ФорумКазинаRollers Casino - обща дискусия

Rollers Casino - обща дискусия

преди 6 месеца от Renegade99
|
720 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rollers Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 6 месеца

Много съм натъжен от резултата от жалбата. Още веднъж благодаря на Peter M., че ми помогна и направи всичко възможно, за да получа печалбите си изплатени. Не е честно тези измамници да се измъкват и не е честно да бъдат третирани така, след като са направили толкова много депозити на техния сайт.

Автоматичен превод:
Renegade99
преди 6 месеца

Здравейте, според това, което получих от жалбата, беше превишен максимален залог. Ситуацията винаги е трудна, защото ние сме за факта, че казината трябва да имат системна защита и ако играч иска да направи по-висок залог, няма да го вземе. Но както виждаме, това все още не е стандартът. Мисля, че сега вероятно ще сте по-наясно с подобни неща.

Въпреки това, целият резултат е също толкова разочароващ за мен, тъй като видях, че основно сте надхвърлили само няколко залога и всъщност не сте спечелили нищо от тях, така че Питър се опитваше да накара казиното да ви плати, но неуспешно.

Както и да е, все още има възможност да подадете жалба до органа, както той обяви във вашата жалба, така че мислите ли да опитате? Може би в крайна сметка може да се реши, но, разбира се, не обещавам.

Какво мислите, ще го направите ли?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Направих само 9 залога от €5,20, така че надвиших максималния залог с 20 цента, без да спечеля нищо. И това се случи само защото xbet функцията беше активна и аз не я забелязах. Като се има предвид, че играя в това казино от една година, депозирах и загубих много пари, те можеха да се отнесат към мен по различен начин. Да, възнамерявам да се свържа с властите, въпреки че се опасявам, че ще отнеме много време и резултатът ще бъде несигурен.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Чудех се кога рейтингът на казиното ще падне след тази жалба (? )

Автоматичен превод:
Renegade99
преди 6 месеца

Да, прочетох го и разбирам цялата ви ситуация, но вие също видяхте нашите усилия да помогнем.

Колкото до самия индекс на безопасност, пак ще питам Питър, защото не знам точно кога се случват тези неща.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Благодаря 🙂

Автоматичен превод:
Renegade99
преди 5 месеца

Никакъв проблем. Сигурен съм, че Джаро ще открие информацията и ще се свърже с вас скоро.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Чудех се кога рейтингът на казиното ще падне след тази жалба (? )

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, така че получих малко информация за ситуацията и индексът на безопасност ще бъде намален в сряда. Питър каза, че вече ви е писал, така че ако имате въпроси, не се колебайте да питате.

Надявам се, че подобен сценарий няма да се повтори в друго казино. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Да, той ме актуализира по имейл.

Благодаря отново на целия екип 🙂

И аз се надявам 😕

Автоматичен превод:
Renegade99
преди 5 месеца

Заповядайте, ако имате още въпроси можете да се свържете с него, а ако имате такива за нас, можете да пишете по всяко време.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини