преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Richy Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Защо рекламирате затворени измамни казина? Направих депозит, не искам, поставих изплащане, не е зададено, поддръжката спира да отговаря след въпроса за теглене
Защо рекламирате затворени измамни казина? Направих депозит, спечелих, поставих изплащане, не е зададено, поддръжката спира да отговаря след въпроса за теглене
Why do you advertise closed scam casinos? I made a deposit, won't, put a payout, it is not set, support stops responding after the question of withdrawal
Why do you advertise closed scam casinos? I made a deposit, won, put a payout, it is not set, support stops responding after the question of withdrawal
Why do you advertise closed scam casinos? I made a deposit, won, put a payout, it is not set, support stops responding after the question of withdrawal
Зачем вы рекламируете закрытые скам казино?сделал депозит,выиграл,ставлю выплату,она не ставится,поддержка перестает отвечать после вопроса о выводе
Позволете ми да поясня, че ние не рекламираме лоши или затворени казина,
ние държим такива казина в нашия списък, за да предупредим играчите вместо това . Смятате ли, че надгробният знак, който казва, че казиното „зомби" е реклама? Е, точно обратното е.:
Ето защо предлагаме „по-добри казина за вас" Ако първо посетите нашия списък, може да видите лоша репутация и знака за зомби.
Ако имате нужда от помощ, можете да подадете жалба и ние ще направим всичко възможно, за да разрешим проблема ви.
Актуализация : рейтингът на казиното се увеличи до 5,9 🙂
Allow me to clarify that we do not advertise bad or closed casinos,
we keep such casinos on our list to warn players instead. Do you think that grave mark saying "zombie" casino is advertising? Well, it's quite the opposite.:
That's also why we provide "better casinos for you" If you visit our list first, you could see a bad reputation and the zombie mark.
If you need help, you can submit a complaint and we will do our best to solve your issue.
Update: casino rating has increased to 5,9 🙂
Любопитен съм; Забелязах, че платформата има печат, който показва нейния лиценз за Кюрасао. Откъде си толкова сигурен, че лицензът е фалшив?
I'm curious; I noticed that the platform does have a stamp that shows its Curaçao license. How are you so sure that said license is fake?
Tengo curiosidad; observé que la plataforma sí cuenta con un sello que demuestra su licencia de Curaçao. ¿Cómo están tan seguros que dicha licencia es falsa?
Да, печата има, но лицензът не е наред. Всеки път, когато преглеждаме казино, ние проверяваме лиценза чрез официалния канал - лицензиращия орган, за съжаление открихме, че казиното се преструва, че попада под този лицензиращ орган.
Последната проверка беше извършена на 30 септември, така че ако намерите по-нова актуализация, не се колебайте да се свържете с нас:
Формата за контакт може да бъде намерена под всеки преглед на казино.
Yes, the stamp is there, but the license is not ok. Each time we review a casino we check the license via the official channel - the licensing authority, sadly we found out that the casino pretends to fall under this licensing authority.
The last check was done on the 30th of September, so if you find a more recent update, do not hesitate to contact us:
The contact form can be found under each casino review.
Здравейте, не мога да изтегля парите си, защото не съм настроил имейла си... Как да го направя, помогнете
Hi, I can't withdraw my money because I haven't set up my email... How do I do it help
Hola no puedo retirar mi dinero porque no he configurado mi email.... Cómo lo hago ayuda
Здравейте,
това ми звучи доста странно. Това означава ли, че успявате да се регистрирате, без да потвърдите имейл адреса си?
Можете ли да получите достъп до акаунта си? Предполагам, че имате нужда от помощ от поддръжката на казиното, но за съжаление иконата за поддръжка не може да се кликне, така че изглежда, че трябва да използвате техните профили в социалните медии вместо това:
Позволете ми да кажа, че казиното в момента има лоша репутация и се преструва, че е лицензирано, въпреки че не е според нашия преглед. Трябва да избягвате подобни сайтове в бъдеще.
Кажете ми как върви, моля. Ако успеете да разрешите този проблем, помислете за намиране на по-надеждно казино.
Hello,
this sound rather weird to me. Does it mean that you manage to register without confirming your email address?
Can you access your account? I guess that you need help from casino support, but sadly, the support icon is not clickable, so it seems that you should use their social media profiles instead:
Allow me to say, that the casino currently has a bad reputation and pretends to be licensed while it is not according to our review. You should avoid such sites in the future.
Let me know how it goes, please. If you manage to solve this problem, consider finding yourself a more reliable casino.
Уважаеми потребител,
След внимателно проучване на вашия случай установихме, че проблемът ви е бил отстранен в рамките на 24 часа, откакто сте се свързали с нашата поддръжка. Помогнахме ви с проблема с имейла и вие успяхте да изтеглите средствата си.
Както и да е, дълбоко се извиняваме за сложния процес, нашият технически екип вече е направил някои промени, за да избегне подобни забавяния в бъдеще. Благодаря ви за разбирането.
Dear user,
As per careful examination of your case, we found out that your issue had been fixed within 24 hours since you contacted our support. We helped you with the email issue, and you were able to withdraw your funds.
Anyway, we deeply apologize for the complicated process, our technical team has already made some alterations to avoid such delays in the future. Thank you for understanding.
Уважаеми потребител,
Ние изяснихме тази ситуация. Лицензът е маркиран като фалшив поради печатна грешка в сертификата.
Информацията тук и на уебсайта ще бъде актуализирана скоро.
Dear user,
We have clarified this situation. The license was marked as fake due to misprint in the certificate.
The information here and on the website will be updated soon.
Преди 15 дни направих депозит в това казино и до ден днешен не съм кредитиран, нямам друга възможност освен да им кажа, че това казино е измама.
15 days ago I made a deposit in this casino, and to this day I have not been credited, I have no other option than to tell them that this casino is a scam.
Hace 15 días realice un deposito en este casino, y al día de hoy no se me acredita, no me queda otra opcion que decirles que este casino es una estafa.
Това е жалко.
Ако акаунтът ви е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни от заявяването на тегленето, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем, всички вас трябва да подадете жалбата.
влизаш ли
Щракнете/докоснете тази връзка, за да се случи, моля.
That is unfortunate.
If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you, all you need to do is submit the complaint.
Are you in?
Click/tap this link to make it happen, please.
Уважаеми клиенти,
Проверихме вашия случай. Наистина имаше забавяне на кредитирането поради технически проблеми с метода на плащане, който сте използвали. Дълбоко се извиняваме за това. По-късно обаче беше кредитирано (на 9 март). След това вие играехте нашите игри, но за съжаление загубихте средствата си и следователно не беше възможно теглене. В случай, че решите да направите нов депозит, моля, използвайте промо кода active200, за да получите 200% бонус. Желаем ви повече късмет следващия път!
Dear customer,
We have checked your case. Indeed, there was a delay in crediting due to the technical issues with the payment method you used. We deeply apologize for this. However, it was later credited (on March 9). After that, you played our games, unfortunately, lost your funds and therefore no withdrawal was possible. In case you decide to make another deposit, please use the promo code active200 to receive 200% bonus. We wish you better luck next time!
Здравейте, искам да се върна към едно оплакване, което имах срещу тегленето на пари в Richy Casino. Имам баланс от 78 900 песо и не мога да ги събера.
Hello, I want to return to a complaint I had against the withdrawal of money at Richy Casino. I have a balance of 78,900 pesos and I cannot collect.
Hola quiero retomar una queja q tenía en contra de el retiro de dinero en richy casino tengo un saldo de 78900 dolores y no puedo cobrar
Здравейте. Както нашият екип за жалби обясни във вашата жалба тук , 👈 те трябваше да го затворят само защото сте спрели да отговаряте и можете да го отворите отново по всяко време. Трябва само да се свържете с тях, защото за съжаление не можем да направим това вместо вас.
Мога ли да попитам каква е причината да искате да го отворите отново? Случайно да имате актуализации?
Hello. As our complaint team has explained in your complaint over here, 👈 they had to close it only because you have stopped responding and you can reopen it at any time. You just need to get in touch with them, because unfortunately, we cannot do that for you.
May I ask what the reason is that you would like to reopen it? Have you got some updates, by any chance?
Здравейте, благодаря ви, че ми помогнахте, това, което се случи последния път беше, че сървърът не ми позволи да вляза в страницата ви, за да отговоря веднага след като ми позволи да го направя вчера
и истината е, че много се интересувам от вашата помощ, защото страницата ми дава код и изпълнява тегленето, но не е ефективно
Hello, thank you for helping me, what happened last time was that the server did not let me enter your page to respond as soon as it let me do so yesterday
and the truth is, I am very interested in your help because the page gives me code and executes the withdrawal but it is not effective
Hola gracias por atenderme lo q pasó la vez pasada era q el servidor no me dejó entrar a tu página para responder apenas me dejó hacerlo ayer
y la verdad muy interesado en tu ayuda porq la página me da código y ejecuta el retiro pero no se hace efectivo
Несъмнено ще намерите свързани имейли от нашия екип за жалби, по-специално от Вероника, ако проверите входящата си поща. Моля, отговорете на един от тези имейли, за да й кажете, че искате да отворите отново жалбата си.
Мислите ли, че можете да го направите? Уведомете ни, ако се затруднявате.
You will undoubtedly find related emails from our Complaint Team, specifically Veronika, if you check your inbox. Please respond to one of these emails to tell her that you would like to reopen your complaint.
Do you think you can manage to do so? Let us know if you struggle.
Здравейте, ако имам затруднения, намирам чата с Вероника, но няма къде да отворя отново случая.
Hello, if I have difficulties, I find the chat with Veronika but I have no where to reopen the case.
Hola si tengo dificultades encuentro el chat con Veronika pero no tengo donde reabrir el caso
Да, няма да намерите тази опция никъде в жалбата, затова се препоръчва да пишете на Вероника на нейния имейл и тя ще го отвори отново за вас. Така че това вероятно е най-доброто, което можете да направите. Уведомете ме, ако нещо се обърка. 🙂
Yes, you won't find that option anywhere in the complaint, that's why it was recommended that you write to Veronika on her email and she will reopen it for you. So that's probably the best you can do. Let me know if anything goes wrong. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.