ФорумКазинаRichy Casino - обща дискусия

Richy Casino - обща дискусия

преди 2 години от romakopalov
|
4442 преглеждания 18 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Richy Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Защо рекламирате затворени измамни казина? Направих депозит, не искам, поставих изплащане, не е зададено, поддръжката спира да отговаря след въпроса за теглене



Защо рекламирате затворени измамни казина? Направих депозит, спечелих, поставих изплащане, не е зададено, поддръжката спира да отговаря след въпроса за теглене

Автоматичен превод:
romakopalov
преди 2 години

Позволете ми да поясня, че ние не рекламираме лоши или затворени казина,

ние държим такива казина в нашия списък, за да предупредим играчите вместо това . Смятате ли, че надгробният знак, който казва, че казиното „зомби" е реклама? Е, точно обратното е.:


Ето защо предлагаме „по-добри казина за вас" Ако първо посетите нашия списък, може да видите лоша репутация и знака за зомби.

Ако имате нужда от помощ, можете да подадете жалба и ние ще направим всичко възможно, за да разрешим проблема ви.


Актуализация : рейтингът на казиното се увеличи до 5,9 🙂

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 1 година

Любопитен съм; Забелязах, че платформата има печат, който показва нейния лиценз за Кюрасао. Откъде си толкова сигурен, че лицензът е фалшив?

Автоматичен превод:
Crossader
преди 1 година

Да, печата има, но лицензът не е наред. Всеки път, когато преглеждаме казино, ние проверяваме лиценза чрез официалния канал - лицензиращия орган, за съжаление открихме, че казиното се преструва, че попада под този лицензиращ орган.

Последната проверка беше извършена на 30 септември, така че ако намерите по-нова актуализация, не се колебайте да се свържете с нас:

file

Формата за контакт може да бъде намерена под всеки преглед на казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, не мога да изтегля парите си, защото не съм настроил имейла си... Как да го направя, помогнете

Автоматичен превод:
marylentoro
преди 1 година

Здравейте,

това ми звучи доста странно. Това означава ли, че успявате да се регистрирате, без да потвърдите имейл адреса си?

Можете ли да получите достъп до акаунта си? Предполагам, че имате нужда от помощ от поддръжката на казиното, но за съжаление иконата за поддръжка не може да се кликне, така че изглежда, че трябва да използвате техните профили в социалните медии вместо това:

file

Позволете ми да кажа, че казиното в момента има лоша репутация и се преструва, че е лицензирано, въпреки че не е според нашия преглед. Трябва да избягвате подобни сайтове в бъдеще.


Кажете ми как върви, моля. Ако успеете да разрешите този проблем, помислете за намиране на по-надеждно казино.

Автоматичен превод:
marylentoro
преди 1 година

Уважаеми потребител,

След внимателно проучване на вашия случай установихме, че проблемът ви е бил отстранен в рамките на 24 часа, откакто сте се свързали с нашата поддръжка. Помогнахме ви с проблема с имейла и вие успяхте да изтеглите средствата си.

Както и да е, дълбоко се извиняваме за сложния процес, нашият технически екип вече е направил някои промени, за да избегне подобни забавяния в бъдеще. Благодаря ви за разбирането.

Автоматичен превод:
Crossader
преди 1 година

Уважаеми потребител,

Ние изяснихме тази ситуация. Лицензът е маркиран като фалшив поради печатна грешка в сертификата.

Информацията тук и на уебсайта ще бъде актуализирана скоро.

Автоматичен превод:
Richy Casino
преди 1 година

Здравей,

Благодаря Ви за актуализацията.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Преди 15 дни направих депозит в това казино и до ден днешен не съм кредитиран, нямам друга възможност освен да им кажа, че това казино е измама.

Автоматичен превод:
pauljvirgink
преди 1 година

Това е жалко.

Ако акаунтът ви е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни от заявяването на тегленето, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем, всички вас трябва да подадете жалбата.

влизаш ли

Щракнете/докоснете тази връзка, за да се случи, моля.

Автоматичен превод:
pauljvirgink
преди 1 година

Уважаеми клиенти,

Проверихме вашия случай. Наистина имаше забавяне на кредитирането поради технически проблеми с метода на плащане, който сте използвали. Дълбоко се извиняваме за това. По-късно обаче беше кредитирано (на 9 март). След това вие играехте нашите игри, но за съжаление загубихте средствата си и следователно не беше възможно теглене. В случай, че решите да направите нов депозит, моля, използвайте промо кода active200, за да получите 200% бонус. Желаем ви повече късмет следващия път!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, искам да се върна към едно оплакване, което имах срещу тегленето на пари в Richy Casino. Имам баланс от 78 900 песо и не мога да ги събера. file


Автоматичен превод:
Stiven
преди 4 месеца

Здравейте. Както нашият екип за жалби обясни във вашата жалба тук , 👈 те трябваше да го затворят само защото сте спрели да отговаряте и можете да го отворите отново по всяко време. Трябва само да се свържете с тях, защото за съжаление не можем да направим това вместо вас.

Мога ли да попитам каква е причината да искате да го отворите отново? Случайно да имате актуализации?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, благодаря ви, че ми помогнахте, това, което се случи последния път беше, че сървърът не ми позволи да вляза в страницата ви, за да отговоря веднага след като ми позволи да го направя вчера

и истината е, че много се интересувам от вашата помощ, защото страницата ми дава код и изпълнява тегленето, но не е ефективно

Автоматичен превод:
Stiven
преди 4 месеца

Несъмнено ще намерите свързани имейли от нашия екип за жалби, по-специално от Вероника, ако проверите входящата си поща. Моля, отговорете на един от тези имейли, за да й кажете, че искате да отворите отново жалбата си.

Мислите ли, че можете да го направите? Уведомете ни, ако се затруднявате.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, ако имам затруднения, намирам чата с Вероника, но няма къде да отворя отново случая.

Автоматичен превод:
Stiven
преди 4 месеца

Да, няма да намерите тази опция никъде в жалбата, затова се препоръчва да пишете на Вероника на нейния имейл и тя ще го отвори отново за вас. Така че това вероятно е най-доброто, което можете да направите. Уведомете ме, ако нещо се обърка. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини