преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RichKing Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казино за измами като Billionvegas.com
Има същото оформление и използва лого на притежател на лиценз, който никога не им е издавал лиценз, което е фалшификация и за това те могат да бъдат преследвани.
Препоръчително е Casino Guru да зададе по-ниска ставка, тъй като 4.0 е много висока за тях
Fraud casino like Billionvegas.com
Has the same layout and uses a logo of a License Holder which never issued them a license, which is forgery and they can get prosecuted for.
It is recommended Casino Guru to set a lower rate as a 4.0 is way to high for them
Да, ние също казваме в прегледа на казиното, че те нямат лиценз. Работата е там, че в момента нямаме нито едно оплакване срещу казиното в нашата база данни, така че вероятно затова рейтингът не е дори по-нисък. Регистрирани ли сте в казиното?
Yeah, we also say in the casino review that they don't have a license. The thing is that we currently don't have a single complaint against the casino in our database so that's probably why the rating isn't even lower. Are you registered in the casino?
Имам постоянна жалба срещу тях, в този момент е твърде рано да използвате вашата система за жалби.
Но защо споменах моя отговор е, че фактът, че са нелицензирани, е едно, но фалшифицирането е престъпление. Въпреки че няма оплаквания, Casino Guru трябва да включи това казино в черния списък или да му даде възможно най-ниския резултат, като се има предвид фактът, че забравят лиценза си да примамват играчите да залагат там и много играчи не намират вашата платформа, преди да отидат в това казино. Но малцината, които ще посетят тази платформа, ще смятат, че казиното е съмнително, но засега няма оплаквания, така че нека им дадем шанс да се докажат.
I have an ongoing complaint against them, at this point it is too soon to use your complaint system.
But why I mentioned my reply is that the fact that they are unlicensed is one thing, but forgery is a felony. Even though there are no complaints, Casino Guru should blacklist this casino or give them the lowest possible score given the fact they are forgetting their license to lure players to gamble there, and many players do not find your platform before going to that casino. But the few that will visit this platform will think its a questionable casino but no complaints so far so lets give them them the chance to prove themselves.
Здравей отново,
Всички играчи, които искат да посетят нашия сайт и да проверят главния панел на казиното, могат да видят, че няма лиценз. Прави сте, че фактът, че казиното се преструва, че е лицензирано, е мъст, отколкото ако лицензът просто липсва, може да вземем това под внимание допълнително.
Защо е толкова скоро да подадете жалбата тук, чудя се? Както каза Даниел, ако нямаме оплаквания, може да изглежда, че казиното е наред. Така че, ако има нещо несправедливо, трябва да го разследваме. За да бъдем честни, ние не наказваме казината без подходящо разследване.
Hello again,
All players who care to visit our site and check the casino's main panel can see there is no license. You're right that the fact that the casino pretends to be licensed is worts than if the license is just missing, we may get this into further consideration.
Why is it so soon to submit the complaint here, I wonder? As Daniel said if we lack the complaints it may seem that the casino is ok. So if there is something unfair, we need to investigate. To be fair we do not penalize casinos without proper investigation.
Здравей Радка,
След като е възможно ще подам жалба, но в момента не мога.
Имайте предвид, че те промениха своето лого от Antilephone на Gaming Curacao сега.
Hi Radka,
Once possible I will file a complaint but at this time I can not.
Note that they changed their Logo from Antillephone to Gaming Curacao now.
Здравей Юсст,
така че ще изчакаме жалбата да бъде подадена, когато му дойде времето. Тъй като все още предоставяме информация, че това казино работи без лиценз, играчите са предупредени - или поне се надявам да е така.
Hi Yousst,
so we shall wait for the complaint to be placed when the time is right. Since we still provide information that this casino operates without the license, players are warned - or at least I hope so.
Здравей Радка,
Би било чудесно да добавим, че те използват фалшив лиценз за казино, тъй като играчът може да предположи, че данните тук са „по-стари" от логото на казиното. Точно както сега имате в Billionvegas по отношение на фалшивия лиценз, това би предупредило играча по-добре, вярвам.
Hi Radka,
It would be great to add that they are exploiting a fake casino license, as a player could assume that the data here is 'older' then the logo on the casino. Just like you have now on Billionvegas regarding the fake license, this would warn a player better I believe.
Здравей Юсст,
Разбирам тезата ви, но все пак бих искал да отбележа, че това казино спечели лоша репутация и ние предлагаме по-добри казина моментално, така че от моя гледна точка всеки играч получава идеята, че това не е подходящо място за депозити:
Както и да е, ще спомена всички казина, които предложихте на моя колега, за да могат всички да бъдат проверени и променени какво трябва да се промени.
Hi Yousst,
I understand your point, still, I'd like to point out that this casino earned a bad reputation and we offer better casinos instantly, so from my point of view any player gets the idea that this is not a proper place for deposits:
Anyway, I will mention all the casinos you suggested to my colleague so all of those could be checked and changed what should be changed.
Здравейте, обичам да се оплаквам от rich Kings casino.. те всъщност взеха парите ми и затвориха акаунта ми и не отговарят на имейлите ми
Hi, I like to complain about rich Kings casino.. they have basically took my money and closed my account and not replying to my emails
здрасти
Това всъщност е просто обикновена публикация във форума, интересувате ли се вместо това да подадете истинска жалба?
Ако е така, обърнете внимание на споменатите тук основи:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
И тази връзка ще ви позволи да създадете такъв:
https://casino.guru/complaints
Все пак, бихте ли споделили повече подробности относно вашия проблем, моля?
Hi.
This is actually just a simple forum post, are you interested in submitting a real complaint instead?
If so, mind the basics mention here:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
And this link will allow you to create one:
https://casino.guru/complaints
Anyway, care to share more details regarding your issue, please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.