преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Roo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Току-що видях какво казваш! Roo Casino е затворено и вече не работи?? Странно! Опитвам се много упорито, прескачам през обръчи, за да получа изплащане на печалби от този сайт до сумата от $4500au. Ако е вярно това, което казваш, нямам шанс да ги получа! Въпреки това те все още вземат пари!
I have just seen that you say! Roo Casino is closed and no longer operates?? Weird! I am trying very hard, jumping through hoops to get a payout of winnings from this site to the sum of $4500au. If what you say is true, I have no chance of getting them! They are still taking money though!
О, това обикновено е най-лошото нещо, което трябва да срещнете...
Бих казал, че затворено казино означава, че не се приемат нови играчи, но активно вземане на парите? Това е гадно!
Можете ли също да играете някакви игри? Искам да кажа, че не мога да вляза в сайта с VPN - не работи. 🤔
Oh, this is usually the worst thing to encounter...
I would say a closed casino means no new players are accepted, but actively taking the money? That's grose!
Are you also able to play any games? I mean I can't access the site with VPN - it does not work. 🤔
Не, те всъщност се мръщят на използването на маскиране на местоположението, т.е. използването на VPN. Що се отнася до игрите, да, мога да получа пълен достъп до всички игри, освен ако не са игри, които не са разрешени поради бонус правила.
No they actually frown on the use of location masking ie using a VPN. As for games yes I can get full access to all games unless they are games not allowed because of bonus rules.
Както казах първоначално, депозирах $40au, получих 50% депозитен бонус, от който спечелих повече от $5000au в крайна сметка вкарах и все още вярвам, че ще получа 2 тегления, 1 x за $2500au, другото за $2000au.
всичките ми документи за проверка бяха изключени и приети. След това дойде голямото Отделът за измами маркира вашия акаунт! И е необходима допълнителна идентификация! Така че трябваше да използвам всичките си елементи за проверка, но да ги дам като снимки с мен, които ги държа!!
Поискаха и предишна карта. За съжаление не можах да направя нищо по въпроса, защото имам нова карта и тази беше унищожена.
As I said initially I deposited $40au got a 50% deposit bonus out of which I won in excess of $5000au in the end I put in and am still trusting to get 2x withdrawals 1 x for $2500au the other for $2000au.
all my verification documents were excepted and passed. Then came the big The fraud department has flagged your account! And further identification is needed! So I had to use all my verification items but give them as pictures with me holding them!!
They also asked for a previous card. Unfortunately I could do nothing about this because I have a new card and that one was destroyed.
Добре, този работи и за мен!
Вече информирах нашия екип да актуализира прегледа. Според мен най-добрата стъпка е да се оплачеш засега.
Не се колебайте и изпратете жалбата, може да ви е необходима помощ, нали?
Използвайте тази връзка: https://casino.guru/complaints/create
Надявам се, че сте съгласни с моето предложение.
Ok, this one works for me too!
I already informed our Team to update the review. In my opinion, the best step is to complain for now.
Do not hesitate and submit the complaint you could use some help, right?
Use this link: https://casino.guru/complaints/create
I hope you agree with my suggestion.
Не мисля, че е минало достатъчно време, за да има основание за оплакване! Ако все още нямам късмет през следващата седмица, тогава празно какво ще направя! Както е, минаха само около 5 дни.
I don’t think it’s been long enough to warrant a complaint just yet! If I still have no luck in another week then a void what I will do! As it is it’s only been about 5 days.
Добре няма проблем. Обаждането ти. 🙂
Уведомете ме, ако нещо се промени, искам да съм сигурен, че всичко ще завърши добре.
Ok - no problem. Your call. 🙂
Let me know if anything changes, I want to ensure all ends well.
изпратих това в имейл преди 5 часа! Още няма отговор?? Обикновено се връщат след 1 час??
прав ли бях или грешах да задам този въпрос??
На 22 юли започнах 2 тегления
По това време ми беше поискано да предоставя документи за проверка! Което и направих. След това получих известие, че акаунтът ми е бил проверен от отдела за измами, но е маркиран за допълнителна проверка!
Но акаунтът ми беше напълно прегледан!
Оттогава изпратих всичко възможно за вашето разглеждане и получих известие, че акаунтът ми е актуализиран.
Сега е 28 юли и все още нищо?
Ще получа ли някога това оттегляне от вас или ще продължим да се въртим в кръг???
Кевин.
i sent this in a email 5 hrs ago! No response yet?? They normally come back in 1 hr??
was I right or wrong to ask this question??
On the 22nd July I initiated 2 x withdrawals
At which time I was requested to supply verification documents! Which I did. Then I received notification that my account had been scrutinised by the fraud department but had been flagged for further scrutiny!
But my account had been fully reviewed!
Since then I have submitted everything possible for your scrutiny and got notification that my account had been updated.
It is now the 28th July and still nothing?
Will I ever receive this withdrawal from you or will we continue to go round in circles???
Kevin.
Кевин – ние не сме чат или форум на Roo Casino, съжалявам.
Съгласен съм, че имате право да се ядосвате, но за съжаление не мога да направя нищо за вас освен оплакването, както предложих по-рано. Надявам се, че сега разбирате. ти ли
Kevin - we are not the Roo Casino chat or forum, I'm sorry.
I agree you are right to be angry, but sadly there is nothing I can do for you aside from the complaint, as I suggested earlier. I hope you understand now. Do you?
Да, знам! Ще премина през процедурата за оплаквания към края на тази седмица.
Yes I know! I will go through the complaints procedure towards the end of this week.
Това е страхотно, наистина ще се радвам да получиш помощ.
That's great, I would really love for you to receive help.
Току-що получих известие, че част от тегленето ми е обработено успешно? $2500, все още чакаме другите $2000. Ще ви държи в течение
Кевин
I have just received notification that part of my withdrawal has been processed successfully? $2500, Still waiting on the other $2000. Will keep you informed
Kevin
Добре добре добре!
Благодаря ви много, въз основа на тази актуализация бих казал, че трябва да е наред.
Но аз ще те чакам!
Good good good!
Thank you very much, based on this update, I would say it should be ok.
But I'll wait for you!
Получих първо плащане от $2500 Получих го 2 дни след като го изпратиха!
все още чака друго теглене
ще ви държи в течение
кевин
Received first payment of $2500 I got it 2 days after they sent it!
still waiting for other withdrawal
will keep you informed
kevin
Щастливи дни!
последната част от тегленето ми от Roocasino беше обработена и бях информиран, че е освободена.
благодаря ти за подкрепата Радка 😏
оценявам го
Кевин.
Happy days!
the final part of my withdrawal from Roocasino has been processed and I have been informed it’s been released.
thank you for your support Radka 😏
much appreciated
Kevin.
Толкова се радвам! ✨
За мен беше удоволствие, ако някога отново имаш нужда от мен - добре, знаеш какво да правиш. 🙂
Какво планирате сега? Спечели ли казиното пълното ви доверие? Или малко се колебаете дали да останете там?
I'm so glad! ✨
It was my pleasure if you ever need me again - well, you know what to do. 🙂
What do you plan now? Has the casino earned your full trust? Or are you a bit hesitant to stay there?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.