ФорумКазинаRun4Win Casino - обща дискусия

Run4Win Casino - обща дискусия

преди 1 година от dirkbln66
|
1677 преглеждания 16 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Run4Win Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте. Платих в run4win с кредитна карта! Когато исках да изтегля тази опция вече не беше налична! Свързах се с поддръжката чрез чат и те казаха, че мога да тегля само към банковата си сметка. Мисля, че това е нечестно!

Автоматичен превод:
dirkbln66
преди 1 година

Уважаеми dirkbln66,


Благодарим ви, че обърнахте внимание на този въпрос. Разбираме загрижеността ви и я приемаме сериозно. Нашият екип за поддръжка получи цялата необходима информация от вас и в момента проучва проблема. Извиняваме се за причиненото неудобство и очакваме отговор от нашия технически екип, за да се справим с тази ситуация правилно. Оценяваме вашето търпение и ние ще работим усърдно, за да разрешим този въпрос по ваше удовлетворение.


С Най-Добри Пожелания,

Екип на казино Run4Win


Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозирах с Jeton, но не мога да потвърдя метода на плащане. Качих всички документи, но те бяха отхвърлени. Казиното иска екранна снимка, на която могат да се видят името на сметката, номерът на сметката и транзакцията. Но не е възможно да получите всичко на екранна снимка. Сега не мога да направя теглене, въпреки че екранните ми снимки ясно показват моите данни и транзакции с датата, часа и номера на транзакцията.

Автоматичен превод:
ddnnppmm
преди 1 година

Здравейте, съжалявам да науча за вашата ситуация. Опитахте ли да попитате казиното дали имате някакъв друг начин да качите тези документи, ако не можете да направите една екранна снимка, където цялата информация е налична?

Въпреки това виждам, че преди три седмици казиното се включи в тази тема, така че има шанс те да се опитат да разрешат и този проблем, така че нека видим дали ще отговорят и този път.

Надявам се, че ситуацията ви ще се разреши без проблеми.

Автоматичен превод:
ddnnppmm
преди 1 година

Добър вечер. Искрено се извиняваме за неудобството, с което се сблъскахте по време на проверката на вашия метод на плащане Jeton. Нашият екип за поддръжка е проучил щателно въпроса и може да потвърди, че проблемът ви е решен. Вашата заявка за теглене е обработена успешно и сега трябва да можете да продължите по съответния начин. Оценяваме вашето търпение и разбиране по време на този процес. Ако имате допълнителни притеснения или се нуждаете от допълнителна помощ, моля, не се колебайте да се свържете с нас. Благодарим ви, че сте ценен член на нашата общност!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Добър вечер. Вече успешно потвърдих метода на плащане с Jeton. Трябваше да намеря някой с компютър, за да направя екранната снимка, от която се нуждаех. Лично аз имам само смартфон и таблет и затова не можах да създам подходяща екранна снимка. Това определено беше най-трудната проверка, която някога съм имал. Но всичко е добре, което свършва добре.

Автоматичен превод:
Run4Win Casino
преди 1 година

Добър вечер. Беше наистина трудно да се провери чипа. Можете да получите само екранна снимка, показваща всичко на компютър. Такава екранна снимка не беше възможна на смартфон или таблет, дори и в настолната версия. Тъй като аз лично нямам компютър, трябваше да потърся помощ, за да направя подходящата екранна снимка. Разбирам, че всичко трябва да се разгледа внимателно и напълно го разбирам. В крайна сметка всичко се получи и изплащането беше супер бързо след успешна проверка.


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер. Вече успешно потвърдих метода на плащане с Jeton. Трябваше да намеря някой с компютър, за да направя екранната снимка, от която се нуждаех. Лично аз имам само смартфон и таблет и затова не можах да създам подходяща екранна снимка. Това определено беше най-трудната проверка, която някога съм имал. Но всичко е добре, което свършва добре.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодарим ви, че сте толкова сътрудничещи с казиното, а също и че споделяте с нас. Радвам се, че преминахте проверката успешно. 🙌

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, прегледът ми за това казино беше одобрен и отхвърлен няколко дни по-късно. Това беше посочената причина:

Поради доказателства, показващи, че голям обем потребителски отзиви, изпратени наскоро за това казино, не са били автентични, ние сме принудени да отхвърлим отзива ви със задна дата, за да запазим потребителската оценка безпристрастна.

Чудя се дали това е грешка? Защото рецензията ми беше истинска. Току-що бях спечелил $520 AUD от 100% бонус за съвпадение, който ми предложиха по имейл, и процесът на проверка и теглене беше толкова лесен, поради което реших да оставя положителен отзив за тях.


Автоматичен превод:
Ninja8
преди 12 месеца

Здравейте, Уважаеми потребител.

Целият екип на общността оценява отзивите ви.

Позволете ми да кажа, че ние се стремим да запазим потребителската оценка безпристрастна, просто за да поддържаме справедлив подход.

Много казина се опитват да подобрят оценките си тук, като нарушават нашите правила и създават фалшиви акаунти, за да получат шанс да изпратят повече от една добра рецензия за акаунт, например. В случая с това казино бяхме принудени да отхвърлим или да отхвърлим със задна дата много потребителски отзиви, за да избегнем несправедлива оценка.

Току-що прочетох рецензията ви и не се съмнявам, че проверката, която трябваше да направим, за да отхвърлим изцяло пристрастните рецензии, ви е уловила. Съжалявам; понякога просто се случва, когато имаме работа с голям брой много подозрителни прегледи. Винаги казваме, че истинският играч най-вероятно ще забележи отказа и ще се свърже с нас, както направихте вие.

По този начин има шанс да се отменят евентуални грешки. 🙏

От друга страна, бих казал, че е по-малко вредно от поддържането на предубедени отзиви публични. Опитвам се да бъда честен тук и оценявам вашето разбиране. Но не се колебайте да споделите мнението си по този въпрос.

Важна информация:

Всеки играч е добре дошъл да се свърже с нас на community@casino.guru


Редактиран от автора преди 12 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца
  1. Страхотно онлайн казино, което разполага с всички доставчици и методи на плащане, които можете да си представите. Поддръжката е на разположение 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата и ако имате други въпроси, можете лесно да се свържете с екипа за управление, като изпратите имейл, който получавате най-вече точно навреме за отговор. Тегленията са много бързи и процесът на проверка също е бърз.
  2. Наистина нямам какво да кажа срещу това казино.
  3. Исках да напиша отзива си от страна на casino guru casino, но тъй като съм от Германия, не мога да пиша отзиви само за немски казина
Автоматичен превод:
lalestb
преди 3 месеца

Здравейте, хубаво е, че някой хвали казиното.

Ако обаче имат както бързо теглене, така и проверка, можете ли да кажете колко време са ви отнели и двата процеса? Какъв метод на плащане използвате най-често?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Здравей Джаро, проверката беше около 30 минути и плащанията обикновено не отнемат повече от 1 час. Използвам само mifinity като метод на плащане. Това е най-лесният и бърз начин за мен да получа печалбите 🙂

Автоматичен превод:
lalestb
преди 3 месеца

Благодаря ви за отговора. При проверката само класически документи ли искаха или нещо специално ? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Само нормалните документи, които обикновено се изискват. Нищо конкретно, което да е невъзможно за доказване🙂

Автоматичен превод:
lalestb
преди 3 месеца

Страхотно благодаря много за отговорите. Надявам се, че ще продължите да се справяте добре там и ако имате още нещо, което искате да споменете, не се колебайте да пишете. 😉

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини