преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Royal Stars Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Нямам представа как винаги получавате оценките си.....подвеждащо е.....
Поздрав
AMGE55
I have no idea how you always get your ratings.....it's misleading.....
Greeting
AMGE55
keine Ahnung wie ihr immer auf euere Bewertungen kommt.....ist ja irreführend.....
Gruss
AMGE55
Здравейте, бихте ли били по-конкретни какво смятате за подвеждащо, моля? Това казино е ново казино на уебсайта на Casino Guru и ще видим как ще се развива казиното в бъдеще. Как работи нашият процес на оценяване, можете да разберете точно тук. Кажете ни, ако помага. Благодаря ти
Hi, could you be more specific what do you consider to be misleading, please? This casino is fresh casino on Casino Guru website and we will see how casino will develop in the future. How does our rating process work you can find out just here. Let us know if it helps. Thank you
Регистрирах се в това казино преди няколко дни. Нямах проблем с тях, дори теглих и изпратих документите същия ден и на следващия ден. Те също са много бързи в чата си на живо и също така са много учтиви.
Ive signed up on this casino couple days ago. I had no problem with em, i even withdrawal and sended the documents same day and the next day. They also are very fast on their livechat and also very polite.
Здравей,
за мен това звучи като изживяване, което си заслужава да бъде прегледано от потребителя и съм сигурен, че това казино също ще бъде доволно😀
Изпратете един точно тук , ако го чувствате.
Какво мислите за бонусите, изброени тук в сайта за прегледи , пробвали ли сте някои?
Hello there,
to me, it sounds like an experience worth a user review, and I'm sure that casino would be pleased as well😀
Submit one right here, if you feel like it.
What do you think about the bonuses listed here on the review site, have you tried any?
Регистрирах се тук, след като прочетох хубава рецензия за това казино, направих първия си депозит от 150 CAD с бонус без залагане, след като играх около час, имах баланс от 2910 CAD, изпрати документи, които все още не са потвърдени и парите ми бяха премахнати от сметката ми и депозитът ми беше върнат , не исках да подавам жалба в момента, защото вече имам такава в процес... бъдете внимателни, момчета!
Registered here after reading nice review about this Casino, made my first deposit of 150 CAD wit wager free bonus, after playing for hour or so I had balance of 2910 CAD send documents still not verified and my money removed from my account and my deposit returned, I did not want to file complain at the moment because i already have one ongoing... be careful guys!
Е, без допълнителна информация можем само да гадаем какво не е наред.
Аз обаче бих започнал с правилото за максимално теглене, като казвам, че можете да изтеглите само €750, а бонусът е лепкав, което означава, че:
„Първоначалната стойност на бонуса ще бъде приспадната от вашата сметка, когато извършвате теглене.
Ако депозирате €100 и получите €100 бонус, €100 ще бъдат удържани от сметката ви, когато направите теглене."
Със сигурност ще ни трябва малко информация от казиното. Можете ли да предоставите малко?
Що се отнася до проверката, понякога може да отнеме дори седмица. Просто даваме на казината 14 пълни дни, за да верифицират сметката.
Well, without further information, we can only guess what is wrong.
I would, however, start with the max cashout rule, saying that you can only cash out €750, and the bonus is sticky, meaning that:
"The initial bonus value will be deducted from your account when making a withdrawal.
If you deposit €100 and get a €100 bonus, €100 will be deducted from your account when you make a withdrawal."
We would certainly need some info from the casino. Can you provide some?
When it comes to verification, it can sometimes take even a week. It's just that we allow casinos 14 full days to verify the account.
Мила Радка, Благодаря за бързия отговор!
Направих 150 CAD депозит и в техните условия за бонуси ясно се казва теглене 10X сума на депозита
в моя случай, след като бях нараснал с 2910 CAD, поисках теглене на техните максимални дневни 1000 CAD, но те анулираха всичките ми печалби и ми върнаха 150 CAD от депозита ми обратно, защото казват, че съм нарушил бонус T&C.
