ФорумКазинаRooli Casino - обща дискусия

Rooli Casino - обща дискусия

преди 9 месеца от franztheuerw
|
1619 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rooli Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца

до Джаро, защо прегледът ми нарушава указанията?

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 9 месеца

Здравейте, причината е много проста. Потребителските отзиви се използват за описание на изживяването или за коментиране на казиното. Ако всичко, за което говорите, са слотове или бонуси, смятаме, че това не е достатъчно информация. По този начин можете да споменете опита си със слотове и бонуси, но е важно да разкажете повече подробности за казиното, за да направите прегледа уместен. 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Имам проблеми с абстиненцията. От дни се опитвам да получа правилното таксуване на транзакцията.

Което изпратих директно с потвърждение от банката. Също така не се споменава дали целият или само част от него е грешен или дефектен. Човекът оценява и изпраща

Автоматичен превод:
nejdetozyer
преди 8 месеца

Здравейте. Това означава ли, че ви е трудно да предоставите правилно банково извлечение?

Трябва ли да потвърди, че акаунтът е ваш, или по-скоро да предостави доказателство за депозит? И ако мога, какъв вид или версия на този документ сте се опитали да предоставите досега?

Ще се опитаме да стигнем до дъното на това.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не бих посъветвал никого да залага в това казино без да чете коментарите, забавят плащането, ако изобщо плащат, искат разни лични документи, банкови извлечения и доказателство за местоживеене, за да могат да теглят, смешно защо не го правят не искаме това, преди да депозираме, нали, но така или иначе, лош опит в тези казина, които Гуру посочва.

Автоматичен превод:
Jozanctba
преди 4 седмици

Здравейте, въпреки че това може да ви звучи странно, но мисля, че това е доста често срещана практика в казината. Имам предвид, че ако това е първото ви теглене или сте имали повече от едно, трябва да преминете през процес на проверка, при който те искат вашите документи.

Както и да е, приети ли са или отхвърлени? За да получите парите, трябва да ги преминете успешно.

Видях също, че сте успели да подадете жалба , така че ако това не е възможно, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Ще се радвам да ви уведомя, ако имате актуализация, възможно ли е това, моля?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини