете конкурентоспособни.

Автоматичен превод:
Marzi
преди 1 година

Скъпа Марзи,

Съжалявам да чуя, че имате забавяния на плащанията си и напълно разбирам разочарованието ви. Въпреки че се стремим да обработваме плащанията възможно най-бързо, понякога има непредвидени обстоятелства, които могат да доведат до по-дълго време на чакане.

Искам да поясня, че от момента на теглене може да отнеме до 24 часа, за да влезете в етапа на обработка, в зависимост от момента на теглене. След като започне обработката, плащането се изпраща до платежната система за изплащане, банковите преводи могат да отнемат от 1 до 5 работни дни.

Разбирам обаче, че това не променя факта, че сте чакали значително време, за да получите плащанията си. Бих искал да ви уверя, че приемаме всички проблеми с плащанията сериозно и нашият екип работи усърдно, за да разреши всички закъснения.

Що се отнася до лимита от 500 евро, ние го въвеждаме от съображения за сигурност и съответствие, но разбирам, че може да е разочароващо, когато трябва да получите няколко плащания.

Моля, знайте, че ценим вашата лоялност към Scatterhall и се ангажираме да разрешим всички проблеми с плащането, които имате, възможно най-бързо. Ако имате допълнителни притеснения или въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нас.

На Ваше разположение,

Скатърхол

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хубаво е как се опитвате да се спасите, скъпи екип на Scatterhall. Ако играчите не се оплакваха онлайн, вероятно нямаше да получат изплащанията си. Това, което виждам е 1. Първите им 4 бонуса са точно същите като на Wild Pharaoh 2. Часовете им за чат на живо също са 7-23 3. Оформлението на сайта е относително подобно и да, когато направих депозита си, не бях пренасочен правилно в тяхното казино и това е Bad Gateway Wild Pharaoh се появи. знам какво видях и спри да се държиш така, сякаш много съжаляваш, че изплащанията на играчите не се получиха.

Автоматичен превод:
yasin61
преди 1 година

Скъпи Ясин,

Благодарим ви, че се обърнахте към нас относно пристрастеността си към хазарта. Ние разбираме колко трудно може да бъде да се изправиш срещу пристрастяването и ви поздравяваме, че сте направили първата стъпка, като сте потърсили помощ.

Извиняваме се, че не можем да ви помогнем допълнително с вашата зависимост, но ви призоваваме да потърсите помощ възможно най-скоро. Важно е да запомните, че пристрастяването е сериозен проблем и може да има отрицателни последици за вашето здраве, взаимоотношения и цялостно благосъстояние.

Искаме да подчертаем, че клеветата е недопустима и ние не я одобряваме. Разбираме, че може да се чувствате разочаровани и безнадеждни, но е важно да потърсите помощ по позитивен и конструктивен начин. Клеветата може не само да навреди на другите, но и да повлияе негативно на собственото ви психическо здраве и благополучие.

Препоръчваме ви да потърсите професионална помощ от лицензиран терапевт или специалист по зависимости, който може да ви предостави подкрепата и ресурсите, от които се нуждаете, за да преодолеете зависимостта си. Има и няколко организации и горещи линии, които предлагат поверителна подкрепа и насоки на тези, които се борят със зависимостта.

Моля, знайте, че не сте сами и има налична помощ. Желаем ви късмет по пътя към възстановяването.

На Ваше разположение,

Скатърхол


Автоматичен превод:
Scatterhall Casino
преди 1 година

Кое е най-доброто място да се свържете с мен, ако изплащането отново се забави?

Автоматичен превод:
nightm4
преди 1 година

Скъпа nightm4,

Запитванията за закъснели плащания се обработват чрез нашата услуга за чат на живо. Нашият екип за поддръжка на клиенти е на разположение, за да ви помогне с всякакви въпроси или притеснения, които може да имате, и те ще се радват да ви помогнат да разрешите този проблем.

За достъп до нашата услуга за чат на живо, моля, посетете нашия уебсайт и щракнете върху бутона „Чат", разположен в долния десен ъгъл на екрана. Нашият екип ще бъде на разположение, за да ви помогне по време на нашето работно време.

Оценяваме вашето търпение и разбиране и очакваме да разрешим този проблем за вас възможно най-бързо.

На Ваше разположение,

Scstterhall

Автоматичен превод:
1...3 4 5...93
Отидете на страницаот 93 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини