преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Scarlett Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Използвам това казино само от около седмица, но вече има тревога относно техните системи за поддръжка и процеси на теглене.
Не можете да завършите проверката на акаунта, преди да поискате теглене.
Ще подам жалба срещу казиното, тъй като имам проблем със завършването на залагането, въпреки че нямам активна бонус промоция за моя депозит.
Онлайн поддръжката изглежда безполезна в моментите, в които съм се занимавал с тях, включително правописни грешки и обща липса на разбиране.
Въз основа на този опит, дори и да успея да разреша този проблем, няма да се върна в това казино.
I've only been using this casino for about a week but there's already alarm bells ringing regarding their support systems and withdrawal processes.
You can't complete account verification prior to requesting a withdrawal.
I'll be commencing a complaint against the casino as I'm having an issue with wagering completion despite not having a bonus promotion active on my deposit.
Online support appears to be unhelpful in the times I've dealt with them, including spelling errors and a general lack of understanding.
Based on these experiences, even if I'm able to resolve this issue, I'm not coming back to this casino.
Поддръжката по имейл ми се свърза с твърдението, че имам 40x изискване за залагане на моите депозити.
Оспорвам това, тъй като няма активни промоции срещу моя акаунт или свързани с направените от мен депозити.
Отново правописни грешки чрез техния имейл от поддръжката.
Не ми харесва как изглежда това.
Email support has got back to me claiming I've got a 40x wagering requirement on my deposits.
I'm disputing this as there are no active promotions against my account or associated with the deposits I made.
Again, spelling errors through their email from support.
I don't like the look of this.
Благодаря за опита.
Що се отнася до проверката, каква е пречката да не можете да я завършите?
Относно бонуса, това означава ли, че не сте го активирали, но имате някакви условия за залагане, сякаш сте го активирали?
Щях да кажа, че поддръжката ще може да ви помогне с такива неща и да отговори на въпросите ви, но виждам, че пишете, че това не е така.
Освен това те хванах да казваш, че залагаш 40x на депозита си? Все още не съм го чувал, така че предполагам, че може да видя, че е някакъв проблем с бонуса.
Както и да е, имате открита жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне и да видим какво ще излезе от това.
Ще стискам палци и ще ме уведомите, ако чуете нещо ново.
Thanks for your experience.
As for the verification, what is the obstacle in not being able to complete it ?
Regarding the bonus, does it mean you haven't activated it but you have some wagering conditions as if you had activated it ?
I was going to say that support would be able to help you with such things and answer your questions but I see that you write that this is not the case.
I also caught you saying that you have wagering 40x on your deposit ? I haven't heard that yet, so I guess I could see it being some kind of bonus problem.
Anyway, you have a open complaint and our team will try to help you and see what comes of it.
I'll keep my fingers crossed and let me know if you hear anything new.
Не мога да продължа към потвърждение без баланс за изтегляне.
Всичките ми депозити бяха направени с баланс от $0. Не са добавени или включени бонус средства.
I can’t proceed to verification without a withdrawable balance.
All of my deposits were made with a balance of $0. No bonus funds were added or opted into.
Оттогава трябваше да замразя банковата си карта поради неоторизирани опити за транзакции от същия търговец, под който оперира това казино.
Не казвам, че определено са те, но е интересно, че се случва толкова близо до другите ми депозити при тях.
I have since had to freeze my bank card because of unauthorised attempted transactions from the same merchant this casino operates under.
Not saying it is definitely them but it's interesting that it's happening so close to my other deposits with them.
Хм, така че според екранните снимки вероятно ще трябва да завършите залагането по някакъв начин, защото не знам как иначе бихте имали истински пари. От друга страна, когато нямате нищо в промоциите, е странно и не разбирам как казиното го е решило. Е, все още имате оплакване, така че ми е любопитно как ще излезе накрая.
Относно замразяването на картата смятам, че сте постъпили правилно, щом има такива опити и определено не бих оставил нищо на случайността. Освен това, според индекса за безопасност , това казино не е най-доброто според мен, така че се чудя как ще се справят с цялата ситуация и как ще бъде разрешена.
Ще бъда тук, когато имате актуализация.
Hmm, so according to the screenshots you'll probably have to finish the wagering somehow because I don't know how else you'd have real money. On the other hand, when you have nothing in promotions, it's weird and I don't understand how the casino has it solved. Well, you still have a complaint, so I am curious how it will turn out in the end.
Regarding the card freezing, I think you did the right thing if there are attempts like that and I certainly wouldn't leave anything to chance. Also, according to the safety index, this casino is not the best in my opinion, so I am wondering how they will handle the whole situation and how it will be resolved.
I will be here when you have an update.
Можете да видите, че няма бонус средства в баланса на моя акаунт. Още едно казино в черния списък за съжаление.
You can see there are no bonus funds on my account balance. Another casino to blacklist sadly.
Да, виждам пълен баланс там. Общият баланс означава смесен бонус и реални пари в този случай? Какво имате предвид 311,44 евро, които се показват отдолу? Най-добре би било казиното да вземе отношение и да изясни цялата ситуация, но виждам, че нищо подобно не се е случило досега. Така че ще трябва да изчакаме жалбата и да видим какво може да разреши нашият екип. 😉
Yes, I see total balance there. Total balance means mixed bonus and real money in this case ? What do you mean the 311,44 euros that are showing under there. It would be best if the casino would take a stand and clarify the whole situation but I see that nothing like that has happened so far. So we will have to wait for the complaint and see what our team can resolve. 😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.