преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RushBet Casino CO - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте добър следобед приятели. Днес бих искал да уведомя хората, че Rushbet не изплаща спечелените награди. Играех блекджек и ударих перфектен чифт. Наградата се оказа 16 000 песо, но преди да успея да завърша играта, се появи "техническа грешка". Опитах се да презаредя играта, но вече не ми позволява.
От 2 месеца докладвам за проблема и винаги ми казват, че е защото доставчикът е международен. Най-лошото от всичко е, че сега се свързвам с поддръжката и дори вече не ми отговарят.
Предполагам, че това са пари, които никога повече няма да видя. Целта на това е основно да предупреди това да не се случи на други хора. Истината rushbet не изплаща наградите, те само стават задници с парите.
Ако някой знае какво мога да направя, ще съм много благодарен, ако ме насочите да разреша този проблем.
Hello good afternoon friends. Today I would like to let people know that Rushbet does not pay out the prizes one wins. I was playing blackjack and I hit a perfect pair. The prize turned out to be 16,000 pesos, but before I could finish the game, "technical error" appeared. I tried to reload the game but it won't let me anymore.
I have been reporting the problem for 2 months now and they always tell me that it is because the provider is international. The worst of all is that now I contact support and they don't even answer me anymore.
I guess it's money I'll never see again. The purpose of this is basically to warn so that this does not happen to other people. The truth rushbet does not pay the prizes, they only become assholes with the money.
If anyone knows what I can do, I would greatly appreciate it if you could guide me to solve this problem.
Hola buenas tardes amigos. El día de hoy quisiera hacer saber a la gente que Rushbet no paga los premios que uno gana. Estaba jugando blackjack y me gane un par perfecto. El premio resultó ser 16 mil pesos pero antes de poder terminar la partida me aparece " error tecnico". Intente recargar el juego pero ya no me dejo.
Eh estado reportando el problema ya por 2 meses y siempre me dicen que por que el proveedor es internacional. Lo peor de todo es que ahora contacto a soporte y ya ni me contestan.
Supongo que es dinero que nunca volveré a ver. El propósito de esto es básicamente para avisar y que esto no le suceda a otras personas. La verdad rushbet no paga los premios solo se hacen pendejos con el dinero.
Si alguien sabe que puedo hacer les agradecería mucho me orientaran para poder resolver este problema.
Здравей!
Бихте ли поставили официалното обяснение, дадено от казиното? Искам да кажа, че не бих приел информацията, че доставчикът е международен за решение.
Няма смисъл от моя гледна точка.
Hello there!
Would you paste in the official explanation given by the casino? I mean, I would not take the information that the provider is international for a solution.
It makes no sense, from my point of view.
🏹🍀 Винсент 🍀🏹 (Rushbet.mx)
11 юни 2023 г. 19:34 GMT-5
Здравей Омар. Надявам се да прекарате страхотна нощ! 🌕
Радваме се да ви чуем, много се радваме, че ни пишете. Преглеждайки вашата заявка, нашият доставчик потвърждава, че случаят все още е в процес на разследване и че поради големия поток от заявки е отнело малко повече време от обикновено, тъй като, както споменахме по-рано, те са международни. 🙏
Ние високо ценим търпението, което проявихте със случая досега, и правим всичко възможно вашият случай да бъде разследван и решен във възможно най-кратко време.
Така ми казаха.
🏹🍀 Vincent 🍀🏹 (Rushbet.mx)
June 11, 2023 19:34 GMT-5
Hello Omar. I hope you are having a great night! 🌕
It's good to hear from you, we are very happy that you write to us. Reviewing your request, our provider confirms that the case is still under investigation and that due to a large flow of requests it has taken a little longer than usual, since as we have mentioned before, they are international. 🙏
We greatly appreciate the patience you have had with the case so far and we are doing everything possible so that your case is investigated and resolved in the shortest possible time.
That's what they told me.
🏹🍀 Vincent 🍀🏹 (Rushbet.mx)
11 jun 2023 19:34 GMT-5
Hola, Omar. ¡Espero que estés teniendo una excelente noche! 🌕
Qué bueno saber de ti, nos alegra mucho que nos escribas. Revisando tu solicitud, nos confirma nuestro proveedor que el caso sigue en investigación y que debido a un gran flujo de solicitudes ha tardado un poco más de lo habitual, ya que como te hemos mencionado anteriormente, son internacionales. 🙏
Agradecemos mucho la paciencia que has tenido hasta el momento con el caso y estamos haciendo lo posible para que tu caso se investigue y se solucione en el menor tiempo posible.
Esa es lo que me respondieron.
Аха! Благодаря ви, вече има смисъл.
Така че това не означава, че разследването е приключило - както предложихте. Просто отнема повече време, но все още е в движение. Предлагам всички да изчакаме окончателното изявление на доставчика. Няма шанс да продължим напред без него, честно казано.
Опитайте се да бъдете търпеливи, моля.
Aha! Thank you, it makes sense now.
So it does not mean the investigation has closed - as you suggested. It just takes longer, but it is still in motion. I suggest we all wait for the final provider's statement. No chance to move forward without it, to be honest.
Try to be patient, please.
Нещо подобно ми се случи вчера, с изключение на това, че в моя случай съветникът реши да блокира акаунта ми, че „разследването продължава и/или отнема повече време" е типичният начин да се каже, че въпросното разследване няма да успее, не. Трябва да е с неопределена продължителност 🙄.
Something similar happened to me yesterday except that in my case the advisor decided to block my account, that "the investigation is ongoing and/or taking more time" is the typical way of saying that said investigation is not going to prosper, no. It has to be of indefinite duration 🙄.
A mí me pasó algo similar ayer solo que en mi caso el asesor decidió bloquear mi cuenta, eso de que "la investigación está en curso y/o tomando más tiempo" es la típica forma de decir que dicha investigación no va a prosperar, no tiene por que ser de tiempo indefinido 🙄.
Здравей. Мога ли да ви дам съвет тук, моля? Опитайте се да използвате бутона „отговор" винаги, когато искате да реагирате на конкретна публикация или потребител, така че по този начин да знаем какво/кого имате предвид.🙏😉
Бих казал, че всъщност не е необичайно, че казината могат да блокират акаунт винаги, когато е „в процес на разследване". Най-важното според мен е да информират играчите си за това, когато и да се случи. Вашият случай също ли е свързан с това конкретно казино?🤔
Hello there. May I just give you a tip here, please? Try to use the "reply" button whenever you would like to react to a specific post, or user, so that way we know, what/who are you referring to.🙏😉
I would say, it not unusual, really, that casinos may block an account whenever is "under investigation". The most important is, in my opinion, to inform their players about it, whenever it may happen. Is your case related to this particular casino, as well?🤔
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.