преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Ripper Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
аз съм нов в казино ripper от Филипините, добре е, че имат 10 $ бонус, спечелих 209 Morelos от това от играта до края
My Online Concert защо трябва да потвърдят собственика на акаунта tru Поддържайки другата игра, можете да качите документите във вашия акаунт, можете да го актуализирате или потвърдите. Надяваме се, че акаунтът ми ще бъде потвърден скоро, но ви благодаря, че ни дадохте надежда
i am New in ripper casino from philippines it is Good that they have 10 $ bonus i Won 209 Morelos than that from play through
My Online Concert why they need to verify the owner of the account tru Supporting the other game you can upload you Documents in you account you can update or verify it Hope My account will verified Soon but thank you for giving Us hope
Здравейте, казиното няма лиценз според нашия уебсайт, така че ще внимавам да играя там, от друга страна, рейтингът им е приличен, така че се надявам да успеете да проверите там без проблеми. Моля, уведомете ни, когато бъдете потвърдени. Любопитно ми е как намерихте казиното?
Hi, the casino has no license according to our website so I'd be careful with playing there, on the other hand, their rating is decent so I hope you'll manage to verify there without any issues. Please, let us know when you get verified. I'm curious, how did you find the casino?
Добре, в такъв случай можете да разгледате казината, които препоръчваме на нашия уебсайт. Всички казина преминаха през подробни тестове и прегледи, така че съм напълно уверен, че можем да ви препоръчаме нещо, от което ще останете доволни. Можете да го проверите тук.
Alright, in that case, you can take a look at casinos that we recommend on our website. All the casinos went through detailed testing and reviews so I'm quite confident we could recommend you something that you'd be satisfied with. You can check it here.
Играх онлайн слотове в Ripper Casino. Това казино ми изпращаше безплатни завъртания и бонуси за игра и аз го направих. При безплатни $10,00 спечелих $400,00. Разговарях с човек в казиното и го попитах дали мога да изтегля и той каза да, че съм играл чрез бонуса. Отне ми 2 седмици, за да проверя документите си. Обиколих ги при теглене, докато най-накрая ми провериха документите. Поисках теглене седмици по-късно и ми казаха, че трябва да играя до 8.04 от моя бонус и го направих. На следващия ден ми отказаха тегленето, казвайки, че съм играл бонус, без да направя депозит. Четох отзивите 2 седмици за това казино и не трябва да се изненадвам.
I played online slots at Ripper Casino. This casino would send me free spins and bonuses to play and I did. On a free $10.00 I got my winnings to $400.00. I chatted with a person at the casino and asked him if I could make a withdraw and he said yes that I had played thru the bonus .It took me 2 weeks to verify my documents. I went rounds with them on a withdraw until they finally verified my documents. I requested a withdraw weeks later and told me I had to play thru 8.04 of my bonus and I did. The next day they declined my withdraw saying I played a bonus without making a deposit. I read the reviews 2wk on this casino and I should not be surprised.
Здравейте!
Това не е най-добрата обратна връзка и бих казал, че играчите трябва да се възползват от вашия опит. Две седмици са твърде много за проверката в моите книги, следователно и аз бих бил разочарован, предполагам.
Най-много ме интересува обаче бонусът.
Само за да сте сигурни - колко бонуса без депозит сте взели, докато тегленето бъде отхвърлено?
Честно казано обичам да знам, просто за да разбера какво може да се обърка.
Ще бъда тук за вашия отговор.
Hello!
This is not the best feedback, and I'd say players should take advantage of your experience. Two weeks are far too much for the verification in my books, hence I'd be disappointed too, I reckon.
What interests me the most is the bonus, however.
Just to be sure - how many no-deposit bonuses have you taken till the withdrawal was rejected?
I honestly love to know, just to understand what could possibly go wrong.
I'll be here for your reply.
Използвах само 1 бонус, след като поисках теглене и проверка на акаунта 4 пъти, те казаха, че тегленето е одобрено, но имах още един бонус за игра. Не знаех, че имам друг бонус, така че трябваше да завърша само 10 завъртания и след това парите идваха по пощата. Часове по-късно ми казаха, че не мога да получа плащане, защото съм използвал 2 бонуса. Накараха ме да играя 2 бонуса
I only used 1 bonus after requesting a withdraw and account verification 4 times, they said the withdraw was approved but i had another bonus to play. I did not realize I had another bonus, so I had to only complete 10 spins and then the money was coming thru the mail. Hours later they claimed I could not get paid because i used 2 bonuses. They made me play 2 bonuses
Съжалявам, как казиното те накара да играеш и двата бонуса? Казахте, че не сте разбрали второто. Как стана активен вторият бонус?
Както и да е, ако смятате, че процесът не е бил честен и коректен, мисля, че подаването на жалба чрез Центъра за разрешаване на проблеми на Casino Guru е добра стъпка. Интересувате ли се от повече подробности?
Кажи ми.
I'm sorry, how did the casino make you play both bonuses? You said you didn't realize the second one. How did the second bonus become active?
Anyway, if you feel the process was not fair and square, I think filing a complaint through the Casino Guru Resolution Center is a good step. Are you interested in further details?
Let me know.
Отне ми около 5 дни, за да бъда потвърден. Още 5 за плащане. Техният чат на живо е TOP TEIR...много полезен, търпелив и ефективен. Харесвам това казино, което е един от моите "пазачи". Понастоящем няма начин да следите НИЩО, свързано с вашия акаунт, освен баланса за влизане/парола и оставащото възпроизвеждане. Тя (Джоди) подробно ми обясни, че все още се опитват да съберат някои неща и те ще бъдат налични в крайна сметка. Това е основен 30 X PT. Бонусите не са толкова големи, но не изглеждат нечестни, груби или сенчести по никакъв начин. На моите имейл съобщения (всички) се отговаря незабавно. Купонът/промоцията е много прозрачен. НУЛЕВО объркване. И трябва да ви кажа...те имат игри, които други нямат. Тук няма да скучаете, както аз вече съм на няколко сайта.
Знам, че не попитахте всичко това, но се надявам да помогне. Всеки може да ме пита каквото иска. Играл съм тук вече 4 пъти.
Ако правехме оценки тук в тази публикация, със сигурност щеше да получи 4, може би дори 4,5
Took me about 5 days to get verified. Another 5 to get paid. Their Live chat it TOP TEIR...very helpful, patient and efficient. I like this Casino is is one of my "keepers". There is currently no way to keep track of ANYTHING related to your account except Login/Password Balance and Playthrough remaining. She (Jodi) thoroughly explained to me that they are still trying to get some things together and it will be available eventually. Its a basic 30 X PT. Bonuses arent that great but they dont appear to be dishonest, rude or shady in any way. My email communications (all of them) are promptly responded to. Coupon/promo is very transparent. ZERO confusion. And I have to tell ya...they have games others dont. You wont get bored here like I have already at a few sites.
I know you didnt ask all of this but I hope it helps. Anyone can ask me anything if they like. I have played here 4 times now.
If we were doing ratings here on this post it would for sure get a 4 maybe even 4.5
Целият процес не повече от седмица. седмица 1/2 върх
Whole process no longer than a week. week 1/2 tops
Благодаря за информацията. Вярвам, че някои играчи със сигурност ще го намерят за полезен. Можете също да обмислите да изпратите свой собствен потребителски преглед тук , тъй като очевидно имате достатъчно опит с това казино. Споменаваш "пазителите". Можете дори да напишете свои собствени отзиви за тях. Със сигурност ще оценим честната обратна връзка 🙂
Thanks for the info. I believe some players will certainly find it useful. You could also consider submitting your own user review here since you apparently have enough experience with this casino. You're mentioning the "keepers". You could even write your own reviews on them. We'll certainly appreciate an honest feedback 🙂
Подадох жалба и вторият бонус се появи в имейла ми точно след като тегленето ми беше одобрено
I filed a complaint and the 2nd bonus showed up in my email just after my withdraw was suppose approved
Здравейте, доколкото виждам, все още не сте подали жалба. Ако се интересувате от това, можете да го направите тук на тази връзка:https://casino.guru/complaints/all
Относно втория бонус, който дойде на вашия имейл, приехте ли го и започнахте ли да играете с него? Съжалявам, ако вече сте го споменали, просто не искам да пропусна нищо. 🙂
Hi, from what I can see you haven't filed a complaint yet. If you are interested in doing so, you can do so here on this link: https://casino.guru/complaints/all
Regarding the second bonus that came to your email, did you accept it and start playing with it ? I'm sorry if you already mentioned it, I just don't want to miss anything. 🙂
Използвах бонус за добре дошли, спечелих $500 долара от 77 безплатни завъртания. Трябваше да заложа $30 000+, за да изтегля печалбите. След залагане те казаха, че максималното изплащане е $180. Въпреки че техните условия посочват 5x първоначална сума на безплатните завъртания. Това бяха 77 безплатни завъртания по $2 на завъртане. Така че очаквах 144×5, което се равнява на около $800. Въпреки че не е в съответствие с първоначалните им условия, условията са валидни, освен ако не е посочено друго. Така че в този случай те изчакаха да минат след залагането, за да ми кажат. Сега, преди да поискам потвърждение на акаунта или теглене, се свързах с поддръжката, за да проверя дали бонусът е добър и че всички условия са изпълнени. Те потвърдиха и ме поздравиха. Abd започна проверка на акаунта за мен. След като чаках 5 дни, бях потвърден. Успешен и готов да оттегля. Тъй като не видях първоначалното имейл потвърждение за проверка на акаунта, отново се обърнах към поддръжката, за да се уверя, че документите са добри, бонусът е добър и тегленето е възможно. За втори път всичко беше потвърдено и дори акаунтът ми вече беше успешно потвърден преди тази сесия за поддръжка в чата. Те потвърдиха, че съм изпълнил успешно всички условия и че трябва да продължа към касата и да поискам изплащането си заедно с поздравления. Така че продължих и поисках теглене на Bitcoin. Първоначалните имейли, изпратени автоматично, караха да изглежда, че всичко е наред, но не беше. След всичко това го отказаха, защото бях използвал чип 10, който се прилага автоматично след регистрацията. Не можех да повярвам. Например тяхната система няма да ви позволи да поискате никакви кодове, които не ви е позволено да поискате. Що се отнася до множество безплатни бонуси или чипове, тяхната система не го позволява. Позволява само първите две за нови играчи да бъдат приложени, преди да им се откаже, че са включени след това, защото това е, което е посочено в техните условия като считане за нов играч. Те не се придържат към собствените си правила и условия, от които са избягали, а отиват в една област, която казва, че на клиентите с цитиране и отмяна на котировки не се разрешават множество безплатни бонуси подред. Където и навсякъде другаде пише, че на новите притежатели на сметки и новите играчи е разрешено само едно теглене от бонус без депозит преди депозиране. Всяко нещо, което говори за нов играч или нов акаунт и бонус думи по какъвто и да е начин, позволяващ на новите играчи да изискват множество безплатни бонуси преди депозиране, за да могат да го направят теглене от само те не могат да бъдат активирани по същото време. Поддръжката знае, че не им пукаше. Посочих всичко това, прекарах 2 часа с чат на живо и те казаха за мен, че това е окончателното им решение и че не променят мнението си. всяко едно нещо в техните правила и условия гласи и изрича по начин, че това е възможно и е трябвало да може да се направи теглене, с изключение на един ред, който са скрили след всичките си други условия, които казват, че е възможно. За мен все още не съм направил покупка, така че не се считам за клиент. Също така като се има предвид, че условията изрично посочват, че когато се отнасят до нови играчи или нови акаунти в условията, те са изложени, че те са дефинирани в тези условия като нови играчи са нови акаунти и че и само тези случаи трябва да се прилага или разглежда нещо за тези акаунти и играчи да бъдат зададени на тези конкретни линии и обстоятелства и по никакъв друг начин или форма, или новите играчи и новите акаунти да се разглеждат при същите условия, изброени в условията за всяко друго незабавно или посочено обстоятелство за играч там в условията.
I used a welcome bonus, I won $500 dollars from the 77 free spins. I had to wager $30,000+ to cash out out winnings. After wagering they said max cash out was $180. Although their terms stated 5x initial free spins amount. It was 77 free spins at $2 a spin. So I was expecting 144×5 which equals around $800. Even though it wasn't aligned with their initial terms the terms state unless other wise stated. So in this case they waited go after wagering to tell me. Now prior to requesting account verification or withdrawal I reached out to support to verify bonus was good and that all terms were met. They confirmed and congratulated me. Abd started account verification for me. After waiting 5 days I was verified. Successful and ready to make my withdraw. Having not seen the initial email confirmation of account verification I again reached out to support to make sure docs were good and bonus was good and withdrawal was possible. For the second time everything was confirmed and even my account had already been successfully verified prior to that chat support session. They confirmed I had successfully met all terms and to proceed to cashier and request my payout along with a congratulations. So I proceeded and requested Bitcoin withdraw. The initial emails automatically sent out made it seem everything was all good except it wasn't. After all that the denied it because I had used a 10 chip automatically applied after registration. I couldn't believe it. For for one their system won't allow you to claim any codes that you're not allowed to claim. As far as multiple free bonuses go or chips their system doesn't allow it. It allows only for the first two for new players to be applied prior to denying them they're on after because this was what is stated in their terms as being considered a new player. They don't go by their own terms and conditions they escaped go out to one area that says quote unquote customers are not allowed multiple free bonuses in a row. Where everywhere else it reads that new account holders and new players are allowed only one withdrawal from a no deposit bonus prior to depositing. Every single thing that talks about a new player or new account and a bonus words in any way that makes it allowed for new players to claim multiple free bonuses prior to depositing to be able to make it withdrawal from just only they can't be activated at the same time. Support knows this they didn't care I pointed all this out spent 2 hours with live chat and they said for me that this was their final decision and that they were not changing their minds. every single thing in their terms and conditions States and words in a way that this is possible and a withdrawal should have been able to be made except for one line that they put hidden away after all their other terms that say that it is possible. To me I had not made a purchase yet so I'm not considered a customer. Also considering that the terms specifically state that when referring to new players or new accounts in the terms they're set out that they are defined in those terms as new players are new accounts and that and only those cases should anything be applied or considered for those accounts and players be set on those specific lines and circumstances and in no other way or shape or new players and new accounts to be considered under the same conditions listed under the terms for any other instant or stated player circumstance there in the terms.
Това звучи като доста объркана ситуация, въпреки че, както е посочено в техните условия, не ви е позволено да играете с два бонуса наведнъж. Това е доста ясно, поне за мен.🤷♀️
Видях също, че сте подали жалба тук и Вероника намери информацията и по отношение на бонуса.
Моля, актуализирайте я с вашите отговори на допълнителните въпроси, когато е възможно, и нека изчакаме резултата от всичко това.
This sounds like a pretty messy situation, even though, as stated in their terms, you are not allowed to play with two bonuses at once. It is pretty clear, to me at least.🤷♀️
I also saw that you filed a complaint here, and Veronika found the information in terms of the bonus as well.
Please update her with your answers to the additional questions whenever possible, and let's wait for the outcome of all this.
Да, ако това е бил вашият метод на депозит, те искат да видят, че картата принадлежи на притежателя на сметката
Yes if that was your deposit method they want to see the card belongs to the account holder
Да, знам това, но обикновено показва първите 6 и последните 4 числа на картата, а не първите 8 числа! Това оставя само 4 числа скрити. Все пак си мислех, че е странно.
Yeah I know that but it's usually showing the first 6 and last 4 numbers on the card, not the first 8 numbers! That only leaves 4 numbers hidden. I thought it was wierd anyway.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.