преди 1 година
Хей,
получих парите си днес, честна игра към тях, все още имам чакащи пари, но това са 2 платени тегления
Hey,
i did get my money today fair play to them I still have money pending but that’s 2 withdrawals paid
0
Хей,
получих парите си днес, честна игра към тях, все още имам чакащи пари, но това са 2 платени тегления
Hey,
i did get my money today fair play to them I still have money pending but that’s 2 withdrawals paid
Току-що ми изплатиха предстоящото теглене тази сутрин. Имам пари, останали в сметката ми, които чакат, но досега ми бяха платени £1000
They’ve just paid the pending withdrawal to me this morning I have money left in my account waiting but I have been paid £1000 so far
Здравейте,
Те отговориха и очевидно това се дължи на правилата за залагане на повече от 30% от моя депозит.
аз също заложих по същия начин, когато ме оставиха да обработя първото теглене.
Това правило е неетично и несправедливо.
те трябва да блокират максималния залог със софтуер.
залагам каквито пари имам.
това е хазарт.
Hello,
They replied and apparently it’s due to the rules of betting more than 30% of my deposit.
i also bet the same way when they left me process the first withdrawal.
This rules is unethical and unfair .
they should block the max bet with a software.
i bet whatever money i have .
it’s gambling.
За съжаление не 🙁.
радвам се, че получи парите си.
не се връщай там, някой ден ще те измамят.
Unfortunately not 🙁.
im glad you got your money.
don’t go back there , they will trick you someday.
Какво играхте? Играх на рулетка, като сложих всичко, което депозирах, на 1 завъртане
What did you play? I played roulette put all I deposited on 1 spin
Играя само рулетка. Явно не трябва да залагаме толкова много.
I only play roulette . Apparently we should not wager so much .
Колко депозирахте, ако нямате нищо против да попитам?
How much did you deposit if you don’t mind me asking?
Около 40 паунда. Но депозира повече преди, без да спечели нищо
Around 40 pounds . But deposited more before without winning anything
Веднъж депозирах £200 при първото ми завъртане, сложих всичко на печалба £185, след това сложих всичко отново и спечелих £900
I deposited once £200 my 1st spin put it all on win £185 then put all on again and won £900
Понякога харча 200/300, но нито един депозит. Може би трябва да избягвам тези правила, използвани срещу мен
I sometimes spend 200/300 but not one one deposit . Maybe I should to avoid those rules used against me
Така че е чудесно, че си получи парите. 😊🎉
Радвам се, че нямате допълнителни проблеми и следващото ви теглене е решено.
Както и да е, бих искал да ви попитам дали ще останете в казиното въпреки по-дългото време за теглене?
So it's great that you got your money. 😊🎉
I'm glad you didn't have any additional problems and your next withdrawal has been resolved.
Anyway, I would like to ask you if you will stay with the casino despite the longer withdrawal time ?
Здравейте,
Те отговориха и очевидно това се дължи на правилата за залагане на повече от 30% от моя депозит.
аз също заложих по същия начин, когато ме оставиха да обработя първото теглене.
Това правило е неетично и несправедливо.
те трябва да блокират максималния залог със софтуер.
залагам каквито пари имам.
това е хазарт.
Hello,
They replied and apparently it’s due to the rules of betting more than 30% of my deposit.
i also bet the same way when they left me process the first withdrawal.
This rules is unethical and unfair .
they should block the max bet with a software.
i bet whatever money i have .
it’s gambling.
О, много съжалявам, че се стигна до тази ситуация. Ето как се чувстваме по въпроса с максималния залог: Правилото за максимален залог всъщност е индустриален стандарт, точно както фактът, че казиното има правото да конфискува печалбите на играча от бонус игра, след като наруши това правило. Предпочитаме да не противоречим на индустриалните стандарти, като наказваме казината, които използват правилото за максимален залог срещу играчи от време на време.
От друга страна, смятаме, че това правило трябва да се прилага на ниво софтуер, т.е. че софтуерът или уебсайтът на казиното не трябва да позволява на играчите да правят по-високи залози от лимита. Това е едно от нашите изисквания за „честни и безопасни казина".
Ако прилагането на софтуера не е възможно, всеки случай трябва да се преценява отделно. Освен това максималните размери на залога трябва да бъдат ясно показани, в идеалния случай в лобито на казиното или директно в игрите (ако е възможно).
Така че от това, което можете да видите, ние също сме на мнение, че би било добре, ако казината го покрият, което за съжаление не е ситуацията в повечето случаи. Ако някога искате да научите повече за това как възприемаме различни ситуации, разгледайте нашия кодекс за справедлив хазарт .
Както и да е, видях, че сте пуснали жалба и ми е интересно как ще излезе накрая. В момента чакаме казиното да отговори, така че ще видим какъв ще бъде отговорът. Стискаме палци 🤞🤞
Oh well, I'm very sorry that this situation has arisen. Here's how we feel about the max bet issue: The max bet rule is, in fact, an industry standard, just as the fact that a casino has the right to seize the player's winnings from bonus play after breaking this rule. We prefer not to go against industry standards by penalizing casinos that use the maximum bet rule against players from time to time.
On the other hand, we think that this rule should be enforced at software level, i.e., that the casino's software or website shouldn't let players place higher bets than the limit. This is one of our requirements for 'fair and safe casinos'.
If software enforcement is not possible, each case should be judged separately. Additionally, the max bet sizes should be clearly displayed, ideally in the casino lobby or directly in the games (if possible).
So from what you can see, we are also of the opinion that it would be nice if the casinos had it covered, which unfortunately is not the situation in most cases. If you ever want to know more about how we perceive different situations, take a look at our fair gambling codex.
Anyway, I saw that you have opened a complaint and I'm curious how it will turn out in the end. We are currently waiting for the casino to respond, so we'll see what the answer will be. Fingers crossed 🤞🤞
Не знам, тъй като последното ми теглене все още е в процес на изчакване и чакането повече от седмица за теглене от £500 започва утре, бъди шега, надявам се, че съм се оказал грешен
I don’t know as my last withdrawal is still pending and waiting over a l week for a £500 withdrawal is starting tomorrow be a joke hopefully I’m proved wrong
Здравейте! Нещо ново относно тегленето? 🤞🤞
Hey there! Something new regarding the withdrawal? 🤞🤞
Получих имейл, в който се казва, че ще бъде обработен днес, което приемам с щипка сол, тъй като все още чака от 21/09
Got an email saying will be processed today which I take with pinch of salt as it’s still pending since 21/09
Така че поне нещата се развиха, така че и аз ще бъда оптимист за вас. Надявам се, че ще получите печалбата си и ще бъдете доволни.
Както и да е, виждам, че таймерът на жалбата ви почти изтече . Би ли било възможно да отговорите на въпросите, които Ник ви зададе? Мисля, че това би било добре да се направи.
So at least things have moved on, so I'll be optimistic for you too. I hope you will get your winnings and be satisfied.
Anyway, I see the timer on your complaint is almost up. Would it be possible for you to answer the questions Nick asked you ? I think that would be a good thing to do.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.