НачалоФорумКазинаRocketPlay Casino - обща дискусия

RocketPlay Casino - обща дискусия (страница 2)

 от kawun26
|
34 985 преглеждания 166 отговора |
|
1 2 3...9
Anonymized713

Тук си помислих, че са изпратили по погрешка само мен. Странен начин да развеселите клиентите с изискване за $30.

Постоянни подвеждащи заглавия попадат в спама ми. Такива скъпернически казина ме карат да съм предпазлив.

Често искане и за писмени рецензии.

filefilefilefile









Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Anonymized713

Лесно може да бъде причинено от системна или дори човешка грешка, въпреки че съм съгласен, че рисува странна картина.

Това ми напомня за ситуация, която имах с моята банка миналата година, визата ми беше измамена и парите бяха изпратени на някакво казино, докладвах за измама, която банката създаде рекламация.

Само 18 часа след като съобщих, че парите ми са „изгубени", проактивен представител на банката ми се обади със специална оферта, направена специално за мен като оценен клиент, ми предложиха изключителен заем. 😂👍

Тогава ме вбеси.

Въпросът е, че представителят нямаше представа за рекламацията. Предполагам, че е същото като с казиното.

Такива оферти обикновено се изпращат автоматично.

Автоматичен превод:
RICHNIC888

Смятам, че е нещо като вътрешна грешка.

Автоматичен превод:

Знаете ли.. получаване на такова съобщение, първото впечатление - УАУ! И след известно време се чувствате като дете, на което са дали бонбони и след това са ги взели. ;)

Автоматичен превод:
Anonymized713

Подъл начин да ни накарат да депозираме е това, което сега си мисля, просто „извинете" и да го оставите, това би било по-умен PR.

Автоматичен превод:

Подъл начин да ни накарат да депозираме е това, което сега си мисля, просто „извинете" и да го оставите, това би било по-умен PR.

Автоматичен превод:

Може би нямаше чувството, че сме били принудени да го направим, но също така бих предпочел просто да получа дума за съжаление, отколкото предложение за невероятни, впечатляващи 15 FS за следващия ми депозит като извинение. Такова поведение от страна на казината е удар под пояса. Не знам от кого е хрумнала тази идиотска идея. Уважавам това казино, защото имам мили спомени от него, но за бога. Всичко си има граници. :Д

Автоматичен превод:
Anonymized713

Съгласен съм, че „съжалявам" ще се чувства по-удобно в такава ситуация.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Здравейте всички!

Искахме да ви развеселим и да ви пожелаем честит празник на влюбените, но заради човешкия фактор, вместо положителни емоции, леко се объркахме.

Нашият екип забеляза, че по погрешка неактуалният бюлетин отиде при голяма група играчи. Затова незабавно се извинихме на всички. В това няма измама — беше човешка грешка.

Ние признаваме това и отново се извиняваме на всички вас. Тази ситуация ни принуди да преразгледаме работните си процеси и да гарантираме, че това няма да се повтори в бъдеще. Продължаваме да подготвяме вълнуващи дейности, които да ви донесат повече положителни емоции и забавление.

Благодаря за разбирането и обратната връзка. Помага ни да се подобрим.

Автоматичен превод:

Те нарушиха правило точка 11 от ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ ЗА БОНУС


Играх с бонуса, анулирах го и ми взеха 50% от депозита, въпреки че вярвам малко повече. измамници.


Никъде не пише в правилата и условията за бонусите, че балансът на играч (без бонус) се намалява в този случай.


Внимавайте с това казино, тъй като виждам, че започват открито да мамят клиентите си. Няма да пропусна този въпрос и ще докладвам това казино на Борда за контрол на игрите на Кюрасао

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Anonymized713

Здравейте,

Мисля, че можем да използваме повече подробности за проблема. Тъй като планирате да се свържете с органа, просто си мисля дали искате да подадете жалба.

Предполагам, че трябва да чуем и обяснението на казиното въз основа на историята ви на игри.

Какво мислиш?

Автоматичен превод:

Здравей koVVal92 !


Благодарим Ви за обратната връзка. Бихте ли споделили своя имейл или идентификационен номер, за да можем да проверим ситуацията по-подробно?


Благодаря ви предварително.

Автоматичен превод:

Здравей koVVal92 !


Благодарим Ви за обратната връзка. Бихте ли споделили своя имейл или идентификационен номер, за да можем да проверим ситуацията по-подробно?


Благодаря ви предварително.

Автоматичен превод:

НЕ. Вече няма какво да говорим. Това казино е в моя списък със забранени за редица скорошни раздразнения и неудобства.

Благодарете на себе си. Надявам се, че някой, отговорен за тази бъркотия сред многото разпоредби, ще има момент за размисъл.

За разбирането.

Автоматичен превод:

Със сесии като тази в казиното, това трябва да е в списъка ми за забрана още повече.

4/33 бонус покупки Имах печалба и само една добра печалба.

Това определено е краят на моята история с това "казино".

filefilefile

Автоматичен превод:

Здравейте на всички 🙂 Получих и имейла с наградата от 100 евро. След това влязох в акаунта си и установих, че там няма нищо 😀 Поддръжката ми обясни, че това е грешка и така ми подейства. Готово. Разбирам играчите, че може да е досадно, но не забравяйте, че сте хора също и на вас могат да се случат грешки 🙂 Така че няма значение, защото всички правим грешки! Не винаги трябва да подадете жалба веднага или казиното ще говори лошо, защото е станала грешка. Никой от нас не е съвършен. Смятам, че изобщо не е необходимо да се напрягаме около 100 евро. Особено ако се извините и обясните къде е проблемът. 1 грешка не е причина да злословите за толкова страхотно казино. Освен грешката, казиното има какво да предложи. Супер приятелска поддръжка и супер бързи проверки и изплащания. Много доставчици на игри, които не оставят нищо желано. Много опции за депозит и теглене. Мега турнири и страхотни бонус оферти Мисля, че залагането е пресилено. Но това е само моето мнение. Никога не съм забелязал казиното да изпраща имейли и след това да ги анулира, защото има грешка само за да накара хората да се регистрират. Няколко пъти получавам имейли от други казина, които ми казват да се верифицирам, за да може тегленето ми да бъде одобрено, въпреки че нямам неизплатени тегления и това е измама, за да накарам клиентите да играят. Честно казано, дори не смятам, че този начин за насърчаване на хората да играят е лош, тъй като можете да решите да не замърсявате казиното. Те се извиниха няколко пъти, какво друго могат да направят? Проблемът с някои хора е, че те просто нямат търпение и разбиране за грешки, които всеки може да направи, и очакват голяма компенсация веднага. Момчета, както казахте, стана грешка и това е всичко! Няма причина да бъдете негативни или дори да подадете жалби. Винаги намирам за интересно и, честно казано, също и подло как някои хора търсят дупки, за да могат да пропълзят, за да можете да печелите от грешки. Все пак ти е простено за грешката от моя страна! В момента, в който ми казаха „Много съжаляваме, това беше грешка" от този момент нататък всичко свърши за мен! Грешки се случват 🙂 За мен няма причина да се подготвям за битка само защото се е случила малка грешка. Благодаря на Rocket Play за страхотното казино, което наистина се грижи за играча! Това е моят опит. Поради малка грешка няма да променя моя ум и вдигнете шум около това. Някои правят слон от мравка 🐜 наистина 🐘 😃

RocketPlay за президент 🤜🏻🤛🏽😃

С Най-Добри Пожелания

Аскан (Casinostream88)

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88

Знаете ли, че RocketPlay всъщност спечели категорията "Гласът на хората"? Това е точният момент, когато беше обявено 🙂 https://www.youtube.com/live/gB3D40r_TrE?feature=share


Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Daniel

Видеото изглежда много интересно!

Ще разгледам днес на спокойствие ‼️🙂

Автоматичен превод:

сметката ми беше закрита по подозрение за злоупотреба с бонуса, странно, че не поисках бонус за депозит! Сигурно съм получил бонуси за връщане на пари, че съм използвал само един, тъй като сумата беше много ниска. добре, акаунтът ми беше закрит и целият ми баланс беше удържан! Същата седмица акаунтът ми беше закрит в kingbilly, тъй като наистина злоупотребих с бонусите, като изтеглих 15 пъти повече от депозираната сума, но балансът ми беше върнат! и в някои други къщи, които имаха акаунт със същия регистриран имейл, той също беше затворен, но всички те върнаха остатъка, само rocketplay ми конфискува депозита.

Автоматичен превод:
denilson781

Здравей.

Взели ли сте случайно бонус без депозит? Най-честата злоупотреба с бонус предполага създаване на множество акаунти или дори игра под самоличността на някой друг, за да получите достъп до бонус без депозит, достъпен само за новорегистрирани играчи. Ако не знаете за нарушение на правилата, можете да опитате да подадете жалба. Ако няма какво да крия, не трябва да боли.

Ще трябва да видим доказателствата на казиното, за да сме сигурни, че всичко е направено правилно (като говорим за RocketPlay сега). Какво мислиш?

Автоматичен превод:
Radka

Не помня, имам този акаунт от известно време, но вероятно не

Автоматичен превод:
denilson781

Е, ако смятате, че казиното е направило грешка, изпратете жалба и нашият екип ще се опита да разгледа проблема.

Безплатно е - без риск.

Можете да се запознаете по-добре с процеса, като прочетете това ръководство .

Ако смятате, че това е добра идея, изпратете такава , като щракнете/докоснете тази връзка , моля.

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
1 2 3...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини