преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rooli Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, причината е много проста. Потребителските отзиви се използват за описание на изживяването или за коментиране на казиното. Ако всичко, за което говорите, са слотове или бонуси, смятаме, че това не е достатъчно информация. По този начин можете да споменете опита си със слотове и бонуси, но е важно да разкажете повече подробности за казиното, за да направите прегледа уместен. 🙂
Hi, the reason is quite simple. User reviews are used to describe the experience or to comment on the casino. If all you talk about is slots or bonus, we consider that not enough information. Thus, you can mention your experience with slots and bonus, but it is important to tell more details about the casino to make the review relevant. 🙂
Имам проблеми с абстиненцията. От дни се опитвам да получа правилното таксуване на транзакцията.
Което изпратих директно с потвърждение от банката. Също така не се споменава дали целият или само част от него е грешен или дефектен. Човекът оценява и изпраща
I have withdrawal problems. I've been trying to get the correct transaction billing for days.
Which I sent directly with confirmation from the bank. It is also not mentioned whether all or just part of it is wrong or defective. Man appreciates and sends
ich habe Auszahlung Probleme. Seit tagen versuche die richtige Transactions Abrechnung.
Die ich direkt mit Bestätigung der Bank gesandt habe. Wird auch nicht erwähnt ob alles oder nur ein teil falsch oder fehlerhaft is. Mann schätzt und sendet
Здравейте. Това означава ли, че ви е трудно да предоставите правилно банково извлечение?
Трябва ли да потвърди, че акаунтът е ваш, или по-скоро да предостави доказателство за депозит? И ако мога, какъв вид или версия на този документ сте се опитали да предоставите досега?
Ще се опитаме да стигнем до дъното на това.
Hello. Does it mean you struggle to provide a correct banking statement?
Is it supposed to confirm the account is yours, or rather provide proof of deposit? And if I may, what kind or version of this document have you tried to provide so far?
We'll try to get to the bottom of this.
Не бих посъветвал никого да залага в това казино без да чете коментарите, забавят плащането, ако изобщо плащат, искат разни лични документи, банкови извлечения и доказателство за местоживеене, за да могат да теглят, смешно защо не го правят не искаме това, преди да депозираме, нали, но така или иначе, лош опит в тези казина, които Гуру посочва.
I wouldn't advise anyone to gamble in this casino without reading the comments, they delay payment, if they pay at all, they ask for various personal documents, bank statements and proof of residence to be able to withdraw, funny why they don't ask for this before we deposit, right, but anyway, a bad experience in these casinos that Guru indicates.
Não aconselho ninguém apostar nesse Cassino sem antes ler os comentários, eles atrasam pagamento, se é que realmente pagam, pedem vários documentos pessoais, extrato de banco e comprovante residencial para poder sacar, engraçado por que não pedem isso antes da gente depositar né, mas enfim, uma péssima experiência nesses cassinos que a Guru indica.
Здравейте, въпреки че това може да ви звучи странно, но мисля, че това е доста често срещана практика в казината. Имам предвид, че ако това е първото ви теглене или сте имали повече от едно, трябва да преминете през процес на проверка, при който те искат вашите документи.
Както и да е, приети ли са или отхвърлени? За да получите парите, трябва да ги преминете успешно.
Видях също, че сте успели да подадете жалба , така че ако това не е възможно, нашият екип ще се опита да ви помогне.
Ще се радвам да ви уведомя, ако имате актуализация, възможно ли е това, моля?
Hi, although this may sound strange to you, but I think it's a pretty common practice that casinos have. I mean, if this is your first withdrawal or you've had more than one, you have to go through a verification process where they ask for your documents.
Anyway, have any been accepted or rejected ? To get the money, you have to pass it successfully.
I also saw that you managed to file a complaint, so if that's not possible, our team will try to help you.
I would be happy to let you know if you have an update, would that be possible please ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.