преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Richy Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Защо рекламирате затворени измамни казина? Направих депозит, не искам, поставих изплащане, не е зададено, поддръжката спира да отговаря след въпроса за теглене
Защо рекламирате затворени измамни казина? Направих депозит, спечелих, поставих изплащане, не е зададено, поддръжката спира да отговаря след въпроса за теглене
Why do you advertise closed scam casinos? I made a deposit, won't, put a payout, it is not set, support stops responding after the question of withdrawal
Why do you advertise closed scam casinos? I made a deposit, won, put a payout, it is not set, support stops responding after the question of withdrawal
Why do you advertise closed scam casinos? I made a deposit, won, put a payout, it is not set, support stops responding after the question of withdrawal
Зачем вы рекламируете закрытые скам казино?сделал депозит,выиграл,ставлю выплату,она не ставится,поддержка перестает отвечать после вопроса о выводе
Позволете ми да поясня, че ние не рекламираме лоши или затворени казина,
ние държим такива казина в нашия списък, за да предупредим играчите вместо това . Смятате ли, че надгробният знак, който казва, че казиното „зомби" е реклама? Е, точно обратното е.:
Ето защо предлагаме „по-добри казина за вас" Ако първо посетите нашия списък, може да видите лоша репутация и знака за зомби.
Ако имате нужда от помощ, можете да подадете жалба и ние ще направим всичко възможно, за да разрешим проблема ви.
Актуализация : рейтингът на казиното се увеличи до 5,9 🙂
Allow me to clarify that we do not advertise bad or closed casinos,
we keep such casinos on our list to warn players instead. Do you think that grave mark saying "zombie" casino is advertising? Well, it's quite the opposite.:
That's also why we provide "better casinos for you" If you visit our list first, you could see a bad reputation and the zombie mark.
If you need help, you can submit a complaint and we will do our best to solve your issue.
Update: casino rating has increased to 5,9 🙂
Любопитен съм; Забелязах, че платформата има печат, който показва нейния лиценз за Кюрасао. Откъде си толкова сигурен, че лицензът е фалшив?
I'm curious; I noticed that the platform does have a stamp that shows its Curaçao license. How are you so sure that said license is fake?
Tengo curiosidad; observé que la plataforma sí cuenta con un sello que demuestra su licencia de Curaçao. ¿Cómo están tan seguros que dicha licencia es falsa?
Да, печата има, но лицензът не е наред. Всеки път, когато преглеждаме казино, ние проверяваме лиценза чрез официалния канал - лицензиращия орган, за съжаление открихме, че казиното се преструва, че попада под този лицензиращ орган.
Последната проверка беше извършена на 30 септември, така че ако намерите по-нова актуализация, не се колебайте да се свържете с нас:
Формата за контакт може да бъде намерена под всеки преглед на казино.
Yes, the stamp is there, but the license is not ok. Each time we review a casino we check the license via the official channel - the licensing authority, sadly we found out that the casino pretends to fall under this licensing authority.
The last check was done on the 30th of September, so if you find a more recent update, do not hesitate to contact us:
The contact form can be found under each casino review.
Здравейте, не мога да изтегля парите си, защото не съм настроил имейла си... Как да го направя, помогнете
Hi, I can't withdraw my money because I haven't set up my email... How do I do it help
Hola no puedo retirar mi dinero porque no he configurado mi email.... Cómo lo hago ayuda
Здравейте,
това ми звучи доста странно. Това означава ли, че успявате да се регистрирате, без да потвърдите имейл адреса си?
Можете ли да получите достъп до акаунта си? Предполагам, че имате нужда от помощ от поддръжката на казиното, но за съжаление иконата за поддръжка не може да се кликне, така че изглежда, че трябва да използвате техните профили в социалните медии вместо това:
Позволете ми да кажа, че казиното в момента има лоша репутация и се преструва, че е лицензирано, въпреки че не е според нашия преглед. Трябва да избягвате подобни сайтове в бъдеще.
Кажете ми как върви, моля. Ако успеете да разрешите този проблем, помислете за намиране на по-надеждно казино.
Hello,
this sound rather weird to me. Does it mean that you manage to register without confirming your email address?
Can you access your account? I guess that you need help from casino support, but sadly, the support icon is not clickable, so it seems that you should use their social media profiles instead:
Allow me to say, that the casino currently has a bad reputation and pretends to be licensed while it is not according to our review. You should avoid such sites in the future.
Let me know how it goes, please. If you manage to solve this problem, consider finding yourself a more reliable casino.
Уважаеми потребител,
След внимателно проучване на вашия случай установихме, че проблемът ви е бил отстранен в рамките на 24 часа, откакто сте се свързали с нашата поддръжка. Помогнахме ви с проблема с имейла и вие успяхте да изтеглите средствата си.
Както и да е, дълбоко се извиняваме за сложния процес, нашият технически екип вече е направил някои промени, за да избегне подобни забавяния в бъдеще. Благодаря ви за разбирането.
Dear user,
As per careful examination of your case, we found out that your issue had been fixed within 24 hours since you contacted our support. We helped you with the email issue, and you were able to withdraw your funds.
Anyway, we deeply apologize for the complicated process, our technical team has already made some alterations to avoid such delays in the future. Thank you for understanding.
Уважаеми потребител,
Ние изяснихме тази ситуация. Лицензът е маркиран като фалшив поради печатна грешка в сертификата.
Информацията тук и на уебсайта ще бъде актуализирана скоро.
Dear user,
We have clarified this situation. The license was marked as fake due to misprint in the certificate.
The information here and on the website will be updated soon.
Преди 15 дни направих депозит в това казино и до ден днешен не съм кредитиран, нямам друга възможност освен да им кажа, че това казино е измама.
15 days ago I made a deposit in this casino, and to this day I have not been credited, I have no other option than to tell them that this casino is a scam.
Hace 15 días realice un deposito en este casino, y al día de hoy no se me acredita, no me queda otra opcion que decirles que este casino es una estafa.
Това е жалко.
Ако акаунтът ви е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни от заявяването на тегленето, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем, всички вас трябва да подадете жалбата.
влизаш ли
Щракнете/докоснете тази връзка, за да се случи, моля.
That is unfortunate.
If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you, all you need to do is submit the complaint.
Are you in?
Click/tap this link to make it happen, please.
Уважаеми клиенти,
Проверихме вашия случай. Наистина имаше забавяне на кредитирането поради технически проблеми с метода на плащане, който сте използвали. Дълбоко се извиняваме за това. По-късно обаче беше кредитирано (на 9 март). След това вие играехте нашите игри, но за съжаление загубихте средствата си и следователно не беше възможно теглене. В случай, че решите да направите нов депозит, моля, използвайте промо кода active200, за да получите 200% бонус. Желаем ви повече късмет следващия път!
Dear customer,
We have checked your case. Indeed, there was a delay in crediting due to the technical issues with the payment method you used. We deeply apologize for this. However, it was later credited (on March 9). After that, you played our games, unfortunately, lost your funds and therefore no withdrawal was possible. In case you decide to make another deposit, please use the promo code active200 to receive 200% bonus. We wish you better luck next time!
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.