преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RoyalGame Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих теглене и чакам отговор от около седмица. Те няма да направят нищо, тегленето ми все още се обработва, поддръжката също не помага, те продължават да казват едно и също. Ще се радвам ако можете да ми помогнете!
I made a withdrawal and have been waiting for a response for about a week. They won't do anything, my withdrawal is still being processed, the support is no help either, they keep saying the same thing. I would be happy if you could help me!
Ich habe eine Auszahlung durchgeführt und warte mittlerweile seit zirka 1 Woche auf eine Rückmeldung. Es wird nichts unternehmen meine Auszahlung ist immer noch an Bearbeitung, der Support ist auch keine Hilfe sag immer wieder das gleiche. Ich würde mich freuen wenn sie mir helfen könnten !
Поисках теглене и изпълних всички изисквания за проверка, тъй като това беше първото ми теглене.
Очевидно изплащането ми трябва да бъде извършено след 3 дни. Мина седмица, а чатът на живо ми казва, че може да има забавяне. Но не могат да ми кажат кога ще дойде изплащането.
Имам нужда от вашата помощ.
I requested a withdrawal and met all the verification requirements as this was my first withdrawal.
Apparently my payout should be made in 3 days. It's been a week and the live chat keeps telling me that there might be a delay. But they can't tell me when the payout will come.
I need your help.
Ich habe eine Auszahlung beantragt und alle Voraussetzungen der Verfizierung erfüllt, da dies meine erste Auszahlung war.
Angeblich sollte meine Auszahlung dann in 3 Tagen erfolgen. Es ist schon eine Woche her und der live Chat sagt mir immer, dass es noch zu Verzögerung kommen kann. Man kann mir aber nicht sagen, wann die Auszahlung kommt.
Ich brauche eure Hilfe.
Относно ROYALGAME ONLINE казино
Здравейте добър следобед!
Вече прочетох много за казиното тук.
За съжаление едва след като играх.
И аз спечелих.
Сега не искат да изплащат или не е обработено 6 дни...
Депозиран с кредитна карта, така че не е необходима проверка, също се появява в сметката...
Concerning ROYALGAME ONLINE casino
Hi good afternoon !
I've already read a lot about the casino here.
Unfortunately only after I played.
I won too.
Now they don't want to pay out, or it hasn't been processed for 6 days...
Deposited with credit card, so no verification necessary, also appears in the account...
Betrifft ROYALGAME ONLINE casino
Hallo guten Tag !
habe hier schon einiges über das Casino gelesen.
Leider erst nachdem ich gespielt habe.
Habe auch gewonnen.
Nun wollen die nicht Auszahlen, bzw wird es nicht bearbeitet seit 6 Tagen...
Eingezahlt mit Kreditkarte, also keine Verifizieung notwendig steht auch im Konto...
Направих теглене и чакам отговор от около седмица. Те няма да направят нищо, тегленето ми все още се обработва, поддръжката също не помага, те продължават да казват едно и също. Ще се радвам ако можете да ми помогнете!
I made a withdrawal and have been waiting for a response for about a week. They won't do anything, my withdrawal is still being processed, the support is no help either, they keep saying the same thing. I would be happy if you could help me!
Ich habe eine Auszahlung durchgeführt und warte mittlerweile seit zirka 1 Woche auf eine Rückmeldung. Es wird nichts unternehmen meine Auszahlung ist immer noch an Bearbeitung, der Support ist auch keine Hilfe sag immer wieder das gleiche. Ich würde mich freuen wenn sie mir helfen könnten !
Доколкото виждам, вие не сте единственият играч, изправен пред забавено плащане в това казино. Опасявам се, че в този момент топката все още е на страната на казиното. Може би можете да ни кажете дали поне са успели да верифицират акаунта ви.
Въпреки факта, че разбирам, че това е истинска болка, когато става въпрос за бавни тегления, нашият Център за разрешаване следва определени процедури, една от които е да осигури 14 пълни дни за всяко казино да разреши проблема самостоятелно.
Поради малкия си размер, казиното може да изпитва недостиг на персонал в резултат на обема на заявките, които получава. Би било разумно поне да ви информираме за нещо, за да не сме принудени да правим предположения.
Нека бъдем търпеливи; ще видим какво ще се случи.
As far as I can see, you are not the only player facing delayed payment in this casino. I fear that at this moment, the ball is still on the casino's side. Perhaps you can tell us whether they at least managed to verify your account.
Despite the fact that I understand this is a real pain, when it comes to slow withdrawals, our Resolution Center follows certain procedures, one of which is to secure 14 full days for any casino to resolve the matter on its own.
Due to its small size, the casino may be experiencing staffing shortages as a result of the volume of requests they are receiving. It would be reasonable to at least inform you of something so that we are not forced to make assumptions.
Let's be patient; we shall see what is about to happen.
Относно ROYALGAME ONLINE казино
Здравейте добър следобед!
Вече прочетох много за казиното тук.
За съжаление едва след като играх.
И аз спечелих.
Сега не искат да изплащат или не е обработено 6 дни...
Депозиран с кредитна карта, така че не е необходима проверка, също се появява в сметката...
Concerning ROYALGAME ONLINE casino
Hi good afternoon !
I've already read a lot about the casino here.
Unfortunately only after I played.
I won too.
Now they don't want to pay out, or it hasn't been processed for 6 days...
Deposited with credit card, so no verification necessary, also appears in the account...
Betrifft ROYALGAME ONLINE casino
Hallo guten Tag !
habe hier schon einiges über das Casino gelesen.
Leider erst nachdem ich gespielt habe.
Habe auch gewonnen.
Nun wollen die nicht Auszahlen, bzw wird es nicht bearbeitet seit 6 Tagen...
Eingezahlt mit Kreditkarte, also keine Verifizieung notwendig steht auch im Konto...
здрасти
Страхувам се, че трябва да ви кажа точно същото, което току-що казах на другия играч.
Мога ли да знам как разбрахте, че проверката не е необходима, моля? Да се надявам ли, че подкрепата е поне малко подкрепяща?
Hi!
I'm afraid I have to tell you exactly the same thing I just said to the other player.
May I know how you found out the verification is not necessary, please? Shall I hope the support has been at least a bit supportive?
Пише, че съм вече верифициран, което ми е много странно, защото не трябваше да им показвам документи, а те казаха, че не е нужно, защото акаунтът ми вече е верифициран?
It says I'm already verified, which I find very strange because I didn't have to show them any documents and they said they don't need to because my account is already verified?
Es heißt ich bin schon Verifiziert was ich sehr komisch finde weil ich nichts an Dokumente ihnen nachweisen musste und sie meinte sie haben es auch nicht nötig da mein Konto schon Verifiziert ist ?
Ще ми е интересно да разбера какъв лиценз имат?????
Защото не можеха или не искаха да отговорят на това. 😉😉
I would be interested to know what kind of license they have?????
Because they couldn't or didn't want to answer that. 😉😉
Wäre ich mal gespannt was für eine Lizenz die haben?????
Denn das konnten oder wollten sie mir nicht beantworten. 😉😉
Да, според екранната снимка не е необходимо, разбирам. Попитахте ли казиното защо отнема повече от седмица? Даваме на казината 14 дни, за да решат всичко около тегленето, така че се надяваме, че ще могат да ви го изпратят дотогава.
Междувременно ще трябва да имаме търпение и ако нищо не се случи, ще се свържем с казиното.
ще стискам палци 🤞
Yes, according to the screenshot it is not necessary I understand. Did you ask the casino why it takes over a week ? We give casinos 14 days to sort out everything around the withdrawal so hopefully they will be able to send it to you by then.
In the meantime we will have to be patient and if nothing happens then we will contact the casino.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Пише, че съм вече верифициран, което ми е много странно, защото не трябваше да им показвам документи, а те казаха, че не е нужно, защото акаунтът ми вече е верифициран?
It says I'm already verified, which I find very strange because I didn't have to show them any documents and they said they don't need to because my account is already verified?
Es heißt ich bin schon Verifiziert was ich sehr komisch finde weil ich nichts an Dokumente ihnen nachweisen musste und sie meinte sie haben es auch nicht nötig da mein Konto schon Verifiziert ist ?
Хм, дори за мен би било странно, ако не им изпратихте нищо. Ако кажат, че все още не е необходимо, щях да разбера, но ако не са получили документи и сте верифициран, ще го счета за грешка. Опитахте ли да ги попитате как е възможно това, след като не сте ги снабдили с нищо?
Hmm, that would be weird even to me if you didn't send them anything. If they said it wasn't necessary yet I would understand, but if they haven't received any documents and you are verified, I would consider it a mistake. Have you tried asking them how this is possible when you have not supplied them with anything?
Ще ми е интересно да разбера какъв лиценз имат?????
Защото не можеха или не искаха да отговорят на това. 😉😉
I would be interested to know what kind of license they have?????
Because they couldn't or didn't want to answer that. 😉😉
Wäre ich mal gespannt was für eine Lizenz die haben?????
Denn das konnten oder wollten sie mir nicht beantworten. 😉😉
Това е лицензът, който виждам в нашия преглед. Забелязахте ли го и вие? Изглежда малко схематично, когато имат непроверим такъв и освен това е Филипините. 😕
This is the license I see in our review. Did you noticed it too ? Looks little bit sketchy when they have unverifiable one and it's also Philippines. 😕
Питах няколко пъти как е възможно да бъда верифициран, без да съм изпратил документи за заем. Но да, все казваха "Според системата си верифициран" така че като цяло ми е странно. Притеснявам се за парите си, този сайт за казино ме подлудява, не го препоръчвам на никого, надявам се просто да си получа парите, нищо повече. моля помогнете ми
I've asked a few times how it's possible that I'm verified without having sent any loan documents. But yes, they kept saying "According to the system, you are verified" so I find it weird in general. I'm worried about my money, this casino site is driving me crazy, I don't recommend it to anyone, I hope I just get my money, nothing more. Please help me
Ich hab schon paar mal Nachgefragt wie das sein kann das Ich Verifiziert bin ohne keine Leih Dokumente geschickt zu habe. Aber ja sie meinten immer wieder „Laut dem System sind sie Verifiziert" also finde ich es allgemein Komisch. Ich habe Angst um mein Geld diese Casino Seite macht mich Verrückt ich empfehle es keine Menschen weiter ich Hoffe das ich einfach nur mein Geld Bekomme mehr nicht. Bitte Hilft mir
Питах няколко пъти как е възможно да бъда верифициран, без да съм изпратил документи за заем. Но да, все казваха "Според системата си верифициран" така че като цяло ми е странно. Притеснявам се за парите си, този сайт за казино ме подлудява, не го препоръчвам на никого, надявам се просто да си получа парите, нищо повече. моля помогнете ми
I've asked a few times how it's possible that I'm verified without having sent any loan documents. But yes, they kept saying "According to the system, you are verified" so I find it weird in general. I'm worried about my money, this casino site is driving me crazy, I don't recommend it to anyone, I hope I just get my money, nothing more. Please help me
Ich hab schon paar mal Nachgefragt wie das sein kann das Ich Verifiziert bin ohne keine Leih Dokumente geschickt zu habe. Aber ja sie meinten immer wieder „Laut dem System sind sie Verifiziert" also finde ich es allgemein Komisch. Ich habe Angst um mein Geld diese Casino Seite macht mich Verrückt ich empfehle es keine Menschen weiter ich Hoffe das ich einfach nur mein Geld Bekomme mehr nicht. Bitte Hilft mir
Може би не смятат, че е необходимо и затова досега ти казват, че си "потвърден". Ще видим, може би ще поискат документи.
Що се отнася до оттеглянето и не се чувствате добре, не съм изненадан. Но ние даваме на казината 14 дни, както е посочено в жалбата, която сте подали. Ако казиното не успее да ви изпрати парите, ние ще се свържем с тях, така че предполагам, че няма да е необходимо.
Ако нещо се промени, не забравяйте да ни уведомите.
Perhaps they don't think it's necessary and that's why they're telling you so far that you're "verified". We'll see, maybe they'll ask for documents.
As far as the withdrawal and you not feeling good, I'm not surprised. But we give casinos 14 days as mentioned in the complaint you filed. If the casino fails to send you the money, then we will contact them, so I guess it won't be necessary.
If anything changes, be sure to let us know.
Актуализация:
100 евро, най-малката изплатена сума, разбира се.😂😂
Но веднага беше в акаунта (поне нещо)
180 отменени по някаква причина 😂😂😂😂
Update:
100 euros, the smallest amount paid out, of course.😂😂
But it was immediately in the account (at least something)
180 canceled for some reason 😂😂😂😂
Update:
100 Euro den kleinsten Betrag natürlich ausgezahlt.😂😂
War aber sofort am Konto (wenigstens was)
180 aus irgendwelchen Gründen storniert 😂😂😂😂
1-ви и последен път.
В началото те оставиха да спечелиш и после, разбираш ли.
Моят съвет: оставете поне 1 евро в сметката, за да не я затворите.
Това са партньори, мисля, че е добре...lg
1st and last time.
In the beginning they let you win and then, you know.
My tip: leave at least 1 euro in the account so you can't close it.
These are partners, I think it's ok...lg
1. und letztes mal.
Am Anfang lassen sie dich gewinnen und dann,das weiss man doch.
Mein Tipp,mind. 1 Euro am Konto lassen,so können Sie es nicht schließen.
Das sind Partner, finde ich ok...lg
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.