ФорумКазинаRysebet Casino - обща дискусия

Rysebet Casino - обща дискусия

преди 9 месеца от GODENKOR
|
3904 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rysebet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца

Там имам повече от 160 хиляди рубли, не ги теглят. те имат клонинги като boompari и dobrobet. пазете се от измамници

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
GODENKOR
преди 9 месеца

Здравейте, мисля, че това са доста пари. Каква е причината, поради която казиното не ви позволява да теглите пари? Колко време мина откакто не успяхте да го направите? Имате ли потвърден акаунт тук?

Кажи ми къде си.

Автоматичен превод:
GODENKOR
преди 9 месеца

Така че, ако не можете да стигнете до парите толкова дълго време, определено ще пусна жалба и нашият екип ще се опита да помогне. мислили ли сте за това Предполагам, че няма какво да чакате, след като не сте чували нищо за казиното от миналата година.

Ще го направиш ли?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

хората не играят там!!!

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 8 месеца

Хей, защо си на това мнение? Играли ли сте тук и имали ли сте проблеми? Можете ли да кажете нещо повече за това?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Играх там!!! плащат пари от много време и всичко написано там че са номер 1 е лъжа!!!

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 8 месеца

Какво означава, че плащат парите след дълго време? Какво означава дълго време? 🤔

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Толкова ги притеснявах, че ми плащаха, но след 1-3 дни!! заради криптата е много дълъг!!! въпреки че имат до 24 часа в правилата!!! Не препоръчвам да играете там!

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 8 месеца

Разбирам, че ако едно казино има нещо подобно в Правилата и условията, играчите се опитват да се придържат към него. Крипто днес е бързо, но може да е имало някакъв проблем, който е причинил забавянето, така че не бих го приел веднага като нещо лошо, защото 3 дни не са толкова много.

Както и да е, всеки от нас има собствено мнение и аз няма да го отнема от вас и, разбира се, надявам се, че в други казина ще бъде по-бързо. 🙂

Автоматичен превод:
GODENKOR
преди 7 месеца

да, прав си, всички тези казина са истински измамници!!!!

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 7 месеца

С такива чувства би било най-добре да не играете никъде или да си вземете почивка. Не си струва да играете, ако това е само отрицателна емоция. 🙁

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

boompari, вече имам повече от 8000 долара в баланса им и те не са плащали пари повече от месец, казват, че акаунтът ми ще бъде проверен от 15-90 дни, това е измама!!????

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 7 месеца

Здравейте,

Опитайте се да използвате бутона за отговор всеки път, когато искате да се обърнете към друг играч, моля. Той е специално създаден, за да ви помогне да поддържате връзка.

Само за да добавя по-подробен съвет: обикновено използваният и доста надценен термин „измама" се отнася до ситуация, когато казиното не функционира или не предоставя услуги при депозит.

Представете си това като компания, която само ви взема парите и след това "изчезва" при вас.

Въз основа на вашето изражение, служителите на казиното може да имат някои притеснения, вероятно относно вашия стил на игра или история.

Обичайно е да се извърши по-задълбочено разследване на сметка в такава ситуация и да, понякога отнема дори няколко месеца.

Знаете ли за нещо необичайно, което може да сте правили, докато играете в това казино?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 7 месеца

Добре, и все още не сте се преместили никъде и нямате нова информация за цялата ситуация? Знаете, че ако имате нужда от нашата помощ, можете да се свържете с нас, затова питам.

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

и какво да правя?)))


Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 7 месеца

Е, можете да подадете жалба при нас и ще видим дали можем да помогнем. Най-малкото би било хубаво, ако нещата се развият, или ако не се развият, да уведомите екипа, за да могат да проучат ситуацията. Ако можеше да отнеме 90 дни, това е достатъчно, така че вероятно ще го направя.

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Нямам нищо против да напиша жалба

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 7 месеца

Е, бих казал, че си струва да опитате. В днешно време не се случват много страхотни неща да бъдат безплатни и най-лошото нещо, което можете да получите, е, че екипът също ще чака резултата.

Все пак звучи като поне нещо, което можете да опитате. Така че, давайте - тази връзка ще ви отведе до там 👈

Трябва да кажа, че донякъде разбирам, че такова разследване може да има някакъв смисъл за казиното или може да е неизбежно в някои случаи. Разбирам също, че понякога процесът е доста бавен, особено ако се намеси доставчикът на играта. Но това, което все още не разбирам, е защо поддръжката на казиното предпочита да игнорира такива играчи.

Какво би казало казиното, ако играчът излезе от това ясно положение? Според мен просто е далеч по-ефективно да се третират всички еднакво, освен ако не бъде доказана вина.

Наистина се надявам екипът да може да ви помогне.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини