добър сайт???
good site???
хороший сайт???
Мислили ли сте да подадете жалба? Виждам, че се проточи повече от месец, което със сигурност не е малко и затова нашият екип ще се опита да помогне, както вече беше казано. Мисля, че може да е полезно, ако казиното ви игнорира.
Но не научихте нищо повече от последния път, когато писахте?
Също така ще ви помоля да не пускате линкове от този тип, тъй като не са разрешени, благодаря.
So have you thought about setting up a complaint ? I see that it has been dragging on for over a month, which is certainly not a little time, and so our team would try to help as has already been said. I think it might be useful if the casino ignores you.
However, you haven't learned anything more since the last time you wrote ?
I would also ask you not to post links of this type, as they are not allowed, thank you.
Здравейте, това е написано толкова общо. Бихте ли казали малко повече, моля. Защо казиното не ви позволява да теглите пари? Можете ли да ми опишете ситуацията?
Hello, this is written in such a general way. Could you say a little more, please. Why won't the casino let you withdraw money? Could you describe the situation for me?
Първата ми заявка за теглене беше през февруари 2024 г. ($50), оттогава се опитах да изтегля още 3 пъти различни суми и различни методи на плащане, всичките неуспешно. Тяхната подкрепа никога не отговаря. Жалбата на вашия сайт вече е изпратена, написах тук по-скоро като предупреждение към другите
My first withdrawal request was in February 2024 ($50), since then I have tried to withdraw 3 more times different amounts and different payment methods, all unsuccessfully. Their support never responds. The complaint on your site has already been sent, I wrote here rather as a warning to others
Мой первый запрос на вывод денег был в феврале 2024 года (50 долларов США), с тех пор я пыталась вывести еще 3 раза разные суммы и разными способами оплаты, все безуспешно. Их поддержка никогда не отвечает. Жалоба на вашем сайте уже отправлена, тут написала скорее ради предупреждения другим
Нито веднъж не ви отговориха защо се е стигнало до такава ситуация и защо не можете да теглите пари? Доста съм изненадан, ако това е така, но от това, което съм виждал, това не е най-доброто казино, така че не съм толкова шокиран.
От жалбата Ви също видях, че ситуацията е свързана със спортни залагания. Така че очевидно жалбата ви ще бъде отхвърлена, ако не сте играли нищо друго, защото ние нямаме експерти или клон, който да разгледа подобни проблеми.
Много съжалявам да го кажа, честно казано.
Така че, ако имате нужда от помощ, предполагам, че можете да я намерите на някой от тези сайтове.
Опитайте се да ги разгледате:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
They did not answer you even once why such a situation has arisen and why you are not able to withdraw money ? I'm quite surprised if that's the case, but from what I've seen it's not the best casino so I'm not so shocked.
I also saw from your complaint that the situation is related to sports betting. So obviously your complaint will be rejected if you haven't played anything else because we don't have the experts or the branch to see into such problems.
I'm quite sorry to say that, to tell you the truth.
So if you need help, I guess you could find it on one of these sites.
Try to take a look at them:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
Без отговор, разбира се) благодаря, ще видя къде другаде мога да пиша. Не че много се надявах на нещо и сумата е малка, но не бих искал някой да изпадне в същата ситуация, но с много по-голяма сума ^^
No answer, of course) thanks, I'll see where else I can write. It's not that I was really hoping for anything, and the amount is small, but I wouldn't want anyone to end up in the same situation, but with a much larger amount ^^
Не ответили , разумеется ) спасибо, посмотрю, куда еще можно написать. Не то что бы я сильно на что-то надеялась, да и сумма маленькая, но мне бы не хотелось, чтобы кто-то оказался в такой же ситуации, но уже с гораздо большей суммой ^^
Да, разбирам, но понякога е важното. И поне може да научите малко повече за сайтовете, които ви изпратих, и ако имате проблеми в бъдеще, знаете, че можете да се свържете с тях, когато става въпрос за спортни залагания. 🙂
Yes I understand but sometimes it's about the point. And at least you might find out a bit more about the sites I sent you and if you have problems in the future you know you can contact them when it comes to sports betting. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.