преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RoyalSpin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
най-накрая затворих акаунта си днес. не можех да се справя с това повече. няма поддръжка, няма имейли. обработка на теглене за 5 седмици вече. това е сигурно казино, което трябва незабавно да бъде включено в черния списък. странно, че имат само 5 звезди reviuws на trustpilot и те изтриват отрицателните .изглежда trustpilot е лесен за брейбиране.
finally i closed my acount today.i could not handle this anymore .no support no emails .withdrawal processing for 5 weeks now .this is sure a casino wich should be blacklisted immidiatly .funny thing they have only 5 stars reviuws on trustpilot and they delete the negative ones .it seems trustpilot is easy to breibe.
royalspin открадна моите 1031 €, честно спечелени със собствени пари след 5 седмици само лъжи, затворих акаунта си и се опитвам да забравя да продължа напред .за съжаление хора като този съществуват,те плячка на невинни трудолюбиви хора.моят съвет опитайте се да го приемете като загуба и продължете .има няколко налични истински казина .заради вашия случай спрях да депозирам в това казино .в крайна сметка такива казина ще се изправят пред себе си и те ще бъдат губещите .
royalspin stole my 1031€ fairly won with own money after 5 weeks only lies i closed my acount and try to forget to move on .unfortunatly people like this excist ,they prey on innocent hardworking people .my advice try to accept it as a losss and move on .there are a few genuine casinos available .because of your case i stopped depositing at this casino .at the end such casinos will face itself and they will be the losers .
Как са го откраднали? Би било чудесно да споменем някои подробности, тъй като е трудно да се каже дали наистина са направили нещо нередно или не.
How did they steal it? It would be great to mention some details since it's hard to say if they really did something wrong or not.
здравей Даниел, преди 5 седмици поисках изплащането си. Те не отговарят на имейли или чат, ако го затворят незабавно. Всъщност IP адресът ми е блокиран за чата, ако използвам vpn, мога да видя чат .преди 2 седмици поисках закриване на акаунта и изведнъж всички служители от поддръжката искаха да ми кажат, че тегленето ми няма да бъде обработено, защото затворих акаунта си .след това го отворих отново и оттогава няма повторения в имейли или чат .сега добавиха хронология на плащанията (теглене) към моето теглене, ако го натисна, получавам изскачащ прозорец, който казва потвърждение за теглене и той изисква да попълня информацията си за плащане отново и отново. Изпратих цялата информация по имейл и чат, никой не отговаря. Първите 2 седмици ми казаха да изчакам 5 dsys, защото беше изпратено до отдела за плащания. всички лъжи. поисках извлечение и то щеше да ми бъде изпратено 5 седмици по-късно, все още нищо. това не е начинът, по който се отнасяте към клиентите. не ги намерих, те покани ме да се присъединя към това казино. днес стигнах до чат, същият човек Адам го помоли да затвори моя акаунт, това беше направено за секунди. Опитвам се да го забравя, но е трудно, защото го спечелих честно, знаете ли.! за мен е тази кражба .те дори не отговарят на жалбата ми тук в CG.Имах 3 изплащания в това казино, второто беше изплатено 720€, третото го анулирах 480€ и го пуснах, знаех, че няма да ми платят, ако спечеля .първи заявени на 25 май 1031€ все още се обработват .не го вярвам .те искат да депозирам само .може би печелех само на дочерния сайт и този и се опитват да се отърват от мен .защото аз само играя реални маси на живо, те не могат да променят rtp.
hi Daniel,well it is now 5 weeks ago that i requested my payout .they do not respond to emails or chat were they close it immidiatly.matter of fact my ip adress is blocked for the chat ,if i use vpn i can see the chat .2 weeks ago i requested acount closure and suddenly all support were keen to tell me that my withdrawal would be not processed because i closed my acoung .then i reopend it again and since then no replays in emails or chat .now they added in payment history (withdrawal)to my cash out if i press on it i get a popup saying withdrawal confirmation and it requests to fill in my payment informatio over and over again.i sent in all information by email and chat no one respond .first 2 weeks i was told to wait 5 dsys because it was sent to payment department .all lies .i requested a statement and it woulld be send to me 5 weeks later still nothing .this is not how you treat customers .i did not found them they invited me to join at this casino.today i reached to chat same guy Adam asked him to close my acount it was done in seconds .i am trying to forget it but it is hard because i won it fairly you know.!for me is this theft .they do not even respond to my complaint here on CG.i had 3 cashouts in this casino second one was payed out 720€ third one i cancelled it 480€ and played it away i knew they would not pay me if i won .first on requested on 25 mei 1031€ is still processing .i dont believe it .they want me to deposit only .maybe i was only winning on there sister site and this one and are trying to get ridd of me .because i only play real live tables they cant alter the rtp .
Ако смятате, че парите ви са били конфискувани погрешно, теоретично можете да подадете жалба 🙂
Може би носи светлина в тъмното. 🙂
If you think your money has been confiscated wrongly, you could theoretically file a complaint 🙂
Maybe it brings light into the dark. 🙂
Wenn du der Meinung bist das dein Geld zu Unrecht beschlagnahmt wurde könntest du theoretisch eine Beschwerde einreichen 🙂
Villeicht bringt es ja Licht ins dunkel. 🙂
Имам те, както виждам в момента.
Надяваме се, че жалбата е благополучна за вас!
Have you as I can see right now.
Hope the complaint goes well for you!
Hast du schon wie ich gerade sehen kann.
Hoffentlich verläuft die Beschwerde positiv für dich!
Не знам дали съм единственият, но напоследък има наистина лоши преживявания с казина, регистрирани в Коста Рика 😴
I don't know if I'm the only one, but lately there have been really bad experiences with casinos registered in Costa Rica 😴
Ich weiß nicht ob ich der einzige bin aber in letzter Zeit macht man leider echt schlechte Erfahrungen mit casinos die in Costa Rica registriert sind 😴
те бяха много добри за няколко месеца в сестринското казино spacewin, спечелих там 12 000 € и винаги получавах парите си. не знам какво се случи наскоро? нямам представа! няма да отговорят на жалбата, защото игнорират всичките ми имейли и затворете чата след куестинг. мисля, че няма да го получа, но хей, те губят клиент.
they had been very good for couple of months at sister casino spacewin i won there 12000 € and got my money always .i dont know what happend recently ?i have no idea!they will not respond to the complaint because they ignore all my emails and close the chat after questening.i think i will not get it .but hee ,they are losing a customer .
имах статия тук за лицензирани казина в Коста Рика, изглежда, че следват сайта тук и сега промениха долния колонтитул на лиценза на Кюрасао
преди:
Уебсайтът Royalspincasino.com се управлява от Lamarketing Limited, адрес: 11 Hawthorn Drive, Penrith, CA11 8WF, Обединено кралство. Регистрационен номер: 13534595 („Компания", „Уебсайт", „Казино", „нас", „ние" или „наш"). Всички хазартни услуги са лицензирани от Lamarketing SRL, компания, регистрирана и установена съгласно законите на Коста Рика. Lamarketing SRL се регулира от правителството на Коста Рика. Регистрационният номер на Lamarketing SRL е 37-117-895696.
След:
Уебсайтът Royalspincasino.com се управлява от Lamarketing BV, адрес: 182 Moontjeweg, Вилемстад Вилемстад, Кюрасао. Регистрационен номер: 13534595 („Компания", „Уебсайт", „Казино", „нас", „ние" или „наши"). Всички хазартни услуги са лицензирани от Lamarketing BV, компания, регистрирана и установена съгласно законите на Кюрасао. Lamarketing BV се регулира от правителството на Кюрасао. Регистрационният номер на Lamarketing BV е 37-117-13534595 .
i had an article here about costa rica lisensed casinos it seems they are following the site here and now they changed the license footer to curacao
before:
The website Royalspincasino.com is operated by Lamarketing Limited, address: 11 Hawthorn Drive, Penrith, CA11 8WF, United Kingdom. Registration number: 13534595 ("Company", "Website", "Casino", "us", "we", or "our"). All gambling services are licensed by Lamarketing SRL, a company registered and established under the laws of Costa Rica. Lamarketing SRL is regulated by the Government of Costa Rica. Lamarketing SRL registration number is 37-117-895696.
After:
The website Royalspincasino.com is operated by Lamarketing B.V., address: 182 Moontjeweg, Willemstad Willemstad, Curaçao. Registration number: 13534595 ("Company", "Website", "Casino", "us", "we", or "our"). All gambling services are licensed by Lamarketing B.V., a company registered and established under the laws of Curacao. Lamarketing B.V. is regulated by the Government of Curacao. Lamarketing B.V. registration number is 37-117-13534595.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.