ФорумКазинаRushBet Casino CO - обща дискусия

RushBet Casino CO - обща дискусия

преди 11 месеца от Radka
|
1275 преглеждания 6 отговора ||
Добавете пост
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RushBet Casino CO - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

Здравейте добър следобед приятели. Днес бих искал да уведомя хората, че Rushbet не изплаща спечелените награди. Играех блекджек и ударих перфектен чифт. Наградата се оказа 16 000 песо, но преди да успея да завърша играта, се появи "техническа грешка". Опитах се да презаредя играта, но вече не ми позволява.


От 2 месеца докладвам за проблема и винаги ми казват, че е защото доставчикът е международен. Най-лошото от всичко е, че сега се свързвам с поддръжката и дори вече не ми отговарят.


Предполагам, че това са пари, които никога повече няма да видя. Целта на това е основно да предупреди това да не се случи на други хора. Истината rushbet не изплаща наградите, те само стават задници с парите.

Ако някой знае какво мога да направя, ще съм много благодарен, ако ме насочите да разреша този проблем.

Автоматичен превод:
garcia1883omar
преди 11 месеца

Здравей!

Бихте ли поставили официалното обяснение, дадено от казиното? Искам да кажа, че не бих приел информацията, че доставчикът е международен за решение.

Няма смисъл от моя гледна точка.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

🏹🍀 Винсент 🍀🏹 (Rushbet.mx)

11 юни 2023 г. 19:34 GMT-5

Здравей Омар. Надявам се да прекарате страхотна нощ! 🌕

Радваме се да ви чуем, много се радваме, че ни пишете. Преглеждайки вашата заявка, нашият доставчик потвърждава, че случаят все още е в процес на разследване и че поради големия поток от заявки е отнело малко повече време от обикновено, тъй като, както споменахме по-рано, те са международни. 🙏

Ние високо ценим търпението, което проявихте със случая досега, и правим всичко възможно вашият случай да бъде разследван и решен във възможно най-кратко време.


Така ми казаха.

Автоматичен превод:
garcia1883omar
преди 11 месеца

Аха! Благодаря ви, вече има смисъл.

Така че това не означава, че разследването е приключило - както предложихте. Просто отнема повече време, но все още е в движение. Предлагам всички да изчакаме окончателното изявление на доставчика. Няма шанс да продължим напред без него, честно казано.

Опитайте се да бъдете търпеливи, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Нещо подобно ми се случи вчера, с изключение на това, че в моя случай съветникът реши да блокира акаунта ми, че „разследването продължава и/или отнема повече време" е типичният начин да се каже, че въпросното разследване няма да успее, не. Трябва да е с неопределена продължителност 🙄.

Автоматичен превод:
Hec7ors
преди 2 месеца

Здравей. Мога ли да ви дам съвет тук, моля? Опитайте се да използвате бутона „отговор" винаги, когато искате да реагирате на конкретна публикация или потребител, така че по този начин да знаем какво/кого имате предвид.🙏😉

Бих казал, че всъщност не е необичайно, че казината могат да блокират акаунт винаги, когато е „в процес на разследване". Най-важното според мен е да информират играчите си за това, когато и да се случи. Вашият случай също ли е свързан с това конкретно казино?🤔

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини