преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rollers Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Много съм натъжен от резултата от жалбата. Още веднъж благодаря на Peter M., че ми помогна и направи всичко възможно, за да получа печалбите си изплатени. Не е честно тези измамници да се измъкват и не е честно да бъдат третирани така, след като са направили толкова много депозити на техния сайт.
I am very saddened by the outcome of the complaint. I thank Peter M. once again for helping me and doing everything he could to get my winnings paid. It's not fair for these scammers to get away with it, and it's not fair to be treated like this after making so many deposits on their site.
Sono molto amareggiato per l'esito del reclamo. Ringrazio ancora una volta Peter M. per avermi aiutato e aver fatto il possibile per farmi pagare le vincite. Non è giusto che questi truffatori la passino liscia, e non è giusto essere trattato così dopo aver fatto così tanti depositi sul loro sito.
Здравейте, според това, което получих от жалбата, беше превишен максимален залог. Ситуацията винаги е трудна, защото ние сме за факта, че казината трябва да имат системна защита и ако играч иска да направи по-висок залог, няма да го вземе. Но както виждаме, това все още не е стандартът. Мисля, че сега вероятно ще сте по-наясно с подобни неща.
Въпреки това, целият резултат е също толкова разочароващ за мен, тъй като видях, че основно сте надхвърлили само няколко залога и всъщност не сте спечелили нищо от тях, така че Питър се опитваше да накара казиното да ви плати, но неуспешно.
Както и да е, все още има възможност да подадете жалба до органа, както той обяви във вашата жалба, така че мислите ли да опитате? Може би в крайна сметка може да се реши, но, разбира се, не обещавам.
Какво мислите, ще го направите ли?
Hi, according to what I got from the complaint it was an exceeded max bet. It's always a difficult situation because we are for the fact that casinos should have a system protection and if a player wanted to place a higher bet, they would not take it. But as we can see this is still not the standard. I think you'll probably be more aware of this kind of thing now.
However, the whole result is equally disappointing to me, as I saw that you basically went over on just a few bets and didn't actually win anything from them, so Peter was trying to get the casino to pay you, but not successfully.
Anyway, there is still a possibility to file a complaint to the authority as he announced in your complaint, so do you think you will try it ? Maybe it could be resolved in the end, but of course I make no promises.
What do you think, will you go for it?
Направих само 9 залога от €5,20, така че надвиших максималния залог с 20 цента, без да спечеля нищо. И това се случи само защото xbet функцията беше активна и аз не я забелязах. Като се има предвид, че играя в това казино от една година, депозирах и загубих много пари, те можеха да се отнесат към мен по различен начин. Да, възнамерявам да се свържа с властите, въпреки че се опасявам, че ще отнеме много време и резултатът ще бъде несигурен.
I only made 9 bets of €5.20, so I exceeded the maximum bet by 20 cents, without winning anything. And this only happened because the xbet function was active and I didn't notice it. Considering I have been playing at that casino for a year, depositing and losing a lot of money, they could have treated me differently. Yes, I intend to contact the authorities, although I fear it will take a long time and the outcome will be uncertain.
Ho fatto solo 9 scommesse di 5,20€, quindi ho superato di 20 centesimi la scommessa massima, senza vincere nulla. E ciò è avvenuto solo perché c'era la funzione xbet attiva e non me ne sono accorto. Considerando che gioco su quel casinò da un anno, depositando e perdendo molti soldi, avrebbero potuto trattarmi diversamente. Sì, ho intenzione di contattare l'autorità, anche se temo ci vorrà molto tempo e l'esito sarà incerto.
Чудех се кога рейтингът на казиното ще падне след тази жалба (? )
I was wondering when the casino rating will drop after this complaint (? )
Mi chiedevo quando si abbasserà il punteggio del casinò, dopo questo reclamo (?)
Да, прочетох го и разбирам цялата ви ситуация, но вие също видяхте нашите усилия да помогнем.
Колкото до самия индекс на безопасност, пак ще питам Питър, защото не знам точно кога се случват тези неща.
Yes I have read it and I understand your whole situation, but you have also seen our efforts to help.
As for the safety index itself, I'll ask Peter again because I don't know exactly when these things happen.
Никакъв проблем. Сигурен съм, че Джаро ще открие информацията и ще се свърже с вас скоро.
No problem at all. I am sure Jaro will find out the information and get back to you soon.
Здравейте, така че получих малко информация за ситуацията и индексът на безопасност ще бъде намален в сряда. Питър каза, че вече ви е писал, така че ако имате въпроси, не се колебайте да питате.
Надявам се, че подобен сценарий няма да се повтори в друго казино. 😕
Hi, so I got some information about the situation and the safety index will be lowered on Wednesday. Peter said he already wrote to you, so if you have any questions feel free to ask.
I hope that a similar scenario won't happen again in any other casino. 😕
Да, той ме актуализира по имейл.
Благодаря отново на целия екип 🙂
И аз се надявам 😕
Yes, he updated me via email.
Thanks again to the whole team 🙂
I hope so too 😕
Sì, mi ha aggiornato via mail.
Grazie ancora a tutto il team 🙂
Lo spero anche io 😕
Заповядайте, ако имате още въпроси можете да се свържете с него, а ако имате такива за нас, можете да пишете по всяко време.
Ще ти стискам палци. 🤞
You're welcome, if you have any more questions you can contact him and if you have any for us, you can also write anytime.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.