преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Run4Win Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте. Платих в run4win с кредитна карта! Когато исках да изтегля тази опция вече не беше налична! Свързах се с поддръжката чрез чат и те казаха, че мога да тегля само към банковата си сметка. Мисля, че това е нечестно!
Hello. I paid into run4win with a credit card! When I wanted to withdraw this option was no longer available! I contacted support via chat and they said I can only withdraw to my bank account. I think that's dishonest!
Hallo. Ich habe bei run4win mit Kreditkarte eingezahlt! Als ich auszahlen wollte war diese Option nicht mehr Verfügbar! Ich habe im Chat den Support kontaktiert, und man sagte mir ich kann nur Über mein Bankkonto auszahlen. Ich halte das für Unseriös!
Уважаеми dirkbln66,
Благодарим ви, че обърнахте внимание на този въпрос. Разбираме загрижеността ви и я приемаме сериозно. Нашият екип за поддръжка получи цялата необходима информация от вас и в момента проучва проблема. Извиняваме се за причиненото неудобство и очакваме отговор от нашия технически екип, за да се справим с тази ситуация правилно. Оценяваме вашето търпение и ние ще работим усърдно, за да разрешим този въпрос по ваше удовлетворение.
С Най-Добри Пожелания,
Екип на казино Run4Win
Dear dirkbln66,
Thank you for bringing this matter to our attention. We understand your concern, and we take it seriously. Our Support Team has received all the necessary information from you, and they are currently investigating the issue. We apologize for any inconvenience caused and are awaiting a response from our technical team to address this situation properly. Your patience is appreciated, and we will work diligently to resolve this matter to your satisfaction.
Best regards,
Run4Win Casino Team
Депозирах с Jeton, но не мога да потвърдя метода на плащане. Качих всички документи, но те бяха отхвърлени. Казиното иска екранна снимка, на която могат да се видят името на сметката, номерът на сметката и транзакцията. Но не е възможно да получите всичко на екранна снимка. Сега не мога да направя теглене, въпреки че екранните ми снимки ясно показват моите данни и транзакции с датата, часа и номера на транзакцията.
I deposited with Jeton, but I am unable to verify the payment method. I have uploaded all documents but they are rejected. The casino wants a screenshot where the account name, account number and transaction can be seen. But it's not possible to get everything on a screenshot. Now I can't make a withdrawal even though my screenshots clearly show my details and transactions with the date, time and transaction number.
Ich habe mit Jeton eingezahlt, aber es ist mir nicht möglich die Zahlungsmethode zu verifizieren. Ich habe alle Dokumente hochgeladen, die aber abgelehnt werden. Das Casino möchte einen Screenshot wo Accountname, Accountnummer und Transaktion zu sehen sind. Es ist aber nicht möglich alles auf einen Screenshot zu bekommen. Jetzt kann ich keine Auszahlung vornehmen, obwohl auf meinen Screenshots meine Daten und Transaktionen eindeutig mit Datum, Uhrzeit und Transaktionsnummer zu sehen sind.
Здравейте, съжалявам да науча за вашата ситуация. Опитахте ли да попитате казиното дали имате някакъв друг начин да качите тези документи, ако не можете да направите една екранна снимка, където цялата информация е налична?
Въпреки това виждам, че преди три седмици казиното се включи в тази тема, така че има шанс те да се опитат да разрешат и този проблем, така че нека видим дали ще отговорят и този път.
Надявам се, че ситуацията ви ще се разреши без проблеми.
Hi, I'm sorry to hear about your situation. Did you try to ask the casino if you have any other way to upload these documents if you can't do one screenshot where all information are available ?
Nevertheless, I see that three weeks ago the casino got involved in this thread, so there is a chance that they will try to solve this problem as well, so let's see if they will reply this time too.
I hope your situation will be resolved without any problems.
Добър вечер. Искрено се извиняваме за неудобството, с което се сблъскахте по време на проверката на вашия метод на плащане Jeton. Нашият екип за поддръжка е проучил щателно въпроса и може да потвърди, че проблемът ви е решен. Вашата заявка за теглене е обработена успешно и сега трябва да можете да продължите по съответния начин. Оценяваме вашето търпение и разбиране по време на този процес. Ако имате допълнителни притеснения или се нуждаете от допълнителна помощ, моля, не се колебайте да се свържете с нас. Благодарим ви, че сте ценен член на нашата общност!
Good evening. We sincerely apologize for the inconvenience you faced during the verification of your Jeton payment method. Our Support Team has thoroughly investigated the matter and can confirm that your issue has been resolved. Your cashout request has been successfully processed, and you should now be able to proceed accordingly. We appreciate your patience and understanding throughout this process. If you have any further concerns or require additional assistance, please don't hesitate to reach out. Thank you for being valued member of our community!
Добър вечер. Вече успешно потвърдих метода на плащане с Jeton. Трябваше да намеря някой с компютър, за да направя екранната снимка, от която се нуждаех. Лично аз имам само смартфон и таблет и затова не можах да създам подходяща екранна снимка. Това определено беше най-трудната проверка, която някога съм имал. Но всичко е добре, което свършва добре.
Good evening. I have now successfully verified the payment method with Jeton. I had to find someone with a PC to get the screenshot I needed. Personally, I only have a smartphone and tablet and therefore couldn't create a suitable screenshot. It was definitely the most difficult verification I've ever had. But all's well that ends well.
Guten Abend. Mittlerweile konnte ich die Zahlungsmethode mit Jeton erfolgreich verifizieren. Ich musste mir jemanden suchen, der einen PC besitzt, um den benötigten Screenshot zu bekommen. Ich persönlich habe nur Smartphone und Tablet und konnte daher keinen passenden Screenshot erstellen. Es war auf jeden Fall die schwierigste Verifikation die ich je hatte. Aber Ende gut ,alles gut.
Добър вечер. Беше наистина трудно да се провери чипа. Можете да получите само екранна снимка, показваща всичко на компютър. Такава екранна снимка не беше възможна на смартфон или таблет, дори и в настолната версия. Тъй като аз лично нямам компютър, трябваше да потърся помощ, за да направя подходящата екранна снимка. Разбирам, че всичко трябва да се разгледа внимателно и напълно го разбирам. В крайна сметка всичко се получи и изплащането беше супер бързо след успешна проверка.
С Най-Добри Пожелания
Good evening. It was really difficult to verify the chip. You can only get a screenshot showing everything on a PC. Such a screenshot was not possible on a smartphone or tablet, even in the desktop version. Since I personally don't have a PC, I had to seek help to get the appropriate screenshot. I understand that everything needs to be examined carefully and I completely understand that. In the end everything worked out and the payout was super quick after successful verification.
Best regards
Guten Abend. Es war echt schwierig Jeton zu verifizieren. Einen Screenshot, in dem alles zu sehen ist bekommt man nur am PC. Am Smartphone oder Tablet, selbst in der Desktop Version, war so ein Screenshot nicht möglich. Da ich persönlich keinen PC habe musste ich mir Hilfe suchen um den passenden Screenshot zu bekommen. Ich verstehe dass alles genau geprüft werden muss und habe totales Verständnis dafür. Am Ende hat ja alles geklappt und die Auszahlung nach erfolgreicher Verifizierung war auch super schnell.
Viele Grüße
Добър вечер. Вече успешно потвърдих метода на плащане с Jeton. Трябваше да намеря някой с компютър, за да направя екранната снимка, от която се нуждаех. Лично аз имам само смартфон и таблет и затова не можах да създам подходяща екранна снимка. Това определено беше най-трудната проверка, която някога съм имал. Но всичко е добре, което свършва добре.
Good evening. I have now successfully verified the payment method with Jeton. I had to find someone with a PC to get the screenshot I needed. Personally, I only have a smartphone and tablet and therefore couldn't create a suitable screenshot. It was definitely the most difficult verification I've ever had. But all's well that ends well.
Guten Abend. Mittlerweile konnte ich die Zahlungsmethode mit Jeton erfolgreich verifizieren. Ich musste mir jemanden suchen, der einen PC besitzt, um den benötigten Screenshot zu bekommen. Ich persönlich habe nur Smartphone und Tablet und konnte daher keinen passenden Screenshot erstellen. Es war auf jeden Fall die schwierigste Verifikation die ich je hatte. Aber Ende gut ,alles gut.
Благодарим ви, че сте толкова сътрудничещи с казиното, а също и че споделяте с нас. Радвам се, че преминахте проверката успешно. 🙌
Thank you for being so cooperative with the casino and also for sharing with us. I'm glad you passed the verification sucessfully. 🙌
Здравейте, прегледът ми за това казино беше одобрен и отхвърлен няколко дни по-късно. Това беше посочената причина:
Поради доказателства, показващи, че голям обем потребителски отзиви, изпратени наскоро за това казино, не са били автентични, ние сме принудени да отхвърлим отзива ви със задна дата, за да запазим потребителската оценка безпристрастна.
Чудя се дали това е грешка? Защото рецензията ми беше истинска. Току-що бях спечелил $520 AUD от 100% бонус за съвпадение, който ми предложиха по имейл, и процесът на проверка и теглене беше толкова лесен, поради което реших да оставя положителен отзив за тях.
Hi, my review for this casino was approved and then rejected a few days later. This was the reason stated:
Due to evidence showing that a high volume of user reviews recently submitted on this casino wasn't genuine, we're forced to reject your review retroactively to keep the user rating unbiased.
I'm wondering whether this was a mistake? Because my review was geniune. I had just won $520 AUD from a 100% match bonus they offered me via email and the verification and withdrawal process was so easy, which is why I decided to leave a positive review for them.
Здравейте, Уважаеми потребител.
Целият екип на общността оценява отзивите ви.
Позволете ми да кажа, че ние се стремим да запазим потребителската оценка безпристрастна, просто за да поддържаме справедлив подход.
Много казина се опитват да подобрят оценките си тук, като нарушават нашите правила и създават фалшиви акаунти, за да получат шанс да изпратят повече от една добра рецензия за акаунт, например. В случая с това казино бяхме принудени да отхвърлим или да отхвърлим със задна дата много потребителски отзиви, за да избегнем несправедлива оценка.
Току-що прочетох рецензията ви и не се съмнявам, че проверката, която трябваше да направим, за да отхвърлим изцяло пристрастните рецензии, ви е уловила. Съжалявам; понякога просто се случва, когато имаме работа с голям брой много подозрителни прегледи. Винаги казваме, че истинският играч най-вероятно ще забележи отказа и ще се свърже с нас, както направихте вие.
По този начин има шанс да се отменят евентуални грешки. 🙏
От друга страна, бих казал, че е по-малко вредно от поддържането на предубедени отзиви публични. Опитвам се да бъда честен тук и оценявам вашето разбиране. Но не се колебайте да споделите мнението си по този въпрос.
Важна информация:
Всеки играч е добре дошъл да се свърже с нас на community@casino.guru
Hi, Dear user.
The whole Community Team appreciates your feedback.
Allow me to say that we aim to keep the user rating unbiased simply to maintain a fair approach.
Many casinos try to enhance their ratings here by breaching our policies and creating fake accounts to get a chance to submit more than one good review per account, for instance. In the case of this casino, we were forced to reject or retroactively reject many user reviews to avoid an unfair rating.
I just read your review, and I have no doubt that the sweep we had to do to reject biased reviews in full captured you. I'm sorry; sometimes it just happens when we deal with a great number of very suspicious reviews. We always say a real player will most likely notice the rejection and will reach out to us, as you did.
Thus, there is a chance to undo possible mistakes. 🙏
On the other hand, I'd say it is less damaging than keeping biased reviews public. I'm trying to be honest here, and I appreciate your understanding. But feel free to share your opinion on this.
Important info:
Every player is welcome to get in touch with us at community@casino.guru
Здравейте, хубаво е, че някой хвали казиното.
Ако обаче имат както бързо теглене, така и проверка, можете ли да кажете колко време са ви отнели и двата процеса? Какъв метод на плащане използвате най-често?
Hello, it's nice that someone praises the casino.
However, if they have both fast withdrawals and verification, can you also tell how long both processes took you ? What payment method do you use most often ?
Здравей Джаро, проверката беше около 30 минути и плащанията обикновено не отнемат повече от 1 час. Използвам само mifinity като метод на плащане. Това е най-лесният и бърз начин за мен да получа печалбите 🙂
Hi Jaro, the verification was about 30 Minutes and payments usually do not take more than 1 hour. I only use mifinity as a payment method. That's the most easiest and fastest way for me to receive the winnings 🙂
Благодаря ви за отговора. При проверката само класически документи ли искаха или нещо специално ? 🙂
Thank you for your reply. In the verification did they ask only for classic documents or something special ? 🙂
Само нормалните документи, които обикновено се изискват. Нищо конкретно, което да е невъзможно за доказване🙂
Just the normal documents that are usually requirement. Nothing specific that is impossible to prove🙂
Страхотно благодаря много за отговорите. Надявам се, че ще продължите да се справяте добре там и ако имате още нещо, което искате да споменете, не се колебайте да пишете. 😉
Great thank you so much for the answers. I hope you will continue to do well there and if you have anything else you would like to mention, don't hesitate to write. 😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.