Имам депозит 150 CAD +150 CAD бонус =300 CAD за игра... при първото завъртане печелех, никога не съм слизал до 150 CAD бонус Играл съм много слотове и видео покер, както във всички други казина, те изпратиха имам имейл, в който се посочва, че не трябва да играя видео покер, докато съм в бонус, смешното е, че почти всички казино няма да ви позволят да играете игри, които не са разрешени в бонуса... но това казино ви позволява да играете каквато и да е игра и тогава казването е забранено.
Тази сутрин получих имейл от тях, в който се казва, че акаунтът ми вече е напълно потвърден, но тегленето ми е отменено и моля, можете ли да поискате отново... така че измина цяла седмица, те дори няма да изплатят депозита ми!
Dear Radka, Thank you for quick reply!
I have made 150 CAD deposit and in their bonus T&C it clearly says withdrawal 10X deposit amount
in my case after I was up 2910 CAD i request withdrawal of their max daily 1000 CAD, but they have canceled all my winnings and returned 150 CAD of my deposit back, because they are saying that I violated bonus T&C.
I have deposit 150 CAD +150 CAD bonus =300 CAD to play... ever first spin I was winning, did not eve go down to 150 CAD bonus I have played many slots and Video poker just like in any other Casinos, they sent me email stating that i should not play video poker while in bonus, the funny thing is that almost all Casino wont let you play games that is not allowed in bonus...but this casino let you play any game and than saying is forbidden.
This morning I received an email from them saying that my account is now fully verified, but my withdrawal canceled , and please can you request again... so it has been a week they wont even pay my deposit back!
Здравей Boss78,
съжалявам за неудобното преживяване досега. Ние сме на него и се опитваме да разберем какъв е проблемът тук.
Ние ще се върнем при вас утре и ще се опитаме да ви подкрепим по този въпрос като клиент, разбира се.
Приятна вечер и извинявай още веднъж.
Кралски звезди
Hi Boss78,
sorry for the inconvenient experience so far. We are on it and try to understand what is the problem here.
We will come back to you tomorrow and try to support you in this matter as customer of course.
Have a nice evening and sorry again.
Royal Stars
Здравей,
Благодаря ви, че се свързахте. Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂
Hello there,
Thank you for reaching out. Just a kind reminder: please use the "reply" button otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
Здрасти.
Чувствам, че все още пропускаме най-важната част тук, не съм сигурен кое бонус правило трябваше да нарушите. имаш ли идея
Както може би забелязвате, представителят на казиното е тук, за да провери ситуацията. Мисля, че трябва да изчакаме актуализация.
Hi there.
I feel that we're still missing the most important part here, I am not sure which bonus rule you were supposed to breach. Do you have an idea?
As you may notice, the casino representative is here to check the situation out. I think we should wait for an update.
Здравей Радка,
И аз не бях сигурен за какво бонус правило говорят, но добра новина получих имейл от Казино
те се извиняват за възникналото недоразумение
ограничените игри в техните T&C... Те одобриха първоначалния ми депозит от 150 CAD, който получих потвърждение от Interac, също така възстановяват 1350 CAD в акаунта ми, което е 10X максимална печалба, докато съм в бонус, надявам се, че оставащият баланс ще бъде изплатен веднага няма проблем.
Бих искал да благодаря на Royal Stars за разбирането на моята гледна точка.
Hi Radka,
I was not sure either what bonus rule they were talking about, but good news I have received an email from Casino
they have apologize for the misunderstanding surrounding
the restricted games in their T&C... They have approved my original deposit of 150 CAD which I received confirmation from Interac, also they refund 1350 CAD to my account which is 10X max win while in bonus, hopefully remaining balance will be paid out whit no issue.
I would like to thank Royal Stars for understanding my point of view.
Здравей Радка,
благодаря за подсказката, наистина пропуснахме да използваме бутона за отговор.
Като цяло нека опишем ситуацията:
Boss78 изигра една от ограничените игри в казиното по отношение на неговия бонус. Тъй като искаме да имаме справедлива среда за играчите, решихме да деактивираме ограничените игри за такива случаи. Това означава, че такива игри не могат да се отварят в тези случаи, защото играчите не могат да имат предвид кои игри са ограничени. Това не би било надеждно и справедливо.
Процесът вече е внедрен, така че ограничените игри да не могат да се отварят, но тъй като все още сме млада марка, не всички функции работят автоматично. В този случай нова игра беше стартирана и публикувана на уебсайта автоматично, но не се актуализира незабавно до списъка с ограничени игри. Следователно имаше времева празнина, в която играчите можеха да играят тази игра, дори това да не би трябвало да е възможно.
В заключение не би било честно да обвиняваме Boss78 за това, тъй като това беше технически проблем от наша страна. Това е причината, поради която стигнахме до ситуацията, както Boss78 описа в публикацията си преди.
Нашето мото е да създадем „дом" за играчите и те да се чувстват сигурни.
Надяваме се, че това обяснение ще помогне за разбирането на ситуацията и сме готови да помогнем при проблеми в бъдеще, разбира се.
Благодаря и поздрави
Кралски звезди
Hey Radka,
thanks for the hint, we indeed missed to use the reply button.
In general let us describe the situation:
Boss78 played one for of the restricted games on the Casino regarding his bonus. Since we want to have a fair environment for players we decided to deactivate restricted games for such occasions. That means that such games are not possible to open in these cases because players cannot have in mind which games are restricted. This wouldn’t be reliable and fair.
The process was implemented already that restricted games are not possible to open but since we still are a young brand not all functions are working automatically yet. In this case a new game was launched and published on the website automatically but not updated to the list of restricted games immediately. Therefore there was a time gap where players could play this game even it shouldn’t be possible.
In conclusion this would not be fair to blame Boss78 for this since it was a technical problem from our side. This is the reason why we came up with the situation as Boss78 described in his post before.
Our motto is to create a „home" for players and that they can feel safe.
We hope this explanation helps to understand the situation and we are willed to help with problems in the future of course.
Thank you & greetings
Royal Stars
Здравей Boss78,
благодаря ви за обратната връзка. След преглед на случая (описан в отговора на Радка) ни беше ясно да ви помогнем тук.
Разбира се, за нас е важно играчите да се чувстват уважавани и третирани по справедлив начин. Това е общото ни мото.
Ако имате проблеми в бъдеще, моля, свържете се. Ние все още сме млада марка и се опитваме да подобряваме всеки ден това, което виждате в момента като доказателство на уебсайта.
Искаме да ви дадем дом за бъдещето.
Моля, свържете се, ако имате препоръки за подобряване или ако видите точки, с които бихме могли да се справим по-добре.
Беше ли решена ситуацията по справедлив начин от ваша гледна точка?
Извиняваме се за неудобството и ви благодаря.
Поздравления
Кралски звезди
Hi Boss78,
thank you for you feedback. After reviewing the case (desricbed in the reply to Radka) is was clear for us to help you here.
Of course it is important for us that players feel respected and treated in a fair way. This is our overall motto.
If you have problems in the future please reach out. We are still a young brand and try to improve every day what you see right now as proof on the website.
We want to give you a home for the future.
Please reach out if you have recommendations to improve or if you see points which we could handle better.
Was the situation handled in a fair way in your perspective?
Sorry for the inconvenience and thank you.
Greetings
Royal Stars
Здравей Радка,
благодаря за подсказката, наистина пропуснахме да използваме бутона за отговор.
Като цяло нека опишем ситуацията:
Boss78 изигра една от ограничените игри в казиното по отношение на неговия бонус. Тъй като искаме да имаме справедлива среда за играчите, решихме да деактивираме ограничените игри за такива случаи. Това означава, че такива игри не могат да се отварят в тези случаи, защото играчите не могат да имат предвид кои игри са ограничени. Това не би било надеждно и справедливо.
Процесът вече е внедрен, така че ограничените игри да не могат да се отварят, но тъй като все още сме млада марка, не всички функции работят автоматично. В този случай нова игра беше стартирана и публикувана на уебсайта автоматично, но не се актуализира незабавно до списъка с ограничени игри. Следователно имаше времева празнина, в която играчите можеха да играят тази игра, дори това да не би трябвало да е възможно.
В заключение не би било честно да обвиняваме Boss78 за това, тъй като това беше технически проблем от наша страна. Това е причината, поради която стигнахме до ситуацията, както Boss78 описа в публикацията си преди.
Нашето мото е да създадем „дом" за играчите и те да се чувстват сигурни.
Надяваме се, че това обяснение ще помогне за разбирането на ситуацията и сме готови да помогнем при проблеми в бъдеще, разбира се.
Благодаря и поздрави
Кралски звезди
Hey Radka,
thanks for the hint, we indeed missed to use the reply button.
In general let us describe the situation:
Boss78 played one for of the restricted games on the Casino regarding his bonus. Since we want to have a fair environment for players we decided to deactivate restricted games for such occasions. That means that such games are not possible to open in these cases because players cannot have in mind which games are restricted. This wouldn’t be reliable and fair.
The process was implemented already that restricted games are not possible to open but since we still are a young brand not all functions are working automatically yet. In this case a new game was launched and published on the website automatically but not updated to the list of restricted games immediately. Therefore there was a time gap where players could play this game even it shouldn’t be possible.
In conclusion this would not be fair to blame Boss78 for this since it was a technical problem from our side. This is the reason why we came up with the situation as Boss78 described in his post before.
Our motto is to create a „home" for players and that they can feel safe.
We hope this explanation helps to understand the situation and we are willed to help with problems in the future of course.
Thank you & greetings
Royal Stars
Здравей RoyalStarsCasino.
Благодаря ви за това обяснение, намирам го за много разумно. Всички правим грешки, изумен съм, че си призна грешката толкова открито.
Играчите винаги трябва да бъдат третирани справедливо, така че правилното обяснение е първата добра стъпка това да се случи.
Пожелавам ви страхотен ден.
Hey RoyalStarsCasino.
Thank you for this explanation I find it very reasonable. We all make mistakes, I'm amazed you admitted the mistake so openly.
Players should always be treated fairly, so the proper explanation is the first good step to make this happen.
Wish you a great day.
Хареса ми начина, по който го решиха, ако всички казино бяха така, но повечето просто нанасят удар, поздравления за Royal.
I liked the way they resolved it, if all Casino were like that, but most are just giving a blow, congratulations to Royal.
Gostei do jeito que resolveram,se todos Casino fossem assim ,mas a maioria só está dando golpe,parabéns a Royal.
Аз също го харесвам!
Да се надяваме, че другите казина един ден ще разберат, че без щастливи играчи е свършено 🙂
I like it too!
Let's hope other casinos will one day realize that without happy players, they're done 🙂
Опитите да навигирате през ограничени игри и игри, които не отговарят на вашите изисквания за залагане, може да бъде обезсърчително. Харесва ми факта, че техните ограничени игри не са достъпни по време на бонус игра. Фактът, че те разрешиха проблема на Boss78 и направиха някои промени в уебсайта си, говори много за едно казино.
Прекарах си наистина приятно в казиното и персоналът беше супер приятелски настроен и услужлив.
Продължавай с добрата работа
Trying to navigete through restricted games, and games that does not contribute to your wagering requirements can be daunting. I like the fact that their restricted games is not accessable during bonus play. The fact that tey resolved Boss78's issue and made some changes to their website says a lot about a casino.
I Had a realy nice time at the casino and tha staff was super friendly and helpfull.
Keep up the good work
Страхотно е да виждаш положителни реакции във форума за промяна.
Що се отнася до игрите, които са забранени при игра с бонус, сигурен съм, че всеки казино играч би оценил, ако други казина имат подобна политика.
Също така по отношение на помощта и опитите за решаване на проблема на играча също говори много за самото казино. Мисля, че така трябва да работи в много случаи.
Но мога ли да попитам какво ви впечатли в казиното и с какво ви спечели?
It's great to see positive reactions on the forum for a change.
As for the games that are banned when playing with a bonus, I'm sure every casino player would appreciate it if other casinos had a similar policy.
Also in terms of help and trying to solve the player's problem also speaks volumes about the casino itself. I think that's how it should work in many cases.
But may I ask what impressed you about the casino and what won you over ?
Мисля, че вероятно няма нужда да споделям повече. Имате доста голяма серия от неспечелени резултати. Ако бях на твое място, вероятно отдавна щях да съм спрял да играя и не бих искал да изпитам нещо подобно в друго казино. И вие не мислите ли така? 🤔
I think there's probably no need to share more. You have a pretty big unwinnable streak. If I were you, I would probably have stopped playing a long time ago and I wouldn't want to experience something similar in another casino. Don't you think so too ? 🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.