ФорумКазинаRoyal Stars Casino - обща дискусия

Royal Stars Casino - обща дискусия

преди 1 година от Anonymized334
|
5329 преглеждания 31 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Royal Stars Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Нямам представа как винаги получавате оценките си.....подвеждащо е.....



Поздрав


AMGE55

Автоматичен превод:
Anonymized334
преди 1 година

Здравейте, бихте ли били по-конкретни какво смятате за подвеждащо, моля? Това казино е ново казино на уебсайта на Casino Guru и ще видим как ще се развива казиното в бъдеще. Как работи нашият процес на оценяване, можете да разберете точно тук. Кажете ни, ако помага. Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 1 година

Регистрирах се в това казино преди няколко дни. Нямах проблем с тях, дори теглих и изпратих документите същия ден и на следващия ден. Те също са много бързи в чата си на живо и също така са много учтиви.

Автоматичен превод:
Alexxbeastt
преди 1 година

Здравей,

за мен това звучи като изживяване, което си заслужава да бъде прегледано от потребителя и съм сигурен, че това казино също ще бъде доволно😀

Изпратете един точно тук , ако го чувствате.

Какво мислите за бонусите, изброени тук в сайта за прегледи , пробвали ли сте някои?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Регистрирах се тук, след като прочетох хубава рецензия за това казино, направих първия си депозит от 150 CAD с бонус без залагане, след като играх около час, имах баланс от 2910 CAD, изпрати документи, които все още не са потвърдени и парите ми бяха премахнати от сметката ми и депозитът ми беше върнат , не исках да подавам жалба в момента, защото вече имам такава в процес... бъдете внимателни, момчета!

Автоматичен превод:
Boss78
преди 1 година

Е, без допълнителна информация можем само да гадаем какво не е наред.

Аз обаче бих започнал с правилото за максимално теглене, като казвам, че можете да изтеглите само €750, а бонусът е лепкав, което означава, че:

„Първоначалната стойност на бонуса ще бъде приспадната от вашата сметка, когато извършвате теглене.

Ако депозирате €100 и получите €100 бонус, €100 ще бъдат удържани от сметката ви, когато направите теглене."

file

Със сигурност ще ни трябва малко информация от казиното. Можете ли да предоставите малко?

Що се отнася до проверката, понякога може да отнеме дори седмица. Просто даваме на казината 14 пълни дни, за да верифицират сметката.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Мила Радка, Благодаря за бързия отговор!


Направих 150 CAD депозит и в техните условия за бонуси ясно се казва теглене 10X сума на депозита

в моя случай, след като бях нараснал с 2910 CAD, поисках теглене на техните максимални дневни 1000 CAD, но те анулираха всичките ми печалби и ми върнаха 150 CAD от депозита ми обратно, защото казват, че съм нарушил бонус T&C.

Имам депозит 150 CAD +150 CAD бонус =300 CAD за игра... при първото завъртане печелех, никога не съм слизал до 150 CAD бонус Играл съм много слотове и видео покер, както във всички други казина, те изпратиха имам имейл, в който се посочва, че не трябва да играя видео покер, докато съм в бонус, смешното е, че почти всички казино няма да ви позволят да играете игри, които не са разрешени в бонуса... но това казино ви позволява да играете каквато и да е игра и тогава казването е забранено.

Тази сутрин получих имейл от тях, в който се казва, че акаунтът ми вече е напълно потвърден, но тегленето ми е отменено и моля, можете ли да поискате отново... така че измина цяла седмица, те дори няма да изплатят депозита ми! file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Boss78,


съжалявам за неудобното преживяване досега. Ние сме на него и се опитваме да разберем какъв е проблемът тук.


Ние ще се върнем при вас утре и ще се опитаме да ви подкрепим по този въпрос като клиент, разбира се.


Приятна вечер и извинявай още веднъж.

Кралски звезди

Автоматичен превод:
RoyalStarsCasino
преди 1 година

Здравей,

Благодаря ви, че се свързахте. Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂

Автоматичен превод:
Boss78
преди 1 година

Здрасти.

Чувствам, че все още пропускаме най-важната част тук, не съм сигурен кое бонус правило трябваше да нарушите. имаш ли идея

Както може би забелязвате, представителят на казиното е тук, за да провери ситуацията. Мисля, че трябва да изчакаме актуализация.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,

И аз не бях сигурен за какво бонус правило говорят, но добра новина получих имейл от Казино

те се извиняват за възникналото недоразумение

ограничените игри в техните T&C... Те одобриха първоначалния ми депозит от 150 CAD, който получих потвърждение от Interac, също така възстановяват 1350 CAD в акаунта ми, което е 10X максимална печалба, докато съм в бонус, надявам се, че оставащият баланс ще бъде изплатен веднага няма проблем.

Бих искал да благодаря на Royal Stars за разбирането на моята гледна точка.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,

благодаря за подсказката, наистина пропуснахме да използваме бутона за отговор.

Като цяло нека опишем ситуацията:

Boss78 изигра една от ограничените игри в казиното по отношение на неговия бонус. Тъй като искаме да имаме справедлива среда за играчите, решихме да деактивираме ограничените игри за такива случаи. Това означава, че такива игри не могат да се отварят в тези случаи, защото играчите не могат да имат предвид кои игри са ограничени. Това не би било надеждно и справедливо.

Процесът вече е внедрен, така че ограничените игри да не могат да се отварят, но тъй като все още сме млада марка, не всички функции работят автоматично. В този случай нова игра беше стартирана и публикувана на уебсайта автоматично, но не се актуализира незабавно до списъка с ограничени игри. Следователно имаше времева празнина, в която играчите можеха да играят тази игра, дори това да не би трябвало да е възможно.

В заключение не би било честно да обвиняваме Boss78 за това, тъй като това беше технически проблем от наша страна. Това е причината, поради която стигнахме до ситуацията, както Boss78 описа в публикацията си преди.

Нашето мото е да създадем „дом" за играчите и те да се чувстват сигурни.

Надяваме се, че това обяснение ще помогне за разбирането на ситуацията и сме готови да помогнем при проблеми в бъдеще, разбира се.

Благодаря и поздрави

Кралски звезди

Автоматичен превод:
Boss78
преди 1 година

Здравей Boss78,

благодаря ви за обратната връзка. След преглед на случая (описан в отговора на Радка) ни беше ясно да ви помогнем тук.

Разбира се, за нас е важно играчите да се чувстват уважавани и третирани по справедлив начин. Това е общото ни мото.

Ако имате проблеми в бъдеще, моля, свържете се. Ние все още сме млада марка и се опитваме да подобряваме всеки ден това, което виждате в момента като доказателство на уебсайта.

Искаме да ви дадем дом за бъдещето.

Моля, свържете се, ако имате препоръки за подобряване или ако видите точки, с които бихме могли да се справим по-добре.

Беше ли решена ситуацията по справедлив начин от ваша гледна точка?

Извиняваме се за неудобството и ви благодаря.

Поздравления

Кралски звезди

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка,

благодаря за подсказката, наистина пропуснахме да използваме бутона за отговор.

Като цяло нека опишем ситуацията:

Boss78 изигра една от ограничените игри в казиното по отношение на неговия бонус. Тъй като искаме да имаме справедлива среда за играчите, решихме да деактивираме ограничените игри за такива случаи. Това означава, че такива игри не могат да се отварят в тези случаи, защото играчите не могат да имат предвид кои игри са ограничени. Това не би било надеждно и справедливо.

Процесът вече е внедрен, така че ограничените игри да не могат да се отварят, но тъй като все още сме млада марка, не всички функции работят автоматично. В този случай нова игра беше стартирана и публикувана на уебсайта автоматично, но не се актуализира незабавно до списъка с ограничени игри. Следователно имаше времева празнина, в която играчите можеха да играят тази игра, дори това да не би трябвало да е възможно.

В заключение не би било честно да обвиняваме Boss78 за това, тъй като това беше технически проблем от наша страна. Това е причината, поради която стигнахме до ситуацията, както Boss78 описа в публикацията си преди.

Нашето мото е да създадем „дом" за играчите и те да се чувстват сигурни.

Надяваме се, че това обяснение ще помогне за разбирането на ситуацията и сме готови да помогнем при проблеми в бъдеще, разбира се.

Благодаря и поздрави

Кралски звезди

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей RoyalStarsCasino.

Благодаря ви за това обяснение, намирам го за много разумно. Всички правим грешки, изумен съм, че си призна грешката толкова открито.

Играчите винаги трябва да бъдат третирани справедливо, така че правилното обяснение е първата добра стъпка това да се случи.

Пожелавам ви страхотен ден.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Хареса ми начина, по който го решиха, ако всички казино бяха така, но повечето просто нанасят удар, поздравления за Royal.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 1 година

Аз също го харесвам!

Да се надяваме, че другите казина един ден ще разберат, че без щастливи играчи е свършено 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитите да навигирате през ограничени игри и игри, които не отговарят на вашите изисквания за залагане, може да бъде обезсърчително. Харесва ми факта, че техните ограничени игри не са достъпни по време на бонус игра. Фактът, че те разрешиха проблема на Boss78 и направиха някои промени в уебсайта си, говори много за едно казино.

Прекарах си наистина приятно в казиното и персоналът беше супер приятелски настроен и услужлив.

Продължавай с добрата работа

Автоматичен превод:
LuckyMe247
преди 1 година

Страхотно е да виждаш положителни реакции във форума за промяна.

Що се отнася до игрите, които са забранени при игра с бонус, сигурен съм, че всеки казино играч би оценил, ако други казина имат подобна политика.

Също така по отношение на помощта и опитите за решаване на проблема на играча също говори много за самото казино. Мисля, че така трябва да работи в много случаи.

Но мога ли да попитам какво ви впечатли в казиното и с какво ви спечели?

Автоматичен превод:
koVVal92
преди 1 година

Мисля, че вероятно няма нужда да споделям повече. Имате доста голяма серия от неспечелени резултати. Ако бях на твое място, вероятно отдавна щях да съм спрял да играя и не бих искал да изпитам нещо подобно в друго казино. И вие не мислите ли така? 🤔

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини