преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rysebet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Там имам повече от 160 хиляди рубли, не ги теглят. те имат клонинги като boompari и dobrobet. пазете се от измамници
I have more than 160 thousand rubles stuck there, they don’t withdraw them. they have clones such as boompari and dobrobet. beware of scammers
cкам у меня зависло там больше 160 тысяч рублей, они не выводят их. у них есть клоны такие как boompari и dobrobet. остерегайтесь мошеников
Здравейте, мисля, че това са доста пари. Каква е причината, поради която казиното не ви позволява да теглите пари? Колко време мина откакто не успяхте да го направите? Имате ли потвърден акаунт тук?
Кажи ми къде си.
Hello, I think that's quite a lot of money. What is the reason why the casino doesn't allow you to withdraw money ? How long has it been since you were unable to do it ? Do you have a verified account here ?
Let me know where you stand.
Така че, ако не можете да стигнете до парите толкова дълго време, определено ще пусна жалба и нашият екип ще се опита да помогне. мислили ли сте за това Предполагам, че няма какво да чакате, след като не сте чували нищо за казиното от миналата година.
Ще го направиш ли?
So if you can't get to the money for such a long time, I would definitely file a complaint and our team will try to help. Have you thought about it ? I guess there's nothing to wait for since you haven't heard from the casino since last year.
You gonna go for it?
Хей, защо си на това мнение? Играли ли сте тук и имали ли сте проблеми? Можете ли да кажете нещо повече за това?
Hey, why are you of this opinion ? Have you played here and had any issues ? Can you say something more about it ?
Играх там!!! плащат пари от много време и всичко написано там че са номер 1 е лъжа!!!
I played there!!! they pay money for a long time and everything written there that they are number 1 is all a lie!!!
я там грав!!!вони гроші довго платять і все що там пише що вони номер 1 це все брехня!!!
Какво означава, че плащат парите след дълго време? Какво означава дълго време? 🤔
What does it mean that they pay the money after a long time ? What does a long time mean ? 🤔
Толкова ги притеснявах, че ми плащаха, но след 1-3 дни!! заради криптата е много дълъг!!! въпреки че имат до 24 часа в правилата!!! Не препоръчвам да играете там!
I used to bother them so much that they paid me, but after 1-3 days!! because of the crypt, it is very long!!! although they have up to 24 hours in the rules!!! I do not recommend playing there!
я їх так задовбував що вони мені платили але через 1-3 дні!!через крипту це дуже довго!!!хоча в них в правилах до 24-х годин!!!не рекомендую там іграти!
Разбирам, че ако едно казино има нещо подобно в Правилата и условията, играчите се опитват да се придържат към него. Крипто днес е бързо, но може да е имало някакъв проблем, който е причинил забавянето, така че не бих го приел веднага като нещо лошо, защото 3 дни не са толкова много.
Както и да е, всеки от нас има собствено мнение и аз няма да го отнема от вас и, разбира се, надявам се, че в други казина ще бъде по-бързо. 🙂
I understand that if a casino has something like this in the Terms and Conditions, players try to stick to it. Crypto is fast today, but there might have been some problem that caused the delay, so I wouldn't take it immediately as a bad thing, because 3 days is not that long.
Anyway, we each have our own opinion and I won't take it away from you and of course I hope that in other casinos it will be faster. 🙂
да, прав си, всички тези казина са истински измамници!!!!
yes, you are right, all these casinos are real scammers!!!!
так ти правий ці всі казино настоящі аферисти!!!!
С такива чувства би било най-добре да не играете никъде или да си вземете почивка. Не си струва да играете, ако това е само отрицателна емоция. 🙁
With such feelings it would be best not to play anywhere or to take a break. It's not worth playing if it's just a negative emotion. 🙁
boompari, вече имам повече от 8000 долара в баланса им и те не са плащали пари повече от месец, казват, че акаунтът ми ще бъде проверен от 15-90 дни, това е измама!!????
boompari, I already have more than 8000 dollars on their balance and they haven't paid money for more than a month, they say that my account will be checked from 15-90 days, it's a scam!!????
boompari в мене вже в них на балансі більше чим 8000 доларів і вони вже більше місяця не платять гроші, кажуть що мій рахунок провіряють від 15-90 днів це ж афера!!????
Здравейте,
Опитайте се да използвате бутона за отговор всеки път, когато искате да се обърнете към друг играч, моля. Той е специално създаден, за да ви помогне да поддържате връзка.
Само за да добавя по-подробен съвет: обикновено използваният и доста надценен термин „измама" се отнася до ситуация, когато казиното не функционира или не предоставя услуги при депозит.
Представете си това като компания, която само ви взема парите и след това "изчезва" при вас.
Въз основа на вашето изражение, служителите на казиното може да имат някои притеснения, вероятно относно вашия стил на игра или история.
Обичайно е да се извърши по-задълбочено разследване на сметка в такава ситуация и да, понякога отнема дори няколко месеца.
Знаете ли за нещо необичайно, което може да сте правили, докато играете в това казино?
Hello,
Try to use the reply button every time you wish to address another player, please. It's been specifically designed to help you stay in touch.
Just to add a more detailed tip: the typically used and well-overrated term "scam" refers to a situation when the casino does not function or provide services upon deposit.
Imagine that as a company that only takes your money and then "disappears" to you.
Based on your expression, the casino employees may have some concerns, possibly regarding your gaming style or history.
It's common to conduct a deeper account investigation in such a situation, and yes, sometimes it takes even a few months.
Are you aware of anything unusual you may have ever done while playing in this casino?
Добре, и все още не сте се преместили никъде и нямате нова информация за цялата ситуация? Знаете, че ако имате нужда от нашата помощ, можете да се свържете с нас, затова питам.
Кажи ми.
Okay, and you still haven't moved anywhere and you don't have any new information about the whole situation ? You know that if you need our help you can contact us, so that's why I'm asking.
Let me know.
Е, можете да подадете жалба при нас и ще видим дали можем да помогнем. Най-малкото би било хубаво, ако нещата се развият, или ако не се развият, да уведомите екипа, за да могат да проучат ситуацията. Ако можеше да отнеме 90 дни, това е достатъчно, така че вероятно ще го направя.
Какво мислиш?
Well, you can file a complaint with us and we'll see if we can help. At the very least, it would be nice if things move along, or if they don't, to let the team know so they can investigate the situation. If it could take 90 days, that's enough, so I'd probably go for it.
What do you think?
Е, бих казал, че си струва да опитате. В днешно време не се случват много страхотни неща да бъдат безплатни и най-лошото нещо, което можете да получите, е, че екипът също ще чака резултата.
Все пак звучи като поне нещо, което можете да опитате. Така че, давайте - тази връзка ще ви отведе до там 👈
Трябва да кажа, че донякъде разбирам, че такова разследване може да има някакъв смисъл за казиното или може да е неизбежно в някои случаи. Разбирам също, че понякога процесът е доста бавен, особено ако се намеси доставчикът на играта. Но това, което все още не разбирам, е защо поддръжката на казиното предпочита да игнорира такива играчи.
Какво би казало казиното, ако играчът излезе от това ясно положение? Според мен просто е далеч по-ефективно да се третират всички еднакво, освен ако не бъде доказана вина.
Наистина се надявам екипът да може да ви помогне.
Well, I'd say it's worth trying. Not many great things happen to be free of charge these days, and the worst thing you could get is that the Team will wait for the outcome too.
Still, it sounds like at least something you can try. So, go ahead - this link will get you there 👈
I must say that I kind of understand that such an investigation may have some sense for the casino, or may be inevitable on some occasions. I also understand that sometimes the process is pretty slow, especially if the game provider gets involved. But what I still don't get, is why casino support prefers to ignore such players.
What would the casino say if the player came out from this clear? In my opinion, it's just far more efficient to treat everyone the same unless proven guilty.
I really hope the Team will be able to help you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.