ФорумКазинаRoyalSpin Casino - обща дискусия

RoyalSpin Casino - обща дискусия

преди 1 година от Anonymized487
|
1734 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RoyalSpin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

най-накрая затворих акаунта си днес. не можех да се справя с това повече. няма поддръжка, няма имейли. обработка на теглене за 5 седмици вече. това е сигурно казино, което трябва незабавно да бъде включено в черния списък. странно, че имат само 5 звезди reviuws на trustpilot и те изтриват отрицателните .изглежда trustpilot е лесен за брейбиране.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

royalspin открадна моите 1031 €, честно спечелени със собствени пари след 5 седмици само лъжи, затворих акаунта си и се опитвам да забравя да продължа напред .за съжаление хора като този съществуват,те плячка на невинни трудолюбиви хора.моят съвет опитайте се да го приемете като загуба и продължете .има няколко налични истински казина .заради вашия случай спрях да депозирам в това казино .в крайна сметка такива казина ще се изправят пред себе си и те ще бъдат губещите .

Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 1 година

Как са го откраднали? Би било чудесно да споменем някои подробности, тъй като е трудно да се каже дали наистина са направили нещо нередно или не.

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей Даниел, преди 5 седмици поисках изплащането си. Те не отговарят на имейли или чат, ако го затворят незабавно. Всъщност IP адресът ми е блокиран за чата, ако използвам vpn, мога да видя чат .преди 2 седмици поисках закриване на акаунта и изведнъж всички служители от поддръжката искаха да ми кажат, че тегленето ми няма да бъде обработено, защото затворих акаунта си .след това го отворих отново и оттогава няма повторения в имейли или чат .сега добавиха хронология на плащанията (теглене) към моето теглене, ако го натисна, получавам изскачащ прозорец, който казва потвърждение за теглене и той изисква да попълня информацията си за плащане отново и отново. Изпратих цялата информация по имейл и чат, никой не отговаря. Първите 2 седмици ми казаха да изчакам 5 dsys, защото беше изпратено до отдела за плащания. всички лъжи. поисках извлечение и то щеше да ми бъде изпратено 5 седмици по-късно, все още нищо. това не е начинът, по който се отнасяте към клиентите. не ги намерих, те покани ме да се присъединя към това казино. днес стигнах до чат, същият човек Адам го помоли да затвори моя акаунт, това беше направено за секунди. Опитвам се да го забравя, но е трудно, защото го спечелих честно, знаете ли.! за мен е тази кражба .те дори не отговарят на жалбата ми тук в CG.Имах 3 изплащания в това казино, второто беше изплатено 720€, третото го анулирах 480€ и го пуснах, знаех, че няма да ми платят, ако спечеля .първи заявени на 25 май 1031€ все още се обработват .не го вярвам .те искат да депозирам само .може би печелех само на дочерния сайт и този и се опитват да се отърват от мен .защото аз само играя реални маси на живо, те не могат да променят rtp.

Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 1 година

Ако смятате, че парите ви са били конфискувани погрешно, теоретично можете да подадете жалба 🙂

Може би носи светлина в тъмното. 🙂

Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 1 година

Имам те, както виждам в момента.

Надяваме се, че жалбата е благополучна за вас!

Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 1 година

Не знам дали съм единственият, но напоследък има наистина лоши преживявания с казина, регистрирани в Коста Рика 😴

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

те бяха много добри за няколко месеца в сестринското казино spacewin, спечелих там 12 000 € и винаги получавах парите си. не знам какво се случи наскоро? нямам представа! няма да отговорят на жалбата, защото игнорират всичките ми имейли и затворете чата след куестинг. мисля, че няма да го получа, но хей, те губят клиент.

Автоматичен превод:
преди 1 година

имах статия тук за лицензирани казина в Коста Рика, изглежда, че следват сайта тук и сега промениха долния колонтитул на лиценза на Кюрасао

преди:

Уебсайтът Royalspincasino.com се управлява от Lamarketing Limited, адрес: 11 Hawthorn Drive, Penrith, CA11 8WF, Обединено кралство. Регистрационен номер: 13534595 („Компания", „Уебсайт", „Казино", „нас", „ние" или „наш"). Всички хазартни услуги са лицензирани от Lamarketing SRL, компания, регистрирана и установена съгласно законите на Коста Рика. Lamarketing SRL се регулира от правителството на Коста Рика. Регистрационният номер на Lamarketing SRL е 37-117-895696.


След:

Уебсайтът Royalspincasino.com се управлява от Lamarketing BV, адрес: 182 Moontjeweg, Вилемстад Вилемстад, Кюрасао. Регистрационен номер: 13534595 („Компания", „Уебсайт", „Казино", „нас", „ние" или „наши"). Всички хазартни услуги са лицензирани от Lamarketing BV, компания, регистрирана и установена съгласно законите на Кюрасао. Lamarketing BV се регулира от правителството на Кюрасао. Регистрационният номер на Lamarketing BV е 37-117-13534595 .

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини